תוכן borsood - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

borsood

מומחה
  • מספר הודעות

    2097
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי borsood

  1. בשילוב עם השם הלא מוצלח שיש לשרות אסוס ישראל זה ממש קילר. אבל החדשות הטובות שנקנה הלנובו הקליל. בבאג הוא היה במחיר יותר טוב מב קי אס פי תודה על העזרה!
  2. לזונבוק יש רק אחריות לשנה? מעדיף להקריב פרמטרים אחרים לאחריות בבית.
  3. המון תודה! נראה לי שנלך על הלנובו שמעתי שהשרות של אסוס לא מצטיין. חוץ מזה האסוס הראשון הוא רק 8GB זכרון מה שיכול להיות מגביל, והשני מגיע רק עם שנה אחריות. ושוב תודה!
  4. כבר הרבה שנים אני מחוץ לעניינים. אז נלך לפי השאלון: 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 4500 ניתן לחרוג קצת. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? סטודנט להנדסה: מטלאב בסיסי. אם יהיו תרגילים או פרוייקטים עם דרישות כבדות יבוא הביתה ויריץ על הנייח. לא מתוכנן גיימינג מסוג כלשהו. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? לא 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? 14" ומשקל קל ככל האפשר. 7. האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? חלונות 11 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. המחשב כנראה יקנה באילת. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? השבוע 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? הקריטריונים הכי חשובים הם אורך חיי הסוללה. ומבנה ארגונומי טוב של המחשב. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) עכברי USB מסך HDMI אבל רוב הזמן יהיה ללא ציוד מחובר. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: מק כרגע לא יקנה למרות שהוא יכול להיות מתאים. 3 שנים אחריות כמינימום. עדיפות ללנובו\HP\דל בגלל נושא האחריות תודה לכל העוזרים
×
  • צור חדש...