תוכן alex.turovsky - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

alex.turovsky

צוות האתר לשעבר - לא פעילים
  • מספר הודעות

    3891
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי alex.turovsky

  1. גאוני, אתרי שיתוף קבצים עם חיפוש מפולח. מזכיר לי עוד סיבה לא לשים שם קבצים :smile1:

    תודה.

    מעניין אם מישהו ימצא בסוף תוכנה שמייצרת קבצים כאלה כמו שרציתי מלכתחילה.

    איך אף אחד לא חשב על תוכנה שתדרוש לדוגמה מותקן, ואז תייצר מהן קבצי DOCX ו XLSX לפי גודל שאני רוצה.

    המנוע יהיה מותקן, רק מנגנון יצירת הקובץ ומילויו בתוכן מתוך מאגרי יהיה בתוכנה צד שלישי.

    מי שייצר דבר כזה יעשה הרבה כסף אז אם מתכנת קורא את זה, קדימה להרים את הכפפה :)

  2. מה צריך לכתוב כדי לחפש קובץ DWG בגודל 10MB או 1GB ?

    *בחיפוש המתקדם של גוגל לא ניתן לחפש בכלל קבצים או חיתוכים לפי סוג או גודל:

    http://www.google.co.uk/advanced_search?q=filetype:pdf&hl=en&client=firefox-a&hs=d1a&rls=org.mozilla:en-US:official&prmd=imvns

    אגב יש אתר שמכיל מאגר קבצים שונים בגדלים שונים? מין files repository שכזה. החיפושים שלי העלו חרס.

  3. אני רק רוצה לציין שקיימת תוכנה שיוצרת קבצים בכל גודל שרוצים, פשוט לא קבצים בסיומות שונות

    מעולה לאנשי בדיקות תוכנה שרוצים לבדוק קבצים בגדלים שונים ולעוד כמה שימושים מיוחדים שמפורטים בדף התוכנה.

    Dummy File Creator

    http://www.mynikko.com/dummy

  4. אני צריך לבדוק תאימות של תוכנה אחת עם מגוון סוגי קבצים במגוון גדלים ומחפש כלי אחד שיתמודד עם העניין.

    פעם גם אמרו ,"הלוואי שתהיה תוכנה שתהפוך הרבה קבצים בתיקייה לקובץ אחד" ואז נוצרו תוכנות כיווץ. :)

    אני בטוח שאיפשהו יש כלי שעושה גם את הנ"ל

  5. אני צריך לערוך בדיקות על מגוון סוגי קבצים של תוכנות שונות ( של תוכנות או AUTOCAD או ZIP או JPEG, PNG או EXE וכדומה).

    במקום להוריד כל תוכנה כבדה ולנסות ליצור בה קובץ מסויים בגודל מסויים, חשבתי אולי יש תוכנה שיוצרת קבצי דוגמה של תוכנות פופולריות מסוגים שונים:

    - קבצים של תוכנות OFFICE

    - של תוכנות עריכת תמונות כמו PHOTOSHOP

    - של תוכנות עיבוד תמלילים כמו OPEN או על גרסאותיהן השונות

    - של תוכנות עריכת וידאו

    וכך הלאה...

    חשוב שהקבצים יהיו אמיתיים (נגיד אם זה בקובץ תמונה אז שתהיה בו תמונה או משהו, לא סתם קובץ ששינו לו את הסיומת והוא דחליל).

    כאמור אני מחפש שתי תכונות בלבד:

    - יצירת מגוון סוגי קבצים

    - קביעת הגודל שלהם

    תודה

  6. הכל טוב גבר? אני שואל כי :

    1. הקפצת פה דיון שהתרחש בעשור הקודם לפני 5 שנים :o

    2. הגולש שפתח את הדיון יש לו 5 הודעות בלבד, מה שאומר שהוא מסוג ה"פגע וברח", נרשם לפורום כדי לשאול שאלה או שתיים ואז עזב את הפורום.

    להבא, אנא קרא תאריכי דיונים לפני שאתה מגיב בהם :)

  7. DXM, תסלחל לי אבל אתה קצת מתעצל. ATR הביא לך תשובה מדוייקת ואם בצד שמאל הייתה עולה כמה רמות מעל בהסברים היית מוצא:

    http://publib.boulder.ibm.com/infocenter/director/v6r2x/index.jsp?topic=%2Fcom.ibm.director.install.helps.doc%2Ffqm0_t_installing_ibm_director_server_on_linux_for_xseries.html

    IBM Systems Director V6.2.x

    IBM® Systems Director is a platform-management foundation that streamlines the way you manage physical and virtual systems across a heterogeneous environment. By using industry standards, IBM Systems Director supports multiple operating systems and virtualization technologies across IBM and non-IBM x86 platforms.

    Through a single user interface, IBM Systems Director provides consistent views for viewing managed systems, determining how these systems relate to one another, and identifying their statuses, thus helping to correlate technical resources with business needs. A set of common tasks included with IBM Systems Director provides many of the capabilities required for basic management, which means instant out-of-the-box business value. These common tasks include discovery, inventory, configuration, system health, monitoring, updates, event notification, and automation across managed systems.

    IBM Systems Director's Web and command-line interfaces provide a consistent interface focused on driving these common tasks and capabilities:

    Discovering, navigating, and visualizing systems on the network with the detailed inventory and relationships to the other network resources

    Notifying users of problems that occur on system and ability to drill down to the source of the problem

    Notifying users when systems need updates and distributing and installing updates on a schedule

    Analyzing real-time data for systems and setting critical thresholds that notify the administrator of emerging problems

    Configuring settings of a single system and creating a configuration plan that can apply those settings to multiple systems

    Updating installed plug-ins to add new features and function to the base capabilities

    Managing the lifecycle of virtual resources

  8. באילו שרתים מדובר?

    סדרת INTEL שהיא X SERVER ויכולה להכיל מערכות הפעלה INTEL

    סדרת Z שהיא מבוססת LINUX - למערכות הפעלה z/OS, z/VSE, z/TPF, Linux

    סדרת UNIX AIX שהן מכונות העל שנקראות POWER ? עבורן יש משהו הנקרא HMC=HARDWARE MANAGEMENT CONSOLE

    IBM System i, IBM System p or IBM Power Systems

    http://en.wikipedia.org/wiki/IBM_Hardware_Management_Console

  9. דבר ראשון לך ללמוד MCDST+טכנאי PC (חפש בגוגל את השם החדש ENTERPRISE SUPPORT TECHNICIAN) או MCSE לניהול מערכות הפעלה (SERVER 2003\2008). זה כדי שלמעסיקים תמיד תוכל להראות תעודות הסמכה ולהגיד שלמדת משהו מקצועי ולא באת מהרחוב(אתה לא עילוי ואין לך "שם ופרוייקטים וקשרים אז אתה לא מהנדירים ברי המזל האלה).

    אם אתה יכול על לינוקס, לך תלמד ADMINISTRATOR וכדומה ותשחק עם זה בבית. אם לךא משחקים, שוכחים. תחליף את XP ב-UBUNTU.

    דבר שני תתחיל במקביל (הלימודים הם לימודי ערב לרוב) לעבוד ביום ב-HELP DESK של חברת היי-טק כולשהי ולא של ספקית אינטרנט או סלולר.

    אחרי שתסיים שם שנתיים או שתתקדם בתוך החברה למחלקת ניהול שרתים SYSTEM MICROSOFT או SYSTEM תלוי בידע שתצבור או תלך ל-QA (בדיקות תוכנה) או NETWORK או אבטחת מידע, כל מה שיש בארגון - תנצל אותו. לכן חשוב לבחור ארגון עם מחשוב חזק והמון אפשרויות להתקדם בעוד שנה, שנתיים שלוש.

    גם אם לא ייצא להתקדם בתוך הארגון (עניין של תקנים/חוסר פרוטקציות וכדומה) תוכל להתקדם לעוזר מנהל רשת / תמיכה ב-TIER גבוה יותר וכדומה.

    המשכורות ינועו בין 10-20 אלף תלוי בניסיון והמקצועיות שלך ואם אתה בעולם MICROSOFT או (ב- מקבלים יותר כי יש פחות מומחים).

  10. במקום לדבר על תחומים, דברו תפקידים ספציפיים.

    בכל דבר יש יוצא מן הכלל, כמו HELP DESK במחשוב ורשתות וכדומה.

    *אני מסייג פה, כי אפילו HELP DESK זה שונה כי בדר"כ מדובר ב-5-10 אנשים לחברה וראש הצוות רוצה רק את בעלי הניסיון המנוסים שיודעים לענות לו על כל השאלות הטכניות ואינם חנונים מופנמים שיוכלו להסתדר עם אנשים.

    משהו חשוב מאוד מאוד!

    בכלל, יש הרבה אנשים שעפים מהתחום המחשוב/היי-טק/IT/תכנות - בגלל האישיות שלהם.

    אני החלפתי בתפקיד אדם שהיה מומחה טכני בתחום שאני עובד בו מבחינת ידע את החומר ושלט היטב במערכת שבטח ייקח לי שנה ללמוד על בוריה אבל מה? היה טכני מדיי והתעסק רק בצד הטכני במקום לנהל יחסי צוות טובים. הוא היה גרוע ביחסי אנוש, לא ידע להתחבב על אנשים ולהסתדר עם כל אחד ולא עשה גם דברים אחרים בעבודה כמו לעזור לצוות במטלות משותפות או להתייחס ללקוחות ולהבין שהם מעל הכל וכדומה ולכן - פוטר.

    זה המקרה השלישי שראיתי שאנשים עפו מתפקידים כאלה איכותיים רק בגלל אישיות ו"לא בזין שלי לעשות את מכלול התפקיד", אני טוב לי רק בצד הטכני להתעסק עם בעיות בתוכנה/חומרה/השלם את החסר.

  11. שווה לך למצוא עבודה ב-HELP DESK בחברה כולשהי בשכר של 5-7 אלף ולהתקדם שם כעבור שנה-שנתיים למחלקת SYSTEM ולנהל רשת בקטנה ולהמשיך משם.

    *אל תלך לספקית או ספקית סלולרית, לא לומדים שם כלום, רק לקרוא FLOW CHART מוכן(תרשים זרימה, אם זה ככה תעשה ככה וכיוב) ולא לגעת במערכות ארגוניות.

  12. You're doing it wrong . . .

    יש לך פה בעייה כללית של מחסור במטרה ברורה. אתה לא יכול לירות פגז ולחסל פלוגה ומצד שני לא יכול לירות פצצת מצרר ולפגוע רק בחלון אחד.

    אם היית כותב את זה בהתחלה הייתי ישר שם אותך במקום. אל תקפוץ מתחום אחד ותחום שני כי הניסיון שאתה רוכש בתחום אחד לא נחשב לך בכלל לתחום השני (כן, נגיד תכנות יעזור אם אתה הולך ליהות מנהל רשת ותצטרך לכתוב סקריפטים, אבל זה כזה נושא שולי בכל התפקיד העצום של מנהל רשת שזה בכלל לא רלוונטי).

    אתה צריך לבחור לך תחום אחד שמושך אותך ולא עשרה תחומים שונים מהותית אחד מהשני. תשכח מתכנות אם אתה שונא מתמטיקה, הרעיון הוא שמי ששונא/לא הצליח/לא אהב/לא רוצה ללמוד מתמטיקה לא יצליח בתכנות, אלא שזה חשיבה מתמטית אנליטית גבוהה במיוחד וזה חבר'ה עם ראש מיוחד לתכנות שיתמידו בתחום. מה שאתה עושה לדעתי זאת הדרך הבטוחה לבזבז זמן ולהיכשל רק כדי לעשות RESTART מחשבתי ולפנות לתחום אחר שאינו תכנות. אגב, האקינג וניהול רשת וזה.... איךאתה מקשר בין אחד לשני? אבטחת מידע זה עולם בפני עצמו וניהול רשתות זה תחום שכולל הכל. האקרים לא מנהלים רשת, לא מתעסקים בניהול נתבים וכדומה, זה תחום שונה שמצריך ללמוד את העולם הנסתר של התקשורת וזה תפקיד של לשבת ולכתוב קוד ולמצוא פרצות בארכיטקטורה של מוצרים ולפרוץ אליהם וצריך להיות בקהילה מסויימת כדי להצליח בתחום הזה, בקיצור להיות בזה מילדות לא סתם ללמוד את זה בקורס אחד "כי שמעתי שזה נחשב וכל מיני סיבות דומות".

    תבחר תחום אחד. אני יודע שזה קשה כי כל אחד מאיתנו פחות או יותר לא ידע איך להתחיל, אבל תכנות זה עולם אחד, האקינג עולם אחר, ניהול רשתות עולם שלישי, בדיקות תוכנה(QA) עולם רביעי, (STORAGE) עולם חמישי וכך הלאה. אתה יכול או להיות מנהל רשת ועם הזמן והחברות בהם תעבוד להתמקצע במגוון תחומים הקשורים לרשת מחשבים,נתבים, חומות אש ואבטחת מידע ברמת ניהול חומת האש התוכנתית והחומרה עליה היא יושב, נתבים, רשרתים של כל מיני תוכנות שהארגון בו אתה עובד משתמש או שאתה יכול להתמקצע ולהיות EXPERT בתחום אחד מהאחרים שכתבתי. תחשוב טוב מה מושך אותך, אתה איש של תוכנה או של חומרה. אוהב לנהל ולחבר מערכות ולשבת ולקרוא מדריכים למשתמש וללמוד לבד או שאתה אוהב לשבת ולא להתעסק עם חומרה וציוד תקשורת, אלא לכתוב קוד על המסך שלך. אולי בכלל אתה אוהב לעזור לאנשים ואוהב את הנ"ל ואז תמיכה טכנית תכניס אותך לכל תחום טכנולוגי כי בכל תפקיד תמיכה טכנית שתהיה בו בכל חברה, תלמד את המוצר שלה שמתבסס על STORAGE או אבטחת מידע או שרתי מיקרוסופט או וככה בסוף תדע המון על כל תחום כי כשאתה עובד בתמיכה טכנית גבוהה, אתה מכיר את כל הארכיטקטורה ויודע לעומק את המערכת, הרבה מעבר לרמת הללחוץ על משהו בממשק משתמש וליצור משתמש ב ACTIVE DIRECTORY או כל תוכנה אחרת ברמת הניהול .

    השאלה מה בכלל מתאים לך כמו שכתבתי מקודם מבחינת איזה אדם אתה ומה עשית ואיך אתה רואה את עצמך, חומרה, תוכנה, כן לעבוד עם לקוחות, רק לשבת מול המסך עם עצמך ולכתוב קוד וכדומה....

    איך אני החלטתי? ידעתי שאני אוהב להתעסק עם ברזלים ולהיות טכני ולא מתאים לשבת מול המסך ולכתוב פקודות וקוד לאחר שבתיכון התנסיתי בתכנות והשתעממתי למוות כי אין בזה נגיעה באנשים, אין שום INTERPERSONAL SKILLS שבאים לידי ביטוי, התפקיד הוא סטטי ומשעמם. הלכתי לתחום בו יש אנשים, יציאה לאתרי לקוחות (חברות אחרות שקנו מהחברה שלך תוכנה כולשהי שהיא מייצרת ובה אתה תומך) וטיפול בתקלות, תוך כדי הכרת ולימוד מערכות טכניות מורכבות ובעיקר סביבות חדשות, מקומות חדשים ואנשים שאפשר לדבר איתם ולא רק לדבר למחשבים בלי פידבק. אני תן לי מגוון משימות ומידע ואוכל לנתח הכל ולהוציא מזה את התמצית(טוב לכן גם התעסקתי במודיעין בצבא) אחד גורר את השני ובסוף בונים קריירה.

    תחשוב מה עשית עד היום ובאיזה מסגרות ותחליט מה אתה חושב שיתאים לך, אבל לא 4 סוגי תחומים כי הם שונים לחלוטין.

  13. דן אתה ו-LIVIUR צודקים אבל! אנחנו משדרים על גל שונה.

    אני מעולם לא השוויתי תפקיד של IT (טכנאי>איש HELP DESK >מנהל רשת>איש NETWORK>איש אבטחת מידע וכלך דבר ייעודי כזה הקשור ל-IT) לתפקיד אחר כמו R&D או QA.

    דבר ראשון לגבי QA.

    יש שם כמה תחומים, יש QA ידני ויש QA אוטומציה. הידני דורש מזל וכניסה לתחום בחברה כולשהי ובדיקה ידנית שחוזרת על עצמה של חומרה/תוכנה ואילו אוטומציה מתעסקת בסקריפטולוגיה וביצוע ותכנון בדיקות אוטומטיות לחומרה/תוכנה ודורשת יכולת וידע בתכנות ותואר (שוב, גם אני אומר ש-R&D שזה למי שלא יודע RESEARCH AND DEVELOPMENT ובעברית מו"פ-מחקר ופיתוח - דורש תואר). אני לפני תפקידי הנוכחי לאחר כמה שנים בתמיכה עברתי פעמיים 4 ראיונות בחברות טובות וכמעט כמעט שהגעתי ל-QA אבל ברגע האחרון כרגיל לקחו מישהו שהיה לו טיפה ניסיון בעבד איזה שנה איפשהו ב-QA והם לא רצו להמר עליי. סבבה, מבין את הגישה הזאת. אז להיכנס ל-QA ידני מתמיכה זה לא קל, אבל טיפת מזל וזה אפשרי. QA אוטומציה זה סיפור אחר ומצריך כאמור תכנות וידע בקוד ובקיצור זה רק לבעלי תארים הכוללים תכנות מדמ"ח, מ.מידע, ה.תוכנה וכו'...

    דבר שני, שוב פעם, העניין שלכם "לדחוף לתואר" - מיותר לדעתי.

    מי שרוצה, אהב מתמטיקה בתיכון, עשה 5 יחידות(או ישלים) והוא אוהב את התחום, שיזרום בכיף לאחד משלושת תארי המתמטיקה הראשיים במחשוב (הנדסת תוכנה, מדעי המחשב, מערכות מידע) ואז יעסוק בתכנות. אין שום קשר בין זה לבין לעשות את התארים הללו ואז ללכת לתמיכה טכנית או לנסות להיות מנהל רשת זוטר/עוזר מנהל רשת או לנסות את מזלו להתברג כמנהל רשת ושמישהו יהמר עליו ללא MCSE או תלוי אם זו רשת או .

    אז שוב אני רוצה להגיד - אני לא מקשר בכלל בין התחומים, מי שרוצה לבנות קריירה ב-IT סולד ממתמטיקה מתקדמת וניסה את מזלו בתכנות בתיכון ולא התחבר לזה (אני לדוגמה :hi: ) - אז הוא לא יילך לתכנות ואז הוא לא צריך את אחד משלושת התארים האלה סתם ככה כי הוא יתחיל, יכשל ויפרוש לאחר שבזבז פז"ם חיים יקר(טוב נו יש יוצאים מן הכלל אבל זה סטייה לאנוס את עצמך ללמוד משה רק כי ההורים לוחצים וכדומה).

    מי שרוצה תכנות ומתחבר למתמטיקה ולמד בתיכון תכנות וכדומה - אז מן הסתם שיילך לעשות תואר ויעבוד כמתכנת לאחר מכן.

    אגב משכורות . . . כמובן שתכנות זה משכורות גבוהות יותר, אין מה לעשות. מה שיותר קשה ללמוד ויש פחות מהמקצוענים האלו זה מתכנתים ולכן למתכנתים משלמים יותר והם מתחילים מ-12 אלף בחברה גדולה(צ'ק פוינט לדוגמה וכן זה נורא נמוך, כל המשכורות בחברה הזאת זה שליש פחות מבשאר החברות כי היא חברת "מקפצה" ממותגת פלצנית ויכולה להרשות לעצמה, ככה זה באים לשנתיים מקבלים ניסיון ומתפטרים לחברה אחרת).

  14. אני לא מכיר תפקידים בהיי-טק, בהם אתה לא עובד קשה ומקבל משכורת של לפחות 20 אלף ברוטו.

    רוב החברות מבוססות PERFORMANCE REVIEW חצי שנתי עם הער5כות ביצועים ומי שלא עומד בהם, עף וברובן עובדים מעל 9 השעות הרגילות של היום.

    תפקידים עם משכורת יפה, קביעות בהם לא עושים כלום עם שעות עבודה קצרות (שזו ההגדרה שלי ל"תפקיד נחשב/נוח) יש רק במגזר הממשלתי.

    חברת חשמל, משרדי ממשלה וכדומה. היי-טק זה לא תחום שבכלל מתקרב למשהו מהנ"ל.

  15. אלכס ידידי - העניין ההוא ש8 גם יהיה לו קשה לקבל בהתחלה , ומעטים על סמך הסמכות מגיעים ל14. מעטים מאוד.

    לעומת זאת אפשר לדבר על המונים שעשו הסמכות ומחממים כיסאות ב01שקרכלשהו בתמיכה תכנית

    ואם מדברים על המסלול שלך לגבי "שבירת המיתוסים" - עד עכשיו עסקת בתפקידי IT (ואולי QA) שהם התפקידים הקלאסים שלא דורשים תואר.

    לאחרים על סמך הסמכות - לא היית יכול להתקבל (לאו דווקא כי דרוש תואר - אלא כי הסמכות לא מכסות את הרמת ידע הנדרשת להם).

    מה שכן אני מסכים שתואר הוא לא לכולם , הסמכות אם לוקחים אותן ברצינות הן לא קלות ולא כל אחד צריך ליהיות מפתח.

    רק אל תצפה על סמך הסמכות להגיע לאותם תפקידים.

    כמו שמשהו עם תואר במדעי מחשב לא מוכשר ליהיות מנהל רשתות , ככה משהו עם הסמכות לא יוכל להתחיל לפתח מחר בבוקר.

    ההבדל הוא שלאחד יש תקרת זכוכית הרבה יותר ברורה וזו עיקר הנקודה.

    ליביו

    קצת לא הבנתי מה הכוונה "להגיע לאותם התפקידים" ? הסמכות הן ל-IT ולא למפתחים (וכך גם רשמתי אם שמת לב, מתכנת רציני חייב תואר).

    אגב, אני בכלל לא ב-IT מזמן, אתה בטח זוכר את התקופה שלי אחרי צבא בה עבדתי בחברת קומברס ב-HELP DESK שלהם ב-IT.

    מאז עשיתי שנתיים בחברת צ'ק פוינט בתמיכה טכנית של מוצרי אבטחת המידע שלהם (לא קשור לחלוטין למחלקת IT, למרות שהתפקיד דורש המון ידע ב-IT ותקשורת) והחל מהשבוע התקבלתי לעוד מקום גם כן בתמיכה של מערכות הפעלה ותוכנות מגוונות. גם כאן זה לא IT וכעת אני בכלל עברתי מעולם ה-WINDOWS לעולם ה-UNIX ואני לומד לעבוד עם UNIX AIX.

    אני מקרה קלאסי של מישהו שהתחיל בתמיכה זוטרה ב-HELP DESK ב-IT ופיתח מזה קריירה בתמיכה ברמות אחרות לחלוטין ועבר מעולם חלונות קודם ל- ואח"כ ל-UNIX. שאנשים לא יחשבו פה ש"תמיכה טכנית" מסתיימת ב-HELP DESK כולשהו, TECHNICAL SUPPORT ENGINEER זה תחום שלם שאין לו תואר וכל יום צריך ללמוד לבד מערכות וטכנולוגיות חדשות וכל חברה שתגיע אליה תצטרך לדעת עוד תחום כי המוצר שלה קשור אליו(לדוגמה בצ'ק פוינט למדתי תקשורת וכעת אני לומד את מערכת ההפעלה UNIX AIX ועוד מגוון אדיר של שרתים היושבים עליה ומנהלים תוכנות מגוונות).

  16. יש אנשים שלא נועדו לתואר ויש כמה בעלי חברות קטנות בעולם (APPLE וכו') שמוכיחים זאת.

    נכון, לא כולם שועלים אבל מאיפה לכם לדעת מה הבחור שווה ? ומה זה העניין עם "לא תשיג משכורת גבוהה" ? מה זה "גבוהה"? זה יחסי בשביל כל אחד.

    אחד מספיק לו להרוויח 8 ולסגור את החודש, אחד רוצה 14 (לפני המדרגת מס שקופצת מ-23% ל-30% מס הכנסה) ואחד רוצה להרוויח מעל 20. השאלה זה מה טוב לבן אדם ואם הוא אומר שתואר אינו רלוונטי לו, זה לא רלוונטי.

    תואר מדעי המחשב/הנדסת תוכנה מפוצץ מתמטיקה בבלת"ית ורק תכנות. תואר "מערכות מידע" גם כן מפוצץ מתמטיקה בבלת"ית ורק תכנות שנה ראשונה ושנייה ואז מתחיל ללמוד את כל הנושאים שבעולם בלי להתמקצע אפילו במשהו אחד וזה עדיין תכנות תכנות תכנות ופרוייקטים.

    הבעייה היא שמי שלא רוצה ללמוד שנים מתמטיקה ושפות תכנות אין לו ברירה ואין תואר בשבילו. אז נשארו ההסמכות.

    עוד משהו לגבי "תואר זה קשה, הסמכה זה קל"... זה מיתוס.

    גם הסמכות הן נורא נורא קשות ואני לא מדבר על אלו שלומדים משאלות מוכנות מה נקרא BRAINDUMPS. זה כמו אלו שמגישים בתואר שלהם עבודה שקנו ב-500 שקל באחד האתרים הרלוונטיים. לעשות הסמכה בדרגה של לדעת את החומר אומר לשבת מאות שעות מעבדה בתגבורים במכללות ולטחון את ניהול המערכות האלה גם בבית במעבדה וירטואלית וכדומה. זה בדיוק כמו תואר רק קצר יותר, מבחינת קושי ומורכבות החומר אין הרבההבדל ואני אומר את זה כי לקרוא ספר כחול אחד של מיקרוסופט מסדרת MCSE או אחד מספרי CCSA\E של צ'ק פוינט, , סיסקו וכדומה, זה לא בדיוק לקרוא את כיפה אדומה ולגשת למבחן. בהסמכה יש עבודות, יש מבחנים ויש פרוייקטים שצריך להכין. אפשר גם סתם לשבת ולא לעשות כלום לשרוף את הכסף ששילמת עבור הקורס, בדיוק כמו באוניברסיטה.

    בסוף הכל תלוי בבן אדם, עילוי או לא עילוי, יש מספיק אנשים שמצליחים בלי תארים ואני חושב שזה חטא לגרום למישהו לחשוב שהוא לא יצליח רק כי הוא לא יעשה איזה תואר כמו כל העדר. אני יכול להוכיח לכל אחד מכם שחברה שרוצה אותך תקבל אותך עם הסמכות/בלי הסמכות/בלי ת.בגרות.

    דוגמה אישית באשר למיתוס בהיי-טק(לא כולל תפקידי תכנות, שם חובה תואר): "חברה לא תיקח אותך לעבודה אם לא תעשה תואר".

    *החל מיום ראשון שוב פעם התקבלתי לחברת ענק שדורשת תארים וכל הבבל"ת הזה וזה רשום רשמית בדרישות המשרה בכל פרסום שלה ולאף אחד לא אכפת שאין לך כלום מזה, מה שמעניין אותם (ואני נבחנתי לתפקידי מנהל רשת, QA ותמיכה ברמה גבוהה) הוא האם יש לך את הידע הרלוונטי והקבלות בשטח. ככה הגעתי לקומברס, צ'ק פוינט, גוגל, ואפילו ל-. חברות שמעדיפות להעסיק בכל תפקיד אנשים עם תארים.

    לא חובה להיות גאון.

    בכל אחד יש קמצוץ של גאונות וחבית מלאה פוטנציאל. אם נמשיל את זה לתותח, קמצוץ הגאונות זו אבקת השריפה והפוטנציאל הוא הכדור.

    אם לא נוותר לעצמנו, מספיק ניצוץ של גאונות כדי לממש את הפוטנציאל ולהגיע למטרה שלנו.

  17. ולעומת זאת יש לי ידע לא קטן ודי נרחב מהבית בפירוק בניית מחשבים התקנת תוכנות מערכות הפעלה לינוקס ולא מאט דברים ואני כל הזמן מתעניין ומשתדל ללמוד דברים חדשים. אני מאמין שפה יש לי את היתרון. אני מבין שחלקכם יגיד לי לעשות לבד את ההסמכות מהבית בלי קורס אך כמו שאני מכיר את עצמי אני כן צריך לפחות בהתחלה להתחיל בקורס...

    הבעיה העיקרית שלי שאני מתלבט בעיקר בין ג'ון ברייס לנס... הייתי בשני המקומות ובג'ון ברייס אומנם מכניסים בקורס סעיף של אבטחת מידע בצ'קפוינט אבל מצד שני מבחינת סיסקו זו רק התחות אחת מכמה בבחירה בסוף הקורס וזה לא מקנה CCNA במלואו כמו שהבנתי. לעומת זאת בנס זה גם MCITP וגם CCNA אך שם אין אפשרות ללמוד מכסף הפיקדון של הצבא ורבים שמעתי לא הכי מרוצים מנס

    דבר ראשון תבחר כיוון. לפי מה שאני רואה, אתה צריך לקחת קורס ניהול רשתות LINUX והלתמקד בזה דווקא.

    לאחר סיום הקורס, חפש ואל תתפשר תפקיד של מנהל רשת לינוקס זוטר או עוזר מנהל רשת וכדומה. תסיים CCNA ותהיה שווה זהב מול כל מי שסיים הסמכות מיקרוסופט.

    באשר איפה ללמוד? האמלת אני למדתי בכל מקום אפשרי, התחלתי במכללת היי-טק בהצליה ואח"כ למדתי ב SEC PRO ואחרי זה ב-SELA.

    הכי נהניתי ב SEC PRO ממרצה בשם גלעד ליבוביץ'. בסופו של דבר איפה שהקורס עולה יותר, המרצה מקבל יותר ואיפםה שהמרצה מקבל יותר בוחרים את המרצה הכי טוב, נכון שיש יוצאים מהכלל אבל אם המרצה הזה עדיין מלמד שם, תרים אליהם טלפון. זה הכיוון:

    http://www.secpro.co.il

    יש שם את כל הקורסים החשובים, ותקשורת ואבטחת מידע. מבטיח לך שאם תקרע את התחת ויהיה לך ברזומה CCNA ו ואני מתכוון לידע מעשי בזה שתדע לענות על שאלות ששואלים בראיון למשרות זוטרות של לינוקס (פקודות, איך מנהלים רשת, משתפים קבצים ועוד מלא דברים שאתה לומד), תתקבל בכיף.

    אם במקרה תעשה גם CCSA של צ'ק פוינט, זה זהב כי ההסמכה הזאת מקנה אפשרות לחברה כולשהי לפתוח קריאת שרות על תקלה בחברת צ'ק פוינט וחברות אבטחת מידע ישראליות ובעולם מחפשות בנרות אנשים עם זה כדי שבכלל יוכלו לעבוד מולה (המערכות שלה מאוד נפוצות בישראל).

    בקיצור . . . בסיסי+LINUX SYSTEM ADMINISTRATOR+תקשורת+אבטחת מידע = כסף. כל עולם המיקרוסופט(ואני התחלתי ממנו ויודע על מה אני מדבר(לא שהאחרים לא) זה שכר גרושים לעומת תפקיד שבסוף משלב את שלושת הגורמים שהזכרתי מקודם משהו בסגנון "מנהל רשת LINUX" שצריך לדעת ולהתמודד עם ניתוב, ניהול מערכות ואבטחת מידע בעולם המבוסס על .

    אגב למה זה? כי זה עניין שגרתי של היצע וביקוש. זה ממשק גרפי שקל לאנשים להבין? הרבה אנשים לומדים מיקרוסופט? יש עודף היצע שלהם בשוק=משכורות נמוכות. מעט אנשים יודעים תקשורת וLINUX ואבטחת מידע ואלו תחומים קשים? המשכורות שלהם בהתאם.

  18. אם למוצר יבואן ישראלי, ניתן לפנות אליו ישירות, חנות מחשיבם היא רק מתווך בין היבואן לצרכן.

    אם למוצר אין יבואן ישראלי, ניתן לפנות ישירות לאתר האינטרנט של היצרן , לחפש "תמיכה טכנית" ולשלוח אימייל עם הסבר.

    רוב היצרנים מכבדים את עצמם וישמחו לקבל מוצר למעבדה שלהם בחו"ל, התשלום על שליחת המוצר מן הסתם -עליכם, החזרה - על היצרן.

  19. בשתי מילים רק לידע כללי, האתר הוקם על ידי פליטים של האתר PCTIP.CO.IL שהיה בבעלות ישירה של פנדה מחשבים ונסגר מאז.

    היה משפט גדול בתחילת שנות האלפיים מצד פנדה מולHWZONE ועבר שם עדר חתולים שחורים.

    מעטים יתגעגעו לרשת הזאת, במיוחד הוותיקים שזוכרים את מעללי פנדה מול האתר.

  20. יום אחד נשמע על "פנדה מחשבים" שקמה לתחייה בדיוק כמו TMS, כי זה יהפוך לשם מדבקה של חנות כולשהי איפשהו שלא קשורה בכללל מורשת של פנדה המקורית ורק תמכור שם משהו הקשור למחשבים , תוך כדי התבססות על המוניטין לשם של פנדה.

    mark my words

×
  • צור חדש...