תוכן Moon-Mage - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Moon-Mage

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    4653
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    90

כל דבר שפורסם על-ידי Moon-Mage

  1. שאתה מסתכל על חומרה שעבר זמנה לפני מעל חמש שנים המידע שקיים ברוב האתרים כמובן לא יהיה טרי ושינויים לאורך השנים לא יתעדכנו, אתה מוזמן להסתכל על חומרה מהחמש שנים האחרונות אם אתה רוצה מידע יותר מדויק.
  2. ההבדלים זניחים, תקנה מה שיש בחנות קרובה אליך וזול.
  3. תחפש שניה בגוגל ביקורות. הקירור אמור להגיע עם משחה טרמית.
  4. אפשר, אם אתה רוצה לשלם הרבה ולקבל מעט, תזמין את הthermalright peerless assassin מאמזון באזור ה60$ עם משלוח עד הבית ותקבל ביצועים שבארץ עולים 300+ שקל.
  5. overkill מטורף, זה מעבד שלא לוקח כמעט חשמל. תזמין מאמזון thermalright peerless assassin אם הוא נכנס לך במארז.
  6. יש לי שאלה רצינית אליך שניה, אני רואה אותך פה בדיונים מבזבז שעות ארוכות על חומרה שביום טוב אולי מישהו יוציא מהזבל ובכל יום אחר מישהו ישים אותה שם, לא עדיף לך ללכת לעבוד כמה שעות ולקנות כבר משהו סביר וזהו? מה המטרה הסופית שלך?
  7. נשמע כאילו אתה מתאר מחשב למשחקים רגיל לחלוטין.
  8. איזה ספק כוח יש לך עכשיו? ואיזה מארז? אם אתה צריך קירור תזמין thermalright peerless assassin מאמזון, אם אתה פתוח להזמנה של זיכרון אז הייתי ממליץ לך גם את זה להזמין מאמזון. בעיקרון גם כרטיס מסך אתה יכול להזמין משם אם תרצה לחסוך כמה מאות או לחלופין לשדרג לכרטיס חזק יותר. המעבד במחיר מצוין בארץ עכשיו עם המבצע של TMS.
  9. זה נראה סבבה, ההבדל הוא שהקירור נראה אחרת.
  10. לדעתי הרצה של furmark של חצי שעה ושתי הרצות של 3dmark יגלו 99% מהבעיות באם הן קיימות. כמובן שעדיף חדש, אבל זה עולה פי 2, אם אפשר תחפש ביד שניה משהו עם אחריות.
  11. אז אתה מציע לשלם יותר עבור כרטיס שהיום גרוע יותר מה3060TI כדי שאולי בעתיד זה ישתנה? לא מאד הגיוני. אני בכל מקרה אשים פה את האופציה של לקנות 3080 ביד שניה.
  12. בגדול התשובה היא ששימוש בכל ערוצי הזיכרון עם זיכרון במהירות גבוהה ייגרום לבעיות חלק מהזמן, קשה להגיד בדיוק מתי וקשה לדעת מראש בלי לבדוק מה יעבוד ומה לא.
  13. הם גם ממש גרועים בהרכבה של מפרטים גם מבחינה פיזית וגם מבחינת בחירת הרכיבים. (והם כמעט אף פעם לא הכי משתלמים) חנויות מומלצות לדעתי הן TMS,פלונטר וסטארטפיסי.
  14. אם אתה פתוח להזמנה מאמזון אז הייתי ממליץ להזמין משם בחצי מחיר מהארץ.
  15. שדרוג לI9 לא ייתן לך כלום בטח ובטח לא ב4K. אם אתה רוצה להזמין כרטיס מסך מאמזון תחכה קצת ותזמין 7900XTX ב4300~ במקום ה4070 או 4080(צריך לחכות שיהיה מלאי ב999$ שוב). אני בכל מקרה הייתי ממליץ לך לחכות אם אתה יכול ולקנות את ה7800X3D שהוא יצא עוד כחודש וחצי.
  16. אם אחריות חשובה לך אל תזמין מסך מאמזון. אני אישית הזמנתי מסך מאמזון, אבל מראש ידעתי שאין אחריות מעבר ל30 יום ושאם יהיו בעיות אצטרך להסתדר לבד(לשלוח מסך זה לא ריאלי).
  17. אני מאמין שלא תהיה להם בעיה, אבל שוב זה במידה ותרצה ללכת עם AMD שכמובן משתמשים בלוחות אם שונים מאינטל.
  18. המעבדים החדשים של AMD עוד לא הגיעו, אם אתה מתעניין תחכה טיפה עם הקניה ותראה איך ה7800X3D מתפקד. בכל מקרה אם אתה רוצה מערכת DDR5 תזמין לך מניואג או אמזון את הזיכרון, המחירים בארץ בערך פי 2 ובמידה ויש בעיה אין שום בעיה לשלוח זיכרון במעטפה(רצוי מרופדת) ליצרן.
  19. אם אתה יכול להזמין כרטיס מסך מחו"ל תקבל בערך פי 2 ביצועים מאשר אם תקנה כרטיס מסך בארץ, לדוגמה ה3070TI שהוצע לך במפרט יהפוך ל4070TI בתוספת של כמה מאות שקלים מאמזון או ניואג.
  20. הספק יספיק, אין לי מושג לגבי הhyper 212 תחפש Unboxing או משהו.
  21. שזה שדרוג, אבל בלי מידע על מה בדיוק אתה מצפה ומה התקציב שלך קשה להוסיף.
  22. זה תלוי קירור, יש כאלה שמגיעים עם ויש כאלו שלא
  23. הלוח שלך יסתדר יפה מאד גם עם ה5800X3D ולדעתי תחסוך לעצמך זמן ועוגמת נפש עם קריסות ופשוט תן לו לרוץ בברירת המחדל שלו(תעדכן ביוס לפני שאתה מחליף מעבד כמובן). מבחינת בדיקות לכרטיס אז כן furmark למשך מעל 20 דקות ובאנצ'מארקים אחרים בלי artifacts אמור להספיק, אבל בהנחה שאין אחריות שהייתי מגיע הביתה הייתי מפרק את הקירור מחליף פאדים ומחדש משחה טרמית.
  24. לדעתי שווה לך מאד לשדרג את המעבד ואתה תראה שיפור מאד משמעותי. האם לשדרג עד ל5800X3D או לעצור ב5600(ללא X, הX לא נותן כמעט כלום) תלוי בך, לדעתי אם אתה מנסה לחסוך ה5600 יספיק ובכל מקרה ההבדל לא יהיה גדול ולא יצדיק את ההפרש במחיר עם ה3080.
  25. יש לך את הB1 C1 וC2, כולם באזור ה4000, אבל אם אתה לא לחוץ תחכה קצת, נראה שהשנה אמורים לצאת דיי הרבה מסכי OLED.
×
  • צור חדש...