תוכן vic07 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

vic07

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    6656
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי vic07

  1. אין לי נתוני סמארט להביא פה, אבל הנסיון האישי שלי הוא כזה:

    מחשב קודם (שכיום משמש את ההורים ואותי כשאני מבקר אצלם) - נקנה במקור כפנטיום 4 כשאלה עוד היו חדשים, כך שאתם מבינים עד כמה מזמן זה היה. עם השנים כל החומרה בו הוחלפה בהדרגה, וכיום נשארו מהמחשב המקורי רק המארז והדיסק הקשיח - 160GB תוצרת מקסטור, לא זוכר איזה דגם בדיוק. הדיסק הזה עדיין תקין לחלוטין, כ12 שנים לפחות מיום קנייתו (5 לוחות אם כבר עברו במחשב ההוא). עם השנים נוספו שני דיסקים נוספים, של 320GB ושל 500GB, שניהם של . שניהם כבר לא תקינים, כשדווקא החדש מביניהם כשל ראשון - אחרי כ6 שנות חיים. האחר שרד בערך 8, אני מעריך.

    מחשב נוכחי - נקנה לפני כ3 שנים פלוס מינוס. כונן יחיד - 1TB של . סבל מבעיות head crash אחרי כמה חודשים בלבד, הוחלף לכונן דומה אחר. הנוכחי בינתיים תקין.

    כוננים חיצוניים - מקסטור onetouch 1TB בן כ6 שנים, תקין. WD passport 250GB - היה תקין כמה שנים טובות עד שניזוק פיזית כתוצאה מנפילה. הוחלף בדגם חדש יותר של פספורט לפני כשנתיים, בינתיים מתפקד מצויין.

    מסקנה אישית? כונני לא הכי אמינים, כונני מקסטור אמינים מאוד. התועלת המעשית מהמסקנה הזו? אפס, כי מקסטור נרכשה ע"י וב2009 חדלה להתקיים. ככה זה - מי שמוכר איכות ירודה בכמויות מנצח את מי שאשכרה משקיע בQA.

  2. אמנם כרגע מדובר בטענות המשטרה בלבד, אבל לפחות לפי דבריה לתקשורת, הפעם יש בידה לא רק "הודאה" או "עדויות" אלא גם ראיות פורנזיות ממשיות:

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4540304,00.html

    התביעה ציינה בין היתר ששרידי DNA של הנאשם נמצאו מתחת לציפורניה של דדון ושרידי דמה נמצאו במונית.

    כמובן, בהתחשב במה שמשטרתינו האהובה יודעת לעשות, ייתכן שגם זה שקר - אבל את זה נראה בבית המשפט.

  3. ידוע לך על מקרים כלשהם מהעשור האחרון בהם שוטרים\אנשי פרקליטות הועמדו לדין באשמת שיבוש הליכי משפט, בידוי ראיות או עדות שקר (הכוונה היא למעשים שנעשו במסגרת תפקידם ביחס לנאשמים מהציבור הרחב, לא בהיותם נאשמים עצמם)?

  4. אמת. אבל האם אתה באמת רואה את כל הדברים הללו קורים, מילפורד? האם במקרה עמוס ברנס מישהו מהמעורבים בחקירה או במשפט הועמד לדין על מעשיו (אמנם במקרה ברנס עברו 26 שנה מההרשעה עד הזיכוי, אבל גם מאז רצח ראדה כבר עברו 8 שנים...)? אולי המעורבים פשוט מנסים לגרור את הזמן עד שתחול התיישנות על מעשיהם?

  5. אני בטוח שמבחינתו של זדורוב זה עדיף על המצב הקיים. תרחיש לפיו בית המשפט יאמר "אולי מיהרנו מדי להרשיע את זדורוב עקב הלחץ הציבורי, על סמך הראיות הקיימות, ולכן הוא זכאי מחמת הספק" הוא אפשרי. תרחיש לפיו בית המשפט יאמר "הרשענו את זדורוב על סמך ראיות נסיבתיות שכופפו בכוונה תחילה ועל סמך הודאה בדויה שהוצאה במרמה, ולכן אין לנו למעשה שום ראיות נגדו והוא זכאי מחוסר אשמה" אינו סביר, בלשון המעטה, אף שאלה יהיו דברי אמת.

  6. בינתיים כבר דווח בתקשורת שהפרקליטה שדיווחה על ההטרדות המיניות נגד יצחק כהן (ועד היום ככל הנראה החזיקה אותו בביצים, מטעמים ברורים) היא מירית שטרן - שהיא הפרקליטה מתיק זדורוב (יחד עם שילה ענבר).......

    הגם שאני מאמין לך, אפשר מקור לדברים הללו?

  7. ואו, אתם קשים. מילפורד השווה את מקרה הנהג למקרה זדורוב. במקרה זדורוב, היו המון ראיות שמצביעות על כך שהוא לא הרוצח, לעומת מעט מאוד "ראיות" התומכות בכך שהוא כן, שגם הן הושגו בדרך-לא-דרך. במקרה של הנהג הזה אמנם אין ראיות המצביעות על כך שהוא האשם פרט להודאתו ולהמצאותו בסביבה הכללית של הרצח, אבל כל שאמרתי הוא שאין בינתיים מה להשוות בין המקרים כי במקרה הזה אין שום ראיה שתומכת בכך שהוא לא הרוצח שתהווה משקל נגד להודאתו, שהושגה כביכול באמצעים פסולים אלא שאף אחד לא שמע על כך - מה גם שעם כל חוסר החיבה שלי לחוקרי משטרת , לאיים לאנוס את בתו של חשוד על מנת להשיג הודאה לא נשמע לי כמו דרך פעולה שהייתי מצפה מהם אלא כמו תעמולה ערבית אנטי-ישראלית מהסוג הרגיל במחוזותינו.

    אין בזאת בכדי להצביע על כך שאני חושב שהנהג בהכרח אשם - אני כן חושב שמדובר ברצח לאומני, אבל לא בהכרח בידי האדם הזה.

  8. אם כך, אני מאשים אותך לכאורה בחוסר מוחלט בהבנת הנקרא. לא טענתי שהדברים מצביעים על כך שמדובר בהכרח בערבי הזה - רק עניתי לדברים של מילפורד, שהשווה בין המקרה הזה למקרה זדורוב, אבל דיבר לא על ראיות לאשמת החשוד (או העדרן) אלא דווקא על ראיות לזיכויו.

    ולגבי החשודים ברצח הנער הערבי - גם ג'ק טייטל הודה במהירות בהרבה ארועים, שלחלקם לא היה קשור כלל.

  9. רכב, סרטון, הודאה של מרביתם ולא רק של אחד. כל אלה לא מספיקים לך?

    רכב שנראה בסרטון אחד מטושטש, זה כל מה שאני יודע כרגע - ואת דעתי על הודאות כבר שמעת. אינני אומר שהם אינם אשמים, רק שממה שהוצג לציבור הרחב בינתיים אי אפשר לקבוע זאת.

    אמת. אבל מה שקצת צורם לי זה שאתה פתאום מסתייג מנימוקים שמריחים מגזענות. יש לי הרגשה שאם נהג המונית הזה היה יהודי, היית מעט יותר נחרץ בכך שמדובר בקנוניה נגדו.

    הנימוקים שלי, בחלקם לפחות, אכן מתבססים על הבדלים מסויימים בין הציבור היהודי והערבי בארץ, אבל לא נראה לי שמישהו שמחובר למציאות יקרא להכרה באותה מציאות "גזענות". יש לך טענת נגד קונקרטית לדברים שכתבתי, או שאתה מסתפק בלזעוק "גזענות"?

×
  • צור חדש...