תוכן Anonymous1 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Anonymous1

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    193
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי Anonymous1

  1. קודם כל, תודה רבה על ההתיחסות וההסבר. השאלה אם במקרה וזה לא הלוח (כאמור אני לא בטוח במאת האחוזים) או לא רק הלוח אם לא כדאי כבר לקחת לוח ומעבדים חדישים יותר ועל בסיס אינטל גם אם הם יהיו לכל הפחות זהים בביצועים.
  2. יש לי כרטיס מסך MSI GeForce RTX 3060 Ti Gaming X Trio
  3. היי לכולם, יש לי כרגע את ההרכב של מעבד לוח אם וזיכרון דלהלן, כנראה שהלוח התקלקל ולכן אני רוצה להחליף מעבד ולוח. AMD Ryzen 5 5600X 3.7Ghz, Gigabyte B550M DS3H AM4 DDR4,HYPERX DDR4 3200 MHz 2X8 GB השימוש העיקרי הוא כללי (אינטרנט, סרטים ומשרדי), אבל כן הייתי רוצה אולי אפשרות למשחקי מחשב כמו Mortal Kombat 1, Crysis 4. על מה הייתם ממליצים? בתודה מראש.
  4. שלום לכולם, התקלקל לי המחשב ולכן אני מבקש את עזרתכם בבחירת חומרה חלקית חדשה ככל שניתן. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? תקציב מירבי 2000 ש"ח, מתאפשרת חריגה במידת הצורך. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? שימושי המחשב עבודה משרדית ותכני HD 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא, אין צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) כן, למעשה רוב הרכיבים הבסיסים יש וכעיקרון אין צורך לכלול במפרט והם: זיכרון HYPERX DDR4 3200 MHz 2X8 GB, כונן SSD M.2 Transcend TS1TMTE220S, ספק כוח Gigabyte P750GM כרטיס מסך MSI GeForce RTX 3060 Ti Gaming X Trio ומארז ASUS AP201. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? שקט פעולת המחשב חשובה במידה בינונית. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין הגבלה או העדפה. 7. האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת המחשב בחנות? אין צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס ואין צורך בהרכבת המחשב בחנות. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. ישנה העדפה לרכוש את המחשב מרשת KSP ואפשר לפצל לחנויות שונות באיזור רמת גן במידת הצורך. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? קניית המחשב מתוכננת מיידית. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? כן, יש בקשה ל USB TYPE-C קדמי בעיקר ורצוי גם אחורי. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) יחובר למסך Gigabyte מדגם M27Q Gaming Monitor . 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: יש לי העדפה כעיקרון ללוח ASUS אלא אם כן זה ממש לא משתלם או מאיזו סיבה אחרת. כמו כן, אם אפשר ללכת על פחות מהתקציב אז גם עדיף. בתודה מראש.
  5. THIS ADVERT HAS EXPIRED!

    • למכירה
    • חדש

    נתב אופטי VOIP מבית Tp-Link דגם XX230v. נפתח אך לא היה בשימוש עקב גילוי בדיעבד, שלא מאושר להפעלה ברשת בזק. עם קבלה לצורך האחריות של שלוש שנים מהיבואן "בנדא מגנטיק".

    400.00 ILS

  6. היי לכולם, קניתי את הנתב TP-Link XX230v שיש לו חיבור GPON לסיב אופטי. העניין שהתברר לי בדיעבד שיש רשימה של נתבים מאושרי בזק ושהוא לא ברשימה. עכשיו יש לי שתי שאלות: א. אם ה xx230v לא מאושר בזק, אז בעצם אין למישהו מהארץ סיבה לקנות אותו ממני? אני בעצם לא מבין בשביל מה הוא נמכר בארץ, כשהוא לא מאושר על ידי בזק. ב. איפה אני יכול לקנות בכלל באופן פרטי נתב GPON מאושר בזק, חיפשתי בגוגל את הנתבים המופיעים ברשימה של בזק ולא מצאתי אפילו מחו"ל. בתודה מראש.
  7. שלום לכולם, התחברתי לאינטרנט הסיבים האופטים, כרגע אני עוד עם ראוטר שלהם. אני יודע שיש אפשרות לרכוש ממיר אופטי ומתאם SFP ולהשתמש בראוטר פרטי שאין בו חיבור סיב אופטי. העניין הוא שיש לי איזו שריטה, שאני רוצה להתחבר בציוד פרטי אבל ישירות (בלי הממיר והמתאם SFP). למיטב ידיעתי אין לקנות בארץ באופן פרטי ראוטרים כאלו, תקנו אותי אם אני טועה. השאלה אם כך, אם יש המלצה לראוטר עם חיבור סיב אופטי, שאוכל להזמין מחו"ל ולהשתמש עם החיבור לבזק ואולי בהמשך לפרטנר. בתודה מראש.
  8. השגתי תשובה ולמי שיש עניין בתשובה לשאלה, אז התשובה היא כן, בגירסת ה eSim ניתן לפעול בשני האמצעים.
  9. שלום לכולם, אני שוקל לקנות שעון חכם Galaxy Watch 5 Pro, כשההתלבטות שלי היא האם לקנות את גירסת ה eSim. כרגע לא בטוח שאשתמש בשירות ה eSim, לכן השאלה אם בדגם כזה, אפשר גם להפעיל קישוריות לקו דרך הבלוטוס? בתודה מראש.
  10. שלום לכולם, רכשתי סאונד בר של Samsung מדגם Q800A ואת המקוליים האחוריים שלו. העניין הוא כאשר אני מפעיל בדיקה של הסאונד מהערוצים השונים, באמצעות סרטון YouTube או באמצעות Windows. בזמן שאמורים לשמוע את ה SUB לא שומעים כלום ובזמן שאמורים לשמוע את הרמקולים האחוריים שומעים גם ואלי אף יותר דווקא מהסאונד בר עצמו. האם באמת אני אמור לשמוע מהסאונד בר כפי שתיארתי או שמא זה מעיד על תקלה? בתודה מראש.
×
  • צור חדש...