תוכן 345 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

345

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    39
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    1

הודעות שנפתחו על-ידי 345

  1. כרגע מוצע כונן SDD עם ביצועים ונתונים טובים יותר בכל הפרמטרים כמעט באותו מחיר תוספת של 5$

    מדובר בכונן Solidigm P41 Plus שהוא בעקרון היה משווק ע"י עם הסכם שותפות שלה עם הייניקס וזו חברת בת של הייניקס.

    הוא ברמה אחת מעל כונן 670p ובעצם חולק פחות או יותר את אותה חומרה עם שיפורים והתאמות לדור PCIE4

    הנתונים לנפח 2TB הם 4,125 בקריאה ו 3,325 בכתיבה עם 5 שנות אחריות

    אין כרגע שום כונן בעל נתונים דומים או קרובים שמתקרב למחיר הזה , זו מציאה של ממש בפרט בהתחשב בעובדה של החברות וההיסטוריה שעומדת מאחוריו למרות שזהו מותג "עלום" הא מגיע מבית טוב ואמין.

    כעת מציעים אותו במבצע במקום 160$ב- 125$ (אחרי קופון הנחה נוסף של 5$)

    דגם ה1TB מוצע ב65$ עם נתוני כתיבה מעט נמוכים יותר

    Solidigm P41 Plus

    https://www.newegg.com/solidigm-2tb-p41-plus/p/20-329-022

     

    יש סקירה של Tom's Hardware

    https://www.tomshardware.com/reviews/solidigm-p41-plus-ssd-review

    • אהבתי! 1
  2. סקירה נחמדה

    עכ"פ יש כרגע לג'גהבייט לא פחות מ-16 לוחות-אם לתושבת החדשה במגוון מתארים וקונפיגורציות + אחת נוספת שתוצע בקרוב (רובם טרם מוצעים למכירה בארץ), וברור שבעתיד הקרוב ההיצע שלהם יגדל כפי שאנו מכירים מכל הדורות הקודמים.

    בדרך כלל ג'יגהבייט ידועה בעושר של היציאות והחיבוריות הרחבה שהם מציעים כאשר זו תמיד כוללת את הטכנולוגיות החדישות ביותר.

    אבל כמה הערות חשובות.

    1.  מסיבה לא ברורה מקומו של תקן USB 4.0 נפקד לחלוטין מכל הדגמים המוצעים ואף לא אחד מהלוחות גם לא המתקדמים ביותר אינו מכליל את התקן הזה למרות שהוא נתמך באופן מלא ע"י המעבד והבקר של הדור הנוכחי.

    אז נכון שהתקנים בתקן הזה די נדירים נכון לשלב זה, אבל ברור שזה עניין של זמן עד שהיצע החומרה בתקן הזה יתרחב, בפרט שבשונה מהמצב בדור הקודם כאשר תקן USB3.0 לא היה נתמך באופן ישיר ע"י הבקרים והמעבדים ונדרשו לכך בקרים מצד שלישי, בדור הנוכחי זה לא המצב כך שהבחירה הזו די תמוהה.

    2. משום מה ג'גיהבייט בחרו לשנמך את הרמה של מספר רכיבים בהשוואה ללוחות אם מהדור היוצא, למשל כרטיס הרשת בדגם המסטר במקום 2 כרטיסי (אחת של גיגה ושנייה של 2.5 ג'יגה) נותר כרטיס בודד, לא כולל הרשת האלחוטית.

    3. לעת עתה, למרות העדפה המסורתית של הלוחות שלהם, המחירים של הלוחות המתקדמים יקרים להחריד בהשוואה למתחרים ולכן כדאי אולי להמתין זמן מה עד שהמחירים יתאזנו.

     

    מבדיקה שעשיתי, ASUS מציעה את תקן USB 4.0 בחלק מהלוחות שלהם, ודווקא ההצעות המעניינות והאטרקטיביות ביותר (באופן יחסי כמובן) באות מצד , שלא רק מציעה לוחות עם תמיכה בתקן 4.0 אלא שהלוחות המתקדמים שלה מתומחרים באופן הרבה יותר נגיש ומציאותי.

     

    לסיכום, בהתחשב בעלויות הגבוהות של הלוחות המתקדמים אפילו לא אלה שבקצה העליון ובעלויות הכוללות של מערכת המבוססת של הדור החדש של המעבדים פשוט אין זה סביר מבחינת עלות תועלת מול הדור של אינטל, הפער בין מערכת מחשב של אינטל לעומת יכול לעמוד על 1500 עד 2000 ש"ח למערכת מתקדמת לא בקצה העליון, כאשר הביצועים עוד נוטים לטובת . המצב הזה לא יחזיק מעמד זמן רב והתיקון כלפי מטה הוא כורח המציאות אחרת המוצרים ישארו על המדף ללא קונים.

  3. ציטוט של tvdh.tomer@gmail.com

    שלום לכולם.

     

    לאמא שלי יש מחשב ישן (קרוב ל 10 שנים) שלוח האם הלך וצריך להחליפו.

    הצרכים שלה משרדיים ופשוטים בלבד.

    גלישה, מיילים, תוכנות אופיס

     

    היא הלכה לחנות שהציעו לה להחליף לוח אם בסכום של 1700 שקל וזה נראה לי מופרך לצרכים שלה.

    יש לכם המלצה איזה לוח אם כדאי לבחור לצרכים שלה?

    אכן הצעה מופרכת ומופרזת (באופן קיצוני) בעליל. במחיר המוצע אפשר לרכוש מחשב חדש לחלוטין וזה יענה באופן מושלם עבור הצרכים שציינת ומעבר לכך.

    יתכן מאוד שבגלל שזו חומרה ישנה מאוד שיהיה קשה מאוד להשיג חדש מתאים, ואולי החנות "המליצה" או יותר נכון ניצלה את העובדה הזו כדי לקבוע מחיר בלתי סביר.

    עכ"פ כפי שציינו מעלי, לא ניתן לתת הצעה קונקרטית מבלי לדעת לכל הפחות באיזה מעבד בדיוק מדובר, החומרה משתנה ללא הרף וכך גם התאימות לא עומדת במקום.

    לכאורה לוח אם תואם אמור לעלות סביב ה200 -300 ש"ח. מומלץ לבדוק הצעות ביד2 או אפילו באיביי \ יש סיכוי הרבה יותר טוב למצוא חומרה חדשה ותקינה במחירים מגוחכים.

    כל זה באופן כללי למדי , היות שאין שום דרך לתת מענה יותר ספציפי.

    יש גם מציאות של ממש ביד2 , כך שאפשר למצוא מחשב משומש בין 5 שנים עם חומרה הרבה יותר מתקדמת וחדישה (יחסית) בתקציב שלא יהיה הרבה מעבר למחיר של חלופי, שווה לשקול.

    יש אפשרות נוספת שיכולה להיות זולה מאוד, (אם כי לא מאוד טריוואלית) אם יש לך טוב, יתכן שיוכל לתקן את לוח האם ע"י החלפת הקבלים שככל הנראה התייבשו (- בלאי טבעי, זו בדר"כ הסיבה הנפוצה ביותר לתקלות בלוחות אם שהתיישנו), תיקון כזה יכול לעלות בין כמה עשרות שקלים לכמאה שקל, תלוי במספר הקבלים שיש להחליף.

  4. יש אולי צדק מסויים בהערה שלך, אם כי כפי שניתן להיווכח אין שום דבר בפרופיל שלך שמצביע על תקן מנהל...........

    סה"כ ביקשתי לנמק את הסיבה מדוע נדרש יותר מידע

    ואגב, התשובה שלי היתה הרבה יותר ארוכה ומפורטת עם מידע קונקרטי אך היות והוא משתנה בהתאם לנסיבות והנתונים החסרים חתכתי 70% מהתשובה והסרתי כל הנחיה הנוגעת למשהו אופרטיבי עד אשר יהיו יותר פרטים.

     

    לצערי, בגלל הפסקת חשמל, כל היתר ירד לטימיון, ספק אם אתמץ לכתוב הכל מחדש,

    בטח שהערות מהסוג הזה לא ממש נותנות חשק להיות חלק מדיון כלשנו.

     

  5. אם זה עדיין רלוונטי

    קצת קשה לתת תשובות מועילות בהיעדר מספר פרטים חשובים.

    איזה סוג כונן מדובר, מכני או מבוסס ?

    האם ידוע לך איזה סוג פירמוט ביצעת ? או שאולי רק מחקת \ הסרת את המחיצה?

    ניתן רק לשער מדבריך "המון חומר משנים", שזה כנראה דיסק מכני בנפח טרה ומעלה.

    אניח שהיות והפרמוט בוצע במהלך ההתקנה, שמדובר בפירמוט מהיר, כלומר רק הוסרו רשומות המחיצה אבל הקבצים עדיין שלמים במקומם.

     

    יש כמה וכמה גישות ושיטות לשחזור נתונים בכמה מתארי אובדן נתונים. החל מטעויות וסוגי מחיקה שונים (מחיקה , פרמוט, מחיקת מחיצות וכד'), וכלה בכשלים תוכנתיים וכשלי חומרה. לכל מתאר כזה שיטות (מרובות) וגישות שונות.

     

    אם אכן זהו כונן מכני, ואם זה לא פירמוט מלא, תוכל לשחזר \ להעלות את המחיצה המדוברת עם מערך התיקיות במלואו די בקלות, אם כי דורש זמן תלוי בסוג השחזור. במקרים מסויימים זה עניין של 5 דקות.

     

  6. ציטוט של A-10

    לא הבנתי מה הפואנטה בפוסט האחרון שלך.

    או שהניסוח שלך לא מוצלח, או שההבנה שלי לוקה בחסר או שניהם ביחד ....

    מאוד פשוט, העובדה שלפני 3 שנים ומשהו שיווקה כונן 8200 PRO שהיה נכון לשעתו מרשים בביצועיו אינו מהווה יסוד להקיש מכך על יתר המוצרים שלהם, ואין לכך שום משמעות כאשר באים לבחון כוננים עדכניים מאותו מותג.

    אם צפית בביקורת שצירפתי הדברים יהיו הרבה יותר מאשר הסתייגות, מה שהם עושים נכון לעכשיו קרוב להיקרא הונאה ,או הולכת שולל.

    כיוון שלא רק שהם מוציאים מהדורות רבות של אותו מוצר מבלי לפרט על ההבדלים ביניהן אלא שבפועל בכדי לחסוך בעלויות הם משלבים רכיבים נחותים יותר שמשפיעים על הביצועים של הכונן ביחס לביקורות שהצרכנים נחשפו אליהם בעת השקת המוצר.

    כלומר הם קודם כל מיצרים תודעה מסויימת ולאחר מכן רוכבים על המוניטין הזה ומנצלים אותו באופן שקשה להגדיר אותו כהוגן.

  7. ציטוט של A-10

    מה ? מאיפה זה בא בדיוק ?

     

     

    הכונן הזה ספציפית אולי לא הכי הכי, אם כי עדיין לא פחות טוב מהרוב האחר,

    ובטח ש - XPG 8200 PRO לא נופל חשום כונן מקביל בלשון המעטה.

    כך שאין שום בעיה בכונני XPG  כהכללה ...

     

    נתחיל מכך שברמה העקרונית XPG זה לא יותר ממדבקה, הם לא יצרנים ולא מפתחים של שום דבר, הם עושים מה שעושות חברות רבות בתחום כמו TEAMGROUP, PNY, ואחרות, ממתגים מוצר "שלהם" שבנוי כולו מרכיבים שלא הם מיצרים או מפתחים הם רק בוחרים מתוך מבחר יצרנים מה לשלב על המעגל החשמלי ומשווקים תחת מותג עצמאי.

     

    אז נכון היה להם "מוצר" אחד לפחות שחרך את הכותרות והוכיח ביצועים מרשימים אפילו יותר מכמה חברות מוצלחות וידועות, אבל זה עדיין לא הופך אותם לחברה אמינה או בעלת עקרונות אמינות מקובלות בשום קנה מידה.

     

    מה שמבדיל את (A-DATA) מחברות מדבקה אחרות הוא מדיניות של אמינות המוצר והשקיפות של מה שהם משווקים תחת המוצר המוצהר רשמית לעומת מה שמקבל הצרכן בקצה. והם לא היחידים מקרב המשווקים הללו שמשתמשים בטריקים שהצרכן לא אמור לבלוע אילו ידע מה מאכילים אותו.

     

     

     

     

  8. ציטוט של Moon-Mage

    המארז ממש יקר ביחס למה שהוא נותן וגם ספק הכוח סופר יקר ולא טוב יותר מספקים שעולים משמעותית פחות, האיחסון ממש לא ברור, יש דיסק פיצפון של 256 ב220 שקל?! במקום SSD של 1T ב500~ שלפחות ייתן לך להתקין משחקים עליו בנוסף גם הקירור של המעבד סופר אולטרה יקר בלי להיות טוב יותר מקירור שעולה מאות שקלים פחות(זה גם אם נתעלם מהעובדה שה5600X הוא מעבד סופר יעיל וקריר שלא צריך קירור במעל 150 שקל).

    +1,

    הקירור והמארז יקרים להחריד, אין לזה שום הצדקה. אפשר לחתוך 1000 שקל מהמחיר מבלי לאבד כלום מהביצועים. עדיף להשקיע ברכיבים אחרים כמו מעבד מתקדם יותר ו- בטכנולוגיה עדכנית.

    גם על הדיסק היה רצוי לוותר על ולקחת מותג אמין יותר, ובכלל מדוע לא להשתדרג בדיסק בממשק PCI דור 4.0 , כמו SN850 של WD בנפח 500GB.(**הערה חשובה למטה)

     

    ציטוט של Moon-Mage

     

    אם אתה מתכנן להישאר עם המחשב מספר רב של שנים גם הייתי משדרג ל5800X או מחליף ל10850K.........

     

    בכל הנוגע לקידמה טכנולוגית וביצועים לטעמי זו הבחירה המועדפת.

    אבל אם תחליט על מעבד של אינטל**, תוכל לחסוך כ-200 ש"ח, אם תבדוק באזור המכירות של הפורום. (גילוי נאות, המעבד מוצע למכירה על ידי,  ....אין לי שום קשר לחנויות או עסק מסחרי כלשהו בתחום)

     

    ** הערה:  בחירה במעבד של אינטל מהדור העשירי שומטת את היתרון של SSD דור 4.0 בגלל שאינה נתמכת ע"י מעבדי מדור זה. כחלופה, מומלץ דיסק P31 הוא כנראה בעל ייחסי עלות \ תועלת הגבוהים ביותר בדור PCI-3.0, הביצועים שלו עדיפים על הסמסונג 970+ בכל פרמטר כמעט וכך גם תוחלת החיים המוצהרת של היצרן. זה יחסוך כמאה שקלים נוספים, או שאולי שווה במקרה כזה לשקול דיסק בנפח 1T.

     

  9. בדומה לתגובה הקודמת

     

    קשה לתת תשובה מושכלת מבלי לקבל מידע חיוני נוסף. 

    כמו, איזה מותקן במחשב כיום, ולאלו שימושים או מטרה מיועד השידרוג.

     

    עקרונית, בכדי לקבל USB3.1-C וקישוריות WiFi6 , די בהוספת כרטיסי הרחבה בעלות שלא תעלה על 300ש"ח. 

    יתכן שתוספת דיסק SSD בממשק M.2 בעלות נוספת של כ 400 ש"ח יכולה לשדרג את הביצועים באופן ניכר. אולם, אי אפשר לוודא שדיסק כזה תואם למערכת הנוכחית מבלי לדעת באיזה לוח-אם מדובר.

     

    ציטוט של eaaD

    המוטיבציה לשדרוג זה שהמחשב לא מהיר כמו שהיית מצפה, החלפת המעבד לא תגרום לו להרגיש שכמו מחשב שנקנה רק עכשיו?

    לא בהכרח, המהירות תלויה במשתנים רבים, החל מגורמים כמו אבק מצטבר, וכלה בבעיות או מגבלות חומרתיות ובעיות בהתקנות השונות על המחשב.

     

    (יש גם שאלה שנוגעת לתחושה הסובייקטיבית של המהירות בהשוואה למחשב מודרני בו הוטמעו השינויים הטכנולוגיים שהתחוללו במהלך השנים ביחס למחשב משנים קודמות. כלומר התחושה שמשהו לא מהיר כשהיה עלולה להיות מושפעת באופן ניכר מנקודת יחס למחשב אחר אליו נחשפים.)

  10. זה ידוע לי לא נכנסתי לפרטי פרטים כדי לא להלאות את הקוראים. USB3.1 דור 2 או בשמו הרשמי האקטואלי USB3.2 קיים מזה זמן רב ובמבדקים שערכתי גם החומרה הזו נכללה ועדיין למרות הפוטנציאל התאורטי הדבר לא בא לידי ביטוי בתוצאות השיפור במקרים בהם היה כזה היה מינורי. במשך כל החודשים בהם הכונן היה ברשותי ערכתי מבדקים כאלו בכל הזדמנות בהם היתה תחת ידי מערכת עם חומרה חדישה שונה מהמפרטים הקודמים. כמעט בכל המבדקים התוצאות היו עגומות מאוד סדר גודל של עשרות מגה בודדים, כאשר התקנים מקבילים באותן מערכות ובאותם פורטים השיגו ביצועים עדיפים לאין ערוך. התוצאות "הטובות ביותר" שהצלחתי להפיק היו דוקא על גבי מערכת עם צ'יפ USB3.0 של NEC, שם הושגה תוצאה "מרשימה" של 205 מגה. המבדקים האחרונים שביצעתי לפני כשבועיים התבצעו על מחשב נייד חדיש - מעבד דור עשירי עם תמיכה מובנית לUSB3.2, מערכת 2004-WIN10 נקייה עם הדרייברים העדכניים ביותר של , כאשר כל ההגדרות של חסכון בחשמל נוטרלו ואופשרה כתיבה למטמון. גם במבדק הזה למרות השיפור התוצאות הגיעו לידי 400 מגה, וחזרתי על הבדיקות שוב ושוב עם 3 תוכנות שונות. לא הסתפקתי בבדיקות סטטיות, ניסיתי גם שימוש שוטף שכלל מגוון פעולות העתקה וכתיבה, בכולם הביצועים היו מחרידים עד כדי כך שהיו פחותים מכונן פלאש ג'נרי . העתקה של 250 ג'גה קבצי ארכה למעלה מ6.5 שעות, כשברוב התהליך קצב הכתיבה עמד על כ 1800K, זה רק להמחשה. יתכן מאוד שההתקן הספציפי שברשותי אינו תקין, או שמא הכבלים לא תקינים, למרות שבדקתי עם 2 הכבלים שהגיעו עם הכונן בתצורת C ו-A, אבל אני די סקפטי שזו הסיבה, הכונן מתחמם מאוד תוך זמן קצר וכנראה שזה שילוב של חום ותכנון לקוי או שילוב של רכיבים שאינם ברמה הנדרשת. אוכל להפנות את הקוראים לביקורת באמזון עם צילומי מסך של הבדיקות מלפני כשנה, הדברים מדברים בעד עצמם. מאכזב מאוד וחבל. בכלל חוסר האחידות בתקינה של USB3 והיעדר גוף שמאשר את שלל החומרה בתחום יוצרת בליל עצום של הונאות מכל הסוגים האפשריים. גם כניסתם של המטענים המהירים וכבילה התואמת במקביל לרכזות למיניהן הוסיפו אין ספור בעיות, שכבר לא ניתן להבחין מה באמת עומד בתקן ומה לא. וככל שזה נוגע לכבלים שם 90 אחוז כלל לא מיועדים לתת מענה לדרישות החומרה. כבר זמן רב שמתבקשת בדיקה יסודית של הנושא הרחב הזה, אך דרושים לכך אמצעים היות וכאמור בגלל המגוון העצום כדי לכסות בסקירה את שלל ההיבטים צריך לרכוש הרבה מאוד ציוד. יש כמה סקירות והשוואות טובות על רכזות, אבל אף אחד לא מעיז להיכנס לנושא הכבילה שם התוהו ובוהו מוחלט.
  11. דגם Rocket Nano נראה אמנם מדליק ביותר, אבל ממליץ לכל מי שלא רוצה מפח נפש להתרחק מהכונן הזה. הכונן סובל מהשהיות קשות, ירידה דרמטית בביצועים תוך דקות בודדות מתחילת השימוש, ורחוק מאוד מלגרד את המהירויות המוצהרות. ערכתי בדיקות רבות על מגוון רחב של מחשבים בשלל הקונפיגורציות האפשריות בUSB3.0 + USN3.1, בשום מקרה המהירות לא חצתה את ה 400MB/S. לא משנה באיזו מערכת הפעלה ובאילו , כל המבדקים נכשלו ללא יוצא מהכלל. אגב, גם השירות של החברה אינו עומד בסטנדרטים מקובלים, הם הואילו להגיב רק לאחר שפרסמתי חוות דעת שלילית על השירות שלהם, אולם לאחר מכן הם התעלמו לחלוטין מפניות ההמשך.
  12. דגם Rocket Nano נראה אמנם מדליק ביותר, אבל אני ממליץ לכל מי שלא רוצה מפח נפש להתרחק מהכונן הזה. הכונן סובל מהשהיות קשות, ירידה דרמטית בביצועים תוך דקות בודדות מתחילת השימוש, ורחוק מאוד מלגרד את המהירויות המוצהרות. ערכתי בדיקות רבות על מגוון רחב של מחשבים בשלל הקונפיגורציות האפשריות בUSB3.0 + USN3.1, בשום מקרה המהירות לא חצתה את ה 400MB/S. לא משנה באיזו מערכת הפעלה ובאילו , כל המבדקים נכשלו ללא יוצא מהכלל. אגב, גם השירות של החברה אינו עומד בסטנדרטים מקובלים, הם הואילו להגיב רק לאחר שפרסמתי חוות דעת שלילית על השירות שלהם, אולם לאחר מכן הם התעלמו לחלוטין מפניות ההמשך.
  13. ציטוט של --- The King ---

    הרוצחים גם היו אוכלים אורז ושותים מים.. ואפילו מתקלחים, לובשים חולצות ומכנסיים וכו'.. מצער ומופרך גם שאנו עושים את זה היום?

    פשוט יותר נוח לרוב האנשים (וגם לרוב היהודים) לציין תאריכים לפי לוח השנה הלועזי ולא העברי, זה הכל.

    מה הקשר, וכי זו הלוגיקה שנטענה?

    הספירה הלועזית הינה בעצם הספירה למניין הנוצרים מעת מותו של יש"ו, אין דבר טריווליאלי כ"כ כמניין השנים של הלועזי כדי לבטא משהו המזוהה עם הדת הזו ששפכה דם יהודי מיום היותה יותר מכל דת אחרת. ומה לעשות שהאידאולוגיה האנטישמית הנאצית יונקת ביסודותיה מהדת הארורה הזו, משם היא צמחה. לא פלא א"כ שעמי אירופה שהינם נוצריים ברובם אימצו והיוו את הכח שרצח ביהודים בשואה, אגב הם צצאי מחוללי מסעות הצלב ועלילות הדם וכל הגזירות שהולידו שפכית דמנו לאורך כל הדורות.

    לכן השימוש בתאריך הלועזי למרות ה"נוחות" בהקשר של המאורע הנורא הזה, הינו אומלל, מזעזע ומצמרר.

    מקווה שההקשר כעת ברור.

  14. תודה רבה על המאמץ הרב שמושקע בבניית המפרטים כמעט לכל דורש.

    שתי הערות בנוגע למפרטים, אם אפשר

    א. משום מה המשקל שניתן לאפשרות של O.C. בבחירת הרכב המפרטים (באופן כללי, סקרתי כמעט את כולם) אינו רלוונטי כ"כ עבור המשתמש/הצרכן מן השורה, מרבית הקונים שרוכשים מחשב לא נותנים דעתם ליכולת OC, ואין להם את הידע לבצע זאת, לכן לא ברור לשם מה לצאת מנקודת הנחה שאכן הפוטנציאל הקיים בחלק מהמפרטים המומלצים ינוצל, אולי עדיף לבסס את המפרטים על בסיס השימוש והדרישות של משתמשים רגילים, ואת האופציות הכוללות אפשרות ניצול פוטנציאל ההמרה לצרף כחלופה/הערה עבור משתמשים מתקדמים שישכילו להוציא את המיטב מהחומרה שהם רוכשים.

    ב. כמדומה שחסרה חלוקה חיונית וחשובה בקטגוריה של מפרטים לעריכה גרפית, עם ההתקדמות שחלה בשנים האחרונות בתחום החומרה ניתן לחלק את הקטגוריה הזו לשני חלקים, (יתכן שהשתרש רק ענף אחד כולל, בגלל שההבדלים בעבר היו הרבה פחות ניכרים ומשמעותיים בעיקר בגלל צווארי בקבוק רבים שלא איפשרו לבצע בין כך עבודות מהסוג הזה במהירות) האחד עיבוד גרפי הפונה לגרפיקאים העוסקים בתחום (תוכנות כגון פוטושופ, קורל, אילוסטרייטור ... בקיצור דו-מימדי) כשדגש הוא יותר על כח עיבוד גודל ומהירות גישה לדיסק, והשני לעיבוד תלת-מימד ואנימציה (תוכנות כגון אוטו-קאד, סקטש-אפ, 3DMAX, ....) שבניגוד לעבודת גרפיקה נטו יכולת הניצול של כרטיס מסך איכותי ומקצועי הוא משמעותי ביותר וע"כ המשקל היחסי לכרטיס מסך, גדל על חשבון היחס לרכיבים הנכונים דוקא בעיבוד דו-מימדי.

    כמובן שאפשר אולי להוסיף עוד קטגורייה הנוגעת לעיבוד אודיו, או שאולי זה חופף לדרישות מערכת שקיימות גם לצרכים אחרים.

    תקנו אותי אם ההערות שגויות או לא במקום.

  15. מנסיון (שכלל צורבים שונים) צורבי Liteon בממשק SATA מאכזבים בעיקר באופן בו הם מתמודדים עם מדיות שנפגעו מסריטות או לכלוך, שלא כמו בצורבים אחרים כמו או שלרוב מצליחים לקרוא מדיות במצב גרוע

    אולי יש למשהו נסיון מוצלח יותר

×
  • צור חדש...