תוכן aquarius - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

aquarius

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    3424
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי aquarius

  1. חיפה לא ממלאים את האולם שלהם וחולון הביאו למשחק גמר רק 4000 אוהדים ככה שיש לך פחות מ8000 אוהדים ביום חמישי(אלא אם כן יקרה מקרה ג"ש).

    ביום נתון גם מכבי וגם הפועל יכולות למלא כל אחת מהם את ההיכל לבדה.

    אירוע הגמר הזה מהווה מעין מבחן בגרות לכדורסל בארץ- האם הוא יכול בלי מכבי. התשובות הסופיות ביום חמישי

    האם סניד הוא הוולדמן מודל 2009??

  2. ^

    תסתכל על היציעים ביום חמישי ותראה למה מוכרחים שמכבי והפועל יהיו בגמר או לפחות בחצי. הקטע שלא הבנת אומר שמחזיקת הגביע וה"אלופה" נחשבות לראשי בתים ולכן לא יכולות להפגש. במידה וה"אלופה" לקחה דאבל אז התואר ראש בית הולך לסגנית מחזיקת הגביע.

    המשחק השני היום לדעתי די הראה איך החוק הרוסי פוגע בליגה הישראלית, או לפחות בקבוצות החזקות שלה. היו ימים שבליגה הישראלית שיחקו, מחוץ למכבי, זרים כמו קאוקינס מייסון סליי מקארתי. היום הזר הכי טוב זה סניד. פשוט עצוב.

    ד"א שיפוט מזוויע במשחק השני שאמנם היה מוטה קמעה לכיוון הפועל אבל עזר גם לחיפה. סה"כ השופטים התאימו עצמם לרמת המשחק.

  3. כמה פעמים אפשר לומר זאת. אין שום ליגה נחשבת באירופה אשר יש בה תקרת שכר. התבכיינות לא תפתור את מצב הכדורסל בארץ. לקאחהסול לדוג', לא הפריע הבדלי השכר מול ריאל מדריד כדי לגרור אותה למשחק צמוד שהסתיים רק בהארכה. אם תציב תקרת שכר של 10 מיליון דולאר , מכבי פשוט לא תוכל להתמודד עם אירופה והיא פשוט תפרוש מהליגה הישראלית ותלך לאדריאטית ולו רק משיקולים כלכליים(שמעון מזרחי יתנגד אבל הוא לא יכול לעשות כלום מול כץ ופדרמן). להזכירך, הקהל של מכבי העונה מהווה כמעט שליש מסך קהל הליגה. שלא לדבר על הפירסום שממנו המנהלת גוזרת קופונים שמנים. אני לא בטוח שהמנהלת תהא מאושרת מכך.

    דראפט הוא אפשרי רק כאשר הנוער הוא לא חלק מקבוצה בוגרת. אם ישנו דראפט בסוף השנה, למה למכבי או להפועל ירושלים להשקיע כספים בפיתוח הנוער- הרי סביר להניח בשנה הבאה הוא ישחק נגדם. ואז בכלל הנוער אצלנו יהא חלש (כי משרד החינוך ממש לא ילך להשקיע כספים בקבוצות ספורט).שחקנים כמו שון דניאל, בוכמן, מקל, הלפרין ופניני פשוט לא יהיו.

    כמו שאמרתי בפעמים קודמות, הדרך היחידה להיות קבוצה גדולה זה קהל גדול. לא ספונסר חזק, לא בעלים חזקים- רק קהל גדול. הבעיה היא שזה מצריך הקמת אגף מיוחד לקשר עם הקהילה מה שמנהלי הקבוצות מתייחסים אליו בתור מטרד.מאוד עצוב לראות אולם כמו זיסמן לא מלא.

  4. ^

    הוא מדבר על זה שלדוגמא לפני שנתיים מכבי הפסידה בחצי גמר אחרי יום של ניילון. דבר שיכול לקרות להלסקה או לשון ג'יימס(שהוא אחד השחקנים עם הכי פונטנציאל שנחתו בארץ) או אפילו לדרון וושינגטון ואז פשוט הלכה האליפות ומכבי שלוש שנים ועם רק עם תואר של ליגת ווינר.

    החלק ההגנתי של בארסה לאורך העונה מתבסס על שני דברים- שליטה בריבאונד וכפיית איבודים על היריב.

    בשני הקטגוריות הם לא הצליחו. רק איבוד אחד יותר למכבי ורק עוד חמישה כ"ח לבארסה.

    איך אתה יכול לומר שבלי שלשות , שמהוות יותר מחצי הזריקות שלהם מהשדה וכמעט חצי מסה"כ הנק', הם היו מנצחים את המשחק. אלא אם שכחת שזה מתבטא ב45 נק תמימות אז זה ממש לא רציני. ההגנה החזקה לא מנעה מפישר ואליהו לשים את הנקודות שלהם. ומספיק היה שבראון היה נכנס למשחק או שבאזילה לא והמשחק היה שונה לחלוטין.

    בנוגע להבדלי הרמות, אני חושב שבארסה מתעלה על מכבי אך לא בהפרשים של רמות. ככלות הכל, אני לא מצליח להזכר בקבוצה שביססה את המשחק שלה על זריקות משלוש שהצליחה בעשור האחרון לקחת אליפות אירופה.

    ולנושא חשיבות האליפות- זה הדבר החשוב ביותר, מצידי שנודח כבר בהצלבה אבל ניקח אליפות.

  5. הסטטיסטיקה מראה שמכבי הגיעה לממוצעים שלה בליגה בבית בהתקפה. אז אמנם האחוזים גבוהים אבל זו לא הסיבה לניצחון. אני מסכים שלא צריך להתלהב יותר מדי ולסמוך על הניצחון הזה, אבל בסופו של דבר ההפרש הוא ההבדל בין הקבוצות. כל משחק מתפתח אחרת, אבל תמיד מכבי מגיעה איכשהו בסוף ל-90+ נקודות.

    לפי מה שאתה אומר אפשר להגיד שברצלונה ניצחה את מכבי רק בזכות השלשות שלה, וזה בטוח לא היתה הסיבה היחידה.

    זו מחשבה לוזרית של אוהדי ירושלים. אני אישית מעדיף לא לקחת גביע אף פעם, ותמיד להגיע לפיינלפור.

    ברור שהשנה מכבי הולכת חזק על הליגה כדי לא לאבד את האליפות שנתיים רצופות, אבל בגלל זה אנחנו נראים מצ'וקמקים באירופה.

    תכלס, החוק הרוסי הרג אותנו - מאוד קשה לבנות הרכב אחד שיתאים גם לאירופה וגם לליגה. זה משפיע דרך אגב גם על שאר הקבוצות הישראליות שהשנה פשוט קיבלו בראש מכל מיני קבוצות ביזיוניות כמו אמסטרדם.

    קודם כל אני אוהד(לא כורסה או סושי)של מכבי והדעה שהצגתי הובעה בעבר ע"י שמעון מזרחי ופנאן שאי אפשר לחשוד בהם שהם אוהדי ירושלים או לוזרים.

    במשחק אתמול מכבי די עברה האחוזים שלה מהשלוש שעומדים העונה על 40% דבר ששוה כמעט תשע נקודות. לקחה פחות עשרה ריבאונדים (כמעט). ואלמלא חוסר המוכנות(המוצדק) של ירושלים לגיינס לדעתי זה היה משחק הרבה יותר צמוד.

    בנוגע למשחק בפלאו אפשר לומר די בברור שבראסה ניצחה בזכות השלשות, אחרת איך תסביר את הנתון (המטורף לדעתי!) של יותר קליעות לשלוש מאשר לשתיים. מחוץ לקשת בארסה לקחה 45 נק' מול 28 בתוך הקשת. אני לא יכול למצוא סיבה אחרת לניצחון בשאר הפרמטרים מכבי השתוותה ולפעמים עלתה על בארסה.

    אני במקום מכבי הייתי לא שוקע באופוריה כי מי כמו פיני יודע שאי אפשר לסמוך על שלשות(ידיעה זו מנחה אותו לאורך הקריירה שלו)

  6. בסופו של דבר, באה מכבי ביום בינוני אחרי שקיבלה בראש לפני שלושה ימים וקרעה את ה"מתמודדת" לאליפות.

    ירושלים היא קבוצה סימפטית שאפילו עשתה לנו טובה כששחטה אותנו במלחה, כי רק בזכותה העיפו את אפי והחזירו את פיני, אבל זוהי היכולת שלה ואלו הן הבדלי הרמות. להזכירכם, לא לעלות שלב ביורוצ'אלנג' (או איך שקוראים לגביע המצ'וקמק הזה) זה כבר ממש ביזיון.

    בסופו של יום ירושלים הצליחה להשתוות עם מכבי ברוב הפרמטרים ואף לקחה 12 ריבאונד התקפה.מכבי ניצחה בגלל האחוזי שלשות הטובים חד וחלק.

    כאשר גביע הליגה מוכרע במשחק אחד אז לא כל כך טוב לסמוך על זה(ופיני יודע את זה).

    עדיף בכלל לא להיות באירופה מאשר להיות במצב שהתואר האחרון שלקחת הוא גביע ווינר לפני שנתיים.

  7. דבר מאוד מציק במשחק של ירושלים( לא לי כמובן) זאת העובדה שהלסקה כמה התקפות רצופות עמד על קשת השלוש חופשי ואף אחד מירושלים לא חשב למסור לו(תשע דקות על המגרש ולא ניסו לסדר אפילו פעם אחת זריקה). זאת מלבד זה שנעימי, כאשר הוא בתנועה, פשוט מוסר לרגליים.

    אם ירושלים הסתמכו על סניד, שחקן שחוזר מפציעה וטבעי שיפחד על הרגל(ראו את זה בכל תנועה שלו) ויברח מכל מגע, אז זה באמת להפסיד את המשחק מראש.

    גודס סה"כ הכין את הקבוצה מעולה. שלח את השפן לעצבן את ארויו(שלא התחיל לשחק משחקי כבוד כהרגלו). סתם את הצבע (פישר בהתחלה קלע מאזור הווינד אבל אחרי החטאה אחת נעלם לו הביטחון וזה הוביל לכמה איבודי כדור)ולראיה רק עשר זריקות עונשין. וכמו פיני נתן למכבי לזרוק הרבה משלוש(16 זריקות). הבעיה הייתה שמכבי קלעה מהשלוש יותר טוב מהעונשין כאשר אלו שזורקים אלה בראון וארויו בעיקר(שבע קליעות מהשלוש=21 נק') _11 מתוך 18 הזריקות לשלוש.

    בסופו של דבר אני חושב שאין עוררין על זה שלמכבי חומר שחקנים שמתעלה על זה של ירושלים בכמה רמות(הקו הקידמי הכי יעיל באירופה+הסקורר אחד הטובים באירופה+אחד הפרוספקטים המבטיחים+קרלוס ארויו) שלא נתחיל לדבר על הספסל ועדיין גודס הצליח לצמצם את הפער.

    ממש חבל שככל הנראה לא נזכה לראות השנה פליאוף בין שתי הקבוצות האלה( לא סביר שמכבי והפועל לא יתפסו את שתי המקומות הראשונים)

  8. אני לא מסיק רק לפי המשחק אתמול אלא גם לפי העובדה שלאחר פציעה זהה הוא הפך למלך הסלים של הליגה הספרדית כולל הצגות תכלית מרשימות מול בארסה וטאו. יפה שאתה מציב את ירושלים באותה שורה של קבוצות יורוליג.

    פייזר לא חזר לכושרו המלא והוא לא יעשה את זה, לדעתי, בחודש הקרוב.

    בורשטיין דווקא כן תרם, בדברים שלא נרשמים בסטטיסטיקה כמו הולכת כדור טובה (הרגעת אליהו כשהיה צריך).

    דווקא לדעתי החוק הרוסי עוזר למכבי כי בשלושת עמדות הפורווד יש לה את השחקנים הישראלים הטובים ביותר, קרי כספי אליהו וגרין, כאשר בורשטיין חגג' ושארפ מחפים מהספסל. חוץ מזה שזה בד"כ לא ישנה כי כספי ובורשטיין הם היחידים בעמדה 3 ואילו אליהו משחק 22 דקות מידי משחק.

    מלבד זאת מכבי(כאשר היא מפוקסת ומאומנת טוב) מחזיקה בשחקנים אשר ברמה אחרת מעל הליגה שלנו כמו פישר גרין בראון וארויו.

  9. yonaelian-אתה די סותר את עצמך, פיזר משחק בפנים או בחוץ?? לא החלטת.

    פייזר לא גמר את הקריירה בגל הפציעה הזאת. ניתן לראות כי הוא יודע להתגבר על פציעות לפי העבר (זאת הפציעה הרצינית שלו כבר בפעם השלישית) כולל משחק של מעל 20 10 עם אצבע נקועה.

    בורשטיין גם הוא לא גמר את הקריירה. הוא אף פעם לא היה שחקן אשר נסמך על יכולת אתלטית( מהיציע הוא וAP נראים דומים, זה חולף כאשר הם התחילו לזוז). יותר על חוכמת משחק וקור רוח (האליפות מול ירושלים חתומה כמעט לחלוטין על שמו). יכולת סחיטת העבירות שלו עדיין נותרה מרשימה(4 עבירות אתמול) כמו הבנת המשחק שלו אשר מאפשרת לו לשתק את היריב(תנסו להסתכל עליו בהגנה- הוא הדבר הכי קרוב לכך מבין הגארדים). אז נכון, הוא לא יתחיל לקלוע 20 נק' כל משחק אבל היי, הוא אף פעם לא שיחק בצורה הזאת במכבי.

    ילד ליד המעקה אמר, שהמשחק נגמר כשמכבי עלו ל10-4,אבל לדעתי זה נגמר כבר בסל של כספי(איך שחקן מצליח לקחת ריבאונד של עצמו ועוד בזריקת עונשין? הכלל הראשון בבוקסינג אאוט אומר לסגור את השחקן הזורק). בנקודה הזאת ראו שרמת גן לא באה לשחק (חוץ מחן זיגדון כבוד!!!) אלא להעביר את הערב בהפסד מינימום(ראה הערה בסוף). כאשר הייתה הרגשה שרמת גן מתחילים לשחק, פיני הרים את ארויו ובראון מהספסל וזה עבר. אבל בסה"כ היה משחק מהנה, הרבה בזכות יכולת התיפוף המרשימה של אוהדי ר"ג. עוד פעם הייתה שירת התקווה (שלדעתי מבזה אותה). עוד פעם שוטרים מפריעים לקהל(מישהו התלונן על זה ששער 11 מניף את הדגל וזה מסתיר או משהו כזה) ולא מאורגנים(הצלחתי להכנס רק עשר דקות לפני הצגת השחקנים והיו כאלה שפספסו את הג'אמפ בול). המשחק של הילדים במחצית היה כיפי ויותר מותח(הצעה לקופל: אולי לעשות את זה בכל משחק במקום מעודדות שרק מפריעות) וכן מצאו את הזריקה שיותר מכוערת מזאת של מריון וווליאמס ביחד.

    *כל הכבוד לר"ג שלא עושות כמו קבוצות אחרות שמפקיעות מחירים מול מכבי

    *כל הכבוד ליניב גרין שמוכיח למה הוא הדבר הכי קרוב לסנטר שיש לנו

    *אם חגג' לא מצליח להפגין ביטחון בחמישים הפרש אז אימתי ???

    *חבל שכרמלו לי לא הצליח להכנס מוקדם, זה היה נותן איזשהי הרגשה של מתח.

    הערת אגב: הפרש הנצחון הכי גדול של מכבי אי פעם הוא דווקא מול בית"ר ר"ג (עירוני ר"ג מורכבת ממכבי ומבית"ר) ששיחקה בהרכב נוער מחוסר תקציב. אסף דותן קלע מעל שלושים נק' בעוד שג'מצי לא טרח להוריד את האימונית.

  10. שילוב בין העבודה וליכוד זה דבר שמאוד הייתי רוצה לראות. ברוורמן בתור שר החינוך, ברק בתור שר הביטחון, וביבי בתור שר האוצר (או יותר טוב פישר -אבל אני לא חושב שהוא יסכים),כאשר ישנה רוטציה של ברק וביבי בתפקיד ראש הממשלה. לדעתי זאת תהא ממשלה מאוד יציבה כי האופוזיציה היחידה היא קדימה שמהר מאוד תתפרק.

  11. כניסה לעזה תהא טעות אומללה-שמה היתרון האיכותי של חיילי צה"ל מצטמצם.

    המקום היחידי שאפשר להכנס אליו זה הרצועה שבין נוסיראת' ועזה, דבר יגרום:

    1.בידוד עזה מרפיח על מנהרותיה.

    2.איפשור תנאים סבירים לשאר הרצועה(טוב להסברה אם היא תתחיל לצוץ)

    הציר הזה גם לא חדש לצה"ל- זה ציר שממנו נוסעים לנצרים(מי שסיקר שם יודע איך הציר מאובטח טוב כשצריכים) וכמו כן הוא רחוק יחסית ממקומות מגורים(שמספקים מחסה לטרוריסטים).

    נ.ב

    כוח חרמ"ש זה קלאסי למבצעים כאלו-רק חבל שכמעט ואין כאלה כיום בצה"ל

  12. רק שלא יפגעו בנמל(ושהתקשורת לא תתחיל לספר כמה מטרים זה רחוק מהנמל). זה יכול לפגוע משמעותית בכלכלה( שנה שעברה, השנה האחרונה שיש עליה מידע סטטיסטי, הנמל שינע מעל ל16 מיליון טון מטענים והכניס למעלה ממיליארד שקל לקופה).

  13. אז מה היה לנו ?

    כל הדפים האלו וסתם ?

    תעשה סיכום רציני שלפחות התרד הזה יהיה שווה משהו

    כולם בהתחלה יצאו עליך - עכשיו שהם שותקים ומחכים למסקנה , השגת את תשומת הלב אז אתה מסיים עם רעיון אחד ?

    תתאר את הבעיה

    כיצד היתחילה

    מי האנשים המעורבים ?

    על הבעיה הזו משפיעה ועל איזה מיזרים ?

    איך היא בעיה ולמה ?

    ולסיכום מספר פיתרונות .

    להגיד לא לתת להם להיכנס - את זה גם הדביל של השכונה יכול לעשות - אבל להציג את הבעיה ולתת פיתרונות , את זה לא כולם יכולים לעשות.

    בהצלחה .

    הבעיה היא שיש אנשים אשר מהגרים לישראל מסיבות שונות, רובם ככולם עניים. הם באים למדינת בבקשה לרווחה, כאשר מדינת לא יכולה לספק זאת לאזרחיה שלה. ישנם אנשים מעדיפים לטפל קודם כל באזרחים וישנם שחושבים שצריך לקחת את כבשת הרש ולחלק אותה גם למהגרים. האחרונים עושים זאת בין השאר בגלל החשש מתגובת העולם(שעשה זאת בדיוק לפני 60 שנה-ואני לא מאשים אותו). אני אומר אדרבא, מי שרוצה לדאוג לאותם מהגרים מוזמן לקחת אותם אליו ובינתיים לשלוח כסף דרך האו"ם למען אותם אנשים אומללים. אבל כמובן כאשר העניין מגיע ליידי מעשה כולם מזדנבים כאשר הפרייארית הראשית עומדת בגאון לבד(קרי מדינת ישראל). כל זאת בשל צדקנות מוזרה שהתפוגה בין רגע כאשר רצו לרשום את ילדי המהגרים לבית ספר אחר מאשר הירדן(תחפשו את תוגבת ועד ההורים של בית הספר אהבת ציון-במיוחד של הסגנית שהצהירה שהיא חושבת שיש לשלב את המהגרים בתוכנו)

×
  • צור חדש...