תוכן smores - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

smores

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    31
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי smores

  1. https://ksp.co.il/web/item/297650 https://www.pc365.co.il/product/dell-xps-15-9530-i9-13900h-32gb-1tb-ssd-oled-3-5k-touch-rtx-4060-w11pro-3yr-2/ אציין שמבחינת המחיר ייתכן ותהיה לי אפשרות רכישה בארה״ב של הDell ואז המחיר יוצא די זהה.
  2. על איזה מהם היית הולך? ASUS או Dell? האם השירות של ASUS מבחינת האחריות משתווה לשירות של Dell?
  3. מעניין! אבדוק אותו גם, אם כי רשום שהמשקל שלו מתחיל מ 2.2 ק״ג. זה די כבד. XPS 15 9530 שוקל 1.96 ק״ג וה ASUS ראיתי שוקל 1.85 ק״ג. יכול להיות שזה לא מאוד משמעותי...
  4. היי, לא הבנתי את התגובה. 1. לא מק כי אני לא מתחבר למוצרים של אפל ומעדיף בשלב זה להיות עם windows / ubuntu. 2. 13000 זה מחיר גג, לא חייבים להגיע לשם. אבל זה סדר גודל של המחירים של המחשבים הניידים שציינתי למטה. לכן זה מה שכתבתי.
  5. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 13,000+ 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? בעיקר תכנות, הרבה אפליקציות רצות ברקע, כמו גם צפיה בתוכן (סדרות, סרטים). 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? לא מאוד חשוב 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? לא קטן מידי (13״ זה קטן). כנראה אעדיף 15״ ומעלה בעיקר כדי שיהיה נח לעבוד עליו למשך זמן בלי חיבור למסך חיצוני. אבל כן קצת חשוב שלא יהיה כבד מידי. מעל 2 קילו זה נראה לי כבר כבד מידי אבל לא ״דיל ברייקר״. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא מאוד קריטי. בין אם כן או לא. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. לא 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בשבוע-שבועיים הקרובים 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) כן. יתחבר בחלק גדול מהזמן לעכבר / מקבלת / מסך חיצוניים. אבל כן צריך שיהיה נח כנייד (עבודה מרחוק וכד׳). 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: היה לי עד לא מזמן Dell XPS 13 משנת 2014 שמאוד מאוד אהבתי. עשה את שלו. חשבתי לקנות את הגרסה 2024 של XPS 16 אבל ממש מפריע לי המקדלת (שאין מקשים פיזיים של esc וכו׳). לכן חשבתי ללכת על ה XPS 15 9530 אבל קצת תוהה האם אני מפספס דגמים של חברות אחרות שאולי שווה לי לשקול ומה עדיף? למשל ASUS ROG Zephyrus G16 (2024) או Lenovo Carbon. הדבר שבסוף הכי חשוב לי זה נוחות ואיכות הבניה, המטרה זה שהוא ישמש אותי למשך כמה שנים טובות כמו שה XPS 13 שירת אותי קרוב ל8 שנים. כמובן שמבחינת המפרט אז מעבד חזק זה חשוב, זיכרון פנימי של 32GB, דיסק קשיח לא משנה הגודל, כרטיס מסך גם לא מאוד משנה אבל כן כבר הייתי הולך על nvidia ולא על הסטנדרט של אינטל. ייתכן ותהיה לי אופציה לרכוש בארה״ב, אעשה זאת רק במידה ואפשר להעביר את האחריות לארץ (אני יודע שב Dell אפשר) תודה רבה!
×
  • צור חדש...