תוכן Googleness - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Googleness

צוות האתר לשעבר
  • מספר הודעות

    2372
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Googleness

  1. דיון מאוד מעניין,

    אני בימים אלו לומד ל MCSE ואנחנו מתעסקים הרבה עם טכנולוגיות של Storage למיניהם.

     

    מכל הדברים שמכניסים לנו לראש שם יש כמה נקודות שקופצות אצלי כאשר מדברים על Storage וגם על NAS למשל במקרה זה.

     

    1. מבחינת ביצועים בהתחשב בכך שמדובר בדיסקים מכניים, איך אתה מרגיש את המהירות שלהם ? כאשר מספר מחשבים מהרשת שלך ניגשים בו זמנית האם אתה חווה "קפיאות" או 100% ניצול של הדיסק?

     

    2. מבחינת "בריאות" של החלקים, בהתחשב בכך שמדובר במכשיר שאמור לרוץ 24/7. הוא לא מתחמם\מרעיש\קופא וכיו"ב?

    ומעניין אותי לדעת אחרי שעדכנת שהמערכת הזאת רצה שנה שלמה האם הדיסקים במצב מכני תקין? האם החלפת חלק מהם?

     

    3. מבחינת סדר עדיפויות ארגוני הסדר שלנו המליצו לעבוד איתו הוא:

    Storage ייעודי > אם אין אז - בקר Raid (או Enclosure כלשהו עם בקר בפנים) > Raid תוכנתי > מקומי.

    כשהקמת את המערכת או עכשיו שאתה בהליכי שדרוג האם שקלת להשתמש בבקר Raid ייעודי כלשהו בשביל לנהל את האחסון?

    בנוגע ל Raid באיזה מהם אתה משתמש או היית משתמש בשביל המערכת? (בעבודה שוטפת הומלץ לנו על Raid 6 אלא אם יש צורך למהירות קריאה\כתיבה מסויימים ואז לבחור חלופות אחרות).

     

    4. Arch,

    אנחנו אישית הולכים להתעסק (וגם המליצו לנו) על CentOS מבחינת רמה ארגונית. אבל, כמשתמש ביתי מדוע בחרת ב Arch במקום ייעודית ל Nas כמו FreeNas או Nas4Free למשל?

    בנוסף (אני לא בקיא בArch) , האם מדובר במערכת שאתה יכול לקנפג כשרת או שזאת מערכת קליינט שפשוט קינפגת מטעמי נוחות ל NAS?

    במידה והיא לא עובדת כשרת האם שקלת להשתמש במערכת הפעלה ייעודית כשרת?

     

    5. גיבוי ושרידות המידע,

    אני מבין שאתה מריץ Parity שאמור לאפשר לך יתירות מסוימת בעבודה אבל האם אתה עושה גיבוי Offsite כלשהו לדיסק אחר שיש לך או אולי חיברת מודול גיבוי אוטומטי לאחסון כלשהו למטרות גיבוי המידע? בכל זאת נשמע שיש לך כמות נכבדת ביותר של קבצים.

     

    6. מערכת ההפעלה,

    האם התקנת את מערכת ההפעלה שלך על כונן או דיסק מכני רגיל? במידע וזה דיסק מכני כיצד אתה יכול לתאר את ההמהירות השוטפת של מערכת ההפעלה בפעילות יום יומית?

     

    7. UPS,

    האם אתה עושה שימוש בUPS ובמידה וכן באיזה דגם אתה משתמש?

     

    8. מבחינת דיסקים קשיחים יש ל WD סדרה (RED) שמיועדת במיוחדת להתקני NAS, האם שקלת להשתמש בדיסקים ייעודיים כאלו בשביל ה NAS הביתי שלך או שהדיסקים שיש לך כרגע מספקים אותך?

     

    9. כרטיסי ,

    האם אתה משתמש בכרטיס בודד או מספר כרטיסים?

    המטרה לוודא שגם השרת יישאר זמין במידה וכרטיס אחד או פורט\כבל מתקלקלים וגם לעשות הליך של אגרגציה כדי להאיץ את תקשורת הנתונים.

    בServer 2012 r2 לדוגמה זה נקרא NIC Teaming, במקומות אחרים זה נקרא Trunk וכולי. זה מאפשר לך לקחת מספר כרטיסי פיזיים ולהפוך אותם לכרטיס לוגי אחד.

     

    10. ,

    האם יש לך מערכת אנטי וירוס \ חומת אש וכולי מוגדרים במערכת כדי לוודא שאין נוזקות ורושעות שמסתובבות לך בדיסק? בנוגע לחומת אש האם קינפגת לך את חומת האש במערכת כדי לאפשר רק תקשורת של שיתוף קבצים?

     

    11. ניהול מרחוק,

    אתה מנהל את השרת דרך שורת פקודה אני מניח? מהמחשב האישי שלך?

    או שיש לך פאנל דרך ממשק WEB כלשהו אליו אתה יכול להתחבר דרך הרשת?

     

    זה הכל לבינתיים סליחה על החפירה פשוט מאוד מעניין אותי לקבל מהידע שצברת בפרוייקט שלך.

    אני בסביבת הלימוד הביתית כרגע מריץ הכל דרך וירטואליזציה ואני די מוגבל מבחינת מה שאני יכול לעשות או לנסות.

     

    תודה!

     

  2. בדקתי קצת ועם PERKS כשמשלבים שניים בEnchant אז זה 69 כל אחד.

    מצד שני עם חץ וקשת וSNEAK זה one-shot-kill אז די מוגזם הכמויות נזק האלו.

    ________________________________

    בנוגע לסמיטינג - אם אני לא טועה שיפור של הציוד רמתו נקבעת רק על ידי הדירוג בסמיטינג או שזאת רק האפשרות לשדרג? בכל מקרה אם מדובר בדמות של קוסם / גנב אז מקבלים ציוד שנחשב מיוחד ממילא אז אין טעם בPERKS מלבד זה שמאפשר לשדרג ציוד קסום.

    עריכה:

    ממה שאני קורא כאן: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Skills בהמשך להתלבטות שלי בנוגע לPERKS במשחק וממה שאני מבין הSkills במשחק משפיעים רק על עליית הרמות (מה שבהמשך נותן Perk ושדרוג לHealth/Magicka/Stamina פעם אחת בכל עליית רמה). ומכאן מניחים שהPERKS הם אלו שמשדרגים את הנזק עם כלי או את היעילות של השריון וכיו"ב.

  3. מקבל את הטעות.

    בכל מקרה כל הטענה שלי והוויכוח שיצרתי היה מתוך נקודת הנחה של משהו שקראתי על כך שהסקילים הם בעצם לא מחזקים יכולות אלא רק מהווים תנאי לPERK זה או אחר.

    אז אם הסקיל עצמו משדרג את היכולת והPERK הוא בונוס שמעבר אז סבבה לחלוטין.

  4. כל הנושא של דואל ווילדינג תכניס למועדפים את הנשק/קסם שאתה רוצה.

    E יבחר את מה שיהיה ביד ימין ומקש ימני של העכבר יבחר את הנשק של יד שמאל.

    אם רוצים את אותו הקסם בשתי הידיים אז צריך אני חושב PERK בנוסף להכניס למועדפים ואז לבחור וללחוץ על מספר נגיד 1. לצאת מהמועדפים להקליק על הספרה פעמיים.

  5. אם אני לא טועה באובליביון יכולתי לאמן אצל כל טריינר שראיתי בו זמנית ולא הייתי מוגבל רק ל5 נקודות כלליות אצל כל המאמנים ביחד. אולי אני טועה אבל זה היה מזמן.

    בנוגע לפרקים ממה שקראתי הסקילים של הקסמים נגיד Destruction לא באמת עושים יותר נזק שהסקיל עולה אלא רק מאפשרים לרכוש פרקים יותר חזקים. וכולי.

    אבל שורה תחתונה לדעתי זה די מקלקל את החווייה.

  6. ישבתי עכשיו וחשבתי על זה שבעצם הPerks די הרסו את הרוח של המשחק.

    הרי במשחקים הקודמים למרות שהיו Skills ששבוחרים ויורצים מין קלאס מוחד וכולי וכל המערכת הייתה שונה היה כלל ברזל אחד שתמיד היה קיים,

    רוצה להיות מיומן עם חץ וקשת? תתאמן.

    רוצה להיות מיומן עם קסמים מסויימים? תתאמן.

    וכולי.

    עכשיו הרעיון הגדול היה שככל שהדירוג גבוה יותר בסיכום הכללי ככה היכולות של הדמות משתפרות. לדוגמא אם אני זוכר נכון מאובליביון אז היה סקיל של אקרובטיקה שהיו משדרגים על ידי קפיצה ושחייה ושיט שכזה אבל ככל שהוא היה יותר גבוה ככה הדמות יכולה הייתה לשרוד נפילות מגובה יותר גבוה.

    ואני יכול להביא עוד ועוד דוגמות כאלה.

    התחושה הכללית שלי שלקחו את הסגנון משחק של TES ופשוט רצחו אותו כי אם רוצים באמת לנצל יכולת מסויימת חייבים להשקיע בPERKS אבל מתוך 251 אפשרי לבחור רק 80 אז מה הרעיון?

    תמיד במשחק TES הרעיון היה שהם כל כך גדולים ויש כל כך הרבה מה לעשות והמון לחקור שלא יוצרים דמות חדשה כל פעם שרוצים לנסות סגנון משחק אחר (התגנבות, התנקשויות, לוחמה, קסמים וכיוב) פשוט מתאמנים קצת ומפתחים את היוכולות, כך לדוגמא באובליביון יכלתי להנאתי לעשות את כל הקווסטים במשחק עם אותה הדמות כאשר היו בהחלט מקומות שהייתי צריך להשקיע יותר זמן כדי להביא לידי ביטוי את היכולות של הדמות אבל מצד שני היו במשחק הקודמים אפשרויות נוספות שהיום לא קיימות.

    אחת האפשרויות המרגיזות שנעלמו היא המאמנים. כרגע במשחק אפשר להתאמן ביכולת מסויימת אצל מאמן תמורת תשלום עדל מקסימום של 5 פעמים עבור כל רמה שזה אומר שאם הייתם במבוך ועליתם רמה פספסתם 5 אימונים. מצד שני גם קיצצו בכמות הסקילים שהיו קיימים במשחקי הסדרה.

    בכללי אני מרגיש שהם בטעות יצרו מצב שיש משחק ענק עם מאות שעות משחק פוטנצאליות לדמות בודדת שצריך לשחק אותם מחדש אם רוצים לנסות סגנון משחק שונה בניגוד למשחקים הקודמים בהם בעזרת אימון אפשרי היה לעשות את כל הקווסטים במשחק עם אותה הדמות.

    והכל נובע מהPERKS על פני הסקילים.

  7. עקרונית משתלם לשדרג את הSmithing מכיוון שזה מאפשר לשדרג כלי ושיריונות ככה שיהיו להם נתונים טובים יותר. אין צורך בכל הפרקס שיש שם רק בSTEEL ובשני שאחריו שמאפשר לשדרג שיריונות קסומים. מעבר לזה יש שני צדדים האחד דדריק (שדים) והשני דרקונים שלמיטב ידעתי את הדרקונים רק דרך חישול עצמי בFORGE אפשר להשיג. הדדריק אפשר גם למצוא ולקנות אבל לדעתי מדובר בשיריון מכוער להפליא, אני אישית מסתובב עם שיריון DRAGON בגרסה הכבדה יש לו קסדה מגניבה אש.

  8. האמת ראיתי כמה סרטונים באינטרנט וכל הסקילים שהם קשורים לCrafting בדרך זו או אחרת ממש קלים לשדרוג לדוגמא Smithing הראו שיטה שבה יוצרים כמויות מטורפות של Iron Dagger וזה תוך שניות מעלה את הסקיל. בנוגע לAlchemy יש חנות שמוכרת מוצרים בנושא בעיר ווייטראן ויש שם גם שולחן אלכימיה אז לקנות את המוצרים הכי זולים ופשוט ליצור שיקויים, לאחר מכן למכור אותם וזה גם משדרג את הSpeech.

    האמת ששיחקתי קצת עם הדמות החדשה שעשיתי (Dunmer Assassin/Thrief Pro Empire) ובהחלט ישר אחרי Riverwood טסתי צפונה ולקחתי את The Steed. פשוט גאוני כמה שה100 נקודות האלה עוזרות עם השלל. גם קראתי באיזה מקום שמבחינת שלל מה כדאי לקחת ומה לא (לדוגמא אם כתוב לכם שמשהו שווה X כסף אז לפי הspeech שלכם כמה תקבלו עליו, ואז לעשות חשבון של משקל מול רווח ולפי זה לבחור מה לקחת).

    ואגב ניקיתי את כל Black Falls (המבוך הראשון ליד riverwood עם Sneak וחצים. היה לי קטע מצחיק שדפקתי במישהו חץ לראש עם סניק והחרב שלו טסה לי לתוך הפרצוף כשהוא מת. חחחח

  9. אחת הדרכים הכי פשוטות להירפא מערפדות זה להפוך לאיש זאב ^^.

    כשמסתכלים על הנתונים של ערפד מול איש זאב אז לערפד יש ארבע דרגות כאר לא ניזונים מאנשים הדרגות עולות ואז בדרגה 4 כולם יתקפו אותך ישר. מה שכן לדעתי איש זאב יותר יעיל מכיוון שהוא מאפשר בצורה הרגילה שלו חסינות ממחלות והשחקן יכל לבחור מתי הוא רוצה את הבונוסים/מינוסים של הכוח הזה.

    והתחלתי מחדש את השחק עם dunmer אחרי הסיבוב הראשון שלי שהיה די באלאגן והפעם אני אהיה בעד האימפריה.

  10. יש אגדה על מעגל של אבנים בליל ירח מלא...

    לא אין דרך ככל הידוע לי.

    זה רק עניין של זמן עד שתמצא עוד חפצים טובים או שתתחיל לראות חלקי שריון וחומרים מתקדמים בחנויות.

    אני נתקלתי בFORGE שמייצר חפצים עם בונוסים בירח מלא. אישית? ירח מלא? שנה צורה לאיש זאב...

  11. ענק! בדיוק סיימתי את הליין קווסטים של הStormCloaks. מלבד הBadass'ness שנודפת מחבורת ויקינגים לבושי שריון קשקשים ופרוות השיריון שמקבלים בפעם השנייה של הקצינים הוא הכי מגניב במשחק ו-אפשר לעשות לו Enchantment ככה שיש לי אחל'ה סט עם הגרזן מגילדת הקומפניונס פשוט פסיכוטי.

    מישהו עשה את הליין הזה ויודע אם יש שינויים או קווסטים חדשים שנפתחים אחרי זה?

    עכשיו לסיים את גילדת הבארדס המייעפת... בלעע.

  12. אני קבוע עושה לדואגר האלה נינג'ה עם התגנבות הם מתפגרים מהר יותר ככה.

    בכל מקרה הפרק האחרון בסולם של ההתגנבות גורם לכך שאם מפעילים התגנבות באמצע הקרב למשך כמה שניות אתה נעלם כאילו שתית שיקוי היעלמות ככה שאפשר לברוח מאחורי הפינה ואז להתגנב מחדש. זה פשוט מצחיק איך אנשים מסתכלים עליי ישירות ולא רואים אותי.

    עד כה סיימתי את:

    גילדת הגנבים - ללא ספק מקום ראשון מבחינת סדרת הקווסטים במשחק עד כה.

    דארק ברודרהוד - לעומת אובליביון נפילה די גדולה הם ממש לא המתנקשים הרצחניים אבל אהבתי את הnpcs שיש שם,

    ספויילר:

    ילדה בת 10 שהיא ערפד, איש זאב, לוחם אלקיר ושות'.

    גילדת הקוסמים - ממש חלש ועלוב אבל מקורי מבחינת מכניקות המשחק ותמיד מצחיק לראות כשדרקון מסתער לחצר האקדמיה וחוטף בליצקריג של קסמים. מה שכן הגישה לקסמים מתקדמים ולכמה חפצים חזקים ביותר יכולה להוות עניין.

    הקומפניונס - מאוד מעניין מבחינת הרקע והם בהחלט הגילדה הראשונה שלדעתי כל אחד צריך לעשות כשהוא מתחיל את המשחק. מה שגם הם מאפשרים לקבל עבודות קלות ולא מזיקות שמאפשרות לקבל ים של כסף כמו כלום.

    גילדת הבארדס - עלוב. הפסקתי אחרי קווסט אחד.

    וכמובן הליין של הקווסט הראשי- דווקא אהבתי. סיימתי היום ואני ממש מקווה שיעשו חבילת הרחבה רצינית למשחק עם עוד ליינים של קווסטים כאלה. חוץ מזה כרגע אני מתחיל את הליין של המרד כאשר בתור NORD אני מצטרף לאולפריק.

    עריכה:

    וכמובן למרות שעשיתי אינסוף! קווסטים צדדים ואני לא מדבר על אלה שחוזרים על עצמם מהגילדות הם פשוט לא נגמרים נראה לי שייקח לי חודשיים לסיים את הקווסטים במשחק. אבל יש מלא באגים עם קווסטים של "הבא לי את החפץ" במידה ואספתי את החפץ לפני שקיבלתי את המשימה.

  13. בלי להתווכח עם אף אחד הבילד הכי חזק במשחק זה Light Armor + One Handed + Sneak יחד עם הכפפות המשודרגות של הדארק ברודרהוד עם דואל ווילד של שתי פגיונות (Daggers) באמצעות סניק מגיעים לבונוס של פי 30 נזק ממה שאמור להיות בהתחשב בכך שכשמיגיעם ל100 בסניק עם כמה פרקס אפשר ממש להיות בלתי נראים בזמן הקרב עמט לצמיתות ולשחוט את כולם במכה אחת.

    _________________________

    לעניננו, מכירים את הרגעים המוזרים האלה במשחק למשל שמישהו תוקף אתכם וצועק:

    "I'll Take your head off!"

    ואז פתאום יש סרטון Kill-Move בהילוך איטי שאתם עורפים לו את הראש?

×
  • צור חדש...