תוכן EGarchmorph - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

EGarchmorph

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    127
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    1

הודעות שנפתחו על-ידי EGarchmorph

  1. אם אפשר, אני רק הצעה... השאלה בסוף הכתבה מיותרת, היא פוגמת בדיון, יכול להיות שהיו לי הרבה דעות תוך כדי הקריאה של הכתבה, אבל השאלה בסוף מחקה את כולן. היא רדודה מאוד, "מה אתם אומרים זה הצלחה או כשלון" לפני שהמשחק יצא בכלל זה מקביל מבחינתי ללשים כפתורי לייק ודיסלייק ומונה שסופר את הציון. יכול להיות להיות שאלה התגובות הפוטנציאליות היחידות שעולות לכם בראש, אבל ברגע שכתבתם את המשפט הזה הבטחתם שאלה התגובות היחידות שתקבלו. לא ממש קריטי, סתם הצעה, ביקורת בונה, דעה אישית, לא מלווה ברגשות שליליים כלשהם כלל :)
  2. אני לא מסכים איתך. אם נניח נווידיה הייתה מגבילה תוכנתית כרטיסים שכבר יצאו לשוק ונמכרו לכורים הייתי מסכים, ואפילו קורא לצעדים משפטיים נגדם. אבל להגיד שלהגביל מוצר חדש לנישה מסויימת (רק גיימינג במקרה הזה) זה אנטי צרכני זה כמו להגיד שהבחירה של פורשה להכניס רק 2 מושבים ב 911 זה צעד אנטי צרכני נגד משפחות עם ילדים. נווידיה רוצה לייצר את הכרטיסים האלה לגיימינג בלבד, והם הודיעו שהם הולכים לשווק כרטיסים שהם חסרי תועלת לגיימינג, ומוקדשים אך ורק למיינינג. בנובמבר בניתי לחבר מפרט מחשב לקנייה באילת וב TMS היה 3070 מאילת ב 2700 שקל. היום בניתי מפרט נוסף, וב TMS אותו הכרטיס באילת עולה 4500 שקל. אני בתור צרכן נפגע הרבה יותר מזה מאשר הבחירה של נווידיה להוציא שני מוצרים נפרדים לשווקים שונים.
  3. אתם צריכים להבין שה MSRP זה לא איזה ניחוש של חברה של מה יהיה המחיר של הכרטיסים שלהם. זה לא שהם "חשבו" שזה יעלה 330 דולר ו"טעו" זה השווי של המוצר לפי הצהרה רשמית של החברה. זה שבחנות מסויימת מוכרים כרטיסים של 500 דולר ב 1500 דולר זה לא כי נווידיה מכרו להם אותם ב 1500 דולר. יש כאן אנשים פרטיים שעושים עליכם את הרווח הזה, לא נווידיה. אז ההערה שלכם שהחברה "מנותקת באופן קומי מהנעשה בשטח" לא רלוונטית בכלל. המחיר המומלץ לצרכן לפי הכרזות החברה לא קשור למלאי.
  4. ברור, הרשתות החברתיות בנויות על אלגוריתם של אינטראקציה. שרשור תגובות בין שני אנשים שמקללים אחד את השני יותר פופולרי מתגובה אחת מנוסחת היטב של מישהו רהוט ומתון. אנשים רואים פסקה ולא טורחים לקרוא בכלל, תרבות ה "אמלק". האלגורתמים האלה אולי נותנים לנו את הדופמין שאנחנו מחפשים, אבל הם רעל לתרבות הדיון. אני לא רואה את זה משתנה לטובה כל עוד הרשתות החברתיות מרוויחות מזה כסף, ושיהיה למין האנושי בהצלחה בעתיד.
  5. אם דבר אחד למדנו מההשקה של זה שהתוצאות בפועל הן נמוכות בצורה בולטת מהטענות באירוע ההכרזה. אז אם טוענים בהכרזה שהם משתווים ל אני צופה שכמו בעבר בפועל הם יהיו תחרות רק בגלל המחיר.
  6. אפשר רק בלי כותרות קליקבייט ליאור? גם לא שיפשפתי את העיניים למראה המחיר בכתבה הקודמת שלך על המסך מחשב :) תניח שאנחנו באתר הזה כי התוכן מעניין אותנו, ואפשר לשים כותרות אינפורמטיביות יותר
×
  • צור חדש...