תוכן DrizziTx - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

DrizziTx

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    701
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי DrizziTx

  1. הי A-10,
    לטעמך יש כאן בעיית חומרה כלשהי בוודאות?

    ואיך סוללת ביוס קשורה? (איך לוודא שתקינה? כשמחשב עולה אין צורך לשנות הגדרות CMOS וכאלה)

  2. הי אנשים,

    אז שאלה כזו, יש לי מחשב נייח די ותיק (שלוש שנים פלוס או משהו כזה)ף עובד 24.7 ורווצה לוודא שהתופעה שאני ניתקל בה כבר שנים בסדר או שמדובר במשהו שדורש טיפול עכשוי כדי למנוע כשל חמור יותר עוד X זמן.

     

    כשיש הפסקת חשמל, קפיצת חשמל, כשהחשמל חוזר, הרבה פעמים (קשה להגיד באחוזים אבל זה קורה הרבה) המחשב לא עולה, יש חשמל למחשב:
    - נורת "מחשב דולק" עובדת

    - מאוורררים מסתובבים (לוח אם, מעבד, מארז)

    אבל אין ממש POST, אין חיווי מסך אין כלום, כיבוי הדלקה המצב חוזר על עצמו.


    הפיתרון הוא לפעמים ניתוק מחשמל לכמה דקות מסדר הבעיה, ולפעמים לא ולאחרונה אני פשוט עושה RESET לזיכרונות ע"י ניתוק חלקי שלהם והחזרה למקומם, מה שתמיד עוזר (ופיתרון מוכר מזה שנים ברחבי האינטרנט) - להבהרה המחשב עולה ועובד ללא שום בעיה.

    היה גם אל פסק שעזר עד שהאל פסק התיישן למצב שזה קורה גם איתו והיום הוא מנותק.

     

    אז למרות שזו תופעה מוכרת, השאלה שלשמה פתחתי הת'רד זה, האם זה מעיד על משהו עמוק יותר ודורש טיפול מונע מבעוד מועד.
     

    האם זו:
    1. תופעה ידועה ופשוט להמשיך ככה
    2. בעיה שיש לטפל בה ואז זה יכול להיות:
    2.1 צריך להחליף ספק כוח
    2.2 בעיה בלוח אם
    2.3 בעיה בזיכרונות
    2.4 משהו אחר, בבקשה לפרט

    3. או שבכלל עדיף אל פסק חדש וזהו

    אם חושבים שזה משהו מאיזור ה-2, בבקשה לפרט איך מוודאים שזו אכן הבעיה ומה המלצת טיפול (גם אם זה ברור, שנהיה מה שניקרא "מיושרים" :))

     

    תודה מראש

  3. אתם טוחנים מים!

    מי שמאמין במחאה ושהיא יכולה להביא שינוי, נהדר, צאו לרחובות ונקווה לשינוי.

    מי שלא מאמין, סחטיין עליכם, מקווה בשבילכם שאתם צודקים.

    אחד את השני ב-99.99999% לא תשכנעו!

    רק הזמן יגיד מה באמת נכון וכפותח הת'רד את הדעה שלי אתם כבר יודעים.

    שאו ברכה :):silly::yelclap::xyxthumbs:

  4. תאכלס, שווה רכישה?

    שאלה קשה כי אני לא יודע למה אתה מצפה או אוהב, מבחינתי, שווה מאד קניה (היום קניתי עותק אחרי שניסיתי).

    אתה יכול לשחק אותו כמשחק התגנבות/מחשבה או כמשחק פעולה.

    יכול לשדרג את הדמות שלך בהתאם למרות שבינתיים השידרוגים דווקא לא יוצאי דופן.

    יש לי כ-3,4 שעות משחק ואני אישית ממליץ.

  5. ליוקו: אתה הזוי בדיוק כמו התגובה שלך על אובמה בת'רד אחר.

    כל אחד שמאחל איחולים כאלה ונהנה לראות אחרים סובלים לא שווה את הזמן שלי, אם בת'רד הקודם עוד נתתי לך גושפנקה ואפילו חשבתי שהמציאות עולה על כל דמיון הרי שכאן הדגמת למה אתה לא שווה את הזמן שלי.

    לך חפש ת'חברים שלך בהתנחלויות, כי חבר שלך אני לא, גם כשתבין כמה אתה טועה.

    שלום ולא להתראות!!!

  6. חזרתי ולהן עידכון על רשמים איך היה (למתעניינים):

    7:50 הגענו לאזור והתחלנו ללכת מרחוב ויצמן לאבן גבירול

    8:30 פגשנו את התחלת התהלוכה באבן גבירול, חילקו עיתון חינמי של The Marker עם שלל כתבות מעניינות בעניין, תהלוכה רגועה כשמדי פעם ניצוץ של קריאות לצדק חברתי, אווירה מאד מעניינת

    8:50 הגענו לכיכר, הרבה אנשים אבל לא מפוצץ, גם כאן יש כל מיני כאלה שממשיכים להריע ולצעוקצ וכמובן ערב רב של שלטים. לא הערכתי את השלטים שחילקו מטעם קדימה ומרץ, בהתחלה ביטלתי , אח"כ חשבתי שאולי אבל בכל מקרה היו צריכים לא לשים את שם המפלגה שלהם.

    בנוסף היו חוצפנים שמכרו בקבוק מים קטן ב-10 ש"ח , איך זה בתור אירוניה, ניצול הקהל באירוע שבא להתנגד בדיוק לזה ...

    9:00 עוד לא התחיל כלום, עדיין רגוע יחסית

    9:10-9:20 התחיל קצת דיבורים מהבמה, התלהבות מהקהל, כולם קוראים ביחד , מחשמל משהו

    9:30-9:40 קהל ממשיך לנהור, נהיה צפוף ואנחנו רחוקים מהבמה

    9:50-10:00 לילדים נגמרה הסבלנות וגם לנו מגיע לנוח התחלנו לפלס דרך החוצה, רק מה, ברחובות הסובבים רבבות אנשים, צפוף, מפלסים דרך, מדהים לראות כל כך הרבה אנשים, בתמונה זה נראה ערב רב.

    לסיכום - נקווה שזה ישפיע על ראש הממשלה האטום שלנו, ואם לא אז שיקום מנהיג ראוי שנוכל להצביע לו בתקווה לשינוי המיוחל. האם היו שם 400 אלף או יותר? קשה לדעת, הכיכר קטנה מלהכיל מיליון (לטעמי) אבל היו שם המוני אנשים ולכל אורך הדרך חזרה נהרו עוד מלא אנשים.

    מישהו יכול לספר אם באמת היהודים הופיעו :)

  7. 1+

    עידכון 1: סיימתי לקרוא את הכתבה ששמת כאן, וכן היא אכן מטרידה אבל ההמונים שיוצאים לרחוב לא דורשים הפלת שילטון, לא מביעים תמיכה בקרן החדשה או איך שלא קוראים להם, אלא מראים שהם רוצים שינוי, שינוי תפיסתי והבנה שאי אפשר להתעלם מהצרכים שלהם, בגלל זה אני יוצא לרחוב נקודה

  8. או שלום דובי ...

    אוקיי חברה, מה זה גירשו ימין וכו' וכו', מה אתה יכול לגרש מישהו בהפגנה היום? מה אני מצביע עבור ליף? מה המחאה הזו היא עבור השמאל? לא לא ושוב לא. המחאה והצעדה מטרתה אחת, להפעיל לחץ העל הממשלה שתבין ש-70% מס פלוס זריקת זין על הציבור (שליחה על הביטוי) לא תעבור בשתיקה ושהם אחראים כרגע אז שלא יספרו סיפורים, ואם הם רוצים לשמור על הכיסא שלהם בבוא הבחירות הבאות שיוכיחו שהם פה בשביל העם ולא בשביל עצמם והעשירים.

    זה שיש קומץ קיצונים / אנרכיסטים לא משנה את המטרה הכללית של רוב העם שיוצא החוצה, שינוי בסדר העדיפויות החברתי, הכלכלי, שינוי במיסוי וכו'

    אני אשתף אתכם בהבנה שהיתה לי בזמן האחרון, זוכרים את המשבר הכלכלי שפגע בכל כך הרבה מדינות ואנחנו לא כל כך נפגענו, אז אני חושב שחלק גדול מה קשור שאני אנחנו משלמים מיסים בלי סוף, המדינה עם המיסוי הכי כבד בעולם (70% לפי קורס שלמדתי בעבר)

    עבור כל זה אני יוצא החוצה, ומי שמשלה את עצמו שהנוכחות שלו שם היא בעבור ליף, תהיו בריאים, רק כשהמצב יהיה יותר חרא וגם לכם לא יהיה כסף לרכוש דירה נראה מה תגידו, מקווה שזה לא יהיה "חבל שלא הוצאתי את האף מהבית כזה שינה משהו".

  9. מצטער אין לי מושג מה אתם רוצים, הנוכחות שלי שם היא פשוט לחץ על הממשלה לפעול, ההבנה שאם לא תפעל אז מיליון איש (בשאיפה) יצביעו ברגליים.

    מה הקשר לדפני, שמאל או אנרכיסטים? הרי זה לא שזו הצבעה או אספה בעלת השפעה מיידית, זה לחץ שמטרתו להראות "אנחנו לא מוכנים להמשיך לספוג כאלו מיסים ועלויות לא הגיוניים, או שתיבחר מנהיגות שתשנה"

    לטעמי אי הנוכחות שלכם היא יריה ברגל שלכם כי ההשפעה עליכם, אם יהיו מספיק אנשים, והממשלה אכן תעשה שינויים עקב הלחץ הציבורי, היא ישירה ומיידית!!!

    ואתם יודעים מה, אני מהרבה בחינות מסודר, אז מה? אני נלחם גם בשביל אחרים ....

  10. אני מאד מקווה שזה השתנה מאז, לא מתכוון לקנות את הדור הקודם :\

    בעל החנות שבדק את העניין אמר לי שיש 3 סוגי מארז של הסנייפר (לדברי היבואן) אז אני אופטימי, מה גם שיש מקומות כגון RSM שמוכרים אותו ספציפית ככה שאם לחנות שאני עובד איתה אין גישה, אני אחפש מקורות אחרים!!!

  11. כרגע עידכון לא טוב :(

    קיבלתי אותו, בערב פירקתי מחשב ישן לגמרי, פירקתי ספק (מעביר את הישן הלאה)

    פתחתי את הסנייפר והתחלתי לפרק, ממש מארז מלהיב, פתאום אני קולט איזה שריטה סופר לא חשובה בצד הדלת (צבע דלת כסוף) ומשהו הרגיש לי לא נכון אבל אמרתי "עזוב, אתה סתם מחפש שטויות להיטפל אליהן"

    מוציא אביזרים בודק => אין מתאם לדיסק קשיח 2.5, מחיצה פנימית צבע כסף, חוברת לבנה (ציפיתי לשחורה), אין מאוורר בצד הדלת ... בקיצור חיברתי את כל זה ביחד, מה יוצא? זה הדגם הישן של הסנייפר !!! :kopfpatsch: (לא בדקתי בחנות מרוב שאני סומך עליהם)

    אחרי התלבטות, הרכבתי את המחשב הישן (שקלתי לחכות למארז אבל מה נעשה בלי מחשב כמה ימים טובים? בלי היום ...) והתנחמתי בזה שהוא קיבל ניקוי אבק יסודי. המארז חזר לחנות סגור כחדש (לא עשיתי איתו כלום) ועכשיו בודקים לי אם יש ליבואן את הסנייפר החדש/משופצר.

    בקיצור, כשאתם קונים. תבדקו טוב שזה הדגם הנכון :silly: ביזבזתי על כלום הרבה זמן, אבל לפחות השתפשפתי קצת בפירוק/חיבור מחשב :hat:

  12. seeyouinhell תודה על הטיפים והעצות :hat:אבל

    אני חושב ש-""אז תחסוך ממנו שגעונות של מתלהבים ..."" קצת מיותר, אומנם השם שלך מתאים לניסוח אבל זו שיחה ידידותית, אין צורך להעליב/להתקיף :silly:

    עריכה 1: הזמנתי אתמול את הסנייפר, מאמין שיעמוד בציפיות ואם לא, מישהו יוכל לקנות סנייפר כחדש במחיר מוזל ממני ;^^

  13. זאת אחת מאלה שראיתי, אין כאן ממש איזכור או הסבר לאנטי ויברציה וזה לא היה ברור לי אוטומטית מעצם העובדה שזה גמיש :hat:

    בכל מקרה ראיתי את זה בביקורת אחרת + ההסבר שלך אז תודה רבה :)

    בביקורת ששמת כאן, הוא מזכיר שניתן לחזק את ההרדיסקים עם 2 ברגים, זה לא פוגע באנטי ויברציה?

  14. נ.ב.

    ב-6A19 יש מפרידי גומי למניעת ויברציות בין ברגי הדיסק הקשיח, פיטצ'ר קריטי בעיניי!

    אני לא רואה שום דבר כזה מוזכר באף אחד מהמארזים של CM. אני חושב שזה מה ששמר על הדיסקים שלי בשנים האחרונות ואחת הסיבות למה קניתי את ה-6A19 גם לעצמי וכם לכל מי שחיפש מארז.

    אני מפספס משהו? בטח יש להם מנגנון אנטי ויברציה טוב לא פחות, לא? ...

  15. מבירורים ברחבי הרשת עולה שכולם די מסכימים שהסנייפר עדיף והאמת שכנראה שזה מה שאני אקח, הייתי רוצה את החיבור של ה-HDD החיצוני ב-690 אבל זה משהו יותר גימיקי שכמעט ולא שימושי (עבורי כמובן).

    ההבדל במחיר הוא גם די זניח ולאופציות שידרוג עתידיות שונות יש הרבה יותר מקום בסנייפר.

    תודה לכולם :)

×
  • צור חדש...