תוכן a_enigma - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

a_enigma

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    10
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי a_enigma

  1. אצלי זה עבד בצורה אחרת.

    אמרתי שיש לי N97 כשקניתי אמדרויד ושאני לא צריך שום דבר חוץ מחבילת הגלישה ב-25 ש"ח כי אני לא מעוניין במהירות יותר גבוהה וחרטא נוספת כלשהיא. והנציגה העבירה אותי לחבילה הזאת... אז אני לא יודע למה זה לא מסתדר לכם.

    עכשיו בפועל אני על גלישה לא מוגבלת אבל איטית יחסית למרות שלכל הצרכים שלי זה בינתיים מספיק.

  2. למישהו יש פרטים על חבילת ה-0 ש"ח? האם היא מאפשרת גלישת WAP ללא הגבלה?

    לפי מה שהבנתי מהנציגה שלהם, זאת חבילה לגלישה בפורטל בלבד (עד היום גלישה בפורטל הכוונה לכל אתר שניתן לגשת אליו דרך הפורטל ללא לינק חיצוני).

  3. אז ככה, דיברתי עם נציגה שלהם והיא אמרה שהיא חייבת לקבל אישור כדי לבטל את הדמי קישוריות של הדור השלישי ושזה יכול לקחת עד שלושה ימים.

    ברגע שיתקבל האישור ודמי הקישוריות יתבטלו היא תתקשר אלי ומבחינת החבילות היא אמרה שהחבלה המינימלית היא של ה25 ש"ח ושיש אפילו חבילה של 0 ש"ח אבל היא לגלישה רק בפורטל (מה זה אומר עד היום אני לא יודע כי כל הפורטל זה קישורים לאתרים אחרים...).

    [br]פורסם בתאריך: 8.02.2011 בשעה 19:30:45


    הבעיה היא שאני בתוכנית עם התחייבות לסלקום,ורק חודש הבא אני עובר לתוכנית ללא התחייבות,ולא היה לי כוח להמתין.

    אני בטוח שעם הזמן יצאו תוכניות גלישה יותר נורמליות גם לאלה שוותיקים.

    מקווה שיספיק לי רק ה-300MB האלה......

    אבל אין יותר התחייבויות ואין קנסות יציאה...

  4. שלום לכולם ותודה על כמות המידע שאתם משתפים.

    אני לא הבנתי עדיין דבר מאוד מסויים, אם יש לי כרגע את החבילה הבסיסית של הדור השלישי ואני מעוניין בחבילה המינימלית של ה-384kbps או שקר כלשהו כזה, האם זה אומר שאני לא צריך לשלם יותר על הדור 3 או שאני צריך לשלם על שתייהן? האם אפשרי לקחת את האינטרנט בלי דור 3 אם זה שני דברים נפרדים?

    ניסיתי לדבר עכשיו עם אחת הנציגות שלהן והיא כל כך חסרת מושג שזה פשוט מביש, היא בעצמה אמרה לי שמעדיפה לא להטעות אותי כי אין לה מושג מה קורה אם האינטרנט... (לקוחות חדשים/משדרגים או קיימים לכל המכשירים או רק לסמארטפונים וכו' וכו')

    תודה רבה מראש לעונים.

    נ.ב. אם יש לכם הצעות אחרות אשמח לשמוע, אני לא צריך הרבה נפח או מהירות, רק חיבור data זמין בכל מקום. רוב הסיכויים שאני לא אעבור את ה100MB בחודש.

×
  • צור חדש...