תוכן ice2k - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ice2k

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    3664
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי ice2k

  1. מעניין איך המשבר הזה משפיע על רוחב הפס. למישהו יש נתונים גלובליים? בטוח שהמשבר משפיע לטובת רוחב הפס ואני חושב שאני מרגיש שינוי לטובה. אנשים כבר לא יכולים להוריד כמו מטורפים, וזה נכון לכל הגלובוס.

    אני מאמין שאותו סוג מסויים של אנשים שמורידים כמו מטורפים ללא כל הגיון יעדיפו להתחיל למחוק דברים אחרי שהם משתמשים בהם מאשר להפסיק להוריד.

    יש הרבה דברים שמשפיעים על העומס העולמי של הרשת, אם יש שינוי יהיה קשה לקשר אותו ישירות למחסור בהארדיסקים.

    בכל מקרה - הנקודה שהעלת בהחלט מעניינת.

  2. הפטנט לתיקון סקטורים פגומים הוא פשוט לא להשתמש בהם ואת זה עושה לפעמים ההארדיסק בצורה שקופה בעצמו או בעזרת תוכנה (ידנית). היצרן מקדיש מראש כמות מסוימת של סקטורים שמיועדים להחלפה של הפגומים. באופן תאורטי זה פוגע בביצועים (ברוב המקרים זה זניח לחלוטין).

    תוכנות כמו MHDD או VICTORIA מסוגלות לעשות את זה (בצורה ידנית).

    כמו שציינו, כשיש הרבה סקטורים פגומים לרוב המצב רק מחמיר וזה מעיד על גסיסה, מידע יותר מוצק לגבי זה אפשר לקבל מניתוח נתוני SMART. לכן כפי שהומלץ - צריך לבצע גיבוי מיידי ולממש תנאי אחריות. במקרה שאין אחריות - לא לבנות על הכונן לשמירת נתונים בעלי ערך.

  3. אתה צודק, זה אפילו נכון לגבי מישהו שמוכר HD בנפח גדול ביד שנייה.

    אך הוא לא בדיוק התכוון לזה. אמנם הוא לא היה הכי ברור (גם אני הבנתי את דבריו לא טוב בהתחלה ולכן מחקתי את הודעתי) אבל הוא התכוון לנושא האחריות - שהספק יעדיף לדחות את מתן הדיסק החלופי כי כרגע אפשר להרוויח על דיסק הרבה יותר. ההגיון כביכול נכון אך זה לא ממש יקרה בגלל שמלאי של אחריות זה מלאי שונה לגמריי שמספק היצרן שעובד על סרייאלים שונים לגמריי. ספק שיעשה קומבינות (ואפשר לעשות המון) יפסיד הרבה יותר לטווח ארוך אחרי שיצרניות ענק של מוצר המוני כמו WD ו ינתקו איתו את הקשרים המסחריים (הרי קל מאוד לעלות על הקומבינות האלה).

  4. אני דווקא אוהב את צורת החשיבה והניתוח שאתה מציג אבל לצערי העולם הזה לא כזה וורוד. המון אנשים מודאגים מהמצב כי מדובר על השפעות נילוות בהמון המון שווקים אחרים מעולם הIT - זה אומר שברגעים אלו מושקעים מסביב לעולם כמה מליונים טובים רק בניתוח מקצועי של המצב (מחקר אחד של אנליסטים מובילים יכול להגיע בקלות לעשרות אלפי דולרים - וצריך כמה טובים).

    המידע הכי טוב להתבסס עליו הוא מידע מחברות אנליסטים מובילות של עולם הטכנולוגייה, הגיון לא עובד פה בשום מצב. חברות כמו IDC ו I SUPPLY עושות למשל את העבודה. הנה, אתה יכול להתחיל במסמך על תחזיות בעולם רכיבי ההארדיסקים ל 5 שנים הבאות - מחיר המסמך 15,000$ :) - קצת יותר מניתוח חינמי בפורום.

    http://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=230089

    צריך לעשות הרבה אחד ועוד אחד ולהבין את השוק. לצערי הרב סיגייט לא בקטע של לתרום לי, לך או לחברינו כאן בפורום עקב טוב וכל עוד המתחרה הכמעט יחיד שלה איבד 75% מיכולות הייצור - הדבר האחרון שהיא תעשה זה לייצר עוד מפעל כדי להוריד מחירים, יותר זול פשוט להשאיר אותם גבוהים, סה"כ ההערכות מדברות על שני רבעונים עד שיחזרו ליכולות ייצור ואני מניח עוד רבעון או שניים עד לחזרה להתייצבות המחירים. חברה באמת לא תשנה את תוכניות פעילות הליבה שלה באופן כלכך דרסטי בגלל שני רבעונים.

    זה נכון שעל ההתחלה יש בילבול וזה מזכיר קצת בורסה אבל כפי שראית - כאן אין בדיוק אפקט עדר, יש מיליונים שמושקעים באנשי מקצוע בגלל שהמצב הזה משפיע על שווקים של מיליארדים שצריכים את החומרה הזאת ושווה להם לשלם עליה המון.

  5. מדובר בחתיכת שוק, הדברים לא פשוטים בכלל, קצת מספרים:

    צפי הביקושים להארדיסקים לרבעון הקרוב (3 חודשים) היה 200 מיליון יחידות.

    המחסור הכולל הצפוי אצל כל החברות בעקבות ההצפות - 60 מיליון הארדיסקים.

    נגיד את זה שוב: 60 מיליון הארדיסקים שלא יסופקו ל 60 מיליון אנשים שרוצים לקנות אותם בשלושת החודשים הקרובים.

    הולכים להיות חסרים 20,000,000 הארדיסקים לחודש בזמן הקרוב. - לא סיגייט ולא יודה, ניאו, סופרמן או שאר גיבורי על יצליחו להשלים את זה, זה לא משנה אם הם ירצו או לא ירצו.

    בועת המחירים לא נוצרת בגלל שיוזרים בפורום קנו או לא קנו דיסק קשיח, מה שקובע אלו ההזמנות של לקוחות ענק כמו ושאר יצרניות OEM שקונות מיליוני יחידות וכרגע אוגרות כל מה שאפשר - במיליונים.

  6. הכל ספקולציות שמתבססות על קצת יותר מכלום. אם אני לא טועה ההצפות עדיין לא נגמרו מה שאומר שאפילו אין הערכת נזקים (מן הסתם צריך שיגמר הנזק לפני). כל הודעה שמוציאה WD לפני הערכת נזקים ובניית תוכנית שיקום בעקבות אותה הערכה היא בעצם שיווקית ונועדה להרגיע את השוק ממצב של פאניקה מוגזמת ומיותרת.

    מעבר לזה אלו חוקי הכלכלה שיקבעו את המחיר, מצב השוק ומתי המצב יחזור לקדמותו. אין כאן לאפקט הפסיכולוגי יותר מדי מקום כי אלו נזקי טבע ומשוואות כלכליות. אותו סיפור כבר קרה בעבר עם שריפת ענק במפעלי (אם אני לא טועה אפילו פעמים). עד כמה שאני זוכר לשוק לקח יותר משנה ומשהו לחזור לקדמותו.

  7. עם המחירים הגבוהים כל יצרני ההרדיסקים מגבירים את היצור במפעלים שלהם.

    בהתאם למחירים הגבוהים הדרישה יורדת.

    זה רק עניין של זמן עד שהמחירים ירדו שוב.

    המצב מסובך יותר. אין ממש "כל יצרני ההרדיסקים", אין כמעט יצרנים - 2.5 יצרנים כשאחד כמעט מושבת זה אומר שמה שנשאר הוא קרוב למונופול ומונופולים נוטים דווקא להקטין קצב ייצור בשביל להעלות מחירים (עד נקודה מסויימת כמובן). ברגע שהמצב חוזר להיות יותר תחרותי האפשרות הזאת של המונופול פוחתת או נעלמת. לגבי הביקוש, הוא דווקא זה שנשאר קבוע פחות או יותר במקרה הזה. ביקוש הוא תמיד תלוי מחיר, ביקוש משתנה הוא כלפי אותו מחיר - למשל: ב100 ש"ח אני קונה דיסק אחד לעומת ב100 ש"ח אני קונה שני דיסקים, זה שהמחיר עלה ובגלל זה אני קונה פחות לא אומר שהביקוש שלי השתנה.

    אני מאמין שייקח קצת זמן לשקם את יכולות הייצור של WD ושאר התעשייה של הדיסקים שם. ייקח גם קצת זמן לחברות שנפגעו "לשקם" את ההפסדים והעלויות שלהן בעקבות ההצפות (אני מקווה שהביטוח שלהם יזרז את זה). רק לאחר מכן נחזור למצב של לפני חודש.

  8. אז זה אומר שזה "רחב מדי ולא מעשי ממש" בשבילך אישית.

    אני יכול לספר לך על עבודה בחברת השקעות בבורסה שבה גם 4 מסכים לא הספיקו אפילו שזה תופס חצי משרד, יש כלכך הרבה אינפורמצייה שצריך והיכולת לקבל יותר ממנה באותו הזמן שווה כסף. תמיד גם יש כיסא ארגונומי בקונפיגורציות כאלה (מסתובב, גלגלים, גובה, כיוונון וכו').

    אני מניח שאנחנו לא מדברים כאן על עבודה בייתית סטנדרטית מול , ומסנג'ר :), אלא על צרכים שונים של אנשים שונים.

    לגבי הרבה מסכים - לי לא נוח לעבוד אפילו עם שני מסכים (לא של 17") אבל אני בטוח שאתרגל ברגע שיהיה לי צורך אמיתי בכך.

  9. איך זה יכול להיות אידאלי אם שלושה מסכי U3011 עדיפים מבחינת שטח עבודה והתאמה לרזולוציות\גובה\עיצוב וכו'? :lol:

    כשנסחפים עם התמורה למחיר כלפי מטה אז באמת אין גבול למה נחשב "אידאלי". בסופו של דבר זה אישי.

    בהתחשב בעובדה שהוא אמר שאחד היתרונות זה תצוגה של 3 על 4 שנפוצה בשוק, עניין הפורטרייט יכול לרדת מהפרק. מה שכן, 450 ש"ח זה נתון שגם לדעתי פותר את כל הבעייה.

  10. רק אני רואה ש2 מסכים של 24 זו האופצייה הטובה ביותר? 8)

    נראה לי שבאמת שאלת יותר את עצמך לגבי האופציות ולא אותנו, בעיקר כשהחסרת את הנתון החשוב: "כמה זה עולה לי", אחרת למה ללכת על משהו נמוך יותר?

    (ה27 מסך מעולה אבל יש לו פחות שטח עבודה מ2 של 24 בצורה משמעותית והוא שונה לחלוטין ממה שכולם עובדים איתו, זה גם גודל הנקודה הקטן שייתן התרשמות לא נכונה).

  11. מהעריכה שלך אני יכול לנחש שאתה מתבלבל בין מסך LED אמיתי לבין מסך עם תאורת LED כשהאחרון זה בערך 99.99% מהמסכים שניתקלת בהם שרשום עליהם LED.

    מסך LED אמיתי זה מסך שבכלל אין לו תאורה אחורית ומדובר בטכנולוגייה חדשה לגמריי בה המטריצה משתמשת בטכנולוגיית LED והיא גם עובדת הפוך לגמריי מLCD (כמו כל המסכים שציינת, לא משנה איזו תאורה אחורית יש להם). מסכי LED כאלה מציגים איכות תמונה וצבעים מעולים ואין להם בעיות של זוויות צפייה או זמן תגובה. וכמו שציינת לגבי השחור - השחור שלהם אמיתי (כי אין להם תאורה אחורית), בכל שאר המסכים שציינת הוא אכן אפור.

    אין היום ממש אפשרות להשיג מסך מחשב שהוא LED אמיתי, יש אולי דגם או שניים שנמכרים והם מאוד יקרים וקשים להשגה, גם הגדלים לא משהו.

    זה משתנה בימים אלו אבל יש זמן עד שהטכנולוגייה תפרוץ בצורה המונית התחלתית. בינתיים משתמשים בה במסכים קטנים של פלאפונים ומצלמות.

    מעבר לזה אין קשר בין מה שנאמר לבין כל המסכים שאתה יכול לקנות היום שרשום עליהם LED. זה שבמכונת כביסה ובמכונית יש שימוש בחומר "ברזל", זה לא אומר שזה אותו מוצר.

    מה שהיום נמכר כLED הוא LCD לכל דבר שפשוט משתמש בתאורת LED וכמו שרשם QTTP בתשובה המפורטת - ההבדלים באיכות התמונה בשורה התחתונה זה פחות או יותר כלום. היתרונות הם יותר אסתטיים וסביבתיים וליצרן הם גם יתרונות שיווקיים כי הוא כביכול גורם לך לחשוב שמדובר במשהו חדש וכך גורם לך לרצות לשדרג ולהוציא כסף. כמובן אפשר לציין כאן שיש ניצול של טכנולוגיית מטריצת הLED החדשנית שהזכרתי לשימוש שיווקי זה.

  12. זה בטח לא יזיק לבדוק. הזמנה מוקדמת לפעמים יכולה להזיל את הכרטיס, אבל זה תלוי מקרה ובעיקר תלוי אם היעד הוא מבוקש בתאריך שאתה רוצה לטוס. אני ממליץ לך להיכנס לסוכנות מכובדת ולברר שם, עדיף להיות מוכן להכל.

    גישת הערבון מוגבל שהזכרת היא מומלצת לדעתי. תגיע עם ראש פתוח, אתה לא יודע לאן הטיול ייקח אותך. אני לא כלכך הבנתי את הקטע של מסיבות גדולות ורעש גדול (נשמע לי כמו תאילנד) אבל בדרום אמריקה יש אנשים נהדרים ומיוחדים עם תרבות מעניינת והם בד"כ הסיבה להשתקע במקום מעבר "לחצי יום עד האוטובוס" בשביל להכיר קצת את האווירה, האנשים והקסם של כל מקום. זה לא צריך לבוא על חשבון טרקים וטיולים, בד"כ זה משתלב, אבל כמו שכבר הבנת - הכי טוב פשוט לבוא עם ראש פתוח, ההנאה מהכל כבר תגיע לבד.

    לגבי שק"ש נורט'פייס שנקנה ב100 שקל בנפאל - תרשה לי להזהיר אותך. אם שק"ש של נורט'פייס במזרח נקנה ב100 ש"ח הוא לא שק"ש של נורט'פייס :). אחותי לפני כמה שנים קנתה לי תרמיל יום מגניב של נורט'פייס מנפאל, הוא היה באמת יפה. יום אחד הסתובבתי איתו כשחיפשתי נעליים בחנות טיולים והמוכר ראה את התיק מרחוק והתלהב: " וואו זה אחלה תיק, גם אני מוכר את הדגם הזה של קרימור". ובאמת היה לו דגם כזה של קרימור :). אני חושב שהזייפנים שם במזרח החליטו לגוון את הלוגואים כשהעתיקו את הדגם של קרימור, בטח יש גם את אותו הדבר עם מיצובישי או או לא יודע מה.

  13. מי שיכול לעשות טרק עם חולצה טרמית - כל הכבוד לו. אני טיפסתי על הוויאריקה עם טי שרט קצר - אחרי שקשרתי לעצמי את כל שאר השכבות שחיממו אותי בטירוף בטיפוס הלא קל והורדו לאט לאט :) (זה היה בוקר אחרי שלושה ימים של סופת שלגים, הטיפוס קשה הרבה יותר במצב כזה). השכבות החמות היו רק למנוחה בפסגה, אמנם היה יום שמש אבל איפה שיש מאמץ פיזי רב (יעני טרק ולא שבילי פארק הירקון) צריך אוורר טוב וטמפרטורות סבירות.

    כמובן אסור לזלזל בקטע של חימום בשאר המצבים, הפטגונייה מאוד קרה בדצמבר. אני לא זוכר איזה פליז קניתי (הוא לא היה מהיקרים) אבל אחרי הטיול ממש שמחתי שהדגם הזה היה איתי, הוא פשוט סידר אותי, ודי הספיק להתמודד עם הקור במקום לצאת כל יום בבוקר עם 4 שכוות רק של חולצות ולסבול בטיול מסרבול וחוסר דינמיות מיידית (חשוב לא להיות מסורבל בטיול).

    לגבי שק"ש, זה בהחלט משתלם אם אתה עושה - המון - טרקים. אני רק יכול להגיד לך מהניסיון שלי שבטיול הראשון לדרום אמריקה לקחתי שק"ש טוב וקיללתי כל רגע של להיסחב איתו, הוא פגע לי בכל שאר הטיול. בכל מקום וטרק היה ניתן להשכיר שק"ש ובהרבה מקומות לקנות שק"שים. איזה שק"ש מתאים לי למדתי מתוך ניסיון בלבד והבנתי שזה היה טיפשי לנסות להיות חכם לפני ולקנות משהו שהוא אישי בלי ניסיון והיכרות לפני. בטיול השני שלי לדרום אמריקה כבר לא לקחתי שק"ש :) כבר ידעתי שאני לא אעשה 70% מהזמן טרקים והיה חשוב לי המקום בתיק והעיקרון של להיסחב עם כמה שפחות דברים שהם לא בשימוש קבוע. אני לא טוען שזה מיותר וזה בהחלט תלוי באופי הטיול ובאופי האישי של כל בן אדם (יש אנשים פדנטים, יש אנשים שמחפשים את הפרסטיז' מאחורי עולם הטרקים, יש שמטרקים 75 אחוז מהטיול, יש באמת כל מיני אנשים והחשוב הוא שכל אחד יהנה ממה שעושה לו טוב).

    כנ"ל גם עם אוהל וגזייה (הקטע של לקחת אוהל לטיול שהוא לא 90% טרקים נראה לי הכי טיפשי, יש שם אוהלים להשכרה בכל מקום).

    לגבי מכנס, אני לא רוצה להגיד משהו אנטי גאדג'טי באתר כזה אבל מכנס טיולים עמיד ונוח תמיד אפשר לקפל :) . השאלה כמובן עד כמה אתה מתכוון לעשות טרקים כבדים עם שטח מטורף ובעיקר כזה שמשתנה לחלוטין, לחצות נהרות וכדומה וכמה גם להסתובב בערים ולהכיר את ההיסטוריה והאוכלוסייה. אני יכול להגיד לך מנקודת מבטי שרוב המכנסיים המתפרקים ובעיקר אלו מניילון נראים מאוד מגוחכים, לא מכובדים ולא מתאימים לטיול ארוך בעיר ביום שמשי וכידוע - אתה לא לוקח איתך מלתחה שלמה לטיול כזה והמטרה למצוא ציוד שידע להיות שימושי לכמה שיותר מצבים.

    בכלל, אם אין ניסיון ולא יודעים בדיוק איך יראה הטיול אני לא הייתי ממליץ להשקיע בטירוף מראש בכל הציוד ולעשות מזה עניין. גם הכל תמיד אפשר לקנות שם כשנמצאים בערים גדולות (לא כדאי לבנות על כפרים קטנים או ערים קטנות למרות שגם שם לרוב לא חסר ציוד). קל מאוד למצוא את עצמך עם ציוד מיותר (או כזה שלא בדיוק מתאים למה שאתה צריך) אם זה הטיול הראשון שלך. אני אישית תרמתי לא מעט ציוד (או זרקתי) במהלך הטיול, לא היה אכפת לי כמה זה עלה כל עוד זה בא על חשבון הנוחות וההנאה וההתאמה הנכונה בטיול.

    עוד עקרון חשוב - צרות והפתעות לא נעימות תמיד יהיו בטיול כזה. לא כולם אוהבים את זה - אני אישית נהנה מזה כי זה חלק מהחוויה ומשאיר אחלה סיפורים וחוויות (כשהכל מושלם גם הכל משעמם, בייחוד עם הזיכרונות שיישארו לך לשנים ארוכות שזה חלק חשוב מהטיול). לכן לא צריך להילחץ ולחשוב - יאוו מה יקרה אם אגיע למקום X ויום לפני אגלה שאין לי בגדים מתאימים וזה בכלל חג, או שאתקע באזור מסוכן בלי שהיה לי ציוד מתאים לפני. ככה שכמה שתנסה למנוע מראש, צרות וחוסר מוכנות תמיד יהיו שם אז תחשוב כמה הכל שווה לך, כשהכל כמובן על חשבון הגמישות והרוגע של ההכנות לטיול או לכל תת טיול בתוך הטיול עצמו.

    כמו רבים כאן אני חושב שמה שבאמת חשוב מראש זה הנעליים (לי אישית גם היה חשוב שיהיו נוחות בהליכה ארוכה ולא היה קל למצוא דבר כזה). והמוצ'ילה, שלדעתי בחרת גודל קצת קטן אבל אני מניח שזה בגלל הגודל הפיזי שלך, באמת חשוב שיהיה נוח. אני אישית גם הייתי מוסיף פליז נוח כי זה היה גם משהו בשימוש של 100% והיתי מאוד שמח על הקנייה שלו ועל זה שהוא היה איתי מראש. בהקשר הזה - אם אתה מתכוון גם להכיר ולהתחבר לאנשים ואוכלוסיות ולהסתובב במקומות עירוניים - תחשוב על הצבעים, פליז בצבעים זוהרים ושמחים או בהירים רק ירחיק אותך מאנשים כי זה נראה מוזר מחוץ לטרק (טוב, המשפט הזה מתאים יותר לכלל הלבוש שלך). אני העדפתי משהו סולידי שמתאים לכל מצב וכך גם בכלל לגבי כל הלבוש בטיול, אבל לי חשוב בד"כ גם להתחבר עם אנשים, מטיילים, אוכלוסיות מקומיות וכדומה... אתה יכול לנחש איך אתה מגיב שאתה רואה איזה מטייל שנראה כמו לייצן עם כל הלבוש המגוחך והצבעים המוזרים כשהוא מסתובב באמצע תל אביב, שלא לדבר על אחד כזה שיושב בפאב בערב :).

  14. אגב גם את המחשב לא הרכיבו לי טוב

    הספק כוח היה הפוך .....

    לא יודע איזה מארז קנית אבל ישנם מארזים שבהם היצרן דורש לשים ספקים מסויימים "הפוך". למשל מארזי מדגמים 200 ו 300. בדגם ה300 היקר יותר שבא עם חוברת מכובדת יותר רשום את זה מפורשות: אם יש לך ספק עם מאורר בתחתית אז להרכיב את הספק הפוך. הסיבה היא שבמארזים אלו אין פתחי אורור בתחתית המארז מה שיגרום לספק "להחנק", ז"א המאורר יאלץ לעבוד מהר יותר כי פחות אוויר זורם. לדעתי זה גם יגרום ליותר רעש וכנראה גם חום - תלוי בבקרת מהירות החכמה של הספק.

    מה שכן זו דרישת יצרן המארז, זה לא שהמחשב יכבה אחרי 2 דקות אם לא תעקוב אחריה (מה שלא מומלץ כמובן).

    דבר נוסף - אני לא מצפה מכל אחד להגיע לרמת הידע הזו (למרות שגם בלי הגיון בריא זה רשום לרוב במדריך המארז), הדברים רשומים בשביל להראות שלא כל דבר הוא תמיד רע כמו שהוא נראה.

    לגבי הזכרונות ומה שרשמת, קשה להבין מהדברים שלך מה היה הסדר ( "או משהו כזה" ) אבל הסדר שרשמת שצריך להיות הוא שגוי לחלוטין. הסידור החדש הוא אכן לא הגיוני והסלוטים נספרים בצורה לא הגיונית. הסדר הנכון הוא:

    הראשון (האמיתי) הוא השני, השני הוא הראשון , השלישי הוא הרביעי, הרביעי הוא השלישי, החמישי הוא השישי והשישי הוא החמישי. כשהספירה מתחילה מכיוון המעבד. גם זה ד"א - רשום בחוברת של לוח האם. הבלבול נובע משינוי סדר הזיכרונות בפלטפורמות החדשות של (מהשנים האחרונות).

    שוב, אין לי מושג מה באמת קרה, בעיקר כשרשמת לא ברור אבל עושה רושם שמי שהרכיב לך את המחשב - יכול להיות שהוא בעצם תותח ובדיוק ההיפך ממה שרשמת. אבל כמו שאמרתי זה רק מהסקת מסקנות בסיסית של מה שרשמת, כי באמת לא ברור מה באמת היה (כככה שאולי ההשערה הזו לא נכונה).

    לדעתי מיהרת להכפיש בפומבי בלי לבדוק לעומק, כנראה זה המחיר לוואי של מדינה חופשית מאוד :cool2: .

  15. אחד התרדים היותר לא הגיוניים שנתקלתי בהם לאחרונה.

    אבל שיהיה בהצלחה, הרמקולים לא רעים, הטלווזיה היא דור קודם אולי כדאי להחליף (גם ככה הLED הזול של לא עובר נהדר את הביקורות). אני גם מקווה שאתה לא משלם משלוח לפי משקל ויש לך מכולה או משהו.

    בהצלחה !!

    (עד החצי שנה הבאה כש X Y Z ...).

  16. וזה בדיוק מה שיפה.

    לא סתם זה דגם מומלץ והתימחור המעולה נועד לחלץ את שארפ מהמצב הלא מזהיר שלה בשוק הזה שהקוריאנים משתלטים עליו (הערכה שלי).

    זה שטלווזיה כלשהי היא LED לא אומר הרבה מבחינת האיכות, כל הקטע של המחיר הטוב פה הוא שיש לה LED אחורי עם פונקציית LOCAL DIMMING, זו שיטת תאורת הLED הכי טובה שקיימת (מבין 4 סוגים) והיא משמעותית טובה יותר מהנחותים (תאורה צידית - לפי אזורים או קבועה).

    זה עדיין אלף ש"ח יותר מטלווזיה זולה עם תאורת פלורסנט אבל מדובר במציאה אמיתית למי שיש התקציב, יישום אמיתי של LED במחיר ממש טוב.

    ורק כדי שיהיה ברור - המחיר הטוב הוא בכל העולם , מומלץ לקרוא ביקורות.

    למי שמצפה לכל שאר הפינוקים כמו 120HZ, עשרים שלטים או לא יודע מה כמובן שהוא לא ימצא את זה בטלווזיה תקציבית אבל כרגע הטלווזיה הזו נותנת את התמורה הכי טובה של איכות למחיר ביחד עם איכות תמונה מעולה אני חושב בטלווזיות עד 6000 וקצת יותר ש"ח.

    יש להם את דגם ה700 שמציע יותר פינוקים בעוד קצת כסף אבל אז זה כבר פחות מלהיב.

  17. Sharp LC40LE600E

    זה אמנם בדיוק בתקציב (יעני לא הכי זול) אבל אם איכות תמונה אתה רוצה מדובר בטלווזיה עם תאורת LED שהיא אחורית עם LOCAL DIMMING, זה סוג התאורה שהכי משפר את איכות התמונה (קונטרסט ושחור קרוב לפלזמה). לרוב מסכים אלו הם מאוד יקרים אך פה שארפ יצאו עם מסך כזה במחיר ממש ממש טוב.

  18. ice2k לשאלתך, בעבר עבדתי בDATA של אורנג', וכיום אני בפלאפון.

    יפה, פעם הבאה תציין ניגוד אינטרסים בין התבטאות לגיטימית לגבי עובדות של אנשים בפורום לבין האינטרסים של המעסיק שלך לפני שאתה אומר מה שאתה רוצה להגיד.

    כששאלתי אותך את השאלה, ביקשתי שתבדוק עם המכשיר שלך ולא עם המכשיר של אמא שלך.

    מאחר ואתה טוען שהסלקום שלך עובד שם מעולה, כנראה שהוא מחובר בGSM ולא בUMTS.

    הבנתי אותך טוב מאוד לגבי איזה טלפון רצית לבדוק ובדיוק על זה הגבתי. הדברים כמובן מיועדים לקרואי הפורום ולא לעובד פלאפון. אני מקווה שלא נגיע למצב שבזק תגיד שבגלל מגבלות טכנולוגיות הרשת שלה קורסת בעומסים כבדים וכולנו נגיד לה " אה וואלה, נכון, אז אין בעייה ששיחות יתנתקו - הרי יש לכם מגבלה טכנולוגית... ::) ".

    ויפה, לסלקום אכן יש פיתרון כשאין קליטה בדור 3 וזה מעבר לדור 2 שנתמך ברוב המכשירים שיש בארץ אצל אנשים, לפלאפון אין את הפיתרון הזה ואצלהם פשוט אתה לא יכול לנהל שיחה במצב כזה. (ד"א - אני כיוונתי את המכשיר האישי שלי לדור 2 חוץ ממתי שאני גולש, עוזר לקרינה+סוללה).

    לכן, פחות מפריע לי אם סלקום תשקיע עכשיו עשרות מיליוני שקלים בטכנולוגיית סופר מהירה שכמעט אף אחד לא יישתמש בה (בדיוק כמו שבקושי משתמשים בטכנולוגיית דור 3 שהושקה לפני שנים לא מעטות) וכן מפריע לי שפלאפון עושה זאת בזמן שללא מעט אנשים אין יכולת לנהל שיחה כמו שצריך, ועוד במרכז גוש דן מקום מרכזי במדינת ששם אפשר לטפל נקודתית.

    או לחלופין - לדאוג לאותם לקוחות שיש להם בעייה בדרך אחרת (ציוד למשל), זה יעלה להם כסף וכנראה הרבה פחות ממה שהם מוציאים על דברים שלא מעניינים או יעניינו את רוב האנשים (טכנולוגיית HSDPA יותר מהירה ממה שיש לי בבית, כנראה יכולת לשדר סרטי BLURAY בזמן אמת יותר חשובה לחברת תקשורת טלפונית מאשר שיוכלו לנהל שיחות).

    לכן זה נקרא יריקה על הלקוחות וזה מעיד על אופי החברה במדיניות שלה כלפי הלקוחות גם לעתיד. זה הכל.

  19. ^^

    תעשה בדיקה כשאתה אצל אמא שלך, אם המכשיר שלך מחובר בדור 2 או דור 3.

    מבחינה כלכלית, לפלאפון אין טעם לשפר את תחום ה2100 יותר מידי.

    א) רווחים על מכשירים שקונים מהם...

    ב) השקעה בתדר עתידי טוב יותר...

    אני מעדיף לעשות סנדוויץ' פסטרמה, לא כלכך הבנתי מה אתה שולח אותי לעשות בדיקות לא קשורות כאילו עוד שנייה אנחנו אמורים לבכות שלפלאפון יש קשיים ואתגרים טכנולוגיים (את ה100 ש"ח דמי מעבר לכרטיס SIM הם לקחו ממנה בלי לשאול שאלות מיותרות). אין שם קליטה של פלאפון 2100 נקודה, לפלאפון אין דור 2 (חיסרון שהם צריכים לטפל בו) ואתה לא מספק להם שירות אלא הם לך, לא נולדתי אתמול. אם זה ממש קשה - אז ברור לך שניסיתי לטפל בזה? הם מודים שבאיזור ההוא אין קליטה של 2100 אך באותו משפט הם הוסיפו - אל דאגה "אנחנו פורשים רשת חדשה" (אה - תודה, אבל היא קשורה לבעייה בדיוק כמו הסנדוויץ' פסטרמה).

    שתבין - הפירסומים שלהם לגבי פריסת רשת 2100 סופר חיוביים כבר זמן רב, הם כל הזמן משרים אווירה של הכל טוב ושכולם יוכלו להשתמש בעשרות אלפי הטלפונים שמסתובבים אצליהם ומסתירים את כל הבעיות או הנתונים הטכנלוגיים. אין כאן תמימות וחצי תמימות.

    בקיצור בושה וביזיון וסטירת לחי ללקוחות. ואני שמח שאתה מאשר שזה טוב להם כלכלית לירוק על לקוחות ובמקום הבסיס שצריך לספק להם ליצור משהו שיכניס עוד כסף בדיוק באותה שיטה, עד שיהיה אפשר לירוק גם על לקוחות השיטה החדשה אחרי שהם כבר השתכנעו ואז להכניס עוד משהו ועוד משהו ועוד משהו...

    באמת לא ברור לי מה רצית להגיד ...

    * רק דבר אחד אחרי קריאה כאן שאולי לא הבנתי טוב:

    יכול להיות שאתה עובד בחברת פלאפון או או אורנג' ?

    אם כן (ואולי לא) - לא חשבת שמן הראוי לציין זאת כשיש לך טיעונים כאלה בדיון כזה ? אם היתי טועה במה שאני חושב אז מילא, אבל כיוון שלא - לא חושב שיש מושג שנקרא "גילוי נאות" ?

    * כמובן אם הבנתי לא טוב לגבי עיסוקייך - התעלם מדברי.

  20. וזה טוב למי ?

    המטרה היא שיהיה טוב לכולם, לא למר בחור X או Y שרוצים לגלוש הרבה באינטרנט.

    *עריכה - שים לב לנושא התרד, הוא לא קשור לדיון של 850 מול 2100. הם משיקים דברים חדשים שעולים להם הרבה כסף לפני שגמרו לספק דברים בסיסיים.

    אני עובד בסלקום על 2100 ואין לי שום בעיות שיחה. אימי נמצאת בפלאפון עם מכשיר 2100 ואין בדירה החדשה שלה קליטה וזה בלב גבעתיים רמת גן.

    ואנחנו מדברים פה על שיחות לא על גלישה באינטרנט.

    אולי אני אמליץ לאמא שלי לקנות נקסוס 1 לגלישה סלולארית כי פלאפון משקיעים ברשתות איטרנט מהירות במקום ביכולת שלה לנהל שיחה. זה נכון שהיא לא יודעת אפילו איך להפעיל את המצלמה בטלפון שלה - אבל העיקר שיהיו לה יכולות גלישה של 5 מגה לשנייה באמצע הרחוב.

    עזוב,

    זה בושה וזה ביזיון, ופלאפון אכן לא משקיעים בצרכים של הלקוחות שלהם אלא רק בדברים שמכניסים כסף עתידי.

    קליטה בכדי לנהל שיחות ברחבי מדינת ובטח שבטח במקומות מרכזיים - זה הבסיס וזה המינימום שהם צריכים לספק.

    מה לעשות - רוב רובם של המכשירים פה הם 2100, לקנות מכשיר חדש שהוא לא בסיסי בשביל לפתור את ההתנהגות שלהם זה לא ממש נשמע הגיוני.

  21. מה עם פרישה של 2100 ?

    רע לדעת שהם משדרגים לרשת חדשה כשאין קליטה עם המכשיר 2100 בלב רמת גן גבעתיים, מה שנקרא להשתמש ולזרוק... "למי שיש בעייה שיקנה מכשיר דור 3 חדש שתומך גם ב850...".

    שיקולי ההשקעה שלכם ממש לא מתחשבים בלקוח הסובל ברשת שלכם... מאכזב פלאפון, ממש מאכזב...

  22. קשור מכיוון שביצעתי החלפה של HD5850 אל הGTX470 מסיבות דריברים. אז אצלי בקרב ניצח הענק הירוק (Nvidia = שרק???)

    לא זה לא קשור וזה מפריע בתרד.

    אנחנו שמחים שקנית כרטיס חדש, ועוד יותר שמחים שהצלחת איכשהו להשקיע רק 200 ש"ח ולהחליף ל470... ולא - זה ממש לא מעניין אותנו, אפילו שאנחנו מזדהים עם השמחה והגאווה שלך בנושא זה.

    ואם להשתמש בשפה שלך: זה לא מעניין אותנו כי זה לא מעניין אותנו (סמוך עליינו - חכה לשבוע הבא ותראה)...

    * בתרד הזה יש מידע מעניין רציני ועם קישור למקורות המידע, צריך מדי פעם להזכיר שזו המטרה שלו.

×
  • צור חדש...