תוכן regevk.80 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

regevk.80

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    83
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    1

כל דבר שפורסם על-ידי regevk.80

  1. שלום לכולם , הגיע הזמן לשדרג את המחשב הישן שלי... כלל הרכיבים כבר נבחרו אני רק מתלבט לגביי לוח אם. מה דעתכם על הלוח הנ"ל , והאם שווה להזמין אותו מאמזון? https://www.amazon.com/GIGABYTE-Z790-AORUS-WIFI7-Motherboard/dp/B083RW9KDM?th=1&language=en_US
  2. האם אתם חושבים שיהיה ניתן לתת לתמיכה שלהם להתחבר מרחוק למחשב?
  3. כן , אין לי עוד חשבון רק אחד. אני כבר אובד עצות , לא הספקתי אפילו להתחיל לשחק במשחק 😞 אתמול ביצעתי שוב מה שהתמיכה אמרה לי: למחוק את תיקיות ההתקנה ב C , לרוקן סל מחזור , להסיר את התוכנה , ואז להתקין מחדש ושוב את שני המשחקים אני רואה את השלישי החדש אני רואה רק בחנות ורשום שיש לי אותו כבר.
  4. קודם כל תודה על הכל , את החלק הראשון ביצעתי שלחתי להם את כל הפרטים כולל מספר רכישה חשבונית חיוב וכו'. בחלק השני החשבון הינו ADMIN ללא חיבור ל MICROSOFT ONLINE. לא מאמין שיש קשר בחלק השני לכלל ההגדרות כי שני משחקים שנרכשו עובדים מעולה וההתקנה לא הייתה בעייתית ושניהם גם מסדרת COD המשחקים הותקנו אחרי הפירמוט של המחשב , רק ספציפי המשחק הנ"ל. מאמין שאם הייתה בעיה במחשב/הגדרות לא הייתי אמור להצליח להתקין אף משחק.
  5. בהתקנה של Call of Duty®: Modern Warfare® II WZ מופיע שם כלל האופציות של המשחק כגון : campaign , zombies , multiplayer אבל שאני מעלה את המחשק מופיע אך ורק WZ ולא כל החבילה כמו בהתקנה. ההתקנה עצמה הינה 99GB כך שלא נראה לי שזה כל המשחק המלא אלה רק WZ למרות שמסומן הכל ב V בהתקנה.
  6. אני רואה שם רק את מה שמותקן , אבל אני לא רואה את המשחק שרכשתי הוא לא מופיע שם ואני לא יכול להתקין אותו משום מה. יש לציין כי המחשב עבר התקנה מחדש , ולפני ההתקנה המשחק כן הותקן (המשחק המדובר)
  7. אני לא מוצא את המשחק אני רואה אותו רק בחנות אבל ללא יכולת התקנה כך שאני לא יכול להתקין אותו אפילו.
  8. תודה רבה על התגובה , אין שום קשר לחומרה ואין קשר למשתמש חדש או אדמין וכו'. שים לי כי רכשתי 3 משחקים שניים מהם לא הייתה שום בעיה והותקנו בהצלחה וגם ראיתי אותם , את המשחק השלישי רשום לי שהוא בספרייה אבל אני לא מוצא תראה בתמונה למעלה. אם לא הייתי רואה אף משחק זה היה משהו אחר. גם ב WEB רואים כמו בתמונה שצירפתי שיש לי כבר את המשחק והוא נמצא בספרייה אבל איפה הספרייה. אבל שוב תודה
  9. מישהו???? פפפפלללייייייייייייייזזזזזזזזזז
  10. נו באמת... הייתי ב SHOP בשביל לצלם את התמונה , אני יודע שב GAMES נמצאים כל המשחקים אבל משום מה רק את המשחק הנ"ל אני לא מוצא.
  11. דיברתי איתם נתנו לי כל מיני פתרונות לנסות ללא הצלחה , הרי שני משחקים כבר התקנתי שרכשתי שם.
  12. שלום חברים , אני צריך עזרה , רכשתי את Call of Duty®: Modern Warfare® II החדש. הייתי צריך לפרמט את המחשב , התקנתי בחזרה את המשחקים האחרים שיש לי בסדרה COD. משום מה שאני נכנס לחנות רושם לי שיש לי אותו ב LIBRARY אבל אני לא מוצא את LIBRARY. אצטרף תמונה , מקווה שמישהו מכיר את התופעה הזו , התמיכה שלהם לא כ"כ עזרה עם הפתרונות שהביאו לי.
  13. שלום חברים , אני צריך עזרה , רכשתי את Call of Duty®: Modern Warfare® II החדש. הייתי צריך לפרמט את המחשב , התקנתי בחזרה את המשחקים האחרים שיש לי בסדרה COD. משום מה שאני נכנס לחנות רושם לי שיש לי אותו ב LIBRARY אבל אני לא מוצא את LIBRARY. אצטרף תמונה , מקווה שמישהו מכיר את התופעה הזו , התמיכה שלהם לא כ"כ עזרה עם הפתרונות שהביאו לי.
  14. יש לך המלצה על רמקולים למחשב השימוש: גיימינג ,מוזיקה , סרטים. עדיפות ל 2.0 אבל לא שולל בכלל 2.1
  15. לא חקוק ה- 5 שנים פשוט זה יצא ככה. נכון אתה צודק זה לא באמת דחוף שורד את המשחקים של היום. מדברים על הבדל של 15% בן דור 13 ל 14 העתידי ואני לא עושה OC , אז השאלה אם באמת זה משמעותי מבחינת ביצועים?
  16. שלום לכולם , אני כל 5 שנים משדרג את המחשב , קצת באיחור הפעם... האם שווה לחכות לדור המעבדים של אינטל דור 14 החדש שאמור לצאת בסוף 2023 או לשדרג עכשיו לדור 13.
  17. בשעה טובה אני משרד את המחשב הישן שלי , המעבד החדש : i7 13700KF איזה קירור הכי מתאים לו? גם אוויר וגם קירור נוזלי לא מתכוון לבצע OC אבל לא סוגר את האופציה , ויש לי כרטיס מסך אז הבחירה של KF בגלל זה. הלוח הולך להיות מסדרה Z790 חשוב שיתמוך במארז : corsair 4000d מבחינת גובה. אשמח לתשובה.
  18. שלום לכולם , אני מעוניין לרכוש רמקולים למחשב שישמשו אותי גם למוזיקה וגם לגיימינג. חשוב לי גם העוצמה עם צליל נקי. חשבתי על אלו : Edifier R1855DB 2.0 למישהו יש ניסיון איתם? האם יש לכם המלצה טובה?
  19. שלום לכולם , אני מעוניין לרכוש רמקולים למחשב שישמשו אותי גם למוזיקה וגם לגיימינג. חשוב לי גם העוצמה עם צליל נקי. חשבתי על אלו : Edifier R1855DB 2.0 למישהו יש ניסיון איתם? האם יש לכם המלצה טובה?
  20. לצערנו זה לא דבר חדש , סמסונג כבר עושה את זה הרבה זמן. כסף קונה הכל ולאחר מכן הלקוחות.
  21. בבקשה https://www.alphr.com/disable-sticky-keys-warning-beep-windows/
  22. יתאים בהחלט , אין צורך יותר מזה.
×
  • צור חדש...