Yuval_CH - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Yuval_CH

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    23
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של Yuval_CH

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

0

דירוג

  1. רועי / קיריל TMS מה קורה איתכם ? אני מתקשר למכירות ורוצה לבצע הזמנה ויש לי מס׳ שאלות אז קיריל אומר לי ״מחר אני אענה לך למייל״ . אני אגיד שוב בעברית: אני רוצה להריץ הזמנה ומציע לכם לחזור אליי עוד היום בבקשה. לא אומרים ללקוח שיחזרו אליו מחר אם הוא מוכן לבצע הזמנה היום ועוד לא הסתיים יום העבודה.
  2. בהתחלה רשמתי ללא מסך. אני מעוניין לרכוש מסך לעריכה 27 אינץ׳ (לא יכול יותר גדול) לא קשור למפרט עצמו ולתקציב. על אילו מסכים היית ממליץ ?
  3. התחרטתי ויכול להיות שאני צריך לפתוח דיון נוסף. צריך בנוסף בבקשה המלצה למסך 27 אינץ' לעריכה.
  4. אני הבנתי את כל שאר ההסברים חוץ מה 2 טרה של הקאש. אין בושה בלשאול אם לא זוכרים/יודעים משהו מסויים וזה לא מוריד ממך אם תסביר לי למה התכוונת בכל מה שקשור לליטרום או שאשמח לדעת מה לשאול בגוגל כדי להבין למה התכוונת. יש כאן 4 כוננים - הבנתי שימוש בשלושה מהם - אחד שאני עדיין לא מבין, זה לא כזה סיפור. בכל מקרה תודה רבה על המפרטים, מעריך את העזרה.
  5. מאיפה החברה הזו XPG ? לא מוכרת לי. לא ראיתי ששמת SSD במפרט, אני צודק ? אם כן מדוע ? לגבי הכרטיס מסך : 3060 12 ג'יגה יותר טוב מה 3070 שעבר אובר קלוק ? במפרט שקיריל (מי זה רועי בכלל) שלח לי לא ראיתי קירור מים. מעולם לא התקנתי במחשבים שלי קירור מים, האם מדובר בהתעסקות ? כי אני יודע שמים מפנים חום הרבה יותר טוב מאוויר ככה שאין לי בעיה עם זה. מה זאת אומרת 2 טרה בייט לטובת קבצי מטמון ? אשמח להסבר
  6. אז לצורך עריכה גרפית חשוב לבחור מעבד K ? אם אני מבין אותך נכון.
  7. הכונן הפנימי SSD לא מספיק גדול לי - יש לי לפחות מעל 1.5 טרה של תמונות ומוסיקה על המחשב נכון להיום והיד עוד נטועה (וזה אחרי סינון ועריכה של תמונות). בקיצור לא מספיק גדול ואני מעדיף עוד כונן קשיח SSD נפרד למערכת ההפעלה שלא מצריך יצירת מחיצות.
  8. אין תוכנות בשימוש מעבר לפוטושופ ולייטרום. בכל מקרה אלו תוכנות מספיק כבדות. איך ה RTX מבחינת ביצועים של עריכה ?
  9. אז לא צריך. ארכוש כונן חיצוני. תוכל בבקשה לעדכן מפרט כי אני צריך שני כוננים קשיחים. אחד למערכת הפעלה והשני לתמונות ומוסיקה. בכל מקרה החנות של TMS נמצאת בנתניה ואם משהו משתבש אני צריך לקחת את המחשב מהקריות לנתניה וזה גיאוגרפית לא מתאים, אלא אם יש לכם שירות של לקחת ולהחזיר מחשב מלקוח בעזרת חברת משלוחים.
  10. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? תקציב עד 12,000 - ללא חריגה מהתקציב. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? שימוש עיקרי לעריכה גרפית ואחסון כמות גדולה של תמונות ומוזיקה. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? אין צורך בציוד היקפי. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) אין רכיבים נוספים שאפשר לצרף להרכבה. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? מדובר בחדר קטן אז חשוב שלא יהיה רועש מידי. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין הגבלה על אלש מהפרמטרים הנזכרים. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? יש צורך לכלול מערכת הפעלה וינדואוז 64 ביט בעברית. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. מכיוון שמתגורר בקריות מעדיף לרכוש באזור חיפה והקריות. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? מייד עם קבלת הצעת מפרט טובה שתהיה רלוונטית לשימוש שלי. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? חשוב שיהיה כונן דיסקים כחלק מהמפרט. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) קיים מסך של Dell. כרגע מחובר בחיבור VGA לכרטיס מסך אבל יש לו חיבור HDMI אחד. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: מעדיף שמערכת ההפעלה תהיה מותקנת בכונן נפרד מהכונן בו מאוחסנות התמונות והמוסיקה. יש לי המון המון מוסיקה והמון תמונות. מבצע גיבוי מידי פעם לכונן קשיח חיצוני.
×
  • צור חדש...