תוכן NiMo1771 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

NiMo1771

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    398
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי NiMo1771

  1. בעקרון כרגע יש בעיקר מפת RUSH, כשיש לך A ו B בצבע כחול, סימן שאתה צריך להגן עליהם, הקבוצה שנגדך תנסה להטמין פצצה, ואם היא תצליח תצטרף לנטרל, במידה ולא תצליח הנקודה A/B תתפוצץ וכאשר גם A וגם B יתפוצצו עוברים לאיזור אחר וכך עד שלקבוצה המתקיפה יגמרו הכרטיסים (כשאתה מגן והורג מישהו מהקבוצה היריבה יורד להם כרטיס, מתוך 100 סה"כ, אם החאיה לחייל תוקף שנהרג הכרטיס חוזר, אם מפוצצים שני נקודות ועוברים איזור התוקפים מקבלים מספר כרטיסים בשביל להמשיך הלאה) ואם הקבוצה התוקפת תשמיד את שני הנקודות האחרונות - הפסדתם.

    כשאתה מתקיף, A ו B יהיו בצבע אדום, תצטרף להטמין פצצה ע"י שתעמוד בצמוד לאחת מהמקומות שיש להטמין בהם וללחוץ E ארוך, יופיע מד עגול שיראה לך עוד כמה זמן אתה צריך ללחוץ E, אתה תקבל נקודות על ההטמנה (וגם על ניטרול) ובמידה והפצצה תתפוצץ תקבל עוד נקודות, פיצצת שני מטרות? יופי, ממשיכים לאיזור הבא וכך על מנת לנצח להשמיד הכל.

    במצב השני, הלא הוא Conquest , יש איזורים שצריך לכבוש אותם ע"י כך שתעמוד ברדיוס מסוים מהדגל, ברגע שלקבוצה שלך יש נניח 2 מתוך שלושה איזורים כבושים, הכרטיסים של הקבוצה שלך ירדו לאט יותר מאשר של הקבוצה היריבה ובעצם הראשונה שמגיעה ל0 כרטיסים מפסידה.

    אם פיספסתי משהו או טעיתי, נא לתקן.

    האמת שרציתי שמישהו ישחק יחד איתי ותוך כדי יסביר לי מה עושים, אבל גם מה שכתבת פה מאוד מאוד עזר לי, תודה רבה

  2. זה הרעיון של הפנס.

    הורידו את האור מהרובה צלפים וזה בלטי אפשרי ליראות אותם עכשיו, קודם הוא היה חזק מידי אבל זה לא פיתרון.

    למה אי אפשר לעשות ESC אם מישהו הורג אותי :pissed:

    למה אי אפשר לעשות ESC אם לא עומדים חיים באמצע המפה :pissed:

    למה אף אחד לא עוזר במשחק הזה :pissed:

    למה חצי מהשרתים לא עובדים כמו שצריך :pissed:

    למה אני צריך לצאת מהמשחק ולחקות כל פעם שעה עד שזה מוצא שרתים, נותן מידע נכון בשביל שיהיה אפשר למנצוא אחד לא מלא שאפשר לשחק בו, מתחבר לשרת, תוען את המשחק, פותח את המשחק (מסך שחור עד שהמחשב מבין מה רוצים ממנו) ואז גם כמה שניות שהמשחק בקושי מגיב (כמו BC2) :pissed:

    כוס אמא של DICE, ניראה לי שלכל העובדים שם יש אוטיזם קשה.

    tumblr_lok60pfciz1qdvatvo1_400.png

×
  • צור חדש...