תוכן Konst1988 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Konst1988

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1486
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Konst1988

  1. אם משהו משקר לך בעיניין מסויים,אז יש סבירות גבוהה שהוא משקר לך בעיניינים אחרים.זו בעייה באמינות

    ואם אתה מסכים לצרף למאבק אנשים שאמינותם ויושרם מוטל בספק,אז ככה לא תשיג כלום.

    הקטע שזה לא בהכרח אותו מישהו. אני ממש בספק שהכתבים שעוסקים בנושאי מחשבים הם אלה שכותבים את הכתבות המדיניות והפוליטיות. זה כמו להגיד שאם מישהו בעבודה שלך שיקר לך, אז כל האנשים בעבודה שקרנים.

  2. מצטער אם אני קצת לא קשור, אבל רציתי לשאול לגבי מערכת הרמות במשחק.. האם האויבים שלך עולים ברמות יחד איתך כמו שהיה באובליויון? או שהרמות של היצורים קבועות? או שילוב של השתיים?

    תודה לעונים.

  3. רציתי להמליץ על תוכנה..זה לא באמת תוסף אלא זה משהו שיושב ב TRAY, וברגע שהוא מזהה אתר סרטונים שהוא מכיר, והוא מכיר כמויות עצומות, הוא מגדיל את מהירות ההורדה ובכך מקטין את ה BUFFERING.

    זאת באמצעות פתיחת מספר חיבורים לשרת במקביל, כמו כל מנהל הורדה, רק שהוא עושה את זה לסירטוני שאי אפשר להוריד.

    תנסו :xyxthumbs:

    http://www.speedyitunes.com/en/

  4. יש לי סוג של הדמיה של בבילון, בפירפוקס.

    זה קוד JAVASCRIPT שפותח טאב חדש עם תירגול מאנגלית לעברית של בבילון, של המילה המסומנת, ואם אין אחת כזאת, אז הוא שואל אותך להקליד אותה.

    תפתחו BOOKMARK חדש, וב URL תכתבו:

    javascript:q=document.getSelection();for(i=0;i<frames.length;i++) {q=frames[i].document.getSelection();if(q)break;} if(!q)void(q=prompt('Babylon English to Hebrew translation keywords:','')); if(q)void(open('http://online.babylon.com/combo/index.html?lang=14&word='+escape(q), 'babylon-online','scrollbars=no,status=no,width=256,height=334,top=215,left=33'));

×
  • צור חדש...