תוכן Daglas - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Daglas

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    682
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Daglas

  1. לא נכון - שטויות במיץ. אני ניגשתי לפסיכו' במועד אפריל השנה - אמצע יב'. למדתי לבד שבועיים לפני עם הערכה של קידום, וקיבלתי ציון הרבה יותר גבוה מכמה חבר'ה שאיתי בכיתה (כיתת טכ"מ, לא אנשים מפגרים) שעשו קורס של לחמן.

    אם יש לך תחת ללמוד בצורה עצמאית, ואתה יודע שלא תתפתה לעשות דברים אחרים במקום לחרוש, עדיף שתלמד לבד. תחסוך הרבה כסף, וההפרש בציון הוא לא כזה משמעותי. אם תלמד מספיק טוב את אוצר המילים והביטויים, ויש לך תפיסה מתמטית טובה, כבר יש לך 650+. הטריק הוא ללמוד ללמוד וללמוד - בעיקר את המילון.

    בהצלחה.

  2. דגלס המבחנים קשים?

    הבנתי שבארהש ממש נותנים את השאלות והתשובות וצריך רק לשנן את החומר,זה נכון?

    מה קורה בארץ ובאירופה בנושא התיאוריה?

    אין לי מושג, אני לא בעסק הרבה זמן, ולימודי טיסה נראים לי עכשיו כמו חלום רחוק מאוד. יש לי לסיים 9 שנות שירות צבאי קודם, ואח"כ נתפנה להגשמת פנטזיות. אם יש לך שאלות, תפנה אותן לפורום VATIL - שם הרבה יותר מעודכנים ומעורים בדברים.

  3. בתור אחד שטוען שהוא טס ברשתות וירטואליות (ואני מנחש, כדוגאמת VATSIM או IVAO), הייתי מצפה ממך לאינטיליגנציה קצת יותר גבוהה. אני, בתור טייס וירטואלי לשעבר, הייתי שואל את השאלות האלה בפורום VATIL, ולא בפורום חומרה.

    עריכה: ראיתי שאתה אפילו לא רשום ל VATSIM, ושבפורום VATIL מעמדך רעוע כפה. עשה טובה, השאר את כל עניין הטיסה כתחביב במחשב, ותן למקצוענים, שיודעים לנקד וללחוץ על מקש הרווח לאחר סימן שאלה, להטיס במציאות.

  4. תעשה בעצמך:

    בזק+בינלאומי 5Mb למשך שנה במחיר 144.90

    כאשר לבד 5M במחיר 102 שח לשנה וחצי

    ובזק בין לאומי לבד במחיר 75 שח לשנה וחצי

    אבל אצל הראשונה אתה מקבל 6 חודשים ראשונים במחיר 27.5

    ואצל השניה 5 חודשים חינם, תעשה חישוב ותקבל

    כך שיצאה לך בממוצע לשנה וחצי 127 שח ו127 < 144.9 ...

    ואם לחשב במחיר של 018 עם מחיר ממוצע של 55 שח לחצי שנה אז זה יוצא עוד יותר פחות.

    ואני לתומי חשבתי שאנחנו מדברים על חבילה של 10 מגה. כמה מוזר, בהתחשב בעובדה שאנחנו באשכול בנושא NGN.

  5. בזק בינלאומי טוענים שאין לי אפשרות לקחת את חבילת הבאנדל של ה NGN. סביר להניח שיש להם חבילות באנגל גם ללקוחות קיימים וגם ללקוחות חדשים במהירויות ה ADSL הרגילות, כשהחבילות ללקוחות קיימית קצת יותר יקרות, אבל ב-NGN לא כך המצב.

  6. עד שהספקיות יתנו מחיר ריאלי, בזק תעלה את המחיר של התשתית (עכשיו זה מחיר כניסה של שירות חדש).

    בנתיים דווקא המחיר של הבנדל בזק+בזק בינלאומי, הוא מחיר טוב (ואחריו המחיר של 012). נטוז'יון עדיין חיים באשליה שהם הספקית הטובה במדינה (המחירים שלהם הכי גבוהים).

    הבאנדל הוא ללקוחות חדשים בלבד (כאלה שאין להם תשתית ADSL בכלל). ללקוחות קיימים אין אפשרות לרכוש אותו, וזה פשוט מעצבן.

  7. הפיזיקה של המשחק נוראית. בתור טייס Flight Simulator ותיק, מאוד קשה לי להשלים עם העובדה שכשאתה מטה את המטוס ימינה, הוא ממשיך לטוס ישר, או שאין כל אפקט גלגול כשאר משתמשים ב Rudder. אבל, למרות הכל, אני יכול להגיד שאני נהנה. משחק חביב ביותר להעביר את הזמן, רץ אצלי דיי חלק.

    אני חושב שבין סימולטור לסימוטור, צריך להשתחרר קצת, וזה בדיוק המשחק המתאים. לא הכל חייב להיות 100% מציאותי, ו עשו בשכל שוויתרו מעט על ריאליזם לטובת ההנאה.

  8. שינוי ערך ה AAM ישפיע בעיקר על זמן הגישה. כשאני קניתי את ה 6400AAKS, זמן הגישה שלו עמד על 17ms. לאחר שינוי הערך, הוא צנח לאזור ה12. את השינוי ביצעתי בעזרת הכלי של Hitachi.

    http://www.hitachigst.com/hdd/support/download.htm#FeatureTool

    קרא טוב את הוראות השימוש. לא צריכה להיות לך בעיה מיוחדת לשנות את ערך ה AAM, אך בכ"מ, איני לוקח אחריות.

  9. מוזר, אני זכרתי משו עם 12. לאחר בדיקה קצרצרה באמת מפורסם 8-6GB. טעות שלי. בכך אופן, עדיין קשה לי להאמין שמשחק בסדר גודל כזה ישקול רק 3.5GB. רוב המשחקים "הרציניים" היום מגיעים לאזור ה 6. אפילו שוקל באזור ה 4.5GB :nixweiss:

    נחכה ונראה.

×
  • צור חדש...