תוכן BMWE - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

BMWE

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    40
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי BMWE

  1. מס' כבלים שמתחברים למתג. כל כבל קטן מ 20 מטר.
  2. שלום, הלכתי לחנות חשמל וביקשתי מהם כבל CAT6, מחברים ושקע קיר. המחבר שנתנו לי הוא CAT6 בעוד השקע הוא CAT5e. מה שמעניין אותי זה שהמחשבים שיהיו מחוברים יהיו עם מהירות 1G. האם מניעה כלשהי מבחינת החיבור הנ"ל?
  3. אני לא רוצה להיות תלוי בציוד של הספק כלל וכלל ומעדיף לשים את הציוד שלי ולעשות את ההגגדרות התואמות בהתאם. המטרה היא לעבוד על בסיס סיבים (סלקום/פרטנר) במינימום עלות. לא רוצה השכרת ציוד, גם אם זה 5 ש"ח לחודש היות ואם אני קונה ציוד, ההשקעה תחזיר את עצמה תוך שנה וחצי.
  4. לגבי הסוגיה הראשונה הייתי מעדיף שיהיה לי חיבור נקודה לנקודה עם IP קבוע. עם זאת, אין לי סיבה לשלם על כך. לכן רצוי שיהיה חייגן. אין לי בעיה לקנות את ההכי מתקדם, אבל לא רואה בזה צורך. מעדיף את פשוט וזול. לגבי הסוגייה השנייה - אילו באילו חנויות ניתן למצוא את הכבלים האלו?
  5. שלום לכולם, בעוד חודש אני עובר לדירה חדשה ורוצה להתעדכן. סוגיה ראשונה: היום קיים בבניין חיבור סיבים של סלקום. אני לא ממש שש לשלם על השכרת ציודים ו/או להיות מוגבל ביכולות שיש שמוגבלים ע"י הספקים השונים (נתב עם 2 יציאות eth, יציאות רק של 100M ולא של 1G, הגבלות על הממשק ניהול,....). לכן אני תוהה לגבי רכישה של נתב שתומך ב VDSL ע"מ שאוכל לשלוט על ההגדרות שלי בעצמי. הסתכלתי ב netchief ברשימת המוממלצים (נכון לאוקטובר שנה שעברה), ואחרי סינונים הגעתי לרשימה הבאה D-Link DSL-245GR D-Link DSL-G256DG TP-Link VR600 לגבי הראשון, ראיתי שהביקורות עליו לא משהו. מצד שני, חסרים לי שם נתבים אחרים שאני רואה התייחסות אליהם בפורום. הדרישות שלנו: 1. תמיכה ב VDSL 2. ממשקי ETH של 1G 3. תמיכה בתקן WIFI AC. 4. אם יש אפשרות לחיבור של הסיב עצמו לנתב, עדיף (לחסוך עוד שקע חשמל). סוגיה שנייה: הנתב הולך להיות ממוקם בכניסה לדירה. אני רוצה לעשות רשת חותית בדירה. 1. מאיפה קונים כבלי RJ45? לחילופין, אשמח להמלצה למישהו שידע לעשות את הפריסה (איזור רחובות). 2. אשמח להמלצה על מתג הכי פשוט שיש: 4 פורטים ו 8 פורטים. המתג הולך להיות ממוקם בחדר העבודה (מדפסת, שני מחשבים, לפטופ, טלויזיה).
  6. שלום, בפרמטרים נראים די זהים. מה מבין השניים מומלץ?
  7. תשובה מצויינת שמסבירה לי את הצורך בכרטיס מסך
  8. שלום רב, אני רואה הרבה מפרטים (לדוגמה) בהם יש לוח אם עם chipset H410 / H510 שאיתו מגיע גם כרטיס מסך. האם באמת יש בו צורך? הרי בלוח עצמו יש גם כן יציאה למסך (VGA + HDMI)
×
  • צור חדש...