תוכן Yaniv.m - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Yaniv.m

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    19
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    1

כל דבר שפורסם על-ידי Yaniv.m

  1. האמת שאני ביטלתי את הנתונים הסלולאריים כמובן כך שזה היה 100% מה-WIFI. לבקשתך עשיתי בדיקה עם תוכנה למדידת מהירות. בקצה החדר היכן שהמחשב נמצא, מהירות ההורדה היא 96.4 והעלאה 74.3. ביצעתי בדיקה גם קרוב לראוטר וההורדה היתה 546 והעלאה 103. הסטיק שהיה, מתאם קטן הוא ללא מותג שקיבלנו יחד עם המחשב עבור הילד, רשום: 300mbps, USB 2.0, 2.4Ghz, wifi 4 עם הסטיק הזה, לפני שמת, האינטרנט לא זז והחיבור היה מתנתק כל הזמן. תודה.
  2. תודה שוב, האם אתה מתכוון למתאם WIFI עם אנטנות ולו חיבור USB שמתחבר ישירות למחשב? Alpha לא מצאתי שמוכרים בארץ ואני מעדיף משהו זמין מיידי שאוכל לרכוש כי הילדים ללא אינטרנט כבר זמן מה. יש המלצות למה שקיים ב-KSP? יש להם של TP-LINK וכו' רק צריך המלצה למשהו איכותי עם תמיכה בטווח רציני. תודה. עריכה: למשל זה: https://ksp.co.il/web/item/281788 איך זה?
  3. תודה. אני צריך להבין, אם יש לי ראוטר שמחובר לאינטרנט סיבי והוא משדר WIFI בכל הבית. אז 2 יחידות Deco צריך, האחד ליד הראוטר שמחובר לסיבי והשני יהיה בחדר שבו המחשב נמצא אבל צריך גם לקנות ראוטר בנוסף? מניח שכן כי כרגע במחשב עצמו אין רכיב שיזהה את ה-WIFI והדרך היחידה כרגע היא רק דרך כבל LAN. אני חושב שאולי אם כבר, לנסות לאכוש את הראוטר המתאים ולחבר אותו למחשב ולראות את הקליטה ואם הקליטה תהיה טובה אז חסכתי מלרכוש עוד 2 מכשירים מיותרים, אם הקליטה תהיה גרועה אז ארכוש את השאר, תקן אותי אם אני טועה. תודה.
  4. עשיתי בדיקה כזאת: הראוטר הראשי בסלון כפי שציינתי ואני הייתי בחדר עם המחשב ובפלאפון שלי פתחתי נקודת גישה כאשר הפלאפון שלי מחובר ל-wifi כמובן, והקליטה היתה מאוד טובה מאשר שהסטיק קלט ישירות מהראוטר הראשי. כמובן שהבדיקה נעשתה לפני שהסטיק שבק חיים. מכאן אוכל להסיק שמספיק שיהיה לי מגדיל טווח אבל שיודע לקלוט -wifi ולהעביר למחשב. אז מה המלצתך? אחד מהראוטר שנתתי כאן יעשה את העבודה? ה-Deco שדיברת עליו הוא מגדיל טווח ללא אפשרות להעביר אינטרנט מה-wifi למחשב דרך LAN, אני טועה? תודה.
  5. היי חברים, מקווה שהכותרת מובנת. יש לי ראוטר בבית עם אינטרנט סיבי. הראוטר יושב בסלון במרחק כ-5-7 מטר בערך מהחדר שבו יש מחשב נייח והוא ללא אינטרנט. המחשב הגיע עם סטיק שקולט wifi זה עבד אבל החיבור היה חלש ואחרי יום הסטיק תקול, המחשב אומר שהוא לא תקין. להוסיף נקודה בחדר לא בא בחשבון כי אולי בהמשך נעבור דירה אז מה שאני רוצה לעשות זה ככה: לרכוש ראוטר נוסף שאותו אחבר למחשב דרך כבל LAN והראוטר עצמו יקלוט את האינטרנט שיש בבית (wifi פתוח מהראוטר שבסלון), האם זה יכול לעבוד ככה או שלא? חשבתי על ראוטר כזה: https://ksp.co.il/web/item/208595 או https://ksp.co.il/web/item/279452 האם הראוטרים האלה יודעים להעביר אינטרנט מ-wifi למחשב דרך הכבלLAN? אשמח לעצות וחוות דעת על הראוטרים. תודה.
  6. 3 כוננים נפתחו הבעיה לא נפתרה. אחד מהכוננים שנפתח במחשב העברתי את חיבורו ישירות למחשב הנייד ונראה אם אצלו יתבצע אתחול שוב.
  7. תודה על התגובות. בינתיים אני ביטלתי את האפשרות "השבתה סלקטיבית" לחיבורי USB ובינתיים עדיין לא נתקלתי בבעיה ואני אעדכן על כך. במידה והבעיה תחזור, אני אבצע חיבור ישיר לנייד כדי לשלול בעיה במפצל. למפצל עצמו יש חיבור ישירות לחשמל, הכוננים אינם עובדים יחד בעיבוד מלא סך הכל 1-2 עובדים כל פעם.
  8. צודק אכן טרה, טעות שלי. לגבי המפצל, להלן הקישור אליו: https://ksp.co.il/web/item/39043 לגבי הגדרות החשמל, שוטטתי אבל לא מצאתי משהו שיגרום לכך, שהרי יש כוננים זהים שאינם עושים בעיות. תודה.
  9. שלום חברים, רכשתי לפני כחודשיים 4 כוננים חיצוניים של 8 ג'יגה כל אחד (של חברת WD). ברשותי מחשב נייד שמחובר לחשמל קבוע. כל הכוננים מחוברים למפצל USB מקצועי של חברת TP-LINK (מפצל עם 7 יציאות USB) בנוסף ל-4 הכוננים שרכשתי יש עוד כונן של 4 ג'יגה שרכשתי מזמן והוא מחובר גם למפצל. רק 2-3 כוננים מתוך ה-4 שרכשתי, מתנתקים ומתחברים מידי פעם מבלי שנגעו בהם. הכונן של 4 ג'יגה הוא בסדר לא מתנתק בכלל על אף שהוא מחובר לאותו מפצל שאליו מחוברים שאר הכוננים. כשאני אומר שהם מתנתקים ומתחברים, הכוונה היא שכל פעם נפתח במחשב החלון של הכונן שנותק והתחבר ואז סוגר אותו. זה קורה ל-2-3 כוננים. בבוקר כשאני חוזר למחשב אחרי לילה שלא נגעתי בו, אני רואה 2-3 כוננים שהחלון שלהם נפתח משום שנותקו ותחברו שוב. לא מצאתי איפה הבעיה. לא מדובר ב-NAS במארז אלא 4 כוננים חיצוניים שעומדים כל אחד בנפרד. מדובר בכוננים מהסדרה האדומה. תודה לעוזרים.
  10. הסבר מורחב לכותרת: ברשותי אינטרנט מהיר שבאופן טבעי יש מידי פעם תקלות ונפילות וכשזה קורה אני מיד משתף אינטרנט מהפלאפון והמחשב ממשיך להיות מחובר לאינטרנט. הבעיה היא זה דורש התעסקות של ניתוק וחיבור למקור השני וחוזר חלילה. איך אני יכול להגדיר 2 מקורות כאשר הראשי מתנתק אז שיתחבר לנקודה החמה שבפלאפון? ומתי שהאינטרנט הראשי חוזר לפעילות שיתחבר אליו. אני יודע שיש דבר כזה כאשר רוכשים מודם כמו זה: https://he.aliexpress.com/item/1005003456334398.html למכר שלי יש אותו והמכשיר פשוט מתחבר כאשר האינטרנט הראשי לא זמין וכאשר זמין אז האינטרנט מהמכשיר מתנתק. אך אם יש לי פלאפון נייד עדיף לי כבר להשתמש בו כמקור נוסף לאינטרנט אך לא הצלחתי לגרום למחשב להתחבר למקור השני כאשר המקור הראשי לא זמין וגם כשהוא חוזר, הוא לא מתחבר חזרה אליו. מישהו יודע איך לגרום למחשב להתחבר למקור משני ברגע שמזהה שאין אינטרנט? ושיידע לזהות כאשר האינטרנט הראשי חוזר, יתחבר אליו מיד. תודה
×
  • צור חדש...