תוכן ksn1981 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ksn1981

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    528
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי ksn1981

  1. לא משנה כמה טקסט יישפך פה - זה לא יביא אותך למסקנות אמיתיות.

    דווקא כן ;D

    eranir, תודה רבה :xyxthumbs: ההשקעה (שלך) השתלמה (עבורי).

    אני לא טוען שאני מה-"מקצועיים" שתיארת, אבל אני מנסה ללמוד מניסיון חברי הפורום המקסימים מבלי לסתור את ניסיוני.. והת'רד הזה הוא דוגמה די טובה לכך!

    מתוך ניסיון, "ננעלתי" על זה שגודל נקודה מינימלי לעבודה עם טקסטים זה ה-0.265 (הנפוץ במסכי 23" FHD).. ושלא תבין אותי לא נכון, אני עדיין בזום (טקסטים), אבל כזה שלא גורם לי להרגיש שהקרבתי ממש בשטח העבודה..

    גודל נקודה של 0.248 (הנפוץ במסכי 21.5" FHD) למשל, לא הרגיש אותו הדבר!

    לא ציפיתי לאותו "שיפור" במעבר ל-0.27 (מסך ה-24" 16:10), אבל באמת שפחדתי לרדת בגודל הנקודה..

    במצב הנוכחי, בטקסטים הייתי רוצה יותר גובה, ובתוכנות (שלא לטקסטים) -כמו תוכנות עריכה-, הייתי רוצה יותר רוחב (בנוסף לגובה)..

    ה-24" ייתן לי את הגובה ויבטל את גורם ההפתעה בגודל הנקודה..

    ה-27", בתוכנות (שלא לטקסטים) אין צורך בלהסביר את "הרווח" הלא קטן (לעומת ה-24") בשטח העבודה (גם אם אצטרך להגדיל "טיפה").. בטקסטים, במצב הגרוע, אצטרך להגדיל את הטקסט כך שייראה באותו גודל (מימדים אבסולוטיים - מ"מ למשל) כמו שב-24", אז אני אשתווה בגובה (שוב, האבסולוטי) ועדיין ארוויח ברוחב.. העניין הוא שחששתי שהגדלה כזו תהיה לא פרופורציונאלית ולא אוהב את התוצאה!

    עכשיו כשמוסיפים לזה את ההסבר שלך (תודה :yelclap: שוב), את הרווח שה-27" מביא לסרטים/טלוויזיה(שימוש חדש שלי), ואת זה שהחדות היותר גבוהה של הטקסטים (בגלל גודל הנקודה הקטן) אולי תצריך פחות זום (יחסית).. אז ה-27" (שעומד בתקציב) נשמע כמו בחירה הגיונית..

    ה-30" אולי היה מקל עלי את הבחירה אם מחירו היה "שפוי" יותר (למרות שגם אותו הייתי מכניס לתקציב, אבל בהרגשה הרבה פחות טובה!).

    ואני בכלל לא מתחיל אפילו לדון בנושאים של דיון על איכות - בהם כל ילד מסכן שמבקש המלצה על מסך ב-700 שקל יוצא מכאן כשהוא רץ לאמא לספר שמסך TN יגרום לו להתעוור, ושה-INPUT LAG גורם לדמויות במשחק המחשב שלו לאחר יותר מרכבת .

    :lol:

    ה-INPUT LAG בהקשר שאני הבאתי.. זה כך:

    היות ואני הולך לחבר את המסך למחשב/ממיר, כנראה שאשתמש בבורר הכניסה לעיתים קרובות.. מילא הלחיצות הרבות עד ליישום המעבר לכניסה הרצויה, אבל האם המעבר עצמו לוקח כ-15שניות כמו שקראתי באיזה ביקורת או יותר (כבר לא זוכר מרוב החפירות על שלושת המסכים!!)..

    מה אתה אומר על זה?

  2. שלום,

    אני עדיין בהתלבטויות.. אני מדבר עך u2410 / u2711 / u3011 . התלבטתי אם לפתוח ת'רד חדש..

    אני הולך לעבור בין מקורות הכניסה (מחשב/ממיר) הרבה פעמים..

    1. מעברים מסוימים כאלה (לפי הביקורות) יכולים לקחת כ-15 שניות.. זה ה- INPUT_LAG ? י

    2. האם לצפות לזה בכל הדגמים המדוברים? באותה מידה?

    3. למי יש אחד מהמסכים הנ"ל ויכול לבדוק זאת?

    תודה.

  3. למה נכתב פה של-180 גיגה ביצועים עדיפים בהרבה על ה-120?

    לא יודע אם בהרבה אבל ככל שיש יותר שטח פנוי וככל שיש יותר שבבי זיכרון המהירות גדלה.

    אז זה בהכרח נכון גם לגבי 256 ו-512? יותר גדול = יותר מהיר?

    בהשוואה לאותו דגם, כן.

    ב-256 בערך ההבדל עוצר.

    זה הכיוון בד"כ.. ב-520 זה ה-180GB שמקפיץ משמעותעת נתונים מסוימים..

    הנה השוואת הגרסאות.. הנתונים השונים מסומנים בצבע אחר.. ישנן גם טבלאות "ביצועים" מרוכזות של שמופיעות גם בביקורות, טבלאות יצרן אלה אינן מחזה נפוץ בקרב יצרינם/דגמים אחרים!!

  4. טוב חבר'ה..

    אני חולק על זה שאמרת "חתול בשק"..

    זה היה נכון עבור Vertex3MaxIOPS למשל שהביקורות הראשונות די שיבחו את ביצועיו (אגב, הייתי ברשימת ההמתנה של היבואן לאחד כזה!).. המצב עם ה-520 שונה.. בקשר להיסטוריית האמינות של אינטל ושל , כל חברה ידועה בשיוך קיצוני מאוד לצד הנגדי של הסקאלה.. הבקר כבר לא חדש, ואינטל זו עומדת מאחוריו..

    לגבי ה-M4, כמעט בכל הפוסטים דאגתי להזכיר שהוא מומלץ.. לא מנסיון אישי, אלא כתוצאה בלתי נמנעת של לא מעט "חפירות" ברשת.. לא צריך לבוא ולהגיד שה-M4 "כבר הוכיח את עצמו".. לך תדע איך הם יתמודדו עם תקלות עתידיות.. לך תדע איך האחריות שלהם (בפרט בארץ).. ולך תדע כמה זמן הכונן הזה באמת ישרת אותך (אולי רק לתקופת האחריות!)..

    אני לא מנסה להגיד שאני כבר יודע מה יהיה עם ה-520.. אבל צריך לקחת דברים בפרופורציות.. נקודת הזינוק המוצלחת של ה-520 לא כל כך רחוקה מהנקודה בה נמצא ה-M4 אחרי כשנה..

    בדיקות מחמירות לאורך זמן, חומרה ותוכנה איכותיות, אחריות מורחבת.. והכל מבית כה טוב.. ביצועים משופרים ותאימות לאולטרהבוקים.. ולך תדע מה עוד.. הופכים את ה-520 למוצר "שונה" מה-M4.. על דברים טובים משלמים כסף.. ובמקרה שלי העניין הזה דיבר אלי..

    יכול להיות שהעתיד יגיד שטעיתי.. אבל זה כמו הסיכוי שתגיד שאתה טעית עם M4 שכבר יש לך..

  5. בדקתי כרגע באתר של RSM וההפרש בין M4 128gb לבין 520 120gb הוא 100 ש"ח, לא מבין איך הגעתם ל40%.

    M4 ב- 840ש"ח

    520 ב- 1190ש"ח

    אלה המחירים עכשיו ב-KSP וב-IVORY..

    ----------------------------------------------

    תוכל להסביר בנקודות למה 520 כן והm4 לא?

    אני גם חושב על ומעניין לדעת את מה שאתה כבר יודע כי עוד לא התחלתי לברר עדיין.

    לא פוסלים את ה-M4.. "ותיק", "טוב" ו-"זול"..

    בקשר ל-520.. באמת שכל סקירה מאלה שברשת תהיה הרבה יותר מעניינת ומקיפה.. אבל בכל זאת.. הנה לך קצת..

    בתחילת השנה שעברה, התחילו לצאת דגמי "רעננים" המכוונים לביצועים, שבעיקר השתמשו בשני בקרים.. מצד אחד היה הבקר של מארוול (שהספיק כבר לככב ולהרשים ב-C300), ומצד שני היה הבקר החדש של סאנדפורס שהדהים את העולם בביצועים יוצאי דופן..

    אינטל בחרו דווקא בבקר (הלא חדש) של מארוול בכונניהם החדשים דאז ה-510, אנשים תהו לגבי החלטה זו לא רק בגלל שה-C300 הלא חדש וה-M4 החדש (דאז כמובן) הצליחו בניגוד לאינטל להוציא את המיץ מהבקר הנ"ל, אלא במיוחד שכוננים שהשתמשו בבקר השני (סאנדפורס) הראו ביצועים הרבה יותר גבוהים ומרשימים.. אינטל נימקה את הבחירה שלה בכך שאותו בקר של סאנדפורס לא עבר את הבדיקות שלהם ולא היה מספיק בשל שישתמשו בו..

    עבר זמן מאז, וכוננים עם הבקר של מארוול (כולל ה-510 ה-"איטי" של אינטל) לא הפסידו בקרב מול כונני הסאנדפורס בעיקר בגלל שתי סיבות, האחת היא שבנצ'ים יותר "מעשיים" ואמיתיים, לא קיפחו את הכוננים עם המארוול.. והשנייה היא שכונני הסאנדפורס (על כל יצרניהם) היו "בעייתיים" (בלשון המעטה).. אחרי התייצבות התמונה, ההמלצה המושכלת הייתה ללכת על מארוול בגלל האמינות, ואם כבר מארוול אז ה-M4 שהצטיין בביצועים ובתמורה למחיר..

    ללא קשר לנאמר לעיל, ישנן לא מעט סוגיות לא סגורות עם טכנולוגיית ה- שרבים אומרים שעדיין אינה בשלה.. לא די בכך לבחור "מתאים", ולחבר אותו, צריך גם לדעת איך "לתחזק" אותו ואיך להתאים את מערכת ההפעלה לכך.. ממליץ לך להעיף מבט ב-"מדריך החסר" שריכזתי בזמנו (קישרתי אליו בת'רד הזה לפני)..

    בניגוד להרבה חברות שדאגו לפרסם "ביצועים".. , דאגו "להקל" על המשתמש בנוגע לסוגיות אלה (M4 עשו זאת חלקית, ה-520 עוד יותר).. המותג , בין אם כזה מוצדק או פחות, ובמיוחד בתחום בעייתי זה, עובד חזק על עניין האמינות.. מדובר במותג עם משאבים ומוניטין מיוחדים.. זה עובד על הרבה אנשים.. וקל להבחין שאני אחד מאנשים אלה!

    עכשיו, מה שקרה הוא, שלקח לאינטל כשנה וחצי להוציא כונן עם הבקר של סאנדפורס.. אבל לא עוד כונן.. זהו הכונן היחידי עם קושחה בלעדית של .. סאנדפורס שהתקשו לפתור את הבעיות בבקר שלהם, פתחו את הקוד שלהם בפני .. כל עדכון של סאנדפורס מועבר לאינטל (שיבדקו ויעדכנו כנראה) אבל לא בהכרח ההפך.. אומרים שהעדכון האחרון של סאנדפורס שפתר "כנראה" את עיקר הבעיות שלהם, הוא מעין "עבודה" של אינטל.. אבל "שיפורים" אחרים של אינטל (אמינות/ביצועים) לא עושים את דרכם בחזרה לסאנדפורס ומשם ליצרנים האחרים של הכוננים עם הבקר שלהם..

    בנוסף למבחנים הבלעדיים, הקפדניים וחסרי הפשרות של אינטל, הם משלבים ב-520 את הזכרונות הטובים ביותר שלהם.. ואת האחריות שלהם.. ועוד ל-5 שנים!!!!!!!

    אגב, גרסאות ה-120/180/240GB מגיעות דקות (למחשבים דקיקים) בנוסף להתאמה לעובי רגיל שמתאים גם לנייחים.. הדבר לא רלוונטי עבורי (כרגע בכל אופן) אבל אני מניח שהוא כן חשוב עבור אחרים..

    לגבי הביצועים.. ה-520 הוכתר כמלך (במקום ה-VERTEX_3_MAX_IOPS שעליו אחסוך במילים).. גם זה לא כזה רלוונטי עבורי כיוון שלא חיפשתי את המהיר ביותר.. אבל שיהיה.. לפחות עד שחברות אחרות יוציאו דגמיהן החדשים.. נחיה ונראה..

    עוד דבר מעניין, שאינטל פירסמה את כל נתוני המהירויות ב-MBps/IOPS של קריאה/כתיבה, רציפה/רנדומלית של קבצים קטנים/ גדולים, דחוסים /לא-דחוסים ובבנצ'ים "מעשיים" שונים..

  6. סליחה גיל, אבל ה-"נוסחה" שלך פשוט אינה נכונה.

    בלשון המעטה, בכלל ולא רק כשמדובר ב-SSD!

    גם לא הזכרת את עניין האחריות, האמינות ונוחות העבודה (על ההתחלה ולאורך הזמן).

    דברים אלה רלוונטיים במיוחד כשמדובר ב-SSD!

    אחרי הכל, כל הדגמים הישנים (כולל של אינטל) לא רק שלא הצליחו "לשכנע אותי" לקנות אחד מהם, אלא גם "הצליחו" לנטרל את הרצון העז ל- שהיה לי.. ה-520 ה-"חדש" ובמחיר ההשקה, "הצליח" להוציא ממני את הכסף ללא כל מאמץ!

    "העדפות אישיות"?? לא כזה בוער לי לשייך את זה לקטגוריה המתאימה..

  7. תריץ גוגל על "Review 520", תקרא ביקורת אחת ותבין למה יש 5 שנות אחריות על ה-520..

    ו-"חדש" זה לא מדויק, כיוון שעבדו עליו (הבקר) כשנה וחצי, אם לא יותר!!

    כבר אמרתי שלפי לא מעט קריאות ה-M4 מעולה.. אבל..

    איך אתה מעדכן לו קושחה? איך אתה לו פעולות תחזוקה? איך אתה מתאים את מערכת ההפעלה אליו? איך אתה דואג לאריכות ימיו? איך אתה בודק מה מצבו? איך אתה לא מתוסכל מכל זה?

    אני לא קורא ל-M4 "לפנות מקום", אבל במחיר אחר, אתה מקבל משהו אחר..

  8. על איזו תחושת ביטחון אתה מדבר? הM4 כבר הוכיח את עצמו ונחשב לSSD בין הכי אמינים שיש אם לא הכי אמין, וSSD חדש שרק יצא לשוק ועוד מבוסס על בקר SANDFORCE, נותן לך תחושת ביטחון רק בגלל שרשום עליו אינטל? :kopfpatsch:

    לא רק שרשום עליו .. הביקורות (שדי מסכימות אחת עם השניה), מסבירות טוב מאוד איך השם הרשום הזה מתבטא בפועל!!

    ושלא תחשוב שאני מדבר על עוד כמה אחוזי "ביצועים" (למרות שגם זה היה שם)!!

  9. בהקשר של עבודה ממושכת עם טקסטים..

    נתמקד בגודל ובחדות (שכשאינם מתאימים למשתמש, הם די יכולים לאמץ את עינו וראשו!!)..

    לצורך העניין, נעזוב לרגע אחידות תצוגה, ניגודיות גבוהה בבהירות נמוכה, ארגונומיה ותנאי סביבה.. נעזוב גם צורת ומרחק הפיקסלים.. אפילו מנגנוני החלקה..

    תחשוב על מסך ענק בו כל פיקסל הוא בגודל מטר על מטר.. תחשוב שמסך זה מציג מילה אחת גדולה.. ברור לך שממרחק קטן אתה לא תראה מילה "טבעית" (אם בכלל!), אבל אם תעמוד מספיק רחוק, כן תוכל לראות מילה ב-"חדות טובה".. אם אותו מרחק שנדרש ממך על מנת שלא להבחין בפיקסלים הוא כזה שגרם למילה להיראות קטנה מדי, אז נגיד שהמסך הזה הוא לא נוח! ז"א או שאתה מקריב חדות על מנת לקבל "גודל טוב", או ההפך!

    "חדות טובה" ו-"גודל טוב" הם עניין אישי כמובן, אבל אל תצפה להבדלים קיצוניים, במיוחד כשמביאים את הדוגמא שלעיל למקום יותר רלוונטי כמו מסך של מחשב אישי!!

    רבים מסכימים עם זה שמסך 23" ברזולוציית FHD (גודל נקודה של 0.265) הוא הגבול המינימלי לעבודה עם טקסטים, אותם אנשים לא יאהבו מסך 21.5" באותה הרזולוציה (גודל נקודה של 0.248) וכן יאהבו מסך 24" באותה הרזולוציה (גודל נקודה של 0.277).. אבל אין להבין מכך שלמשל מסך (טלוויזיה) של 42" באותה הרזולוציה (גודל נקודה של 0.485) יתאים בכלל לשימוש כזה!! מרחק הצפיה אותו מצריך מסך כזה, יהיה נוח לסרטים למשל, אך לא לעצמים (נגיד קטנים) כמו טקסטים..

    בזמן שגודל נקודה "גדול מדי" מצריך התרחקות מהמסך.. לגבי גודל נקודה "קטן מדי", ניתן להגדיל אייקונים וטקסטים במערכת ההפעלה, אבל זה יבוא על חשבון הרזולוציה שבסופו של דבר, מתבטאת בשטח העבודה!

    כרגע, אני על 23" FHD ו- 0.265 (של דל), ובדפדפן למשל אני חייב להגדיל את התצוגה ב-20%-50%..

    במסכים המדוברים של , ה-24 עונה על דרישת גודל הנקודה.. אבל אם כבר הגעתי לשם, קורץ לי לשדרג "טיפה" יותר בשטח הפיזי ובשטח העבודה..

    ב-27 אני חושש מגודל הנקודה הקטן מדי..

    ה-30 יותר קרוב לדרישות שלי מבחינת גודל נקודה, מה עוד שהשטח הפיזי ושטח העבודה יאפשרו לי להגדיל טקסטים במערכת ההפעלה מבלי "להקריב" יותר מדי.. אבל.. הוא באמת יקר!!

    מישהו עובד עם ה-27 שיכול להגיד איך הוא באמת עם טקסטים בהשוואה למסכם אחרים??

  10. אני לא חושב שה Intel_520_SSD משתלם.

    בנפח 120GB הוא עולה 1180 ש"ח קרוב ל 40% יותר מ M4

    מה עוד שב-M4 זה 128GB.. אבל כנראה שה- 40% יצטמצמו אחרי המחירים ההתחלתיים של ה-520..

    התוספת הזו היא משהו שנותן לי את הרגשת הביטחון שרבים יגידו שהיא מיותרת, הרגשה שלא הצלחתי לבטל במשך יותר משנה!

  11. תודה על התגובות..

    כמסקנה מלא מעט חפירות בנושא ה-SSDs, אני די מסכים עם זה שה-m4 מומלץ, גם בגלל מחירו, אפילו בארץ, ואפילו כשעלה יותר בכ-100ש"ח.. למעשה עד שהגעתי למסקנה שאני קונה אותו, זה היה הזמן +- של ה-SSDs מהדור הבא.. אז התאפקתי..

    בזמנו, פתחתי ת'רד "רציני" בעניין (S S D - "המדריך החסר"), ובאותה המידה שהצלחתי (בעזרתכם) לרכז שם המון מידע, כך גם הגעתי למסקנה שלא כך אני רוצה את ה- שלי!

    אם במשך שנה לא הצלחתי לקנות שכל כך רציתי אחד כזה, והכסף לא היה מה שהחזיק אותי מלעשות זאת, אז כנראה ש-"ביטחון" זה משהו שאין לי מנוס מלשלם עליו יותר!

    חיכיתי לשילוב יותר מוצלח בין חומרה לתוכנה.. וכנראה (די מקווה) שזה השתלם לי לחכות ל-Intel_520_SSD..

  12. תודה :)

    ב-NotebookClub, כמו בהרבה חנויות לא רושמים את ה-REV..

    מעניין :nixweiss: למה בחרו דווקא את ה-U2410 והדגישו שזה A01.. משהו מיוחד ב-REV ישן זה?

    כבר הגעתי ל-24"..

    עוד כ-1000ש"ח ל-27".. ועוד כ-3500ש"ח ל-30"..

    אני צריך לחשוש לעיניים בגלל כמות האור מולה אבלה הרבה שעות!

    ב-27" אני גם חושש מגודל הנקודה הקטן! וב-30" אני חושש לכיס!

    לא ככה?

  13. שלום,

    ככל שחפרתי, ככל שנרתעתי.. עכשיו אני לא יכול להתאפק יותר.. אני רוצה SSD..

    בדיוק יצאו החדשים של אינטל.. חדשים חדשים, אבל עם ביקורות שדי הרשימו אותי.. וכן אני מודה שהשם "אינטל" גורם לי נחת במיוחד בתחום כה "בעייתי"!

    ה-60GB יחנוק אותי, ה- 120GB יהיה בסדר, אבל ל-180GB יש ביצועים עדיפים (כנראה בלא מעט!)

    הנה השוואת הגרסאות..

    מזמין את ה-180GB.. לשנות? מה אתם אומרים?

  14. שוב תודה..

    עניין שני המסכים לא ילך!

    בהסתמך על שורת ה- WideMode בלינק שהבאת, מה לא הבנתי נכון?:

    1:1 - גודל ויחס מקוריים

    (720p למשל ייראה קטן ב-24 וקטנה מאוד ב-30)

    (מעניין למה אין ב-27!)

    ASPECT - תמונה מוגדלת תוך שמירה על היחס ואי יציאה מגבולות המסך

    (אות 16:9 למשל ישאיר פסים שחורים עליון ותחתון ב-24 וב-30)

    (מעניין למה אין ב-27! הרי האות לא חייב להיות 16:9 שממלא את כל המסך)

    FILL - על כל המסך

    (אם האות באותם גודל ויחס של המסך, ימלא בול את כל המסך)

    (אם האות לא באותו גודל אבל כן באותו יחס של המסך, ימלא את כל המסך אחרי הגדלת התמונה)

    (אם האות לא באותו יחס של המסך, או שיבוצע זום וייגרם איבוד לקצוות התמונה, או שהתמונה תימתח ותתעוות).

    4:3,16:9 - במה זה שונה מה-ASPECT י?

    ועוד משהו:

    ? - בין אם אני מנגן 720p (ממיר/מחשב) או 1080p (מחשב), ובהנחה שלא בחרתי למתוח את התמונה (לשנות את היחס), מה אתה חושב על ההגדלה של התמונה (במיוחד ב-27 וב-30)? לא תהיה יותר מדי ותציג תמונה מפוקסלת ולא איכותית?

  15. תודה רבה QttP..

    בקשר לשני מסכים:

    די גבולי.. אני אבדוק ב-SKETCHUP (כל החדר מתוכנן שם) ואעדכן.

    בקשר למצב TEXT:

    ב-2311 שיש לי, תמיד יש לי את ההרגשה שכיול יותר מקצועי היה מוסיף לי המון, יש לי שלושה כאלה וכשיוצא לי לראות אחד אחר זה תמיד נראה לי שונה ומביא אותי לחשוב איך אני מכייל אחד שיהיה כמו האחר.. השאיפה לכיול יותר טוב, היא לא במובן של דיוק בצבעים, עיקר השימוש הוא עבודה מול טקסטים ומצב ה-TEXT עבורי הוא מצב מכויל מראש ונוח לעבודה עם טקסטים.

    בקשר למעבר בין כניסות:

    המסך יהיה מחובר למחשב + לממיר הדיגיטלי + לעוד מחשב (לא תמיד).

    למסך קודם שהיה לי, היה כפתור "בורר כניסה" עובר מכניסה לאחרת - [מאוד נוח!]

    ב-2311, גם אחרי שמוסיפים את "בורר הכניסה" לקיצורים, ישנן לא מעט לחיצות עד לביצוע הפעולה, תוסיף לזה שהמעברים בתפריטים הם איטיים, ועוד הזמן להחלת השינוי של תצוגה ממקור אחר - [לא נוח!]

    היות ומסכי הדל עובדים באותה שיטה, אם בדגמים האחרים, זמן המעבר בתפריטים וזמן החלת השינוי של תצוגה ממקור אחר היו קצרים יותר, אני חושב שהמצב יהיה [יותר נוח!]

  16. שלום לכולם,

    כרגע אני עם U2311H, ומרוצה ממנו מאוד.. קל לראות זאת בביקורת שלי..

    רציתי לקנות עוד אחד כזה (או המחליף U2312HM) לסביבה נוספת, ואז חשבתי לעצמי שאשים את הנוכחי שם ו-"אשתדרג"..

    ה-"שדרוג" שאני מחפש:

    - גודל נקודה גדול מ-0.265 - מגביל ל-24".

    - יותר גובה לעבודה שוטפת ויותר שטח לצפיה בסרט ממרחק.

    - פונקציות (כיול קל/מראש, מצב TEXT, בהירות אוטומטית לפי תנאי התאורה, תפריטים זריזים, מעבר קל בין כניסות).

    - חיבור לממיר HD (שימוש חדש!) לצפיה נוחה ממרחק - מגביל ליותר מ-24" ומצריך דרך לחילוץ אות האודיו מהאות שמגיע מיציאת ה- בממיר אל הכניסה (DP/HDMI) שבמסך!.

    זה שאני דבק בסדרה U של דווקא מקשה עלי בבחירה:

    U2412M

    הקריאות שלי עליו לא עודדו אותי (צריך מזל בשביל ליפול על אחד טוב)..

    לא גדול מספיק לצפיה מהממיר ממרחק (מה עוד שהוא 16:10).

    לא יודע מה קיים בו ממגוון הפונקציות שאני מחפש!

    בעיה בחילוץ אות האודיו!

    U2410

    המחיר מביא אותי לחשוב על "שדרוג" משמעותי יותר..

    לא גדול מספיק לצפיה מהממיר מרחק (מה עוד שהוא 16:10).

    לא יודע מה קיים בו ממגוון הפונקציות שאני מחפש!

    * אולי תהיה בעיה בחילוץ אות האודיו מהממיר (ישלו יציאת/ות Audio-Out שנראה לי פותרות את הבעיה).

    U2711

    גודל נקודה קטן (0.233)..

    תכני HD מהממיר (ואפילו FHD מהמחשב) יעברו פיקסול שיתאימו לרזולוציה הגבוהה.

    לא יודע מה קיים בו ממגוון הפונקציות שאני מחפש!

    * אולי תהיה בעיה בחילוץ אות האודיו מהממיר (ישלו יציאת/ות Audio-Out שנראה לי פותרות את הבעיה).

    U3011

    אני חושב שגודל הנקודה (0.25) ויחס ה-16:10 יקבלו פיצוי מגודל המסך!

    תכני HD מהממיר (ואפילו FHD מהמחשב) יעברו פיקסול שיתאימו לרזולוציה הגבוהה.

    לא יודע מה קיים בו ממגוון הפונקציות שאני מחפש!

    * אולי תהיה בעיה בחילוץ אות האודיו מהממיר (ישלו יציאת/ות Audio-Out שנראה לי פותרות את הבעיה).

    עזרתכם בבקשה :)

  17. שלום,

    המחבר שתיארת נקרא PL-Stereo. ה-"קטן" 3.5mm וה-"גדול" 6.35mm ..

    ניתן לקנות מתאם/כבל שמעביר לך מגודל אחד לאחר..

    נ.ב. אם אני לא טועה, האוזניות שלך כבר מגיעות עם מתאם כזה (מוברג על ה-"ראש")!

    מקווה שעזרתי :)

  18. :xyxthumbs: תענוג אמיתי :xyxthumbs:

    תודה רבה עד אינסופית על הסבלנות.. על הזמן שהקדשת לי.. על התרומה מהידע הנרחב שלך בתחום.. ועל ההשקעה שלא חסכת בהסברים..

    עזרת לי נורא.. ומקווה שמילים אלה מבטאות (ולו חלקית) את כמה אני אסיר תודה!

    שיהיה לך רק טוב ב-נ-א-ד-ם :hi:

  19. 1. תודה רבה.

    2. מעניין למה שמת דגש (בתמונות ובהסברים) על ציוד אודיו.. אני לא הזכרתי את זה בכלל, אבל אני מתעסק עם אודיו.. איך יצא לך ככה ???

    3. המחשב "הראשי" יחובר ל- UPS.. השאר שחלקם לא נמצאים בקרבתו וחלקם האחר נמצאים בעיר אחרת, יחוברו למגנים כ- "פשרה" כי לא אוכל לקנות UPS לכל מכשיר יקר, אחרת אצטרך עוד דירה ליד הדירה בה יאוחסנו רק UPS-ים או לחלופין לקנות את חברת החשמל ו-"למגן" את הכל שם ;D ;D ;D

    4. לפי מה שאמרת, אם לא UPS (רוב המכשירים) אז מגן לא כזה ישנה? ואם מגן כן עדיף על כלום, אז עם השהיה (מלבד זה שלפני ה-UPS)?

    5. הדלקת לי את עניין ה- AVR... מלבד המחשב שיוגן ע"י ה-UPS, יש לי עוד שני מחשבים (במקמות אחרים לגמרי) שחשובים לי מאוד אבל לא עד כדי שאקנה להם UPS.. ז"א רק להגן מבלי לגבות.. מה אתה אומר.. AVR יתאים? מה זה AVR אמיתי? של ADVICE לא טוב?

    6. שוב תודה :)

  20. פשוט כמשמעו.. אתה מ-ל-ך !!

    מדהים אותי לראות איך אתה משקיע בתשובות..

    תודה רבה רבה לך :)

    הציוד שרשמתי לא נמצא במקום אחד.. אפילו לא קרוב.. חלק בכלל בבית ולא בעסק!

    1. UPS (שדיברנו עליו ושייספק חשמל למחשב, מסך, מודם ונתב).

    2. (LCD "32).

    3. שתי טלוויזיות (כל אחת LCD "32).

    4. מחשב + מסך.

    5. מחשב + מסך + .

    6. מחשב + מסך + מודם + .

    7. מודם + .

    8. מדפסת .

    9. מצלמת .

    חוץ מ-1. (ה-UPS), האם מומלץ לכל השאר מגן עם השהיה?

    החיבורים שתיארתי (הקופסה) לא שונים ממה שתיארת, זה תורם רק דבר אחד.. קצת סדר..

    ואגב, שאפו על ההשקעה בציור.. מה התוכנה?

    כל השאר מובן (שוב-תודה :xyxthumbs: ) מלבד:

    " ה UPS הזה (אם הוא נותן גל sine מלא) יכול להגן אל הציוד קול (יותר ממה שהוא יכול להפריע) אבל פחות טב מ AVR + השהיה

    הוא מתאים (ואמור להיות טוב) למחשב

    לא יחזיק ביחד את המחשב + יתר הציוד "

  21. תודה רבה רבה וסליחה על ש- "נעלמתי" לזמן מה..

    מגן ברקים

    -----------

    EMP601S-IL (ה-HYUNDAI ללא השהיה) 30₪

    P600LCD/CPU (ה-HYUNDAI עם השהיה) 50₪

    SC9-L (ה-GPT ללא השהיה) 60₪

    SC9-ELEC (ה-GPT עם השהיה) 90₪

    לפני UPS אמרנו שללא השהיה.. לפני כל השאר (מפורטים בהמשך) כנראה שעדיף עם השהיה אבל הייתי מעדיף להשתמש בה רק כשאין מנוס והתועלת שלה ממש רבה.. למה? מניסיון, בפעם הראשונה שהמגן יכנס להשהיה (4 דק'), מחוסר סבלנות, אעקוף אותו ואשאר ללא הגנה בכלל! מה עוד שסביר שאשכח להחזירו ואפסיד את ההגנה לאורך זמן!

    בהתחשב בזה שלצערי כבר קניתי 9 מגנים "עלובים" (30₪) ובהתחשב בזה שהבדלי המחירים לא קטנים (במיוחד כשמדובר בכמות כזאת) ובהתחשב בזה שאוכל להחליף את 9 המגנים ה-"עלובים" בכמה כאלה עם השהיה (50₪) אם זה ישרת אותי ובהתחשב בזה שאוכל לספוג הפסד חלקי/כולל.. איזה מגן מבין הארבעה שהזכרתי לעיל היית מציע לי לשים לפני כל אחד מהמכשירים הבאים:

    לפני ה- UPS / לפני מחשב ומסך / לפני מדפסת לייזר / לפני LCD ?

    אל-פסק

    ----------

    קניתי את ה- SV1000.. לא יודע מה נתוני הסוללות אבל שאר הנתונים עונים על מה שאמרת וגם הובטח לי ("בכיר" מ- ADVICE) שתהיה תאימות מלאה לכל הצרכים שהזכרתי לפני, ובנוסף האחריות היא לשנתיים באתר הלקוח! יש לציין שלא המליץ על אחר (ONLINE למשל – כנראה בגלל הרעש).

    חיבור האל-פסק

    -----------------

    יש לי קופסה שמכילה שני שקעים:

    שקע#1 הוא שקע חשמל רגיל (עליו מגן ברקים) שנותן חשמל לאל-פסק.

    שקע#2 הוא אומנם שקע חשמל בצורה שלו, אבל אין לו שום קשר לא לשקע הראשון וגם לא לרשת החשמל, ההזנה שלו היא דרך כבל (שיוצא מלמטה) ומחובר ליציאת האל-פסק (קומקום)..

    יש לי מפצל (מקובע בקיר) שנמצא ליד הציוד שאמור להיות מוגן, ההזנה שלו היא דרך כבל שנמתח עד לקופסה שתיארתי לעיל, שם הוא יכול להתחבר לאחד משני השקעים..

    אם האל-פסק תקין, הוא יקבל חשמל מהשקע הראשון וייתן חשמל ל- "שקע" השני שאליו יחובר כבל המפצל.. ואם האל-פסק לא תקין, אז מוציאים אותו מהשקע הראשון (החשמל) ובמקומו מחברים את כבל המפצל (שהוצאנו מהשקע השני שניזון מהאל-פסק) וכך הציוד המוגן יקבל חשמל מרשת החשמל (עדיין עם מגן ברקים) ולא מהאל-פסק, עד שהאל-פסק יתוקן!

    L,N הפוכים / מגעים "מחשמלים"..

    ----------------------------------

    - יש מצב שאני קונה כבל קומקום בו L/N הפוכים? למה עושים דבר כזה?

    - החשמלאי שלי עושה את כל הכבלים והשקעים שתיארתי לעיל.. יש מצב שעדיין יהיו לי N,L הפוכים?

    - לפי מה שתיארתי ב- "חיבור האל-פסק".. הגיוני ששני השקעים (#1 ו- #2) יהיו "מחשמלים".. הרי הראשון הוא חשמל רגיל מרשת החשמל והשני הוא חשמל שהאל-פסק מספק לרכיבים המוגנים ולמה שלא יהיה "מחשמל" ?

    סליחה שהטרחתי אותך לקרוא את כל זה.. שוב - תודה רבה על העזרה :)

×
  • צור חדש...