תוכן Mentally - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Mentally

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    2209
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Mentally

  1. ITT היא בשום אופן חברה ג'נרית. הרדיו דיסקים שלה ובכלל המגברים, רסיברים ה והווידאוים שלהם איכותיים מאד.

    ויש לה מעבדות תיקונים בארץ והיא נותנת אחריות על מוצריה.

    ה-ITT של ימינו אינה חברה גדולה והמוצרים שלה אינם איכותיים. העובדה שהם עובדים לא מעידה על איכותם. ההגדרה של חברה ג'נרית לא קשורה להעדר אחריות/תיקונים.

  2. בנוגע למגברים, תתרחק מ-PROSOUND שכן זו חברה ג'נרית ולא שווה את הכסף. ה-YAMAHA לא רע אך לטעמי הוא קר מדי ולא מספק את הסחורה. עליך לשמוע אותו. בכל מקרה הוא מספיק טוב למערכת שיש לך.

    בנוגע לסט השלם, הרמקולים בחבילה זהים בביצועים לרמקולים שבבעלותך (כלומר לא מדהימים, בלשון המעטה) ועל כן אין טעם לשלם עבורם.

  3. 1. PIVOT זו האפשרות לכוון פיזית את המסך (לסובב, להרים וכו').

    2. לפי מבט עיניים. נתונים יבשים לא אומרים כמעט דבר במסכי מחשב. יש לראות את המסכים בעיניים, להשוות ורק אז להחליט.

    3. CDM מעיד על הבהירות של המסך. ככל שיותר גבוה כך יותר בהיר. למשתמש הממוצע גם 250 זה גבוה מדי ולכן נתון זה לא רלוונטי.

  4. במידה ואין לך הגבלת תקציב, הייתי ממליץ על ה-LCD המצויין VIEWSONIC VP191 אשר עולה כ-3,200 ש"ח. גם מסכי 17" LCD בכ-1,600 ש"ח יציגו משחקים ללא בעיות. עברו מן העולם מסכי ה-LCD אשר הציגו GHOSTING במשחקים.

    במידה והנך מתעקש על מסך 19" CRT, המלצתי על ה- 959NF.

  5. היכן נאמר כי פותח הת'רד מעוניין במוזיקה בומית במיוחד? מכל הת'רד הזה אני אפילו לא בטוח שיש רצון בקולנוע ביתי (ניתן לשמוע גם ב-5.1) שכן פותח הת'רד לא ציין כלל את יעוד המערכת ואת סוג המוזיקה (במידה ואכן היא תשמיע מוזיקה) שהוא שומע.

  6. טלויזיות LCD אינן שונות בטכנולוגיה ממסך LCD למחשב. ההבדל הוא בעיצוב וב-TUNER.

    אינני מניין הוצאת את נתון ה-CONTRAST לגבי הפלסמות שכן כיום, כל פלזמה אשר מכבדת את עצמה מגיעה עם יחס של 1:4000.

    דוגמא טובה לדעתי אשר בעזרתה ניתן להשוות בין המסכים היא משחק כדורגל. שים לב כי במקרן אחורי כל השחקנים נראים מטושטשים יחסית ואילו בפלזמה/LCD התמונה הרבה יותר ברורה.

  7. יש אכן והוא צפוי להופיע תוך שנה אך זהו כבר נושא לת'רד אחר.

    כמו כן, מתי ראית טלויזיות לאחרונה? אתה יכול בכלל להשוות טלויזית אחורי לפלזמה/LCD? אלו הבדלים של שמיים וארץ לטובת האחרונים. הבעיה בטלויזיות ה-LCD הוא זמן התגובה אך מעבר לכך אין מה להשוות בתחום הצבעים.

  8. SONY כבר לא מייצרת מסכי CRT במשך תקופה ארוכה. כמו כן, שים לב כי כבר נדירים דגמים חדשים למסכי CRT. התחום הזה כמעט והפסיק להתפתח (מלבד שחרור דגם אחד פה והקטנת ה"תחת" שם לא ממש קורים דברים בתעשיה הזו). רוב החברות אם לא כולן עברו להתמקד במסכי ה-LCD.

  9. HDTV לא ייתן לו דבר שכן אין בשידורים בארץ תמיכה בתקן זה.

    אתה לא ממש יכול להשוות את ה-EMU לרסיבר איכותי. איך אתה יכול להשוות כרטיס קול שעולה 200$ ל-MARANTZ SR5500 או ל-ONKYO TXSR601? זו לא אותה הליגה. ה-EMU יכול להיות אלטרנטיבה טובה ברמקולים זולים, אך לא ב-B&W.

×
  • צור חדש...