תוכן avz - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

avz

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    117
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    1

הודעות שנפתחו על-ידי avz

  1. בשלושת התמונות המצורפות מופיע תאור הבעיה שיש לנו בטלפון במשפחה. חשבון הדוא"ל הוא החשבון שלי וכאמור במכשיר אחר מופיעה הדרישה להכנס לאותו חשבון. אין ולא צריך להיות קשר בין המכשירים והחשבונות. (הסדר הוא 11,21,31) אודה לעצתכם איך לפתור את זה.

    mphone11.jpg

    mphone21.jpg

    mphone31.jpg

  2. אשמח לעזרתכם. הבנתי שאני צריך לבצע עדכון ביוס. מדובר בלוח די ישן - GA-X58A-UD3R של ג'יגהבייט. הורדתי מהאתר שלהם את קובץ העדכון והעליתי אותו על דיסק און קי (FAT32). כאשר אני מכניס את הדיסק און קי וניגש ל- Q-FLASH, נפתחת חלון ובו המקורות מהיכן לגשת לקובץ העדכון, אלא שביניהם לא מופיע הדיסק און קי.

    מבקש לציין שמעולם לא עשיתי את זה, לכן מבקש עזרה/הדרכה שלוקחת בחשבון שאני לא "תותח מחשבים".

  3. יש לי חשבון ג'ימייל. מסתבר שבאיזה שהוא שלב הוגדר לחשבון להעביר את המיילים גם לג'ימייל שמותקן בנייד שלי (לא זכור לי שאני עשיתי את זה). בכל אופן, המצב כעת הוא שאם אני פותח את הג'ימייל בנייד, אני רואה את כל המיילים שנשלחו אלי. איך אני משנה את ההגדרות כך שהמיילים (שממילא מגיעים למחשב הנייח) לא יעברו לנייד (לך תדע, אולי גם עוברים למכשירים אחרים). האם ישנה דרך לעשות זאת או רק להסיר את הג'ימייל בנייח ולהתקין אותו מחדש?

  4. יש לי מחשב די ישן - לוח אם H61M-S2-B3 ועליו כרטיס מסך HD5450 (עם יציאת HDMI) מערכת הפעלה 10, שאני משתמש בו כסטרימר לצפיה בטלויזיה. כאשר אני מסיים לצפות, אני מכניס את המחשב למצב sleep ואחר כך כאשר אני רוצה לשוב ולצפות, "מעורר" אותו על ידי לחיצה על מקש העכבר. עד עתה, תקופה ארוכה, הכל היה בסדר. לאחרונה החלפה תופעה שהמחשב לא יוצא (אם זאת ההגדרה הנכונה) ממצב sleep למצב שבו מופיעה תמונת הרקע של הווינדוס (תמונת הנוף). הלחיצה על העכבר גורמת למחשב לפעול אבל המסך נשאר שחור. אני נאלץ לכבות את המחשב ולהפעיל מחדש ואז הכל עולה ומסתדר - עד לפעם הבאה. התופעה לא קיימת בקביעות, פעם קורה ופעם לא, אם כי זה קורה יותר פעמים מאשר לא. אשמח לקבל רעיונות והצעות - במיוחד אם מישהו נתקל בתופעה כזאת או מכיר אותה.

  5. אני מחובר לאינטרנט באמצעות , חיבור רגיל, לא סיבים, עם נתב G256DG. קניתי ריפיטר מ-אליאקספרס ואני רוצה לחבר אותו. מכיוון שאינני רוצה לעשות נסיונות על הנתב הקיים כדי שלא יווצר מצב שעשיתי משהו לא נכון ואאבד את החיבור לאינטרנט, ברצוני לחבר לצורך הנסיון נתב אחר שיש לי - 6850U מתוך כוונה שאם אעשה עליו משהו לא נכון - אוכל לחבר חזרה את הנתב הקיים ולא קרה כלום. התקשרתי למוקד על מנת לשאול מה הנתונים שצריך כדי לחבר את התב החלופי. ענתה לי נציגת השרות שזה לא דבר שניתן לעשות לבד וטכנאי שלהם צריך לנקוט בפעולה כלשהיא כדי שהנתב יחובר לרשת. התשובה הזאת נראית לי די משונה, האם לא ניתן לחבר אחר ללא ההתערבות של בזק?  

  6. קניתי מאליאקספרס ווי פיי ריפיטר. חיברתי אותו ופה נתקלתי בתופעה משונה. מחשב שולחני עם מתאם ווי פיי - מזהה את הריפיטר אבל לא מתאפשר להתחבר אליו. שני טלפונים, אחד אנדרואיד והשני - מתחברים חלק ובלי כל בעיה, בלי צורך לבקש סיסמא (לצורך הפעלה ראשונית הריפיטר הוגדר כמצב פתוח). יש רעיון כלשהו מה הסיבה?

  7. ברצוני לבטל את הדרישה להקלדת PIN בכניסה לחלונות 10? ראיתי שצריך להכנס ל- accounts לאחר מכן לגשת ל- sign in options, hello pin ושם יש שני לחצנים: change ו- remove. להבנתי צריך ללחוץ על ה- remove כדי לבטל אבל הלחצן באפור ואינו מגיב. מה עושים?

  8. היי, אשמח לעזרה ממי שמכיר תוכנת קודי. אני משתמש בגירסה האחרונה, 19,3 שמותקנת על עם 10 64. יש לי תופעה מוזרה - אני צופה בשידורי עידן + באמצעות הרחבת פישנזון (זו לא בדיחה). כאשר אני צופה בערוץ 12, הצפיה חלקה ואין כל בעיה. אם אני עובר לערוץ 11, כל כ-16 שניות התמונה קופאת וכאילו נטענת מחדש , מופיע מחוון התקדמות עגול שעולה עד ל-100 והשידור נמשך. האם מישהו מכיר את התופעה ויש לו הצעה לפתרון?

  9. יש לי מחשב ישן עם ווינדוס 7 שאני מנסה לחבר לרשת. נכנסתי כמנהל לספריות שאני רוצה להעביר ושיניתי את ההגדרה שלהם ל"shared", אבל אני מקבל הודעה על המחשב הקיים ברשת (עליו מותקן ווינדוס 10) " cannot access....שם התיקיה" אבל האות של הכונן מופיעה לי. חוזר ואומר, שיניתי את ההגדרה של התיקיה. רעיון למישהו?

  10. היי. אני מחפש תוכנה - עדיפות לחינמית, כמובן , להדפסת מדבקות תומכת בעברית. ברשותי מדפסת ומדפסת הזרקת דיו. אני רוצה להשתמש בגליון של מדבקות בגודל A4. אשמח לקבל המלצה ממי שהתנסה בשימוש בתוכנה.

  11. אחרי שנפתרו הבעיות האחרות, התחלתי להתקין חלונות 10 על המחשב - לוח אם ga-h110m-s2h, מעבד G4400, ההתקנה הלכה בסדר עד לשלב בו נדרש לציין את הארץ/האזור. המסך הפך שחור וזהו.

    אין אפשרות להכנס לביוס ולא שום דבר אחר. ניתקתי את הSSD, לא שינה כלום. עשיתי clear cmos, לא שינה כלום. מישהו נתקל בתופעה כזאת? 

×
  • צור חדש...