תוכן kookie - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

kookie

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    316
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי kookie

  1. ואתם שוכחים שכחצי מחיילי צהל בכל רגע נתון הם חיילי מילואים, הצבא הסדיר הוא קטן יחסית.

    והחיילת הזאת, שעל עדותה מתבסס העניין הזה, למה לא לקחה את הנשק והתחילה לירות?, בין אם להרוג את החוטפים ובין אם להרוג את החייל הנחטף.

    בשביל מה נותנים להם , למשחקים בבית"ר?

    מקווה מאוד שכל העניין יתברר כעורבא פרח.

    מי אמר שהיה לה נשק?

    היום חיילים עורפיים כבר לא יוצאים הביתה עם , אלא אם כן יש סיבה לעשות זאת.

  2. אני פוחד אבל שאם אני לא אצליח להתקבל לעתודה(ששם אפשר לצבור ניסיון במקצוע הספציפי ב4 שנות קבע), ואני אלך לצבא ואז אלך ללמוד ואוציא תואר, לא יקבלו אותי לחברה נורמלית מפני שלא יהיה לי ניסיון.

    ישנו מושג שנקרא משרות בוגרים שזה כאשר התפקיד הפתוח מיועד כדי לקלוט עובד טרי חסר ניסיון. אם המצב היה כפי שאתה מדמיין אותו הדרך היחידה למצוא עבודה הייתה באמצעות עתודה. וזה כמעט ההפך.

    הסיכוי שהניסיון שתקבל בעתודה יהיה בתחום שיעניין אותך קטן יחסית לאפשרות להצליח לנווט למשהו שתהיה מרוצה ממנו אם תלמד אחרי הצבא.

    העיצה שלי אליך - תפסיק לפחד.

  3. ללמוד כמה שנים לתואר במנהל עסקים , ולצאת ת'כלס בלי מקצוע ,קצת מוזר , לא?

    או שאת המנהל עסקים עושים רק בנוסף כבר למקצוע קיים, כגון הנדסה (על-מנת שכבר תוכל לנהל פרוייקטים בעצמך) ??

    בניגוד לדעה הרווחת תואר אקדמאי לא נועד לתת מקצוע, אלא להרחיב את ההשכלה ולפתח שלל תכונות וכישורים שלאו דווקא קשורים למקצוע כזה או אחר. לפעמים בעקיפין מקבלים גם מקצוע.

    אז לשאלתך, מנהל עסקים זה לא משהו מוזר שלוקחים בתוספת, אם כי הרבה מאוד אנשים בעלי תואר ראשון נוטים לעשות תואר שני במנהל עסקים בתקווה שזה יפתח להם אפשרויות לקידום בקריירה, לפעמים זה גם מוצדק.

  4. ווינשטפן אולי אין בבקבוק כאן בארץ (גם לא מדוייק, יש במקומות מסויימים) אבל ישנן הרבה בירות בסגנון של ויינשטפאן שבהחלט נמכרות בבקבוקים ואף נמצאות במלאי בהרבה סופרמרקטים, ככה שאפילו לא צריך להרחיק לכת לחנות משקאות ייעודית.

  5. בירה יכולה להיות מעודנת, תלוי איזו ובאיזו מידה צורכים אותה,

    לגבי השאלה המקורית - הפתרון האידיאלי הוא יין , ואם אמרת שיין תוסס מצא חן בעיניה אז קאווה בהחלט יכולה להתאים.

    לטעמי כל ההצעות בעלות אחוז כוהל גבוה, לרבות ליקרים, שנאפס ווודקה על כלל סוגיה, מעוררות קונוטציות שליליות - במיוחד לאור ההצהרת הכוונות שלך לגבי "לרדת על בקבוק".

  6. היא מחרבנת על המדינה, מחרבנת על הצבא, מחרבנת על אותם חיילים שנהרגו במהלך השנים כדי שהיא תוכל לגדול ולהתפרסם וטוענת שמגיע לה להשתמט בגלל שהיא מפורסמת, יפה ויותר טובה מכולם ויש להוד מלכותה "צרכים מיוחדים". אם אתה לא רואה סיבה לכעוס אז יש לך הערכה עצמית מאד מאד נמוכה.

    היא אומרת שהיא לא יכולה להגיד שהיא מצטערת על כך שלא שירתה שכן הדבר הביא לה תועלת רבה. מבחינתי זה לא חירבון על המדינה אלא יותר בכיוון של כנות. להפך יש לי הערכה עצמית גבוה, אני לא צריך לראות שאחרים הולכים לשרת כדי להרגיש טוב עם עצמי ולהוכיח לעצמי שאני לא פרייאר בזה שאני כן משרת. אבל אולי אתה מרגיש אחרת בנושא :)

  7. אני לא רואה סיבה לכעוס על הדברים שלה ככה, הם די הגיוניים. כמובן שאפשר לא להסכים שזו דרך נכונה לחשוב אבל הציטוט לא מעיד על טפשות או משהו...

    ואם כבר להפך, השתמטות מטעמי מצפון זו התנהגות מוזרה ומעידה על צביעות או לכל הפחות על חוסר מוסר. לפחות האגואיסטים פועלים ממניעים הגיוניים.

  8. גם כשאתה נוסע במכונית ללא חגורה אתה לא מפריע לאף אחד, ואתה אדם בוגר שיכול להחליט לבד אם לשים חגורה או לא.

    החגורה באוטו היא כדי שהגוף שלך לא יעוף על מישהו אחר בזמן תאונה, לא כדי להחזיק אותך במקום.

    אם הגוף שלך מתעופף לכל הרוחות במהלך תאונה, פוגע במישהו והורגת אותו אז הייתי שם את זה תחת הכותרת "מפריע למישהו".

    אם אתה שואל אותי גם את החוק זה לא הייתי מחייב בחוק.

  9. יש הבדל בין לחוקק חוק שמחייב שימוש בקסדה לבין חוק שמכתיב לך מה לאכול. זה לא שאוסרים שימוש באופניים כליל, זה שמתנים את השימוש הזה בלבישת אמצעי מיגון מינימליים שימנעו פגיעות קטלניות. לדעתי החוק הוא גם מידתי, כי הוא לוקח בחשבון את מידת הסיכון שיש ברכיבה על אופניים ומעמיד מולה את מידת הסבירות לפגיעת ראש, ואם התוצאה היא שחייבים ללבוש קסדה בלבד, אז זה נשמע לי סביר.

    לא זה לא סביר! כי אתה פוגע בחופש שלי, אני לא מפריע לאף אחד אם אני רוכב על אופניים ללא קסדה, למה שזה יהיה אסור? למה להתחייס לכולם כמו אל ילדים קטנים, אדם בוגר יכול להחליט לבד אם לכבוש קסדה או לא, הורים יכולים להחליט עבור הילדים שלהם. המדינה דוחפת את האף לעניינים שלא שלה כשמעבירים חוק כזה.

  10. אתה יודע מי משלם על הטיפול הרפואי באדם שנפגע בתאונה? אתה ואני, מהמס שאנחנו משלמים לביטוח הלאומי. לכן אם בן אדם נהג בחוסר אחריות, לא חבש קסדה ונפגע פגיעת ראש, למה שאני אשלם על הטיפול הרפואי שלו?

    אתה לא רוצה שאני אתחיל לשפוך את דעתי על ממשלתית. אבל בקצרה גם אני לא חושב שאני צריך לשלם את הטיפול הרפואי של אנשים אחרים - באופן כללי. וכן יוצא שיש לכולנו מוטיבציה למנוע מאנשים חסרי אחריות להפגע אבל החוק הזה הוא לא יעיל. באותה מידה אפשר לחוקק חוקים לכל דבר שעלול לגרום למישהו להפגע, כמו למשל להגיד לאנשים שמנים מה לאכול, אני אומנם לא יודע מה איתך אבל אני אוהב להחליט החלטות כאלו (כמו מה לאכול או מה ללבוש) לבד מבלי שהממשלה תכוון אותי כמו ילד קטן.

  11. אני חושב שצריך לשאול שתי שאלות נפרדות. האם קסדה משפרת את ההגנה על רוכב אופניים - כנראה שכן. האם יש צורך בחוק שמחייב חבישת קסדה - קרוב לודאי שאין. לגבי השאלה השניה כל אחד מגבש את הדעה שלו על פי עד כמה הוא מאמין שממשלה צריכה לכפות את עצמה על כל פרט ופרט בחיי אזרחים, אני אישית חושב שבמידה מועטה מאוד לכן אסור בשום פנים שחוק כזה יעבור.

    למעשה התחושה שלי היא שחברי כנסת מסויימים מרגישים צורך להותיר חותם ולכן שואפים לייזום ולההעביר כמה שיותר חוקים מיותרים בקדנציה אחת כדי שאחר כך בתקופה בחירות אפשר יהיה להתפאר בכמות שלהם. האמת מעניין אותי לדעת מדוע אי אפשר לראות באתר הכנסת את פירוט ההצבעות של כל ח"כ כל מה שאני מוצא זה הקורות חיים שלהם , מה אם אני רוצה לעקוב אחר הנציגים שלי ?

  12. ג'נסיס נחשבה פעם לרוק מתקדם (בימיה העליזים ובהנהגתו של פיטר גבריאל אפילו בימיו הראשונים כסולן של פיל קולינס).

    אפרופו רוק מתקדם,YES ,הרבה לפני שהשם הפך לחברת כבלים,היא להקה שלא פרצה לתודעה וחבל...

    מי שיימשך לסגנון הזה יוכל להוסיף גם את להקת ג''טרו טול שהיא חוויה נפרדת בפני עצמה.

    yes לא פרצה לתודעה? תלוי של מי אולי, אבל למי שמתעניין ברוק מתקדם (או בכלל אנשים מהדור של ההורים שלי ששמעו רוק בצעירותם) זו להקה מאוד מוכרת. בכל מקרה מצטרף בחום על ההמלצה לyes ולג'תרו טאל ו(שידועה בעיר בזכות אקווהלאנג אבל יש כל כך הרבה יותר) מוסיף על זה את soft machine (שהיא באמת להקה שלא ממש פרצה לתודעה בגדול וחבל)...

  13. sikl, גם אם אתה צודק הגישה שלך מגעילה.

    לפותח הדיון, אני כשהתחלתי להתעניין ברוק בתיכון התחלתי מהדלתות, לד זפלין, החיפושיות ויצאתי בסדר.

    אבל למען האמת מה שהכי עזר לי הייתה ספריית האלבומים של אבא שלי כך הרבה המוזיקה שהתעניינתי בה הייתה נגישה מיידית בבית :\

  14. מישהו יכול להמליץ לי על וויסקי טוב באזור ה300-400 שח? עד עכשיו הייתי תקוע בבירות ואני מעוניין לעשות הסבה מקצועית :)

    הגלנליבט 12 או גלנמורנג'י 10 הם בטווח המיחירים הזה ולא קשה למצוא אותם בחנויות ושניהם בסדר גמור.

  15. לא מעשן, ולא מתכוון לעשן.

    יחד עם זאת מעצבן אותי כשאנשים שלא משענים מתחילים להטיף לכאלה שכן על כל הרעות שבעישון (ואני לא מתכוון במקומות ציבוריים), זו זכותם והמיסים הגבוהים על מוצרי טבק רק תורמים לקופת המדינה.

    באופן מוזר, כל כך התרגלתי לעשן שיש בפאבים שאני ארגיש מוזר אם זה יעלם, אבל אני מניח שזה יהיה לטובה.

  16. לי יש מכונת גילוח של פיליפס, פועלת מעולה אפילו שנקנתה לפני 7 שנים. בזמנו עלתה 500 ש"ח.

    היא במצב מעולה ואני בטוח שתמשיך לעבוד לפחות עוד מספר שנים טובות. מעניין כמה כסף חסכתי לעומת מישהוא שהשתמש 7 שנים בסכיני גילוח.

    כמו שאני רואה את זה הגילוח הכי חסכוני הוא גילוח בתער ישר, השקעה של כמה מאות שקלים וזה לכל החיים אם מטפלים בסכין כמו שצריך. זה גם הגילוח הכי חלק שאפשר להשיג. החסרונות הם שזה לוקח הרבה זמן וזה עלול להיות די מסוכן ביד לא מיומנת.

×
  • צור חדש...