Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חברים מובילים

  1. napoleon45

    napoleon45

    משתמש רשום


    • נקודות

      152

    • מספר הודעות

      2,907


  2. QttP

    QttP

    צוות האתר לשעבר


    • נקודות

      65

    • מספר הודעות

      24,314


  3. nec_000

    nec_000

    משתמש רשום


    • נקודות

      53

    • מספר הודעות

      3,929


  4. coch

    coch

    משתמש רשום


    • נקודות

      48

    • מספר הודעות

      1,411



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 22/02/19 בכל האיזורים

  1. 10 points
    אני חושב שהאפשרות היחידה הנכונה היא להיות קצת פחות טרחן, קצת פחות להיעלב ולקחת דברים בפרופורציות. לכל חנות שתתעסק איתה מספיק זמן, הסתברותית, מתישהו תקרה תקלה. השאלה היא מה עושים כשזה קורה. לא הבנתי משאר הסיפור שלך - מה קרה בסוף? שלחו את הקירור שרכשת? זיכו אותך ונשארת עם הקירור המקורי של המעבד? הגישה שאתה מציג בתור לקוח "פישלתם אז תפצו אותי בזה שתתנו לי מתנה כדי שאני ארגיש טוב ואמליץ עליהם" היא גם לא משהו ראוי, לטעמי. מתנות נותנים, לא מבקשים. למען הסר ספק, אל תחשוב שיש לי עניין אישי להגן ספציפית על TMS. מעולם לא קניתי מהם שום דבר, ואין לי לא בעד ולא נגד. פשוט נראה לי שאתה קצת נחפז "למחוק" חברות בגלל חוויה שלילית אחת. בסוף באמת לא יישאר לך ממי לקנות. אתה יכול כמובן להזמין מאמזון, ובאופן כללי השירות שלהם יהיה יותר טוב מאשר של כל חנות פיזית, בארץ או בחו"ל, אבל יש לכך את החסרונות - אף אחד לא ירכיב לך מחשב לבקשתך, אף אחד לא ייתן לך אחריות על החבילה ולא תוכל לשלוח אליהם את המחשב לאיתור בעיות: אם תהיה לך תקלה, תצטרך אתה לאתר את החלק התקול ולהתנהל מול אמזון או מול היצרן בחו"ל ספציפית לגביו. וכמובן, משלוחים לחו"ל, עם כל הרצון הטוב של אמזון - לוקחים יותר זמן, עולים יותר, ואל תבנה שיזכו אותך ב100% מהמקרים. לטעמי, זה דווקא פחות מתאים כשאתה קונה מחשב לחבר/בן משפחה שלא מתמצא. לעומת זאת, מי שמרגיש בנוח להזמין חלקים ולהרכיב לעצמו את המחשב, ובעת הצורך להתנהל לגבי אחריות של כל חלק בנפרד - יכול בקלות לבחור את החלקים שהוא ממש רוצה ולקנות כל אחד במקום שהכי נוח / משתלם, בין אם זה באמזון או בניואגג או בכל חנות בישראל או בכלל באיביי. זה מה שאני עושה כבר הרבה שנים.
  2. 7 points
    כמה פעמים כבר אמרתי לך שצריך להרוג אותך על זה שאתה נותן קישורים לסרטונים ארוכים משעממים וגרועים של פוצים ביוטיוב במקום משהו שאפשר לסכם בטבלה של 3 שורות? אז תוסיף למספר הזה 1. למי שמשחק 10 שעות ביום... 10 פאקינג שעות ביום!... 180 שקלים לשנה הם זניחים לחלוטין ביחס לאובדן ההכנסה הפוטנציאלי של משהו אחר שהיה אפשר לעשות בזמן הזה. בעצם גם 1,800 הם זניחים לחלוטין. כנראה גם 18,000. 10 פאקינג שעות ביום! כל יום! אתם דבילים או מה? [/QttP התחרפן] מהסיבה הזו כשממליצים על ספק בודקים את הצריכה של כל רכיב במערכת. אין לזה קשר ממשי לעלות החשמל בפועל, כי היא זניחה. אמרת יפה - בפוטנציה. (או באימפוטנציה) אין שום קשר ישיר בין טמפרטורת עבודה לרעש, כי הקירור הוא מה שמשפיע על הרעש והוא אף פעם לא זהה (כשמדובר בכרטיסי מסך לפחות). מסכים איתך. שוב מסכים.
  3. 6 points
    אני מבין שאדוני לא עובד בשירות החלל ולא שמע על חוסר קיומו של אוויר מחוץ לאטמוספירה שלנו.
  4. 5 points
  5. 5 points
    לא אמרח אותה על לוח האם, אמרח אותה על איפה שהיא אמורה להיות - על המעבד בינו לבין גוף קירור. אני יכול למרוח אותה גם על פרכית אורז, אבל מעדיף קוטג', כי היא פשוט לא אמורה להיות שם
  6. 5 points
    בגדול כן. אם אתה פוסל רכישה מחנויות בארץ על סמך תקרית אחת, אז אין לך יותר מידי אופציות. אני לא כותב את זה בציניות. אני לא מכיר את TMS לא רכשתי משם. לא מכיר את plonter לא רכשתי משם. אני רק אציין דבר מאוד מהותי לדיון שלך ובכלל אלייך כמישהו שהתאכזב מרכישות מכמה חנויות בארץ, שטוב לדעת. לעיתים קרובות הסניף הספציפי שמספק שירות לקוי \ לא ראוי \ מזלזל - לא משליך על סניפים אחרים. אם יוצאים לרגע מהקופסא הישראלית, אפשר בקלות להבין שזה מנהלים אחרים, עובדי מחסן אחרים, מוכרים אחרים וכן הלאה. לצורך דוגמא פשוטה אני יכול להעיד שאחד הסניפים הראשונים של KSP באיזור הצפון (הרבה לפני שהם גדלו) נתן לי שירות זוועה במלוא מובן המילה. את המחשבים בסופו של דבר הרכבנו אני וחבר בחנות אחרת, עלה לנו יקר יותר ( לפני יותר מ 12 שנה ) אבל יצאנו מרוצים. היום יש לי סניף מקומי של KSP לא רחוק מהבית, אחד הסניפים הכי מוצלחים מבחינתי לחומרה. יש שם עובדים סופר נחמדים וסבלניים שבאים לעבודה עם אחלה של אנרגיות, וזה תמיד נראה לעין כל פעם שאני שם, בין אם מפוצץ או ריק או בין אם הם נותנים שירות למישהו שלא יודע מה זה כבל רשת, או מישהו שבא לקנות קירורים מתקדמים. קח את זה בחשבון כי זה תופס גם לעוד תחומים.. מוסכים, סופרים, בתי קפה.. בעצם להכול. צריך לקחת את הפקטור שמונע ממך כלקוח לגשת לרשת שכזו. אם זה המחיר - אז אין בעיה לא להתקרב. אם זה השירות - צריך להבחין בין סניפים.
  7. 5 points
    אני לא נגד לקנות יד שנייה ההפך אני בעד,עם זאת אני שילמתי על ה 1070 שלי 2000 שקל לפני יותר שנתיים השקעה נהדרת עד היום משרת אותי נאמנה, מאז שהוא יצא ועד היום מריץ את כל המשחקים על ההגדרות הכי גבוהות, יכולתי לקנות יד שנייה באותה תקופה אבל בשביל להמשיך להריץ משחקים על הגדרות הכי גבוהות כנראה הייתי צריך לשדרג שוב משוק היד שנייה, והכרטיס כנראה ימשיך איתי לפחות עוד שנתיים אז זאת השקעה נהדרת לטעמי מעבר לזה אני אוהב לדעת שיש לי אחריות מסודרת שאם יש בעיות עם הכרטיס יהיה מי שיטפל בו, כאשר זה יד שנייה זה טיפה יותר מורכב או לא קיים. אין צורך לציין את זה שלקנות יד שנייה כרוך בלחפש קונים לתאם פגישה לבדוק שהכל עובד. והגענו לחלק היפה ביותר במה שכתבת שהמוצר בשל, כלומר אתה אפילו מודה שמוצרי amd הם למעשה בגדר beta ורק לאחר מספר שנים הם בשלים, אחלה התנהלו תשל חברה טכנולוגית. ועם כל הכבוד בפורום שהמהות שלו זה טכנולוגיות מחשוב חדשות, קצת מצחיק שפה משבחים (שוב ושוב ותמיד אותם גורמים) את amd על זה שהם מפגרים טכנולוגית ולא מסוגלים לספק מנהלי התקן ראויים בזמן יציאת החומרה שלהם. אם יש אשם במחירי הכרטיסי הגרפים אלה amd לא הלקוחות שנהפכו לשבויים של חברה שלא מסוגלת לספק תחרות. ובחייאת תשנה את הגישה הפלצנית המתנשאת הזאת כי זה לא באמת נעים לאף אחד פרט לעצמך, ותחסוך ממני את התגובה של זאת לא הייתה כוונת המשורר כי יותר מדי פעמים העירו לך בפורום על זה.
  8. 5 points
    תומך זהות , תכל'ס אני חושב שחצי מכל הבעיות יפתרו אם המדינה תצא לנו מהוורידים , שטויות כמו מחיר למשתכן וזוועת מע"מ אפס , היו חלק מהגישה הכושלת הזו שהמדינה "תעשה" תוכנית קסם כלשהי במקום פשוט לשחרר קרקעות בכמויות - ולהחליף את כל הועדות הבניה שמוסיפות יותר ביורוקרטיה מסריחה ויותר שחיתות ( יותר חוקים - יותר שחיתות , ע"ע אוקראינה והודו ) דברים זזים מהר כשהם נהיים רווחיים ליזם הפרטי שיודע : יותר פרויקטים - יותר כסף , יותר היצע מביקוש = ירידת מחירים ולא ! אני לא חושב שגנץ או ביבי ישנו משהו בנושא - כל מפלגת שלטון מחפשת שרידות ומחפשת לא "להתחיל " עם ועדים וקבוצות לחץ ופקידים - תכל'ס מענין אותם שלטון והם יטפלו בעיקר במדיני בטחוני , בכלכלה ? את זה הם משאירים לאחרים כי אם הציבור בסוף בקלפי חושב על ביטחון - אז למה שיריבו עם קבוצות לחץ וועדים למניהם שלא ישכחו וינקמו ביום הבחירות או בפריימריס ? אז קיבלנו את לפיד וכחלון מפלגות נישה שלא כלכך העזו לתת בראש בלי להתחשב במה יגידו ושתיהם נכשלו , כך שאם מה שיש בכיס זה התכל'ס - לי אין ספק שזהות זה הפתרון - למרות שאם הם יכנסו ויעבדו כמו שצריך יהפכו אותם למרושעים יותר מביבי כשהיה שר אוצר ב2003
  9. 5 points
    סבבה:) פנית לחנות כמה חודשים אחרי שקיבלת את המשלוח בבקשה להחליף מארז כל משלוח מבטוח - אך חובת טיפול בנזק הינה 48 שעות כדי להפעל את הביטוח מסיבות אישיות החלטת לטפל בנושא כמה חודשים אחרי שקיבלת את המשלוח , וחנות לא בסדר. לנו אין שום בעיה, לך יש כנראה בעיה שתוצאות על החלטה שלך אתה בוחר להפיל על חנות, שמע עם קח אחריות על מעשיך זה בהחלט לא יזיק לך. סופש נעים.
  10. 4 points
    בסרטון JayzTwoCents אמר למשל זאת שעולה 9.91$ בתמונה לישראל יוצא $17.65 כולל המשלוח. ואלו שהם Amazon's Choice שהם חבילה של 36 שזה 2.43$ ליחידה כולל משלוח ומס יבוא יוצא $141.61. אגב לגבי קירורים של מעבד יש כאלו שמגיעים עם Backplate ואפשר גם להוסיף אפשרות נפרדת בתוספת מחיר לקירורים שמגיעים ללא Backplate כמובן.
  11. 4 points
    לא ממש ברור לי התגובות של אנשים למצב הזה... אני קונה מוצר שכולל משלוח. למה אני צריך להתעסק עם ההרכבה שלו. אם הייתם קונים תנור שהיה מגיע בחלקים ונציג היה מדריך אותכם בטלפון איך להרכיב? זה נשמע הגיוני? בשוק הטלויזיות זה אמנם מקובל שיש תשלום נוסף על תליית הטלויזיה על הקיר. אבל אתה יודע את זה במהלך הקניה מה גם שתלייה היא שרות אקסטרה (הרכבת הטלויזיה על המעמד שלו כלולה כבר במחיר). מה קורה עם אחריות? זה ממש לא קשה לתת לחיצה לא נכונה בזמן שהכרטיס קצת בזווית ביחס לסלוט והופ, הקונקטור זהב שלו נשבר. מה קורה במקרה כזה? למה הלקוח צריך לשלם לטכנאי בנפרד כדי שירכיב לו את הכרטיס? הקנייה כוללת משלוח (גם משלוח חינם נחשב לקנייה שכוללת משלוח כי המחיר כבר מגלם את המשלוח). זה לא מעניין אותי איזה חברת משלוח עושה את השילוח או באיזה אריזה זה מגיע. יש לכם אריזה חדשנית שבולמת זעזועים והיא מיוחדת לשילוח של מחשבים? מעולה! תוסיף עוד 10 שקלים למחיר המשלוח וזהו. הלקוח יבחר עם לשלם את המשלוח או לבוא לאסוף בעצמו. את הלקוח לא מעניין את הפרטים המדוייקים של המשלוח. אולי גם תרצה לקחת יותר כסף על המשלוח בגלל שזה מתבצע במשאיות חדשות עם מזגן.... את מי זה מעניין? זה נראה לי קצת התנערות (לא התנערות מאחריות אלא התנערות מלמצוא פתרון סביר). לתת ללקוח להרכיב את החלק זה לא סביר. NEWEGG בארצות הברית שולחים אלפי מחשבים בשנה. DELL שולחים אלפי מחשבים בשנה. איך הם מצאו דרך ופה לא? תפסיקו לתת יד לחלטורה הישראלית. אנחנו קונים מוצר, אנחנו רוצים לקבל אותו כמו שצריך. די לערבב אותנו.
  12. 4 points
    כל עוד אני יודע כמה אני משלם על השירות, כמובן שאהיה מוכן לשלם אותו. אקסטרה או לא - אני רוצה לדעת על מה שילמתי וכמה. למה אני אוהב את TMS ? כי אני יודע על כל רכיב כמה שילמתי. ולא כמו בחנויות ליד הבית שרושמים מחיר רק על התשלום הסופי וחסרים פרטים לגבי דגם מדוייק של מוצר ואז הכל נראה כמו חתול בשק. אהיה מוכן לשלם בעבור שיוסיפו פצפצים וכל זה בתשלום. זאת דעתי האישית. יש נהלים של חנות? אכבד אותם במידה ויהיו רשומים. שלא יהיו הפתעות. מאמין שגם אחרים חושבים כך. ככל שהחנות יותר שקופה איתי, אשים את אמוני בה יותר. אם חברת השילוח היא UPS, אשמח אם זה יצויין (דווקא יתרון). יש עמלות כלשהן? או שהחנות שומרת סכום סמלי מהעסקה למקרה שצריך לשלוח בחזרה לחנות את המחשב? זה בסדר גמור.
  13. 4 points
    נו, שוב כשאין מה לומר באמת חוזרים לדבר (לתקוף) לגופו של אדם ולא לגופם של דברים. ניסיונות הקטנה, קעקוע של ידע ואמינות כשיטה לבטל את הטיעונים שאני מציג ועוד ובכך מאפשרים משכנעים עצמם לפטור את כל העניין כ"פאנבויי" כדי לא להתמודד עם הדברים. אפשר לא להסכים, אפשר להסכים שלא להסכים אבל אין באמת מה כל כך להתרגז אלא אם זה פוגע לכם בנקודה רגישה משום מה.. מי שאומר שההבטחות של AMD עמדו בציפיות בשנים האחרונות בתחום ה-GPU כנראה עיוור. אין לי חיבה מיוחדת ל-NV, אפשר לחפש ולראות שאני לא חוסך ביקורת גם עליהם. שימו לב שאני ממש לא נגד לקנות מוצרים של AMD ואף ממליץ על כך בהתאם למקרה. העובדה של-NV יתרון ממשי על AMD לא אומר שאין סיבה לקנות AMD בהתאם למחיר. מי שלא מצליח להפריד בנושא הזה הוא מי שנוטה יותר להעדיף בצורה דוגמטית. אני לא רואה בעיה בלקנות מוצר בידעה שהחברה שמייצרת אותו פחות מוצלחת בכלליות כל עוד המוצר עצמו הכי מתאים לי. כנראה יש מי שלא יודעים לעשות את ההפרדה הזו. אני גם לא אומר של-AMD אין סיכוי בתחום, כמובן שדברים יכולים להשתנות, אך אני מציין מדוע לראייתי והבנתי הם לא ישתנו בעתיד הקרוב. מי שמסתכל רק על צד אחד של הדברים שלי הוא זה שחוטה בחוסר ענייניות ונטייה לצד מסויים או מונע משיקולים לא אובייקטיביים. ההקבלות הטוטליות שמוצגות פה למלחמות ומדינות ומה לא מדגישות עוד יותר עד כמה חד צדדית וסלקטיבית הקריאה של חלק מהחברים פה. נסו להבין מורכבות של טיעון ולא לקחת אותו לשחור-לבן ע"פ מה שנוח לכם. זה ילדותי ומשעמם. אני גם לא מתנבא לגבי מניות חברה. לכך יש דינמיקה שאינה תלויה בכמה חברה מצליחה בהכרח, אני ממש לא מומחה לתחום מה גם ש-AMD מצוייה בשווקים שונים מאלו של NV - מעבדים - בה היא עושה חייל ונמצאת בתנופה אדירה אז הסתכלות על השורה הסופית מטעה באופן בה הוצגה. להכניס מילים מוטעות, שכלל לא אמרתי, לפה שלי ואז להציג את מה שלכאורה אמרתי כשטות וטעות ובכך לחזק את כמה אני טועה ומטה רק מחליש משמעותית ומציג באור מגוכח את מי שטוען כך.. אני מאוד שמח על כל העצות הנחמדות ששכמותכם מציעים לי, ולאור האופן החיובי והמרענן שהן מוצגות אני אשכול בחיוב ואשדרג את גרסתי לזו שתתאים יותר שמה שיהיה לכם נוח לשמוע
  14. 4 points
    אני באמת לא רואה שום הגיון לבזבז עכשיו כסף בשביל מחשב שאתה הולך לשדרג עוד חודש חודשיים. אלא אם כן כסף לא מהווה שיקול בשבילך. כמו שאמרו לך כבר, גם אם תקח 2600X או 2700X, זה יחזיק לך מספיק שנים בשביל משחקים. זה יחזיק מספיק זמן ככה שעד שתצטרך לשדרג מעבד, AMD כבר תחליף סוקט לפחות עוד פעמיים לדעתי (בהנחה שהם מחליפים כל שנתיים). אם אתה לחוץ על מחשב עכשיו, תקנה מחשב עכשיו כמו שצריך, לא משהו מעפן שתצטרך שוב להוציא כסף לשדרג ולהחליף שוב חלקים כדי שתהיה התאמה. באמת שחבל על הכסף ומיותר לחלוטין. אין שום דבר "ישן" ב 2600X או 2700X. אם אתה לא לחוץ על מחשב ויכול להסתדר עד שיצא הדור החדש, תחכה כמה חודשים. אם אתה לחוץ על מחשב, תקנה עכשיו משהו טוב שיחזיק לך כמה שנים עד ששוב תגיע למצב שכבר לא סוחב וצריך לשדרג וזה בוודאות לא יקרה בקרוב.. תנצל את המחירים הנמוכים יחסית של הדור השני.
  15. 4 points
    וגם לא זמין לאף אחד חוץ ממך ומעוד כמה אנשים בודדים.
  16. 4 points
    בהחלט זכותך לפסול על סמך תקרית אחת, או חצי תקרית, או על סמך זה שהשיער של המוכר לא בא לך טוב בעין, או בגלל שלא הייתה חניה, או סתם בגלל שכשיצאת מהחנות מעדת ונקעת את הקרסול, ואתה מאמין במזל נאחס... הכל לגיטימי. האם זו אסטרטגיה נכונה במבט כללי? לא יודע, אבל בהחלט מבורך שאתה משתף את באי הפורום בחוויות שלך, שכל אחד ילמד ויסיק את מסקנותיו. ככלל, זה נכון. האם זה אומר שלא ייתכן מצב שבו תהיה אי-הסכמה בינך לבינם לגבי היות המקרה "ראוי" לפיצוי? או שלא תהיה מרוצה מהפיצוי? ואז תשרוף גם אותם? בו נראה. סחיטה ("תפצו אותי בגזר נוסף") - יש. איומים ("אדאג שמכריי לא יקנו שם") - יש. מה שלדעתי הופך את זה ללא סחיטה באיומים מהבחינה המשפטית זה שהגדרת העבירה דורשת שהאיום יהיה לפגיעה שלא בדין, כלומר לאיים לעשות משהו שאסור לך לעשות. להמליץ לחבריך לא לקנות במקום מסוים, מן הסתם - מותר. כך אני מבין זאת. לדעתי עדיין מדובר בהתנהגות לא ראויה. לא כל מה שחוקי - ראוי. אתה יכול באותה מידה לבוא לכל בית עסק שלא היית בו מעולם ולומר - תנו לי הנחה 10% סתם כי ביקשתי, ואז אקנה אצלכם. והנה - המנהל המקומי יכול להרוויח לקוח בזכות הנחה מסכנה של 10%. לא כך? אני בכל אופן לא רואה הבדל מהותי בין הדוגמה הזו לשלך, חוץ מתחושת העלבון וה"מגיע לי" שהתגבשה אצלך בגלל שבטעות קיבלת גזר רקוב. לטוב ולרע... אולי אתה חושב שעדיף מצב שבו אנשים פשוט ממלאים את הנהלים כמו רובוטים בלי קשר למצב האישי שלהם או להבנתם את המקרה, אבל התחושה עשויה להשתנות במהרה בפעם הראשונה כשתיתקע בקונקשן בחו"ל עם תינוק בוכה ועגלה שלא הגיעה ליעד, והדיילת הרובוטית תסביר לך שאין לה שום אפשרות לעזור לך כי זה לא באחריותה, ועליך פשוט להיסחב עם התינוק ו5 המזוודות ברגל לטרמינל השני לדלפק של החברה השנייה, והיא אפילו לא יכולה להזמין לך קלנועית, כי קלנועית זה רק לנכים... האמת היא שעשיתי פה מישמש בין שני מקרים שקרו באמת, אבל אני חושב שזה מעביר את הנקודה.
  17. 4 points
    שלום לכולם! הקישור הבא הוא אל אחד המאמרים מהבלוג החדש שאני מתחיל לכתוב כתחביב ועוסק בשאלה: מה צריך לשים לב אליו כשאני מנקה את המחשב הנייח? שם אני מדבר על הסיכונים בניקוי המחשב, ואיך להמנע ממנו. בנוסף אני מראה לכם איך להחליף משחה טרמית מהמעבד במידה וחשקה נפשכם בחידוש המחשב לרמה הקטנה ביותר. למה כדאי להשתמש דווקא בפחית לחץ אוויר, ולא במדחס אוויר מכל סוג אחר? מה הבעיה עם שואב אבק? ולמה כדאי ללבוש כפפות לייטקס? מעוניינים לגלות? לחצו כאן להכנס למאמר שלי אשמח לשמוע מכם בכל נושא, אופן הכתיבה, התוכן עצמו, אורך וכל מה שבא ליד.
  18. 4 points
    בס"ד שלום, ברצוני לשתף, לאחר חברות של שנים בפורום, ורכישות פרטיות ועסקיות בארץ ובחו"ל, ניסיתי לרכוש מחשב נייד דרך חברת KSP. ביום א' בשבוע שעבר ביצעתי רכישה לעסק למחשב נייד, כולל משלוח רגיל שהתחייב להגיע תוך 4 ימי עסקים. בוצע תשלום 1 באשראי. תהליך הרכישה והקניה היה נוח וברור דרך האתר, וברגע ההזמנה, האישור וכו' קיבלתי עדכון, חשבונית וקבלה במייל. ביום א' כשהמחשב טרם הגיע (היה יום בחירות אז לא החשבתי כיום עסקים), פניתי לחברת KSP בבקשה לקבל את המוצר. לאחר המתנה של 8 דקות על הקו (עם נציג לא בתור) בו הנציג ניסה לבדוק איפה המחשב נמצא הוא הפנה אותי לחברת הובלות בשם סטאר-אקספרס, ואמר לי "תברר מולם". לאחר 9 שיחות לסטאר אקספרס (שהסתיימו בניתוק לאחר הקשה 1 (שירות לקוחות) או 5 (הנהלה)), בשיחה ה-10 ענתה לי בחורה שגם לה לקח 10 דקות להבין איפה המשלוח, כי לטענתה חברת KSP לא עובדים לפי מספר שילוח, אלא פעם לפי מס' הזמנה ופעם לפי מס' חשבונית של העסקה, היא אמרה שהיתה טעות בחברת השילוח והם שלחו את המשלוח למקום הלא נכון, והמשלוח צריך להגיע אלי רק ביום ג'. התקשרתי לחברת KSP, דיברתי עם נציג והסברתי לו שהמחשב תוקע לי עבודה ואני חייב את המחשב במהרה, מה גם שהתחייבותה של חברת KSP, הנה ל-4 ימי עסקים, הנציג ניסה לחזור ולהסביר לי שוב ושוב, שאין לו איך לפתור את הבעיה והיא בחברת השליחויות. אמרתי לו, באם הייתי עושה הזמנה באתר, ומוסיף 25 שקלים היתה מסופקת לי הזמנה תוך 4 שעות (לפי הכתוב באתר). אני מוכן לשלם 25 שקלים, תוציא לי הזמנה חדשה ותסתדר מול חברת השליחויות... הנציג אמר לי, שהוא יבדוק ויחזור אלי בסוף היום, הסברתי לנציג שסוף היום זה עוד יום מאוחר ממה שהתחייבו באותו רגע אמרתי לו שאשמח לדבר עם מישהו בהנהלה, הוא אמר לי שיעביר את הפניה, אבל לא ניתן לדבר איתם אלא רק דרך המייל. אמרתי לו בסדר, שיעביר שידברו איתי בבקשה. באמת הנציג חזר אלי בסוף היום, ושאל לי "קיבלת את המשלוח?" אמרתי לו - איך אקבל? חברת השליחויות אמרו לא לפני יום ג' ואתה אומר שאין לך איך לטפל בזה... אז הוא אמר לי דיברתי עם ההנהלה הם מוכנים לתת לך 50 ש"ח מתנה לקניה הבאה, אמרתי לו, שאיני רוצה לרכוש בחברת KSP אם מגלגלים אותי ממקום למקום ולא לוקחים אחריות, ושאני רוצה לשלם 25 שקלים ולקבל את המחשב על הבוקר כפי שיש אפשרות באתר. הוא אמר לי, "תעשה הזמנה חדשה, תשלם הכל שוב, ואולי את הביטול נחייב בביטול" וזו זכותך... אמרתי לו, הבנתי תודה, אתה לא באמת באת לעזור לי, ומשם היתה רוטינה של לדבר לרובוט שלא באמת יכול לעזור לי אז אחסוך לכם. ביום ב' כמובן המשלוח לא הגיע, לא יכלתי לפנות לאף אחד ולא תכננתי להמתין 10-20 דקות כדי שיגידו לי אין מה לעשות... באופן מפתיע - ביום ב' בסוף היום, קיבלתי טלפון מהנציג ששאל אותי שוב (לא יודע אם זה מצחיק או עצוב) האם קיבלתי את המשלוח כבר? עניתי לו, ידידי, איך אקבל? הוצאת משלוח? בדקת מול חברת השליחויות? לא עשית עם זה כלום. שורה תחתונה, יש סניף / מקום שאני יכול לנסוע אליו עכשיו לקחת מחשב מהמלאי? נעניתי בשלילה וכמובן, ביקשתי שיפנה אותי להנהלה ואז הוא אמר לי שאין טעם... הציעו לך כבר 50 ש"ח אמרתי לו ובכל זאת, תפנה אותי להנהלה. ושוב נעניתי, אתה יכול רק לשלוח אליהם מייל... אמרתי לו מעולה, אני בנהיגה - שלח לי את כתובת המייל, ואז שוב נעניתי בשלילה, אמר לי שהוא לא יכול ושאכתוב בנהיגה. אמרתי לו שזה לא יקרה, שישלח לי בהודעה את הכתובת מייל... ושוב נעניתי בשלילה, ואז הוא אמר לי, מה הבעיה יש לך את הכתובת הישירה אליהם באתר. אמרתי לו, אם יש באתר אז בראש שקט מחר בעבודה אפנה אליהם. ואז חשבתי למה להיכנס לזה, מחר (ג') גם ככה צריך להגיע המחשב עזוב שטויות לעובד יהיה פתרון וזהו... והפלא ופלא... גם אתמול (ג') לאחר שנאמר לי שהמשלוח יגיע, הוא לא הגיע... היום בבוקר חיפשתי באתר של KSP את המייל של ההנהלה ונתקלתי בהפניות חוזרות בתוך האתר בין סניפים / שירות לקוחות לכל מוצר אפשרי שהם מוכרים, אפילו הנציג האינטרנטי נותן אפשרות לבדוק איפה שום דבר וכלום, אבל הנהלה או כתובת אליהם אין באמת. לאחר בדיקה שוב עם חברת השליחויות שאמרו שאין להם מושג אם זה יגיע היום (ד') או לא, ורק לקראת 12 יוכלו לבדוק... אני יכול לסכם כך: שילוב של שירות לקוחות גרוע, חוסר לקיחת אחריות ורצון אמיתי לתת פתרון מ-KSP ומחברת השליחויות שעובדים איתה, זה מינוס כפול מינוס שבניגוד למתמטיקה, פה לא נוצר פלוס... כל הנאמר ונכתב פה, מגובה בהזמנה, חשבונית, קבלה ושיחות מוקלטות, ולצערי מכיוון שלא מצאתי שותף לפתירת התקלה ראיתי נכון להזהיר את הציבור. מחילה על החפירה אבל אם אחד ימצא בה תועלת אולי היה שווה. אבי.
  19. 4 points
    תגיד לי, מה אתה עושה? מעתיק לפה אוסף אקראי של "טיפים" מאיזה דף קרוע של ירחון מחשבים משנת 2000 שיש לך בשירותים בבית-ספר במקום נייר טואלט?
  20. 4 points
    אין ספק שביצועים עדיפים באותו הספק זה עליונות טכנולוגית, בעיקר שזה באותו גודל טרנזיסטורים זה לא מתבטא בהרבה כסף זה סיפור אחר. זה כן מחשק את AMD בתחרות על השוק הגבוהה כי שם יש מגבלה של הpcie שמנחה לא לעבור את ה250W, גם הספקים בנויים לזה, לכן הם לא יכולים להתחרות על השוק הגבוהה כי במידה והם עומדים במגבלה הזאת הם בהכרח בפיגור גדול, בפועל הם לא ממש עומדים בזה, עם כל מיני התחכמויות של פיקים וכו' (יותר מהרגיל, ב2 החברות בדורות האחרונים זה קיים יותר מבעבר) לכן הvega מפעיל הגנות בהרבה ספקי כח, עוד נקודה שזה חסרון משמעותי זה רעש וטמפ', יותר קל וזול לקרר כרטיס ולדאוג שיהיה שקט בהספק נמוך יותר, לכן נגיד כרטיסים זהים בביצועים שאחד מהם צורך 220 W והשני 140W החברה עם ההספק הנמוך מראש ביתרון של עלות קירור או לחילופין יהיה לה יותר זול לייצר כרטיס באותה רמת רעש של המתחרים, גם בשוק הנמוך יותר קל וזול לייצר כרטיסים בלי מאוורר.
  21. 3 points
    אין שום פסול לקנות יד שנייה, ולקנות חומרה כמו מעבדים וזכרונות יד שנייה זה בכלל נפלא כי סימני השחיקה\שימוש בקושי אם בכלל באים לידי ביטוי. הבעיה בארץ זאת לא הסחורה אלא הסחורה האנושית שיש פה אנשים שיסגרו איתך על מחיר בטלפון ושאתם נפגשים ינסו להוריד עוד 20 שקלים, או כאלה שינסו להוריד אפילו יותר םע תירוצים שכחתי שאין לי כסף בארנק ועוד שקרים כאלה ואחרים. או מוכרים שבטוחים שהסחורה שלהם היא זהב טהור ויבקשו מחירים מופקעים. וכל מי שהתיסק בשוק היד שנייה יודע על התחלואים שלו בארץ. המצב ביד השנייה בארץ כל כך מזעזע שאם אני הייתי קונה הייתי מעדיף להזמין מ ebay ולוחות אחרים ולא להתעסק בזוהמה המקומית. הסרטון הזה הערך שלו שהוא מראה מגמה בתעשייה (משהו שהיה ברור ולא צריך בשביל וסרטון), שעוד ועוד חברות עוברות לכיוון של פיתוח משחקים,תוכנות שנהנות ממעבדים מרובי ליבות. רוב הצרכנים לא מחליפים כל שנה - שנתיים מעבד לכן צרכן שכבר שם כסף ויש לו כסף לשדרג מערכת אין הרבה סיבות להמליץ לו על 1600 או 2600, פרט ל place holder ואז הייתי ממליץ ללכת על המעבד הכי זול של amd שמסוגל לעבוד עם הלוח אם. (באופן אירוני אני מתכוון להחליף את ה 7700k ככל הנראה לרייזן מסדרת 3xxx).
  22. 3 points
    האמת? קצת הזוי לי. לפחות שיהיה DISCLAIMER כלשהו בדף המוצר.
  23. 3 points
    חובה אבל חובה ליידע את הלקוח לגבי זה!!! אליך התקשרו ווידאו שזה סבבה. לקוח שהזמין מחשב מורכב עם מערכת הפעלה מצפה לחבר אותו לחשמל ולהתחיל לעבוד. תתנקו רגע מהקטע שכולנו אנשים טכניים פה וקטן עלינו חלק מהדברים. לא היה לי מושג בכלל ש TMS עובדים ככה. מה אפשר להגיד על זה? ואני שורץ וקורא פה בפורום. חובה ליידע את הלקוח לגבי זה. לא כל הלקוחות הם אנשים טכניים. כמו שאמרתי ייקחו את המחשב בחזרה שירכיבו את זה שם.
  24. 3 points
    כן. תוסיף לזה קונספירציות של ניגוד עניינים, התרסות נגד AMD ( ליסה הרביצה לי בתיכון ) ויש לך אחלה של אשכול.
  25. 3 points
    יפה שקוראים למשתמש פאנבאוי, כאשר האשכול הזה הוא לא יותר משיר הלל לamd.
  26. 3 points
    תגובה הזויה ברמה הכי נמוכה שיש. עומר צודק במאה אחוז שהיום NV בפער. אם תקרא בין השורות תבין שגם אני וגם הוא מתים שזה ישתנה, ו AMD יחזרו בגדול, אנחנו פשוט לא מאמינים שזה יקרה. אם אני טועה - מעולה בשביל כל חובבי החומרה. תגובה של ילד לא מפותח, שחושב שאנחנו ( "פאנבויים מושבעים" ) סופרים אותו. לך תלמד מהי ההגדרה של התרסה... איש הזוי. "הביצים שלכם רועדות.." ? ממה ? מה אני עובד ב NVIDIA ? אהבל אלוהים...
  27. 3 points
    לא מבין למה אתה חושב שהם נכשלו? רק כי הם לא עקפו את ה-2080TI? למי אכפת מהכרטיס הזה בכלל? ל-0.001% מהגיימרים שקונים אותו? מזדה 3 היא כישלון כי היא לא יותר טובה ממרצדס?
  28. 3 points
    אתם בלחץ ולא סתם הפורום מלא סוכני מכירות ובעלי אינטרס
  29. 3 points
    כמו שקיריל כתב - אנשים עובדים בTMS. לטעות זו תכונה אנושית, אם ניקח את זה בהנחה אז המסקנה שלך לא נכונה*. * - אם אלה טעויות אנוש שקורות בתדירות גבוהה משמעותית ממקומות אחרים אז הצדק איתך. עכשיו כשאנחנו מניחים שכל חנות תעשה טעות מתישהו, טעות היא לא קריטריון לפסילה של חנות. הצעה לקריטריון פסילה? איך מטפלים בטעות. בתור אחד כמוך שקונה מחשבים וחומרה לא רק לעצמו אלה גם למכרים וקרובי משפחה אני יכול להגיד שההתנהלות שלי מול TMS הייתה מצויינת. גם בתהליך הקנייה וגם במתן השירות לאחר מכן. ממה שאני קורא בפורום אני לא לבד. מה האלטרנטיבה הטובה יותר שיש לך כרגע? קשה לי לחשוב על רשת\חנות בארץ שאני יכול להצהיר "הו, הם טובים יותר מTMS", ואם אתה מתכוון להזמין מחו"ל אתה תתעסק בכל הקשור למשלוח (ובהצלחה לך עם שירות הדואר בישראל). הכל בפרופורציה
  30. 3 points
    בשורה התחתונה מעבר לענייני עיכוב במשלוח, התקלה המהותית היתה שהתקינו לך קירור שונה, את המקורי שמגיע עם המעבד במקום אחד אחר שהזמנת. במפרט שהזמנת, המעבד היה בגירסת Box (שמגיע עם מאוורר מקורי)? אני מניח שכן כי הצצתי באתר וזאת הגירסה היחידה של ה-2600 שהם מציעים.. זה יכול להסביר את הבילבול של המרכיב, במיוחד לאור העובדה שהקירור המקורי של AMD הוא מעולה ובכנות אני לא רואה שום סיבה להחליף אותו. אגב לגבי האוברקלוק, במאמר מוסגר זה לטעמי מיותר לחלוטין. הסיבה היחידה לעשות אוברקלוק בשנת 2019 היא "בשביל הספורט", לא רלוונטי לקהל היעד שאתה מדבר עליו של "מכרים, חברים, משפחה". בכל אופן, גם אני לא ממש הבנתי את הסוף של הסיפור. תקלות קורות, במיוחד בסיטואציות מבלבלות (כפי שציינתי בשורה השניה של התגובה), ואם הם מתקנים את התקלה (כלומר מחליפים לך את המאוורר שהזמנת) אז אני לא מבין כלכך על מה התלונה. קצת הפריע לי גם הניסיון לסחיטה באיומים שכתבת שניסית לעשות עליהם ("תפצו אותי במאוורר יקר יותר על חשבונכם או שאני אמליץ לא לקנות אצלכם יותר", ניסוח כמו שאני הבנתי את הדברים שכתבת).
  31. 3 points
    המסך הגיע אתמול והנה ההתרשמות מהיום הראשון. החבילה אינה כבדה במיוחד (כ 25 ק"ג) אך הגודל שלה מקשה על הטיפול בה. המסך נשלף מתוך הקופסה ללא בעיות מיוחדות, הציורים מסייעים בפתיחה כך שלא מסתבכים. תהליך ההרכבה מעט יותר בעייתי, לא ניתן לחבר את הבסיס (מחבר ה VESA 100*100) כשהמסך מונח בתוך מארז הספוג אחרי הפירוק. אחרי נסיון כושל הבנתי מה צריך לעשות, לשלוף את המסך למעלה, לסובב ב 180 מעלות ולהחזיר לספוג כך שאיזור הגב מתפנה. בשום מקום לא ראיתי הסבר לזה, לדל הפתרונים... המסך מגיע עם סט כבלים התואם לכניסות הקיימות אך משום מה, ללא CD התקנה. באתר שלהם ישנם קבצי ההתקנה ל WIN 7 64 וההתקנה של הדרייור וה Display Manager מתבצעת ללא בעיות מיוחדות. במסך מותקנים כפתורי לחיצה להגדרות (סוף סוף, שיפור אדיר אחרי שני מוניטורי הדל הקודמים שלי עם כפתורי מגע דפוקים) כפתור ההפעלה שקוע ועוד ארבעה כפתורים, קטנים אך בולטים, לבחירה. ניתן להגדיר כפתור מסוים לביצוע פעולה (ללא צורך לרוץ על כל התפריט כדי להגיע אילו), הגדרתי כפתור שישמש לבחירת כניסת הווידאו אבל זה לא ממש הצליח לי, אני צריך לקרוא את המדריך מן הסתם... ניסיתי שוב והכל עובד, מסתבר שיש ללחוץ לחיצה ארוכה. מבחינת תיכנון לשימוש דל פישלו פה בענק. אין מכסה לכיסוי הכבלים מאחורה, קצת מוזר כי בכל המוניטורים הקודמים שלי הוא הופיע וחשבתי כי חתיכת הפלאסטיק הזולה הזו היא הסטנדרט בכל מוניטור. כרגיל, הדפוקים מדל החליטו לעטר את המסך עם הלוגו שלהם בכאילו מתכת מנצנצת. וכרגיל, ההשתקפות בלוגו מטרידה (וכפי שעשיתי בשני המוניטורים הקודמים שלי, אני עומד להעיף אותו בהקדם). שינוי גובה/זווית המוניטור בלתי אפשרי, למעט Tilt של +10 מעלות עד -5 מעלות לא ניתן לשנות כלום, אבל ממש כלום. רגל המוניטור היא בגובה 9 ס"מ שהייתי מאוד מאוד שמח להיפטר מהם כדי שאוכל להציב את המוניטור מולי ולא להרים מבט. עושה רושם שאצטרך להזמין "זרוע 3 מפרקים הידראולית גז כיוון גובה צידוד הטייה חיבור לקיר למסכים עד 50 תקן NB North Bayou F450 Gas-Strut TV Mount VESA" בעלות של 350 ש"ח ובנוסף לרתך פרופיל לגב העגלה כדי להשתמש בו כמו שצריך. הצבת ההגדרות במסך דפוקה לחלוטין, גם ידנית באמצעות הכפתורים וגם בשימוש עם ה Dell Display Manager Application. כאשר ה Display Manager מוגדר כאוטומטי הוא משנה פרופיל (בהירות וניגודיות בלבד) בהתאם לאפליקציה הפעילה. בעייה ראשונה בשימוש בו הוא שישנם 5 פרופילים בלבד ולמעט פרופיל ה custom לא ניתן לשנות אף אחד מהפרופילים או להוסיף פרופילים חדשים. בעיה נוספת היא שחוץ מבהירות וניגודיות לא מוגדר דבר בפרופיל custom, אפילו לא טמפרטורה. ב readme מוסבר שישנה שפת סקריפטים המאפשרת (כנראה) הצבה של פרמטרים אבל עוד לא התעמקתי בזה. עד כמה שאני זוכר בדל הקודם שלי היה ניתן לשלוט טוב יותר בתצוגה (אבל שם הייתה בעייה קטנה שעידכון ה Display Manager גרם לכך שהמסך נדלק מעצמו באמצע הלילה....) לוקח זמן להתרגל למסך כזה גדול אחרי המוניטור 27" הקודם שלי (u2715h), הצבתי את המסך במרחק של 70-80 ס"מ ומרבה הפלא זה דיי נוח. שיניתי את גודל הטקסט ל 200% (בהגדרות הווינדוס) וקל לי מאוד לקרוא, הטקסט צפוף אך עם פונטים גדולים מספיק כך שלא צריך להתאמץ. צריך להזיז את הראש קצת בזמן השימוש אך לא במידה שממש מפריעה, כרגע מה שמפריע לי הוא גובה המסך שגורם לכך שאני צריך להסתכל כלפי מעלה ומותח את הצוואר. אם הוא היה נמוך ב 15 ס"מ או ניתן לכיוון אז הייתי יכול להגדיר את חוויית הצפייה כמצויינת, כרגע היא לא יותר מבסדר. החיבוריות ווידאו דיי סטאנדרטית לתקופתנו, שני חיבוריHDMI (מספיק טובים לרזולוצית 2560*1440 למחשבים ניידים) וחיבורי DisplayPort 1.2 ו MiniDisplayPort לתמיכה ב 4K UHD (2160*3840 ב 60 הרץ). החיבור בו אני משתמש הוא ה DisplayPort, כרטיס המסך שלי הוא Sapphire PULSE RX 570 ITX MINI שיכול להציג ב4K UHD כך שאני יכול להשתמש ביכולות המקסימאליות שלו. בדקתי כמה סרטים ב 4K UHD ואני חייב להודות שיצאתי דיי מבולבל. סרט 4K UHD ברזולוציית *16003840 [HEVC 10 ביט HDR10] ראיתי טוב במוניטור הקודם שלי ברזולוציית 1440*2560. במוניטור החדש, בגלל הגודל (עם 43" במרחק של 70 ס"מ מזיזים את הראש כמו בקולנוע...) והרזולוצייה הסרט נראה ממש מגורען... סרטים אחר באותו פורמט אך ברזולוציה גבוהה יותר (2160*3840) נראים טוב יותר אך עדיין התמונה אינה חלקה לגמרי וישנם שרידי גרעיניות, אולי הסרט לא מקודד מספיק טוב? לא נתקלתי בבעיות של מריחה בתנועה מהירה או בבעיות אחרות. אחרי יום של הסתגלות אני יכול להגיד כי הכל בסדר בגדול. עושה רושם שזו קנייה טובה מאוד, אין מתחרה ליחס גודל/רזולוצייה מול מחיר. אם הדפוקים בדל לא היו מפשלים אז הייתי יכול לאמר כי זו קנייה מצויינת.
  32. 3 points
    הזוי שאתם מתלהבים ממוצר שהיה מוצר נישה כבר שהושק עקב מחירים ומבעיות מלאי, ומעל להכל החברה כשלה בלהוציא מנהלי התקנים ראויים. מה שעצוב שאנשים רואים את זה כהישג שלקח להם שנתיים להדביק את הפער, בזמן ש nvidia כבר עברה למחוזות אחרים מבחינת ביצועים.
  33. 3 points
    מקבל, עידכנתי בהתאם. ובהחלט מסכים שעדיף לרכז הכל במקום אחד במקום לפתוח ת'רד על כל פיפס שיוצא, הרבה יותר נוח לעקוב ולנהל דיון.
  34. 3 points
    אז מצד אחד אתה אומר - שהגיוני להצביע למפלגות גדולות (אפילו הליכוד), כדי שיהיו להן 40-50 מנדטים וקשה יהיה לסחוט אותן. מצד שני אתה אומר שאם אנשים היו חושבים, הם לא היו מצביעים לליכוד. אז למי? לכחול לבן? מי שהצביע ליכוד בבחירות האלה עשה את זה כי הוא במודע לא רצה את כחול לבן. אז למי היה מצביע אם לא לליכוד? עוד פעם למפלגה קטנה? אז מה הרווחנו? רוב האנשים שהצביעו ליכוד אולי באמת היו מעדיפים ממשלה עם פחות כוח לחרדים, אבל הם עדיין מעדיפים ממשלה כזו מאשר ממשלה בראשות בני גנץ, שגם מה בכל מקרה היו יושבים החרדים, יחד עם העבודה ומרצ.
  35. 3 points
    חבל שלא עטפו אותה בפצפצים.
  36. 3 points
    תפסיקו להיות בעד מה שטוב ונגד מה שרע ותצביעו ליחידים שאשכרה עשויים לשפר את איכות החיים שלכם פה...
  37. 3 points
    פותח הדיון , בהתחלה אמרת שהיה לך ניסיון לא מוצלח עם TMS ושאתה מחפש מקום אחר. זה לגיטמי . מרגע שהרחבת בנושא, יש לחנות זכות לגיטימת להגן על שמה הטוב. כאדם נטרלי מהצד אני חייב לומר לך שככל שאתה מוסיף פרטים כך הטיעון של נשמע פחות לגיטימי. אם המחשב הגיע מרוסק ועקום ולא יודע מה, היית צריך לפנות לחנות באופן מיידי ! אם היה לך זמן ליישר את כרטיס המסך , אמור היה לך גם מספיק זמן ליצור קשר עם החנות במועד. ( אפילו באמצע הלילה, מייל זועם + תמונות ) תתקדם, תרכוש מחשב מהיכן שאתה רוצה אבל קח בחשבון שגם ללקוח יש מחוייבות מסויימת לפעמים , אם לא תעמוד בה אתה עלול להיות שוב במצב לא נעים מול חנות אחרת . מאחל לך שתתחדש ושלא תהיה לך שום תקלה במחשב שמצריכה פירוק\שליחה או הגעה לחנות .
  38. 3 points
    החנות לא צריכה סתם להחליף לך מארז כדי שתהיה מרוצה . אם החנות שברה את המארז בזמן שהוא היה במעבדה הם צריכה להחליף אותו על חשבונם. אם המארז נשבר במשלוח - חברת השליחויות צריכה לשלם על זה . אם אתה שברת את המארז אתה צריך לשלם על זה. כשאתה עובד מול חנות רחוקה עם משלוחים , מצופה ממך לכבד את החוקים והתקנות של הפרוצדורה הזאת. כשם שמי שרוכש מחשב רגיל צריך להביא אותו למעבדה ולא יכול לרטון על כך שאינו מקבל אחריות באתר הלקוח כך גם מי שמבצע רכישה רחוקה. זה רלוונטי לגבי רכישות בחו"ל (אמזון , ניואג ) וזה רלוונטי לרכישה מחנות שאינה קל"ב ושהעבודה איתם מבוססת משלוחים. השכל הישר מצפה שמשלוח של מארז יהיה מתואם כך שהוא יגיע לידי הלקוח והלקוח יבחן את מצב המוצר מייד עם קבלתו ובמידת הצורך יעדכן את החנות בזמן הקצוב לגבי בעיות אם קיימות . אני כן חושב שמצופה מהחנות להדגיש את סוגיית הביטוח בכל תאום משלוח על מנת לצמצם עוגמת נפש כמו שלך אבל האחריות היא של הלקוח בסופו של דבר. אני מניח שלאור הדברים הנ"ל מומלץ לך לרכוש את המחשב בחנות שנוח לך להגיע אליה, אני לא חושב שמדיניות המשלוחים של חניות אחרות בארץ היא יותר גמישה מהמדיניות של TMS . דרך אגב,אני חושב שתזכה לייחס דומה אם תאסוף עצמאית מחשב מתיקון ואחרי שבועיים שלושה תיצור קשר עם החנות בשביל להודיע להם שכבר כשאספת אותו הוא היה שבור ואתה מצפה מהם להחליף לך מארז כי זה באחריותם . גם במקרה זה החנות מצפה ממך לבדוק את המחשב כאשר אתה אוסף את המחשב או לכל היותר ברגע שאתה מגיע הביתה - כאן אפילו אין סוגייה של אשמת "מתווך "
  39. 3 points
    אתה שוב מבין מה שאתה רוצה להבין ע"פ מה שמתאים לך מראש והשפה הפוגענית בה אתה משתמש אינה מקובלת עלי. צריכת חשמל רלוונטית לא בגלל עלות החשמל (ולכן כלל לא הזכרתי את המחיר כך שרוב מה שרשמת מיותר) אלה פשוט מראה את היעילות של כל שבב\ארכיטקטורה והיכולת \עניין של כל חברה בשיפור שלה. NV מציגים עליונות על פני AMD מזה זמן רב ובדוגמה הנ"ל רואים ביטוי יפה לסיבה לכך. כל עוד AMD לא ישפרו מהותית את יחס הביצועים\חשמל שלהם (משמע להחליף את GCN כמו שהחליפו את בולדוזר) הם לא יוכלו להתחרות ב-NV בצורה מלאה, מקסימום ימשיכו לדשדש מאחור כמו שקורה היום.
  40. 3 points
    הרבה זמן לא ראיתי המלצה מזעזעת כל כך, מחשבי מותג כמעט תמיד מלאים ברכיבים ברמה הכי נמוכה ועם תשלום פרמייה של 20%+ בשביל המותג. הייתי מעדיף לקנות מחנות נורמאלית מחשב טוב יותר ולשמור את ה20% שחסכתי לטכנאי שיגיע עד הבית במידה ויש בעיה.
  41. 2 points
    יהיה לי קשה, אך בגלל שמדובר אישית בך אני אעשה מאמץ כנה ואמיתי ואסלח לך וכדי להישאר רלוונטי לנושא זו סליחה בליטוגרפיה של 7NM.
  42. 2 points
    NV נמצאת 2-3 דורות קדימה מבחינת ביצועים שיחס ל- AMD וזאת כשהיא בתהליך ייצור מיושן יותר. אין פה וויכוח בכלל וגרף הביצועים לצריכת החשמל מראה זאת בבירור בכל חתכי הביצועים. מההצהרות של AMD מוטב להיזהר, יש להם מסורת ארוכה מאוד של השקות כושלות בשנים האחרונות שלא עומדות בציפיות שהם עצמם בנו והציבו. שוק הגימינג PC הוא משני אם לא בעדיפות שלישית עבור AMD וככה הם לא משקיעים בו ולכן אין מה לצפות מהם ללהיות תחרותיים בשנים הקרובות. על כל מהלך שלהם יש ל-NV לפחות שני מהלכים שהם יכולים לעשות כדי לאזן כל יתרון שיווצר.
  43. 2 points
    זה העניין שכיום אין בכלל(אולי ביוטיוב סרטוני הדגמת יכולת 8k וגם זה בדחיסה עצבנית שמורידה המון איכות)תוכן לצפייה ב8k,למה לשלם 16 אלף למסך שלא יהיה שימושי?עדיף לחכות שנתיים או 3 ואז המחירים יהיו שפויים,ויכול להיות שיהיה באמת תכנים לצפייה.
  44. 2 points
    אתה לא יודע מה זה NDA אני מבין... בהחלט יעול להיות שכבר סופקו לאתרים המעבדים ויתכן שיש להם כבר סקירות ומידע על הביצועים - אלא ש AMD החתימה אותם על הסכם NDA שבין היתר אוסר לפרסם את הנתונים הללו לפני שהם מאשרים. כנס לגוגל ותקרא קצת על מה זה NDA.
  45. 2 points
    מה בכלל הדילמה ? יש לך נייד שעומד במטלות ( גיימינג ), והכל סבבה, חוץ מהמשקל מן הסתם. אתה פשוט צריך נייד נוסף ללימודים, שיהיה קל ומעין לוח כתיבה כזה. תמצא משהו מינימלי, ונגמר הסיפור.
  46. 2 points
    בגלל המרחק, היא קיבלה את תוצאות הבחירות באיחור, רגע לפני הנחיתה. ...וזה ריסק אותה.
  47. 2 points
    מה? לא הבנתי כלום חוץ מנכשל בלשון
  48. 2 points
    יאלה, אז תצביע כחול לבן. אם יש משהו שגנץ מנסה לעשות יותר מכולם זה להיות ישר, הגון ולהיות אתי.
  49. 2 points
    פלונטר..ללא שום כוונה לפגוע ... ההבדל למשחקים מינורי וזניח בין משחק המותקן על NVME VS SATA SSD .(אולי שנייה) כנ"ל לDDR3 VS DDR4 (אולי 2-3 FPS) . אז שוב אני שואל=האם זה מצדיק מחשב חדש????
  50. 2 points
    לא מבין למה אתם מתעקשים לדחוף לו מחשב חדש שאין שום צורך. עבור משחקים המחשב שלו תותח גם אם הוא בן 4 שנים ואפילו יש לו 16GB ראם למשחקים סופר כבדים. כל מה שהוא צריך זה כרטיס מסך.(ואפשר + SSD )
×
  • צור חדש...