harel_d - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

harel_d

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    297
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות harel_d

  • יום הולדת 05/21/1983

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של harel_d

Zone Freak

Zone Freak (3/6)

1

דירוג

  1. אדגיש שעם הלכלוך והכל המקלדת היתה סבבה. אז אני מבין שכדאי לנקות עם אלכוהול + לחיצה חזקה על המקלדת.
  2. שלום לכולם, יש ברשותי מקלדת מכאנית Logitech G710+ (מקשים חומים). לאחר כמה שנים החלטתי לנקות אותה: שלפתי את כל המקשים וניקיתי אותם עם מטלית עם קצת חומר (להורדת כתמי הזיעה). במקביל, שאבתי את גוף המקלדת. החזרתי את המקשים למקום. לאחר הניקוי, המקלדת עצמה מרגישה מאוד נוקשה כמו כן, יש כמה מקשים שלא מגיבים טוב (צריך ללחוץ כמה פעמים כדי לקבל חיוי ו/או לא עולים נכון). מישהו מכיר את התופעה? יכול לסייע? תודה לעוזרים.
  3. שלום לכולם, יש ברשותי מקלדת מכאנית Logitech G710+ (מקשים חומים). לאחר כמה שנים החלטתי לנקות אותה: שלפתי את כל המקשים וניקיתי אותם עם מטלית עם קצת חומר (להורדת כתמי הזיעה). במקביל, שאבתי את גוף המקלדת. החזרתי את המקשים למקום. לאחר הניקוי, המקלדת עצמה מרגישה מאוד נוקשה כמו כן, יש כמה מקשים שלא מגיבים טוב (צריך ללחוץ כמה פעמים כדי לקבל חיוי ו/או לא עולים נכון). מישהו מכיר את התופעה? יכול לסייע? תודה לעוזרים.
  4. שלום לכולם, אני מחפש לרשת את הבית ברמקולים חכמים דוגמת סונוס. המטרות שלי: * סאונד איכותי ככל האפשר (במסגרת המגבלה הפיזית כמובן). * יכולת איחוד/פיצול רמקולים באופן דינאמי. * עוזר.ת אישי.ת. עדיף גוגל. האם אתם מכירים רמקולים באיכות ופונקציונאליות כמו סונוס, אבל במחירים טיפה יותר שפויים? תודה לכל העונים.
  5. שלום לכולם, לאחר שימוש של שנים בשירותי סנכרון דוגמת Dropbox, אני מעוניין לרכוש NAS לצורך גיבוי וסנכרון כלל המידע - ואין לי מושג איך להתחיל את החיפוש בנושא. אני רואה הרבה המלצות על synology ו-QNAP, כמה bays מומלץ לרכוש? אילו כוננים? כמה רעש המכונה מייצרת וכיו"ב. הצרכים שלי מפורטים מטה. אשמח לעזרתכם. נפח גיבוי: כ-6TB. שימוש: משרד ביתי, שימוש פרטי. תוכן הגיבוי: מסמכים, קבצים שונים עד נפח 1GB לקובץ, המון תמונות וסרטונים. מכשירים: 3 מחשבים ניידים, 1 דסקטופ. סנכרון עם ענן: בעקרון כן (הבנתי שאפשר לסנכרן עם S3). שימו בבקשה בצד את שיקולי אבטחת המידע בסעיף הזה. מודע אליהן. פיזי: המכשיר ישב במשרד הביתי שלי ולכן חשוב שיהיה שקט יחסית. שימושים נוספים מעבר לגיבוי: תוהה האם להת להשתמש כשרת ביתי ואולי מזרים מדיה. תודה רבה לכל העונים!
×
  • צור חדש...