תוכן J S Bach - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

J S Bach

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1856
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי J S Bach

  1. גם אני הזמנתי שלל דברים, אבל שימו לב לסעיף הבא בתנאים שכל קונה חותם עליהם:
    "Your receipt of the Order Confirmation only confirms that we have received your order; it does not constitute Newegg’s acceptance of your order or Newegg’s confirmation of our offer to sell. may, in its sole discretion, at any time after receiving your order, accept or decline your order for any reason. In addition, may, in its sole discretion, cancel your order and limit order quantity.  If your order is canceled after your credit card has been charged for the purchase, will issue a credit to your credit card account in the amount of the charge."

     

    אם זה רק - אולי הם יתנו לזה להחליק, אני מניח שזה תלוי במימדים. כי גם אני מניח שפשוט די קל לבקש מצוות לעבור על זה ידנית או לבטל את כל העסקאות בישראל בטווח שעות מסוים. יש מצב שזה לא היה רק בישראל, כי עוד אזורים לא זמינים כעת.

  2. מישהו ביטל או רוצה לבטל הזמנה לגרסת האספנים\גרסה רגילה? אני אשמח להתחלף.

    או אולי מישהו מכיר חנות בארץ\בחו"ל שמוכרת את גרסת האספנים במחיר נמוך יחסית? (בסביבות הסכום של הקנייה הקבוצתית ופחות)

    עריכה: בסוף הזמנתי מGAME.CO.UK, יצא 230 ש"ח בערך, כולל המשלוח. אני מקווה שזה באמת יגיע לפני ה-15, כמו שהם מצהירים באתר.

  3. אני לומד באופן עצמאי בעזרת הספרים של ניב רווח. אני לא יכול להשוות לקורס ועדיין לא נבחנתי, ככה שאין יותר מדי אינדיקציה לרמה, אך אני כן יכול להגיד שאני בהחלט מרגיש שזה מספיק.

    אם אתה עובר על כל החומר בספרים באופן יסודי, אני לא מוצא סיבה לא להיות מוכנים היטב (יש להם אפילו תוכנית מפורטת לשיעורים כל יום).

    שים לב רק שהמבחנים הבאים (אחרי מועד דצמבר) הולכים להשתנות מבחינת התוכן והמבנה, במיוחד בעברית (דגש עיקרי על ניסוח בעיקר ע"י כתיבת חיבור במקום בדיקה של אוצר מילים).

  4. מסתבר שהפיירוול היה כבוי (אין לי מושג למה, נראה לי כי זה הפריע לי עם משחק בעבר ומאז שכחתי להפעיל את זה בחזרה....) ככה שהוא לא מקור הבעיה.

    מחר אני אתקשר לנטוויז'ן ואוציא טיפה קיטור. מסתר שאני משלם 140 ש"ח על 5Mbit. נראה לי שאעדכן ל10/12 כי ראיתי שיש תוכניות שעולות כ-95 ש"ח אצל בינ"ל. המחירים שלהם הכי נמוכים ובנתיים הקליינטים שלהם נראים הכי שבעי רצון.

  5. היי,

    לאחרונה העברתי את המחשב חדר ולכן אני התחלתי להשתמש באינטרנט אל-חוטי. פתאום החלו בעיות במולטי - מעין תקיעות קטנות ועקביות שקורות כל שנייה למשך כחצי שנייה ולאחר מכן המחשב כאילו ממלא את הפער ומריץ את הדברים מהר יותר. זה בלתי שחיק.

    מה לדעתכם יכול להיות הפתרון?

    בדקתי משחקים אחרים וכולם רצים טוב ברשת. הבעיה קיימת רק בסטרקרפט. יש לכם רעיון מה מקור הבעיה?

    **הבעיה מן הסתם לא מתרחשת כלל בסינגל.

    49954267.png 49955082.png 49955154.png 49955221.png

    *הבדיקות נערכו כלפי שרתים בארץ, בבלגיה, באנגליה ואיפלו ארה"ב - חוף מזרחי.

    מצאתי סרטון שמתאר את זה מצויין (אצלי לפעמים זה יכול לקרות בתדירות אפילו יותר גבוהה):

×
  • צור חדש...