תוכן zombie - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

zombie

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1015
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי zombie

  1. ציטוט של Moon-Mage

    זאת בעיה מוכרת שהיתה עם B450\B550 וX570 ועדכוני ביוס היו אמורים לפתור(לי אישית זה פתר), במקרה שלי הדבר שגרם לזה הכי הרבה היה הVR headset שלי, אז תנסה לחשוב מה אצלך יכול להיות ההתקן הבעייתי ותנסה להשתמש בו פחות או אולי לשנות לו חיבור או משהו.

    נורא מוזר שהכל עבד בסדר והבעיה צצה פתאום, עוד יותר מוזר שעדכוני הביוס לא סידרו את הבעיה.

  2. מדובר בלוח Asus ROG X570 Crosshair VIII Hero אשר נקנה דרך לפני מספר חודשים, עד כה הלוח עבד כמצופה בלי שום בעיה, בימים האחרונים התפתחה בעיה של ניתוקי בציוד המשתמש ב 2.0 ללא שום סיבה נראית לעין.

    אז לאחר שניסיתי כל מה שניתן וביצעתי את כל הצעדים שהוצעו ע"י התמיכה הטכנית של אני פונה אליכם,

    הצעדים שניסיתי נעים החל מהמובן מאליו כמו עדכון דרייברים של והתקנתם מחדש דרך device manager, עדכון דרייברים של הצ'יפסט לעדכון ביוס הכולל עדכון AGESA 1.2.0.2 חדש האמור כביכול לפתור את הבעיה המדוברת ולהתקנה מחדש של מערכת ההפעלה, הגדרות ביוס שונות כגון מעבר לPCIe 3.0 במקום 4.0, הורדת פרופיל XMP של הזכרונות ועד למשחק עם הגדרות אנרגיה וכו' הבעיה קורת עם כל הציוד שמשתמש בUSB2.0 (מדובר בסימולטור נהיגה מה שאומר דוושות, מנוע להגה וחישוק הגה כמו כן גם אוזניות אלחוטיות עם DAC) ניסיתי כל מכשיר בנפרד ובכל כניסת קיימית, מה שבהחלט מוזר שהבעיה התפתחה בפתאומיות בזמן משחק ללא שום עדכון תוכנה כזה או אחר.

    בתמיכה של אסוס נאמר לי לעשות RMA אך מכיוון שהלוח נרכש דרך לא ניתן לקבל שירות בארץ ועליי לשלוח את הלוח לארה"ב ולאחר מכן לספק כתובת אמריקאית למשלוח חזרה מה שאומר שימוש בשירותי שילוח צד שלישי ועלויות מכס על הכל ביחד... עם העלויות כבר נראה לי אפשר לזרוק את הלוח לפח ולרכוש לוח אחר...

    ללוח מחובר מעבד 3 5800x וכרטיס מסך 3080.

    אשמח לעזרתכם ולדעת האם עוד מישהו נתקל בתופעה והאם הצליח לפתור אותה.

    בתודה מראש!

     

     

  3. אולי סתם נשרף פיוז

    שוב אני אשאל: איפה נמצא הפיוז? יכול ליהיות שהבטריה של הלוח אם נשרפה?

    תנתק את הספק מהחשמל, ותלחץ על כפתור ההדלקה של המחשב מספר פעמים.. אחרי זה תחבר את הספק לחשמל ותנסה להדליק את המחשב.

    ניסיתי לא עבד, מה ההגיון מאחורי זה בכלל?

    אחריות?

    האחריות נגמרה :-\

  4. ואני גם הולך לצאת עם רפליקה של אקדח לרחוב ולנפנף בו נכון? :kopfpatsch: אני לא טמבל ואני יודע כמה בקלות אפשר להסתבך מדברים כאלה, ואני לא חושב שערס ישסף לי תגרון כשאני בבייתי משגר לא כדוריות קטנות מהחלון בשביל שיעוף מהספסל.

    בקיצור אני בעיקר רוצה לירות בנשק במטווחים..האם יש מטווחים שאפשר בגיל 17 לירות בנשק חם תחת השגחה?

    איפה אני יכול למצוא מטווחים בסגנון וכמה יעלה כזה דבר?

  5. אני לא הולך סתם לירות באנשים ובטח לא בבעליי חיים..

    זה בעיקר לback yard fun ולהעיף תערסים שיושבים לייד הבית ב4בבוקר...חוץ מזה שאקדח שנראה אמיתי יכול לאיים ויהיה טוב אם יהיה לי כזה.

×
  • צור חדש...