תוכן MalGano - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

MalGano

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    919
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי MalGano

  1. איפה אתה משלם 69 על 30 מגה?

    בזק בין לאומי לוקחת 29 על 100 מגה.

    נטויז'ן התקשרו אליי היום (לא פניתי אליהם) והציעו לי 30 מגה ב-69 ש"ח ללא התחייבות ואמרו "שזה הכי זול שהם יכולים לתת [...]

    מה שאני מנסה להגיד... לא משתלם בעליל

  2. לא יצא לי להתמודד עם שירות הלקוחות שלהם, אבל גם אני יכול להעיד שבתור לקוח שלהם כבר זמן רב אין לי ממש סיבות להתקשר אליהם. (טוב, נו... יוטיוב ב-HD די זוחל לפעמים - 12 מגה)

    מה שרציתי להגיד זה שאם לא יצוצו יותר מדי הפתעות מצד - שאר הספקיות ממש בצרות. למה לי לשלם 69 שקל על 30 מגה אם אני יכול לקבל 30 או אפילו 100 בתוספת של 20 ש"ח בלבד?

  3. ^

    באחד החטמרים באיוש הייתה תקופה שהיו אומרים לך לשטוף כלים חד פעמים משומשים אם לא רצית לאכול עם הידיים...

    בבסיס אחר בדרום (אחד ההזויים שהייתי בהם) היה איזה קונדיטור שבא פעמיים בשבוע להכין לחמניות והוא היה על תקן נגד מטבח עם משכורת מלאה. הרס"ר שלהם היה בא בימי ראשון וחמישי לכמה שעות. ככה זה כשמפקד הבסיס שלהם הוא מילואימניק :screwy:

    הבזבוזים של צהל הם ברמה מאוד מאוד נקודתית כי מצפים מאנשים מסוימים שינהגו בהגיון, לטובת המערכת, אך הם מנצלים את העבודה שהפיקוח עליהם הוא רק ברמת העיקרון וזאת התוצאה. שום קיצוץ רוחבי לא יתקן את זה.

  4. משרד הביטחון בלחץ בגלל זה הפרובוקציות. הם יודעים שבשלב כזה או אחר מישהו ימצא מאיפה באמת אפשר לקצץ מבלי לפגוע באימונים\ציוד\חיילים.

    עד שנושא התקציב לגני הילדים לא יסגר צה"ל ימשיך לעשות כותרות מסוג זה עד שאנשים לא ישתכנעו שצה"ל עני ומסכן, על חשבון חיילים שסובלים באמת.

  5. אתה לא צריך לפתוח דיון חדש על כל שאלה שיש לך ::)

    יש לי נטסטיק x220. אני לא משתמש בו כבר תקופה ארוכה אך פעם אני זוכר שהמהירות הכי גובהה שהצלחתי להגיע איתו היא בערך 100-150 KBs. שהם בערך 1-1.2 מגה-ביט (המכשיר משווק כיכול להגיע עד 7.2) . וזה באיזור שהטלפון מראה קליטה מלאה... יכול להיות שזה רק האיזור הזה ספציפי כי יצא לי לבדוק אותו בדיוק ב-2 מקומות. ניתוקים עד כמה שאני זוכר לא היו. פינגים לשרתים בארץ היו די טובים - כ-100 מ"ש.

    בהזדמנות זאת עוד אוסיף כי הממשק מינימליסטי יותר מדי אפילו. אין מידע סטטיסטי שנאגר לגבי התעבורה, הטיימר של זמן הגלישה הוא מקומי לכל מחשב שעובדים איתו ואין עדכוני תוכנה לדגם הספציפי שמשווק ע"י הרשת הסללורית שממנה רכשתי את המכשיר.

    בקיצור, ראיתי נטסטיקים יותר מוצלחים :)

  6. אם אני זוכר נכון (אין לי לינק לזה, מצטער), קראתי שהציון הממוצע של אנשים שעשו קורס גבוה יותר. ז"א הציונים מתפלגים נורמלי אבל סביב ממוצע גבוה יותר לעומת אלו שלא עשו קורס. מדובר על עשרות בודדות של נקודות למיטב זכרוני.

    אתה בטח מתכוון לקטע הזה שמופיע באתר שלהם.

    המרכז הארצי לבחינות ולהערכה חקר את התועלת המופקת מדרכי הכנה אחדות. במחקר נבדקו אלפי נבחנים שנבחנו פעמיים לפחות, ונעשתה בו השוואה בין ציוניהם בשתי הבחינות. נמצא כי השיפור הממוצע בקרב המתכוננים בכוחות עצמם הוא כ-30 נקודות (בסולם הציונים של 200 עד 800). נתון זה יציב שנים רבות. לעומתם, בקרב המשתתפים בקורסי הכנה השיפור הממוצע הוא כ-40 נקודות, כלומר רק בכ-10 נקודות יותר מהשיפור של מי שהתכוננו בכוחות עצמם. תוצאות דומות לאלה נמצאו גם במחקרים שנעשו בארצות אחרות. המסקנה המתבקשת היא כי התועלת המופקת מקורסי הכנה - בהשוואה להכנה עצמית - מוגבלת מאוד: עיקר השיפור (30 מ-40 הנקודות) מושג ממילא מהלימוד העצמי ומעצם ההיכרות המוקדמת עם סוגי השאלות בבחינה, משום שהיא מקטינה את החרדה ומייעלת את התפקוד בבחינה. יש לזכור כי הנתונים שנמצאו במחקר הם ממוצעים, כלומר מקצתהנבחנים שיפרו את ציוניהם ביותר נקודות, מקצתם שיפרו בפחות נקודות, ומקצתם אף קיבלו ציונים נמוכים מהציונים שקיבלו בבחינה הראשונה.

    הכנה יסודית לקראת הבחינה עשויה בהחלט להועיל. ההכנה הטובה ביותר מבוססת על תרגול יסודי בנושאים המופיעים בבחינה - בדומה ללימודים בבית הספר - ולא על לימוד "טריקים". כותבי הבחינה יודעים על שיטות אלה ומביאים אותן בחשבון בעת כתיבת השאלות. המסגרת המתאימה להכנה היא עניין של סגנון אישי: יש הזקוקים למסגרת נוקשה ויש המעדיפים לימוד עצמי. מכל מקום, לפני שתבחרו בדרך הכנה כלשהי, רצוי שתבדקו היטב אם היא מספקת לכם תרגול יסודי. אל תסתמכו על שמועות לא-מבוססות בדבר שיפורים עצומים שהשיגו תלמידי קורס כלשהו בציוניהם, וגם לא על נוסחאות קסם – אין כאלה! בבחירתכם את דרך ההכנה לבחינה הביאו בחשבון את הזמן, את המאמץ ואת הכסף שאתם רוצים להשקיע בהכנה, לעומת התועלת שאתם עשויים להפיק ממנה.

    ואל תשכח שאם אתה לא משתמש בוואוצ'ר אז בעצם מנעת מחייל משוחרר אחר לקבל אותו...

  7. 9 אלף wtf?? איך הם הגיעו לסכום הזה? אתה מקבל מסאג' ומצי*ה כל בוקר? הארי פוטר בכבודו ובעצמו מכשף אותך שתזכור את החומר?

    הוואצ'ר בא באחוזים מעלות הקורס ועם 50% הנחה הקורס שלך צריך לעלות גג 2500 ש"ח. אני לא מאמין שכל אלה שלוקחים סכום מופרז יכולים לעשות לך משהו (חוץ ממה שצוין לעיל) שיכול להצדיק את המחיר הזה. אם אין לך בעיה לשלם סכומים כאלה אז לך על זה. אני באופן אישי חושב שכדאי לנצל את הוואוצ'ר שקיבלת.

  8. סעמק, איזה סיבוך זה להזמין משהו מחול. כמעט כל שבוע יש פה דיון חדש על מישהו ש"נדפק" (כלומר שילם יותר בסה"כ על משהו שהיה יכול לקנות בארץ) בגלל שלא ידע בדיוק מול מה הוא עומד (מיסים\מכס\עמולות מנופחות).

    יש איזה "מדריך" מפורט שמסביר יותר על הנושא הזה? איך כדאי לשלוח וכו?

  9. מהשיעור הראשון בקורס הכנה לפסיכומטרי, הדבר היחיד שעניין אותי הוא לסיים תמיד ראשון. לא משנה מה, אני הראשון שמסיים את התרגולים בכיתה.

    בהתחלה היו טעויות, אבל עם הזמן והתרגול הטעויות פחתו והקצב נשאר.

    בפסיכומטרי סיימתי אנגלית ב-8-9 דקות, מילולי ב-11-12 דקות וכמותי ב-14-15. 759 :)

    גם היום בתואר שני אני יוצא ראשון ממבחנים, לצערי זה לא משתקף בציון באותה מידה :(

    אז למה לא לעשות פרק ב-25 דקות ולהוציא 800?

  10. בדיוק. שאלה n סומנה במשבצת n+1 החל מהשד יודע מאיפה. קיבלתי 124 בפרקי האנגלית במקום 147-150.

    חשבתי שהתכוונת שסימנת שאלה מס 29 כשבפרק יש רק 28 שאלות... בכל מקרה זה ממש מבאס. אם אני זוכר נכון 124 זה אפילו לא פטור :-X

  11. אנגלית באמת בדיחה, היה נשאר לי 10-15 דקות בכל פרק. רק משום מה הייתה לי "שאלה יותר" ולכן קיבלתי 124 (טעות סימון) :'(

    אילו לא הייתי טועה הייתי מקבל ציון של מעל 750.

    לא מורידים נקודות על סימון שאלה שלא קיימת... בכלל לא מורידים נקודות על שאלה שטעית. פשוט לא מוסיפים :)

  12. סיימתי את המשחק. למרות שמאוד נהניתי ממנו אני חייב לציין שהוא די אכזב בתחום האי-לינאריות (המידתית) שאפיינה את המשחק המקורי. הסוף ממש קטסטרופה - פאקינג ללחוץ על כפתורים?? אולי זה הלחץ של הסוף שדחק את שחרורו של המשחק, או סתם עצלות, אין לי מושג. אני פשוט עושה סייב לפני הסוף ואז טוען את המשחק ורואה את כל הסופים. הסוף צריך להיבנות מנקודה מסוימת שלקראת הסוף עפ"י החלטות שהשחקן מקבל.

    בקרבות הבוסים אי אפשר להשאיר אותם חסרי הכרה ואז לצפות לאיזו תפנית בעלילה בהמשך כנהוג עד כה. הבוסים הם סתם דמויות שוליות שמביאות איזה רגע של שבירת שגרה - וחבל. אם אני לא טועה היחיד שמשפיע להמשך אם הוא מת או לא זה הטרוריסט הזה בהתחלה (זק סנדרס).

    יש בו הכול לשמחק מוצלח: עלילה ורקע מצוינים שלא יביישו אף רומן פנטזיה, פסקול נהדר ומשחקיות כייפית. מה שחסר זה הירידה לפרטים הקטנים.

    8)

×
  • צור חדש...