תוכן sh0ck3r - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

sh0ck3r

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    71
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי sh0ck3r

  1. אני יכול להמליץ לך לקנות את הגירסה האירופית, כי לשחק נגד אנשים מאמריקה זה יהיה בלתי נסבל עם הפינג, ואני גם חושב שגם בעתיד יהיו הרבה אנשים באירופה שכן ישחקו במשחק כי המשחק הזה נמכר באירופה פי 3 מ סטארקראפט הראשון וחוץ מזה תחום הגיימינג באירופה התפתח מאד, אני יכול להמליץ לך גם לא לקנות מהאתר של המשחק עולה שם 60 יורו, יש מקומות שמוכרים ב 53 דולר.

  2. אני משתגע !!!!!!!

    המשחק הזה פשוט לא כיף ברמות !!! מתוך 10 משחקים הפסדתי בכולם ב-MP, ושלא תקבלו דעה לא נכונה- שיחקתי בכל משחק אסטרטגיה שייצא אי פעם והייתי טוב בכולם.

    השינוי הוא פשוט בזה שכולם נהנים לעשות RUSH באחד מ-1000 הסוגים האפשריים. עכשיו סיימתי משחק בפחות מדקה !!!! מה כיף לבוא לבסיס שלי, לבנות מלא CANNONS ולהגיד שניצחת - זה כזה LAME!!!

    אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל דיברתי עם עוד כמה חברים שיש להם את המשחק וגם הם חושבים כמוני, אין זמן לשחק בכלל - זה מירוץ נגד הזמן מי עושה RUSH יותר מהר - מה לעזאזל כיף לגמור משחק ב-5 דקות ? מה ?

    המשחק הזה פשוט לא מהנה בעליל !!!!!!!!!!!!!!!!

    הייתי חייב להוציא את זה.... :pissed:

    ברוך הבא ל SC :hi:,תכלס המשחק הזה בנוי בהתחלה על RUSH או שאתה עושה RUSH ומצליח להשמיד את האויב או שאתה עושה RUSH ונבלם ואחרי זה המשחק יכול להתפתח לכל מיני סיבוכים כמו להמשיך לבנות יחידות ולהמשיך עם ה RUSH או להסתפק בינתיים בנזק שעשית ולהתחיל לשחק נורמלי ולהתפתח ויש עוד הרבה או'ים, מה שאני ממליץ בינתיים לשחק 1 על 1 ב CUSTOM GAMES ולהתאמן שם קודם כל איך לבלום RUSHים, ורק אחרי שביססת את השיטה שאתה מוצא אותה הכי יעילה וטובה תמשיך להשתמש בה עד שאתה תבצע אותה במינימום זמן ובשלימות, ורק אחרי זה תתחיל להתאמן על תכניקות RUSH, כי בשלבים מתקדמים אתה תצטרך להשתמש בשתי השיתות ואפילו בעוד יותר שיתות למרות שיש כאלה שמתחילים לבנות בסיס ולהנדס כל מיני דברים, אבל שחקנים כאלה מספרם קטן מאד או שהם שחקנים מתחילים, תנסה גם את ה CHALLENGES אם עדיין לא ניסית הם יכולים לשפר לך מאד את השליטה ביחידות ובאיזה סוגי יחידות כדאי לתקוף סוגי יחידות מסוימים של האויב שזה אחד הדברים החשובים במשחק הזה.. ויש תמיד גם את ה 2V2, 3V3 ו 4V4 ששם יש פחות RUSHים, כדאי שתנסה גם.

    וזהוא בעיקר אני מניח שתשנה את דעתך אז ותראה כמה שהמשחק הזה מהנה, גאוני, מושלם, מהיר ודורש הרבה תכנון.

    מקווה שעזרתי :xyxthumbs:.

  3. הממ הבנתי אותך, זה דווקא רעיון לא רע בכלל, אבל הבעיה שאני משחק זרג במולטי, אז שה לא כל כך עוזר לי.

    בכל מקרה אולי שווה לי פשוט לשחק טראן כי אני מבין בהם יותר מהקמפיין ?

    כמו שאמר NJMAN הצ'לנג'ס הם לכל הגזעים.
  4. על מה מדובר?

    לך לסינגל פלייר יש לך מצד ימין חלון שרשום בו CHALLENGES תכנס לשם. שמה נותנים לך מצבים שיש לך שמורכב מיחידות שונות ובאותו זמן תוקפים לך שלוש מטרות שונות, המשימה היא להתאים את היחידות שלך נגד היחידות של היריב כך שיהיה לך כמה שפחות אבדות, ויש עוד הרבה משימות אחרות שנועדו לשפר את יכולת המשחק שלך, בקיצור כנס ותנסה לפתור את כולם כמה שיותר טוב. ככה אתה תשתפר מאד.
  5. sh0ck3r מה נסגר בסוף עם המשחק שלנו ?

    יצאתי מהמשחק כי קיבלתי מסך כחול..

    נראה שהשיטה של ה vikings כרגע עובדת בסדר..

    כן היא עובדת בסדר גמור, לגבי המשחק שלנו ניצחתי אותם. מה חשבת אחרת :P.

    אם אתה מעוניין לראות את הריפליי אני אשלח לך אותו.

  6. לעוד מישהו פה יש את הבעיה הזאת שלא רואים ACHEIVMENTS ן PORTRAITS? מהבוקר יש בזה איזה משהו דפוק...

    כן גם לי.[br]פורסם בתאריך: 20.08.2010 בשעה 16:09:48


    תגידו, שיחקתי נגד טראן, קצת התבצרתי, אבל באיזה שהוא שלב הרגשתי שאני מוביל

    כבר כמעט חדרתי לבסיס שלו. ופתאום נחתו לי 5 ניוקים ומחקו לי את הבסיס...

    השאלה שלי זה האם הייתי קרוב לנצח ? או שהוא זלזל בי כל הדרך והכמעט ניצחון שלי היה רק בראש שלי ?

    אכן זה היה בראש שלך, תכלס מה שהוא עשה זאת אסטרטגיה לא רעה שדורשת יחסית כמות קטנה של משאבים אבל אם אתה היית מוכן לזה והצבת RAVEN או מגדלי AA היית יכול לראות לו את ה GHOSTS ולעצור אותו בקלות.
  7. באיזה סוג יחידות אתה משתמש ?

    כמו שאמרתי לך מקודם אני מתאים את היחידות שלי לפי אלה של היריב, אבל אם אני מתכנן לתקוף מהר (RUSH) אני משתמש ב מרינס ומוראדורס ולפעמים הליונס אבל אם אני תוקף בשלבים מתקדמים במשחק לרוב אני עושה מגוון ככל האפשר כדי שאני אהיה מוכן לכל דבר אפשרי, אגב לדעת לשלוט על היחידת שלך ולהשתמש בהם בצורה נכונה יכול להשפיע על מהלך המשחק מאד ואף להיות ההבדל בין ניצחון להפסד לכן אם עדיין לא עשית את ה CHALLENGES במשחק תעשה אותם כמה שיותר מוקדם כי שם אתה יכול לשפר הרבה.
  8. הבנתי.. מה אתם אומרים על השילוב של vikings עם banshee ?

    לא כ"כ טוב צריך שיהיה לך גם יחידות לא אוויריות כי אם הביאו לך יחידות אוויריות והשמידו לך את הוייקינגז אז אתה בבעיה רצינית כי ה BANSHEE לא תוקף אוויר.

  9. בליגת bronze..

    עכשיו נתקלתי בבעיה עם הטקטיקה הזו.. היריבים שלי היו zerg ו terran..

    הם תקפו עם הדרקונים האלה .. וה vikings עשו לי בעיות שהם תקפו לי את ה bc ומהר עשו back , תקפו ושוב back ..

    פשוט הbc איטיים בשביל להספיק לתקוף את ה vikings

    בגלל זה צריך לגוון יחידות וכל הזמן להתעדכן איזה יחידות יש לשחקן שמשחק נגדך אם הייתה יודע איזה יחידות יש לו היית מוכן בהתאם, לצורך העניין אם וויתרת על 2-3 BC'S והייתה בונה במקום צבא של מרינס או 3 THORS בנוסף ל BC'S שהיו לך הוא לא היה חושב אפילו לתקוף אותך עם הוויקינגז ואם כן ההפסד היה כולו שלו.

    יש לי ריפליי למישהוא ששיחק בשיטת MASS MARINES והיה לו קרוב ל 100 יחידות של מארינס עם מוראדורס שהשמדתי אותם בעזרת שישה SIEGE TANKS בפחות מ 15 שניות, אתה מוזמן לראות זה עניין של התאמת יחידות נגד היחידות שמתקיפים אותך איתן. שים לב איך כל הזמן התעדכנתי איזה יחידות יש לו ומה גודל הצבא שלו ושים לב גם באיזה אפגריידס וטכנולוגיות השתמשתי.

    קישור לריפליי: http://www.mediafire.com/?j0c2w6qtwox6bdy

  10. היי חברים, בשעה טובה סיימתי את הפרקטיס ליג (PRACTICE LEAGUE) ונתן לי אחרי זה חמישה משחקים כדי שהוא יוכל למיין אותי לליגה המתאימה לרמה שלי, השאלה שלי איך המיון עובד בדיוק, והאם אני יכול לשחק מולטי מבלי שהמשחק יחשב משחק הכנה לליגה דרך ה CUSTOM GAME ?

  11. מה תקוע לי בראש שהוייקינגז יודעים לתקוף רק יחידות אויריות גם כשהם במצב רובוט? סתם הדמיון שלי מתעתע בי שוב? ואיך אתם מחליפים מצבים מהר כשצריך? בכלל איזה דרכים טובות יש לזגזוג מהיר בין כח במקום א' לכח במקום ב'? כן אני יודע שזה שאלת קיטבג יש את הקיצורי דרך האלה אבל כבר שכחתי ואין לי כח לראות טוטוריאלז מהתחלה.בסינגל פשוט היתי זז חצי קילומטר עם העכבר ובנתיים יכולה להגיע לצד השני איזה יחידת קרקע סוררת ולגמור לי על כל הויקינגים עד שאני אחזור. זה בהחלט ממלא מחדש במשמעות את המינוח "הויקינגים האבודים". ;) אגב מי היחידה שהכי כיף לכם להקליק עליה מליון פעם? כל תשובה צריכה להצדיק עצמה בציטוט..

    לוויקינג יש 2 מודים אחד נקרא ASSULT MODE והשני FIGHTER MODE ה ASSULT זה מצב וה FIGHTER זה מצב טיסה הדרך הכי מהירה להחליף בין מצבים היא בעזרת המקלדת כך כשהוויקינג מסומן והוא במצב מטוס הסיפרה D מחזירה אותו למצב וכשהוא במצב הסיפרה E מחזירה אותו למצב מטוס. יש גם טבלה של הוטקייז כדאי שתעיין בה ולזכור אותה בע"פ :).

    http://starcraft.wikia.com/wiki/Hotkey

    מקווה שעזרתי ;)

  12. באילו יחידות כדאי להשתמש ב terran כנגד AA ?

    המארניס וה thors לא כל כך יעילים נגד החלליות של הפרוטוס

    תשתמש בוייקינג (VIKING) הם מאד חזקים נגד AIR UNITS אבל קח בחשבון שהם נחשבות כיחידות אוויריות ואפשר לבנות אותם בסטארפורט ויש בהם חסרון ויתרון, החיסרון הוא שהשילד שלהם חלש והיתרון שלהם הוא שהם יכולים לשמש גם כ GROUND UNITS.

  13. LOL תודה על ההסבר

    ולREPLAY

    ראיתי עכשיו במלואו את כל ה58 דקות בלי להריץ מהר (זה מה ששעמום יכול לגרום)

    משחק נחמד מאוד

    אבל הפסדת הרבה BC

    ולחשוב שאחרי שהיה לך הרבה THORS וBCs ניצחת עם MARINES חחחח

    דוגרי MASS MARINE מנצח בדרך כלל כל משחק

    חח שמח שלא שעמם אותך לראות את כל ה 58 דקות. לגבי הפסד ה BC זה היה בגלל שהיה לו הרבה CORRUPTORS שזו יחידה חזקה מאד נגד יחידות אוויר, הוא כנראה עשה שיעורי בית לגבי כוח ה BC ושיחק בהתאם, בגלל זה בשלב מסוים ראיתי שאני לא אוכל לנצח רק בעזרת ה BC'S וה THOR'S שהם יחידות חזקות מאד אבל צורכות הרבה משאבים לכן אמרתי לעצמי אם אני צריך לנצח אני חייב לבנות יחידות שהם לא אוויריות ושלא יצרכו הרבה משאבים במיוחד לא גז כי כבר לר היה לי הרבה גז אחרי בניית כל ה BC'S וה THOR'S לכן בניתי MASS MARINES כמו שאמרת ובנוסף לזה גם MASS HELLION'S שזה הכלי שיורה אש והוא מאד חזק נגד הזרגת ואם תשים לב גם אני הייתי מתקדם ממנו בהרבה מבחינה טכנולוגית ועשיתי את כל האפגריידס וזה מה שהביא לניצחון :yelclap:.

    משחק יפה- למדתי הרבה, כבר ויתרתי על ה-Terran למרות שזהו הגזע האהוב עליי - משום מה הרגשתי שהוא חלש יותר, - כנראה שטעיתי :-)

    שמח שלמדת הרבה ;), ולגבי ה TERRAN הוא ממש לא הגזע החלש, אין כזה דבר גזע חלש ב SC זה רק עניין של שליטה בגזע וכמה אתה מתאמן.

×
  • צור חדש...