תוכן HuGeMouTh - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HuGeMouTh

מומחה
  • מספר הודעות

    10317
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי HuGeMouTh

  1. מחשב חדש :D

    החלפתי הכל חוץ מ- מהכרטיס מסך, עם מארז כזה קטן מעדיף להמתין ל- 14nm וה- רק בן שנה...

    מפרט (ה- לא בתמונה כי הוא היה במחשב הישן בזמן שצילמתי והספק קניתי ברגע האחרון):

    intel i5 2400

    ID COOLING IS-60

    asus h110i plus d3

    PNY 1600MHz 2X8GB

    sandisk ultra ii 240GB

    HGST 5K1000 1TB

    SAPPHIRE HD6850 :(

    cooler master V550S

    silverstone SG13

    scythe kama flow 2 1900RPM

    נפצעתי רק פעמיים בהמשך ההרכבה שלו, לא רע לידיים מגושמות :)

    אם לא היה את ה- 3 המפגר הזה מול המאוורר היה מושלם. חבל שלא מיקמו אותו בצד כמו שעושים בלוחות אחרים.

    עצוב לראות מחשב חדש עם כרטיס כזה מהמוזיאון...

     

    IMG_20151230_234324.jpg

    IMG_20151231_114328.jpg

    IMG_20160101_140215.jpg

    IMG_20160101_140309.jpg

    IMG_20160101_140639.jpg

    IMG_20160101_140907.jpg

    IMG_20160101_141121.jpg

  2. הוא אומר שהסדרות האלה (שחלקן חדשות מאוד) יש מראה של ספקים מאוד זולים אבל בפועל מדובר בספקים מאוד טובים למחירם. נכון גם ל FSP המקביל, 80PLUS SILVER ויחסית איכותי אבל מגיע באריזה לא צבועה ורק ה 24PIN מוסלב. ה SS האלה הם ספקי OEM, הספקים של FSP פשוט כוללים את המינימום האפשרי.

    אני בכל מקרה מעדיף לראות את קוד הצבעים, יש לו חשיבות מסויימת...

  3. כי עד היום לא הייתי ב HOTNET והיה לי רק 7M ובכל זאת זה עבד חלק יותר :P וכי אם זה היה משהו ב GT אז האיזור של התגובות בסרטון היה מלא באנשים שיש להם בעיות...

    לפי הנגן של GT הסטרימינג היה על 4-5Mb/s בלבד, דיי עלוב...בכל זאת אמור לעבוד חלק, לא מבין מה הבעיה :-\

  4. כמו שאמרתי, אין הגבלה בשום חברה. הם כותבים שיש הגבלה בחוזה אבל בפועל הם לא מגבילים כרגע.

    יכול להיות שבעתיד ישנו את המודל של האינטרנט וימכרו 20G תעבורה חודשית וכל דבר מעל זה נשלם תשלום נוסף של X שקלים לכל 1G של חריגה (כמו שיש בהרבה מאוד מדינות אחרות בעולם).

    נכון להיות החברות רק הכניסו את הסעיף של XGB בחודש והאפשרות שיגבו תשלום נוסף במקרה של חריגה. בשום מקום לא כתוב מה יהיה התשלום הנוסף ולכן בפועל הם לא יכולים להשתמש בסיעיפים האלה. מצד שני במקרה שהם ישנו את מודל התשלום הם פשוט יוכלו להציג מודל של תשלומי חריגה וכולם יחויבו לשלם בהתאם כי בחוזה כתוב שמעל XGB יהיה תשלום נוסף על חריגות.

  5. כל חברה כותבת בחוזה שהיא שומרת לעצמה את הזכות לגבות תשלום נוסף במקרה של חריגה :screwy: אם לא אין סיבה בכלל להניכס את ההגבלה של החבילה :nixweiss:

    נכון להיום אין חיוב נוסף על חריגות אבל יש חברות שמורידות את מהירות הגלישה לאחר חריגה.

    הסעיפים האלה מופיעים בחוזה בשביל לאפשר לחברה להתחיל לגבות תשלומים כאלה בעתיד וכאשר היום הזה יגיע הם יודיעו מה יהיה התשלום על חריגה.

    ברגע שיש משתמשים שחתמו על חוזה שאין בו את הסעיפים האלה החברות לא יוכלו לגבות מהם תשלום על חריגות כי לפי החוזה שלהם אין דבר כזה חריגה :nixweiss:

    בקיצור אין להם מה לדאוג מזה, גם אין בזה משהו שאינו חוקי. גם נכון החברה היחידה שרמזה על מעבר להגבלת תעבורה חודשית היא טריפל C שדברו על מיתוג חבילות למשתמשים שאינם כבדים (להוריד את מחיר הגלישה אבל להגביל ל 10G בחודש שזה יותר ממספיק לזוג מבוגר שרק רוצה לקרוא ב YNET).

    יש מקומות בעולם שיש בהם הגבלה חודשית ל 10G לא כולל תעבודה ל PSN, XBL, וכו' (התעבורה לשרותים האלה לא נספרת, חלק גם הכלילו את ברשימה הזו).

    את האמת מודל כזה שי חבילת יהיה מאוד טוב בארץ, יעודד אנשים לקנות במקום להוריד ואולי סוף סוף יחזיר את הפינגים למה שהיה ביימים שהאנטרנט לא היה מהיר (אני זוכר שהיה לי פינג של 60-70 לגרמניה כשהייתי משחק SOF2).

  6. יש לי כרגע טריפל של הוט עם 12M ואני חושב לשדרג לטריפל גודל (זה שכולל ממיר MAGIC HD וחיבור של 30M).

    אם יש לי ראוטר של TP-LINK שסופק על ידי , אני יכול לדרוש מהם להשאיר לי אותו או שהם ישאירו לי רק את ה HOTBOX? כי לפי מה ששמעתי עד עכשיו ה HOTBOX דיי מוגבל בניגוד ל TP LINK שממש מצויין...

  7. לא נראה לי שהם מפגרים, למה להם לספק רק למי שבהוט אם הם יכולים לספק לכולם? בכל מקרה קבוצת מפסידה מזה :nixweiss:

    גם המבצע של ה 20 שקל קיים לכל מהירות שאתה רוצה בלי קשר אם זה HOT או .

    צריך לזכור שאין ל HOT תשתית בכל הארץ, ככה לפחות HOTMET יכולה להגיע גם למקומות ש HOT עוד לא הגיעה אליהם.

  8. זה לא מנוגד למה שאמרתי, אמרתי שהוט מספקים 100M יציב יותר. זה ידוע שבזק לא מתחייבים ל 100M, הם אומרים שאם אתה 100M מהמרכזיה זה 100 וכמה שאתה רחוק יותר ככה המהירות יורדת. גם HOT לא מתחייבים ל 100M, רוב הזמן יהיה 100M אבל מידי פעם יש להם נפילות קטנות של10% שזה חוקי ותקין.

    התשתית של HOT גם יכולה יותר מ 100M, זה הגבלה שהם עשו כי כרגע אין צורך ליותר מזה (וכי הספקיות לא אהבו את המהירויות האלה).

    כרגע יש לי 12M אבל משהו בציוד/תשתית נדפק וזה פוגע במהירות בצורה מאוד קיצונית. אני גם לא יכול למדוד מול HOT, המדידה יוצאת דפוקה (200M על 1M למשל, או שעובר כמה שניות עד שהוא מתחיל להוריד ואז המהירות קופצת כמו משוגעת ונופלת חזרה). אני מאמין שאפשר לסדר את זה דיי בקלות, אני גר באיזור חדש יחסית אז התשתית אמורה להיות טובה.

  9. 1. מספקים 100M יציב יותר מבזק אבל יכולוים להיות זיופים של 10% ואפילו יותר.

    2. בטוח שזה לזמן מוגבל, חצי שנה-שנה וגם המבצע יהיה רק למי שיצטרף מוקדם (שבוע שבועיים). הרעיון הוא לקדם עסק חדש לא לתת מוצר זול :P

    3. מה זה משנה :nixweiss: זה 20 שקל...

    מחר אני אדבר איתם, יש לי בעיות בתשתית, נראה אם אפשר לסדר את זה לפני שאני עובר להשתמש בהם גם כ ISP.

  10. תגיד תודה שאתה מצליח לבדוק מהירות :P

    ניסיתי לבדוק את התשתית של HOT ולפי האתר שלהם יש לי 270M על 1M ( :screwy: ).

    עברתי ללנסות לבדוק את החיבור בארץ, בין 60M ל 90M הורדה וכ- 0.7M העלאה (WTF).

    בדקתי שרתים באירופה עם SPEED TEST ויש לי גל בצורה של שן מסור שעולה מ 0 ל 4M ויורד בחזרה וההעלאה על 0.6M :screwy:

    כל זה עם חיבור של 7M על 0.7M :lol: מה שהכי מוזר זה שהורדות עובדות בצורה תקינה ועם מהירות הגיונית (800KB).

    זה בערך ההבדל בין בזב"ל (מה שיש לך) לחברות אחרות (אורנג' במקרה שלי, כניראה שהם באמת אחדו תשתיות עם 012...).

  11. LCD מרובע :P בכללי אין היום תמיכה טובה למסכים שהם לא 16:9, יצאו השנה דיי הרבה משחקים שבכלל לא תמכו ב 1280X1024...

    מה זה הדרישות הנמוכות האלה :o הם משתמשים ב UE3 מלפני שנתיים :P אם אני זוכר נכון EPIC לא דורשים כסף על עדכונים למנוע...

  12. אין לי 45 דקות לשבת רצוף לשחק :-\ לא רואה מה כל כך קשה להם לעשות אפשרות לצאת באמצע בשביל שיהיה 45 דקות נטו ולא יתבזבז חצי מהזמן על הפסקות :nixweiss:

    ויש לי מסך 17" מרובע, רוב המשחקים היום לא עוברים התאמה מספיק טובה למסכי 4:3/5:4...

  13. לסיים את Kingdoms of Amalur: Reckoning לא כזה פשוט.

    ה FOV נוראי, הדמות נמצאת על חלק גדול מידי של המסך והתנועה ממש לא נעימה לעין, במיוחד לא באיזורים סגורים וצרים.

    אי אפשר למצאת באמצע הדמו, צריך לשבת רצוף :screwy:

    יותר מידי BLOOM (שוב, על גבול הלא נעים לעין).

  14. אנשים שעברו מהמארינז לסיירות בצה"ל אמרו שהאימונים בצה"ל קלים יותר. בנוסף לזה יש אימונים מאוד קשים שלא עושים בארץ פשוט כי אין בהם צורך, החיילים בארץ לא עוברים אימונים בשלג וקרח (בקוריאה ורוסיה למשל עושים אימונים כאלה בלי חולצות, גם ארה"ב עושים אימונים בתנאי מזג אוויר קיצוניים) כי אין תנאי מזג אוויר כאלה באיזור.

  15. לא יודע, זה רק עניין של זמן עד שהם יעשו GOOD INDIE GAMES, כיוון מאוד הגיוני לעסק כזה.

    בקשר למשחקים חדשים יותר, בתחילת 2012 הם הולכים להוסיף משחקים מהשנים 2000-2008 אולי אפילו 2009. יש סיכוי גדול שנראה של את המשחקים של ZENIMAX (בכל המשחקים של ID עד QUAKE 4 בטלו את ה ואני מאמין שנראה גם את MORROWIND ו OBLIVION).

    לב הנתון של רק משחקי MP מצליחים במחשב גם לא נכון, הוא המשחק המשוחק ביותר ב מאז יציאת המשחק, MW3 אפילו לא התקרב אליו (רוב הזמן יחס של 4:1 ואפילו יותר).

    גם להגיד ש הפסיקו להוציא משחקים טובים זה הגזמה, PORTAL 2 הוא אחד המשחקים היותר טובים שיצאו השנה, ה DLC שלו הוא ה DLC הכי טוב שיצא השנה ובתחילת 2012 אמור לצאת DLC נוסף. גם L4D משחקים מאוד טובים אם אתה משחק עם חברים. חוץ מזה HL בפיתוח, בגלל זה hidden path עוזרים להם עם הפיתוח של CS:GO (אין ל מספיק עובדים בשביל לעבוד על 3 משחקים ו STEAM/STEAMWORKS במקביל).

  16. זה שהורידו את המשחק 4.5M פעמים (לפחות) לא אומר שאנשים לא קנו אותו. הם מוציאים את המשחק לקונסולות כי יש שם שוק ואין סיבה שהם לא יוציאו לקונסולות, זה ממש לא אומר שהם יפסיקו לפתח משחקים למחשב. צריך לזכור שהם גם הבעלים של GOOD OLD GAMES (שבקרוב יתחילו למכור גם משחקים חדשים יותר), החברה הזו מזוהה עם המחשב האישי לא פחות מ .

    מצד שני אני חושב ש WITCHER 2 גירד את ה 1M שזה באמת נתון מעט לא טוב למשחק כזה :-\

    אם הזכרתי את , את PORTAL 2 הורדו עשרות מיליוני פעמים, לפי מה ש אמרו הם עברו את ה 3M יחידות כחודש אחרי יציאת המשחק. לפי vgchartz.com ב 360 עד היום נמכרו כ 1.23M יחידות וב PS3 כ 0.97M יחידות, במחשב כתוב כ 0.35M יחידות (מה שאומר שלפחות עוד 0.6M יחידות ב STEAM). כמו שאתה רואה ההפרש בין הגירסאות מאוד קטן, זה לא שבקונסולות המשחק הצליח יותר כי שם לא מורידים :nixweiss:

    צריך לזכור שמדובר במספרים לא מדוייקים, לא אמרו כמה מעל 3M ומדובר בנתון מאוד ישן, כשהוא פורסם מספר היחידות בקונסולות היה נמוך יותר (במחשב אם אני זוכר נכון היה כתוב 0.33, לא זוכר את של הקונסולות אבל מדובר בכמה מאות אלפים ולא יותר מזה, לא משהו ששובר את החישוב).

  17. הדרך הכי קלה, לא היחידה, בשום מקום לא כתבתי שאי אפשר לעשות KDR טוב עם AR או כל אחר, פשוט ציינתי דרך שגם עוזרת לקבוצה לנצח וגם דיי קלה לביצוע.

    מה הקשר למצב המשחק, METRO מפה צפופה בכל מצבי המשחק :P גם ב CQ העיצוב שלה מאוד דומה לעיצוב ב COD, הרבה אנשים רצים בשורה ונפגשים באמצע :P

    מסכים שזה מגדיל את מספר הפגישות בין הקבוצות אבל זה גם מקטין את הסיכויים לצאת בחיים, לדעתי עדיף ללכת על מפה פתוחה יותר וללמוד איך לנוע בה. ברוב המקרים כל השחקנים בכל השרתים משחקים בערך באותה הצורה ודיי קל ללמוד מאיפה עוברים פחות אנשים, איפה בדרך כלל יש צלפים ומאיפה כדאי להתגנב בשביל לעשות נזק מקסימלי לקבוצה השניה לפני שהם יבינו מה קורה.

    ב METRO אין כל כך אפשרות לעשות את זה כי אין את חופש התנועה שמאפשר למצוא "דרכים של ערבים".

×
  • צור חדש...