תוכן Dima67 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dima67

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1398
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Dima67

  1. הם הולכים לסרס את אחד הדברים שאני הכי אוהב - הכוונת IRNV >:(

    טוב שזה על גבול ההאקים כבר. אתה מקבל כוונת שמראה הכל בירוק ואת האויבים בצהוב בוהק, EASY MODE. מילא זה היה עובד רק בחושך, אבל זה עובד אפילו במפות כמו CASPIAN.

  2. כמובן שהכללתי בנוגע למה שאמרתי מקודם. אבל זו האמת לדעתי. ה-W/L שלי ב-BC2 היה הרבה יותר גבוה בשרתים אירופאיים ו-K/D ממוצע. בשרתים ישראליים היה לי בדיוק ההפך, אבל ממש 180 מעלות.

    עם הפינג אף פעם לא הרגיש לי בעיות. תמיד נהניתי ב-BC2 בשרתים אירופאיים ואף פעם לא הרגשתי שהם ביתרון עליי. אולי זה היה המצב, אבל תמיד נהניתי. אין כמו לנצח אפילו עם סקור קקה מאשר להפסיד לא משנה איזה סקור יש לך.

    יש שחקנים טובים ורעים בכל מקום. אבל אני מרגיש שבאירופאי זה יותר משחק קבוצתי, פחות TDM. אם רק כל מי שרוצה רק הריגות היה עובר ל-TDM ועוזב את CQ היה מצוין לדעתי. :)

    דבר אחד שחסר לי ב-BF3 זה המסכים WIN או LOSS שהיו ב-BC2. עכשיו שחושבים על זה זה היה מאוד נחמד. המסך שיש עכשיו הוא מאוד.. DULL לעומת מה שהיה BC2.

  3. לא דיברתי על RUSH דווקא, אלא על CQ. אפילו ב-METRO או PEAK במצב CQ זה פשוט משעמם, זה או לרוץ קדימה או לרוץ אחורה. אין באמת חופש כמו ב-CASPIAN או FIRESTORM.

    אם אתם מחפשים טיפה פחות אגואיסטיות תנסו שרתים לא ישראליים. אני יודע שזה הכללה אבל אין מה לעשות. יש שחקנים טובים בקהילה, אבל הרוב המוחלט יושב באיזה פינה עם סנייפר ולא זז. בשרתים אירופאיים אני באמת מרגיש שאנחנו רצים מדגל לדגל ולא מחפשים את ההריגה הבאה.

×
  • צור חדש...