תוכן emoky - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

emoky

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    14
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי emoky

  1. ציטוט של stani100

    כן זאת עבודה ראשונה שלי  כי לא מזמן סיימתי ובעבודה בוא נגיד שיש אנשים שהם לא מהתחום ועדיין עובדים בזה .. אז אישית אני מבואס מזה ומנסה למצוא משהו אחר אבל לא שוב פעם זאת עבודה ראשונה שלי ואני כמעט בטוח שלא ככה כול התחום אבל עדיין משהו בזה די נתן לי כאפה .. ואני מנסה למצוא דרך לצאת לכיוון חדש אבל לא חדש לגמריי

     הבנתי תודה רבה. רק שאלה אחרונה אם אפשר העבודה עצמה מעניינת או מאוד חוזרת על עצמה?

  2. ציטוט של multicore

    זה לא למה שהתכוונתי. פשוט אנשים נתקלים באתגרים שונים של ניוהל חייהם המקצועיים בכל גיל.

    למה כל כך לחוץ לך למצוא מסלול כבר עכשיו? תהנה מהחיים וממה שנשאר מהשירות הצבאי שלך, תטייל בעולם ואחרי זה תחשוב על קריירה.

     

    רציתי להתחיל לבנות סוג של תוכנית פשוט שאני אשתחרר עוד חצי שנה בערך. תודה אבל 

  3. היי, אמנם אני לא בדיוק עונה לך על השאלה אשמח אם אולי אתה תוכל לעזור לי, ראיתי שציינת שאתה הנדסאי אלקטרוניקה ועובד כרגע במפעל, אתה יכול אולי להרחיב איך העבודה ולמה היא לא מספקת אותך? בכללי אתה ממליץ ללמוד את התחום או שפחות? תודה ומקווה שתקבל תשובות עוזרות יותר מאחרים

  4. אהלן חברה אני כבר כתבתי פה הרבה פעמים בעבר אבל הפעם אני אנסה להיות יותר ספציפי אולי על מנת לקבל תשובה יותר מדוייקת.

    אני מתלבט מאוד בין אם ללמוד הנדסאי תוכנה או אלקטרוניקה אחרי הצבא. לפני שתגיבו לי הנדסאי חרא תעודה לא שווה כלום תעשה תואר, אם הייתי יכול לעשות תואר הייתי אבל באמת שאין לי את הראש שדרוש לזה או המוטיבציה והרצון לזה. יש לי עניין בתחום אבל לא ברמה של ללמוד בכוח 4 שנים דברים קשים מאוד אפילו לאנשים שממש ממש אוהבים את התחום.

    אני חושב אישית שאולי יותר יתאים לי הנדסאי אלקטרוניקה כי שמעתי שיש בזה יותר עבודה וגם אני אוהב התעסקות עם הידיים. מצד שני אני כל הזמן שומע בלי סוף על תוכנה ופיתוח ווב. מעניין אותי הקוד אבל פחות העניין של האתרים עצמם, זאת אומרת אני אף פעם לא בדיוק התלהבתי מאיזה אתר ואמרתי וואו איזה אתר איכותי רואים שהכינו אותו מקצועניים.

    אני מחפש תחום שיוכל לתת לי עבודה בסופו של דבר זאת השאיפה. לא מחפש להיות עשיר או מנהל מבחינתי משכורת שאוכל להתקיים לחיים פשוטים זה מספיק לי. פשוט רוצה גם תוך כדי אם אוכל להתעסק בתחום שיותר מדי אלי ובגלל זה אני יותר בכיוון של אלקטרוניקה ותוכנה.

    תודה רבה על העזרה ושבוע טוב.

  5. ציטוט של Jabberwock

    קראתי כבר בעבר אבל תודה קראתי שוב עכשיו. ידוע לי שהנדסאי זה לא תואר או מקצוע בכלל קיים בחול אבל אני חושב שזה הכי מתאים לי מבחינת יכולות אקדמאיות והישגים. 

  6. ציטוט של Jabberwock

    בדיקות סופיות - הנדסאי אלקטרוניקה. זה לבדוק את המוצר בסוף פס הייצור. תרשום בגוגל.

    להוכיח ידע זה שישאלו אותך שאלות טכניות לראות שאתה מבין את החומר.

    כמו שאתה חושב, פס ייצור. חפש מפעל SMT בגוגל.

    אוקיי אז שווה לעשות הנדסאי כדי שלפחות יהיה לך משהו בידיים. לדעתי מגיע בחינם לחיילים משוחררים.

    אומנם לא בטוח שאלקטרוניקה תהיה הבחירה החכמה. אולי חשמל או תוכנה

     לדעתך אלקטרוניקה זה לא תחום מומלץ? דווקא ראיתי שקיימות הרבה משרות שדורשות הנדסאי אלקטרוניקה בהשוואה לתוכנה וחשמל שמעט ולא מצאתי. ממה שאמרת אז בגדול עבודה במפעל הוא מאוד שוחק וחוזר על עצמו לא? יש לך אולי ניסיון שתחום שתוכל לשתף עליו?

    תודה רבה שוב על כל העזרה. יום נעים 

  7. ציטוט של Jabberwock

    "בדיקות סופיות" קשור למפעלי אלקטרוניקה. לא בטוח שתאהב להיות במפעל, וגם תצטרך להוכיח ידע להתקבל למשרה.

    לא. רוצים תואר.

     

    עצה שלי, אם אתה מתכוון לעשות יג' יד' הנדסאי, אל תעשה. תתגייס כצעיר לצבא ואחרי הצבא תלמד לתואר.

     

    אהלן זה שוב אני, יכול להיות שתוכל אולי לפרט קצת יותר לעומק מה הכוונה להוכיח ידע? כאילו ההנדסאי אלקטרוניקה לא יספיק להתקבל למשרה? צריך להפגין ידע הרבה מעל מעבר מה שלומדים? וגם יכול להיות שאתה יכול קצת לפרט מה הכוונה לעבוד במפעל? 

     

    אני מצטער על הבורות שלי. תודה רבה ושבת שלום.

  8. ציטוט של Jabberwock

    "בדיקות סופיות" קשור למפעלי אלקטרוניקה. לא בטוח שתאהב להיות במפעל, וגם תצטרך להוכיח ידע להתקבל למשרה.

    לא. רוצים תואר.

     

    עצה שלי, אם אתה מתכוון לעשות יג' יד' הנדסאי, אל תעשה. תתגייס כצעיר לצבא ואחרי הצבא תלמד לתואר.

     

    את האמת שאני כבר מגוייס ומשתחרר עוד תקופה. הבעיה שאני מאוד לא רואה את עצמי וגם לא יכול מבחינת הבגרות שלי להתקבל לעשות תואר, יש לי תשוקה לתחום אבל לא ברמה של מהנדס שמבין כל ס"מ בתיאוריה של התחום. אני מבין גם שבסופו של דבר כדי להתקבל לעבודה במשהו אתה צריך להיות מספיק מקצועי ומבין בתחום שיהיה שווה למישהו לשלם לך משכורת. בגלל זה חשבתי יותר לכיוון של הנדסאי או קורסים מסויימים. מה זאת אומרת עבודה במפעל, ממש פס ייצור כמו בסרטים? מצטער על הבורות שלי אני פשוט חסר ידע כלפי העולם האמיתי בקשר לשוק העבודה.

    בכל מקרה תודה רבה לך העזרה מעריך את זה מאוד

  9. ציטוט של Yehudaa

    מתקשים כי לא ברמה מספיק לתחום , במקרה הטוב ימצאו איזה משרה זוטרת או ניהולית .
    בפרט אם ללכת להנדסאי  , הוא יצטרך במיוחד להוכיח ידע  ,  שלא ידחו אותו .
    בגלל זה חזרתי לא פעם ההצלחה תלויה בלמידה עצמית בתור הרגל לכל חייו .

    תחום פיתוח אתרים ,  חלק ממנו ,  לא עם דרישות גבוהות כדי להשתלב בו .
    לכן אולי כדאי לשקול אותו ,  אם לא עושים תואר ראשון . 

    הבנתי תודה רבה לך, דווקא שהסתכלתי לגבי משרות של הנדסאי אלקטרוניקה ראיתי שהדרישות לא מטורפות מדי, ראיתי שיש תחום שנקרא בדיקות סופיות ודווקא קיימות הרבה משרות לתפקיד הזה, יצא לך לשמוע על זה?

     

    בקשר לפיתוח אתרים אם נגיד אעשה קורס או שתיים של אתרים אוכל אולי להתשלב בזה בתור עבודה או שהשוק מפוצץ כבר בטיפוסים כמוני שמנסים להיות ערמומיים ולא לעשות תואר?

  10.  

    אהלן כבר כתבתי פה פעם למי שזוכר אותי רק שהפעם הדיון הוא קצת שונה. כמו שכבר ציינתי בעבר אני רוצה לנסות ללכת לתחום טכנולוגי שאשתחרר מהצבא כי מאז ותמיד הייתי במחשב (אמנם לא עשיתי דברים מועילים מדי עד עכשיו) אבל בתקופה האחרונה התחלתי קצת ללמוד על Arduino וגם שיעורים בסיסיים על Java

     

    ממה שהבנתי בגדול, אלא אם כן עושים תואר במדעי מחשב אז קשה להיכנס לתחום אלא אם כן יש לך הרבה ניסיון בלי קשר לתואר אקדמי. קראתי באינטנרט שאנשים מתקשים למצוא עבודה אפילו!!! עם תואר ביד, אז מה לגבי הנדסאים או קורסיסטים למיניהם?

     

    ראיתי שאצל רוב האנשים זה מסתכם בזה בזה שהם למדו קצת לתכנת ונאצלו להתעסק בכלל בתחום אחר כפרנסה. מה יותר ריאלי להיכנס לעבוד כחייל משוחרר ובלי תואר אקדמי, יש לי בתוכי מן קריצה לתחום התוכנה אבל לא יודע אם זה סתם הסרטים שאני חי בהם. החיים בתור מתכנת באמת כאלה מעניינים? כל היום להתעסק עם קוד ולדעת דברים מועילים כמו שפות תכנות וכו.

     

    תודה רבה.

  11. ציטוט של Jabberwock

    כדאי להיכנס ליוטיוב לחפש סירטונים על ארדואינו, פרויקטים למניהם או הסבר התחלתי על חלקים בסיסיים כדי לראות אם אתה נמשך לתחום.

    יש מלא סירטונים, תוכל ללמוד קצת על הדרך.

    כן תודה על ההצעה, כבר יצא לי לראות סרטונים אפילו להוריד כמה PDF, למדתי קצת על התחום כבר

  12. אני אמנם לא כזה קרוב לשחרור שלי אבל עוד כמה חודשים זה כבר יגיע.

     

    התחלתי טיפה לחשוב על מה יהיה איתי אחרי הצבא ובינתיים יש לי כמה רעיונות בראש שלי, אני רוצה לנסות ללכת לתחום טכנולוגי כי מאז ותמיד הייתי במחשב (אמנם לא עשיתי דברים מועילים מדי עד עכשיו) אבל בתקופה האחרונה התחלתי קצת ללמוד על Arduino וגם שיעורים בסיסיים על תחום התמיכה הטכנית (Comptia A+).

     

    ממה שהבנתי בגדול, אלא אם כן עושים תואר בתחום חשמל/תוכנה/מדעי מחשב אז מאוד קשה להיכנס לתחום מבלי להיות איזה גאון על שכבר מגיל 13 מתכנת. קראתי הרבה באינטנרט (לא יודע עד כמה זה נכון) שכל הקורסים של תכנות של גון ברייס וכו הם קצת חרטוט, שרוב האנשים שמסיימים את הקורסים האלה אחרי תשלום של 15 20 אלף שקל מסתכמים בזה שהם למדו קצת לתכנת ונאצלו להתעסק בכלל בתחום אחר כפרנסה. אותו דבר שמעתי גם על ההנדסאי למיניהם, בין אם זה תוכנה או אלקטרוניקה. בגלל זה יותר משך אותי תחום הIT כי אני בן אדם שאוהב להבין איך דברים עובדים ולתקן דברים שלא עובדים. אני מאוד מתחבר לתחום מחשבים (אולי פחות למתמטיקה ותיאוריה). לצערי חוץ מידע בסיסי איך להוריד משחקים וכל השטויות האלה אין לי באמת ידע או ניסיון בשום דבר פרקטי או יעיל. אני לא יודע בכלל מה זה Active directory, בקושי יודע איך לחבר מחשב לרשת חוץ מלשים סיסמא, יודע להתקין ווינדוס וזהו בערך. כמו שרשמתי כבר מקודם התחלתי להתעסק קצת עם Arduino ובינתיים אני מאוד נהנה מזה אבל אני גם מודע לעובדה שזה בסך הכל די צעצוע, תחום החומרה וembedded הוא שנות אור יותר מורכב מקוד פשוט בide של ארדואינו.

     

    אני אסכם קצת את כל הסלט הזה שכתבתי פה, יש טעם לעשות הנדסאי תוכנה/אלקטרוניקה? זה שווה את ההשקעה הכספית הגדולה הזאת? או עדיף לי ללכת לכיוון הIT (למרות שגם שם הקורסים יקרים מאוד)? אני בן אדם שאוהב להבין איך דברים פועלים לצערי ראש ריאלי או מתמטי אין לי ואני אהיה כנה מכל הלב אני מאוד לא רואה את עצמי משפר יחידות מתמטיקהו כו כי אני לא חושב שיש לי את המוטבציה לעשות דבר שכזה.

  13.  

    אני אמנם לא כזה קרוב לשחרור שלי אבל עוד כמה חודשים זה כבר יגיע.

     

    התחלתי טיפה לחשוב על מה יהיה איתי אחרי הצבא ובינתיים יש לי כמה רעיונות בראש שלי, אני רוצה לנסות ללכת לתחום טכנולוגי כי מאז ותמיד הייתי במחשב (אמנם לא עשיתי דברים מועילים מדי עד עכשיו) אבל בתקופה האחרונה התחלתי קצת ללמוד על Arduino וגם שיעורים בסיסיים על תחום התמיכה הטכנית (Comptia A+).

     

    ממה שהבנתי בגדול, אלא אם כן עושים תואר בתחום חשמל/תוכנה/מדעי מחשב אז מאוד קשה להיכנס לתחום מבלי להיות איזה גאון על שכבר מגיל 13 מתכנת. קראתי הרבה באינטנרט (לא יודע עד כמה זה נכון) שכל הקורסים של תכנות של גון ברייס וכו הם קצת חרטוט, שרוב האנשים שמסיימים את הקורסים האלה אחרי תשלום של 15 20 אלף שקל מסתכמים בזה שהם למדו קצת לתכנת ונאצלו להתעסק בכלל בתחום אחר כפרנסה. אותו דבר שמעתי גם על ההנדסאי למיניהם, בין אם זה תוכנה או אלקטרוניקה. בגלל זה יותר משך אותי תחום הIT כי אני בן אדם שאוהב להבין איך דברים עובדים ולתקן דברים שלא עובדים. אני מאוד מתחבר לתחום מחשבים (אולי פחות למתמטיקה ותיאוריה). לצערי חוץ מידע בסיסי איך להוריד משחקים וכל השטויות האלה אין לי באמת ידע או ניסיון בשום דבר פרקטי או יעיל. אני לא יודע בכלל מה זה Active directory, בקושי יודע איך לחבר מחשב לרשת חוץ מלשים סיסמא, יודע להתקין ווינדוס וזהו בערך. כמו שרשמתי כבר מקודם התחלתי להתעסק קצת עם Arduino ובינתיים אני מאוד נהנה מזה אבל אני גם מודע לעובדה שזה בסך הכל די צעצוע, תחום החומרה וembedded הוא שנות אור יותר מורכב מקוד פשוט בide של .

     

    אני אסכם קצת את כל הסלט הזה שכתבתי פה, יש טעם לעשות הנדסאי תוכנה/אלקטרוניקה? זה שווה את ההשקעה הכספית הגדולה הזאת? או עדיף לי ללכת לכיוון הIT (למרות שגם שם הקורסים יקרים מאוד)? אני בן אדם שאוהב להבין איך דברים פועלים לצערי ראש ריאלי או מתמטי אין לי ואני אהיה כנה מכל הלב אני מאוד לא רואה את עצמי משפר יחידות מתמטיקהו כו כי אני לא חושב שיש לי את המוטבציה לעשות דבר שכזה.

×
  • צור חדש...