תוכן Yossi22 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Yossi22

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    32
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Yossi22

  1. אני באמצע קורס בג'ון ברייס ובנושא של קבוצות ומשתמשים, ביקשו מאיתנו לתרגל יצירת משתמשים במכונה וירטואלית. יצרתי כמה משתמשים ומשום מה אני לא רואה את המשתמשים האלה במסך הכניסה, רק את החשבון הראשון שיצרתי במכונה הוירטואלית. אני משתמש שם בווינדוס 10 גרסת Enterprise

     

    כמה שניסיתי לחפש פתרונות בגוגל, לא הצלחתי לפתור את זה. אשמח לעזרה. 

    תודה

  2. אני לא בטוח אם זה קשור לפורום הזה, אבל אני מנסה להעתיק תיקייה ריקה בחלון הפקודה CMD (Command propmt) ולא מצליח לי.

     

    שמתי תיקייה בשם new על שולחן העבודה והיא ריקה, ואני מעוניין להעתיק אותה אל כונן D

     

    רשמתי את הפקודה:

     

    xcopy /e new d:\ 

     

    וזה רושם לי

     

    0 files copied

     

    אשמח לעזרה, תודה

    ללא שם.png

  3. כשאני מפעיל יוטיוב שומעים רגיל, כשאני מפעיל הקלטה שהקלטתי (לא שיחת טלפון), שומעים מאוד חלש. כשאני מפעיל יוטיוב שומעים ברמקולים של הרכב או באוזניות בלוטות', כשאני מפעיל קובץ הקלטה, לא שומעים ברכב או באוזניות. הלכתי לסמסונג הוא בדק ואמר שהרמקולים תקינים ושיש שעושה את זה. מה הפתרון?

  4. בשני מחשבים נייחים ששניהם מריצים 10, אני לא מצליח להתחבר להתקני בלוטות' שמשויכים כבר במחשבים, וגם להסיר אותם מהרשימה אני לא מצליח. מה שעשיתי עד עכשיו זה להריץ את התוכנה CCLEANER + ADVANCED SYSTEM CARE, ניסיתי להפעיל מחדש את ה-SERVICE שנקרא 

    Enable Device Association

    והרצתי את הבדיקה SFC /SCANNOW בחלון CMD וזה גם לא עזר. אשמח לעזרה, תודה

     

    עדכון: זה רושם לי "That didn't work. Make sure your device is still discoverable, then try again"

  5. שנים שאני מדשדש במקום ותקוע בשגרה ובמוכר בתחום של התיקוני מחשבים ואני מעוניין להתקדם, גם מבחינת שכר וגם מבחינת תפקיד. אי שם ב-2008 עשיתי קורס מאוד בסיסי של טכנאי , אין לי שום ידע ברשתות תקשורת וכול מודעה שניה כמעט באולג'ובס דורשים ידע בזה. אז מה הצעד הבא? האם אני צריך לקחת קורס ברשתות או שיהיו מקומות שיקחו אותי למרות שאין לי את הידע הדרוש?

     

    תודה

  6. שמעתי על תופעה שנקראת Shedding, שכביכול מי שעשה את החיסונים לקורונה עלול להשיל את החלבון ספייק שמקבלים מהחיסון, ובכך לגרום לתופעות לוואי של החיסון אצל אנשים שלא התחסנו. לדעתכם זה אפשרי?

  7. תחום האתרים מעניין אותי, זה התחיל מספר "אמא, אבא, בניתי אתר באינטרנט", משם זה המשיך לספר של הוד עמי שקניתי בשם "HTML4 & CSS למפתחי אתרים באינטרנט" ואז נרשמתי לקורס Front End במכללת Svcollege, לא צלחתי את הקורס ועדיין מעניין אותי התחום. אני מנסה ללמוד מידי פעם מהבית לבד דרך Freecodecamp ודרך W3school ועדיין אני לא עקבי. אז איך הכי נכון לעשות את זה?

     

     

     

    תודה

×
  • צור חדש...