תוכן Or94 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Or94

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    645
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Or94

  1. שלום,

    יש לי כרטיס זכרון שהיה בפלאפון שלי (SAMSUNG NOTE 20 ULTRA) מסוג MICRO SD בגודל 32GB. שבוע שעבר הפלאפון כתב לי שהוא לא מצליח לקרוא את הכרטיס. ניסיתי לחבר את הכרטיס בעזרת קורא כרטיסים למחשב הנייד שלי והמחשב זיהה אותו אבל לא יכולתי לגשת לקבצים שלו ולא יכולתי לראות כמה מקום פנוי בו. הבנתי שפורמט הקבצים שלו הוא RAW אז השתמשתי בתוכנה לשחזור של IBOYSOFT משהו כזה. התוכנה עבדה ושיחזרה חלק אבל לא סיימה ונתקעה באמצע ומאז הכרטיס לא מזוהה במחשב בכלל. ניסיתי כרטיס אחר עם אותו קורא והוא כן מזוהה.

     

    האם ניתן לעשות משהו?

  2. אני כנראה השבוע אזמין את המשחק מPCGAMES. השאלה שלי היא האם כדאי להוסיף עוד 60 שקל ולקנות את הLIMITED EDITION?

    ועוד שאלה לגבי המולטיפלייר: האם הגראפיקה במולטיפלייר שונה מהגראפיקה בסינגלפלייר? זה לא שהגראפיקה גרועה אבל לפי מה שחבר שלי אמר לי הגראפיקה במולטיפלייר יותר טובה והמנגנון הרס יותר טוב. זה נכון? ואגב איך המחשב שלי יריץ את המשחק במולטיפלייר במפות עם 64 שחקנים ובכלל במולטיפלייר? אני יכול להריץ על ההגדרות הכי טובות ברזולוציה הכי גבוהה עם AA ולקבל FPS טוב?

  3. אז תסתפק בטריילרים.

    תבדוק ביוטיוב טריילרים של גיימפליי בלבד.

    תוכל להבין באיזה משחק תרצה להיות

    ראיתי טריילרים ושניהם נראים משחקים מעולים. איך יהיה המולטיפלייר של COD? כי אני יודע שהמולטיפלייר של באטלפילד מעולה. מה שעוד אני חושש בבאטלפילד זה הBATTLELOG שבבטא עשה המון בעיות.

  4. היום התחלתי לשחק. שיניתי את ההגדרות ואיפשרתי כל מה שצריך כולל VSYNC וGEFORCE TRANCECODE משהו כזה וAA ובמהלך המשחק כל פעם יש לי כזה פס על המסך שמציק בעין ומפריע קצת לשחק. זה פס מרצד כזה שלפעמים למטה ולפעמים עולה למעלה.

  5. כדאי לחכות שהמשחק יצא ורק אחרי כמה ימים לקנות אותו כדי לדעת אם יש באגים או לא? כי כשקניתי את BC2 גם היו בעיות עם האינטרנט אבל לא היו כל כך הרבה בעיות כמו בבטא של BF3 ורק אחרי איזה חודש סידרו לגמרי את הבעיות בBC2.

×
  • צור חדש...