קיבלתי AURORA2 משומש מ-BUYINCOINS? מה עכשיו? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קיבלתי AURORA2 משומש מ-BUYINCOINS? מה עכשיו?


tmpusr

Recommended Posts

לינק לדיון שהתחיל הכל:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=543137.0

ה-AURORA2 גם הגיע עם כמה שריטות על המסך - ממש לא סופר קריטי אבל שמים לב לזה בשמש עם מסך כהה.

האריזה המקורית של AINOL (מתחת לכל הפצפצים והקלקר) אמנם היתה ללא פגם אבל לא אטומה מה שמוביל אותי לחשוב שמדובר במשהו מתצוגה או משומש :pissed: כי זה לא משהו שיכול להיגרם מהמשלוח אם אין נזק לאריזה.

בתוך האריזה של AINOL היה מונח על המסך משטח פצפצים אבל לא היה מגן מסך (זה שתמיד מקלפים ממכשיר חדש).

גם האריזה של המטען היתה מעוכה כולה וכנראה גם הוא לא תקין!

אני בדיונים איתם ועד כה הם הציעו לי פיצוי כספי זעום במקום שאשלח להם אותו חזרה ל-REFUND מלא (וגם זה אחרי הרבה ויכוחים).

מישהו כאן יודע איך כדאי לשלוח חזרה לסין את הטאבלט וכמה זה צריך לעלות (הכי זול)?

אני חושש שאשלח להם ובסוף הם יעשו טריקים עם ה-REFUND - "לא הגיע", "הכל תקין" או "ניזוק כששלחת חזרה" או לך תדע?

אז אני אהיה גם בלי כסף וגם בלי טאבלט!

אולי כדאי לפתוח DISPUTE דרך בכלל?

בקיצור, תיזהרו נ-BUYINCOINS - גם בגלל שהם שלחו משהו לא חדש, גם איכות האריזה וחוסר הנכונות לעזור במקרה של בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שאלה - למה קנית מ-BUYINCOINS ולא ישירות מ-AINOL?

לגבי שאלתך - אל תשלח. האמינות של המוכרים הסיניים לא גבוהה במיוחד והם בקלות יוכלו לטעון שלא קבלו את החבילה וככה תשאר בלי טאבלט ובלי כסף. לשמחתך הנזק הכלכלי לא ענק. אתה יכול לפתוח DISPUTE ב-PAYPAL אבל אני לא בטוח שהם ירצו לטפל בבעיה שלא נוצרה ב- אלא אצל מוכר חיצוני כאשר הם מהווים רק צינור להעברת הכסף. מה שאתה כן יכול לעשות זה לפתוח CLAIM אצל חברת האשראי שלך בטענה שלא קבלת את מה שהזמנת. הסיכוי שתקבל את הכסף חזרה דרך חברת האשראי גדול יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DISPUTE דרך זו אפשרות טובה. פייפאל יפסקו שאתה צריך להחזיר את המוצר ולקבל החזר מלא של עלות המוצר(בהנחה שהמשלוח היה ללא עלות).

אתה שולח רק לכתובת שPAYPAL נותנים לך לשלוח חזרה אחרת אתה לא מוגן.

אתה שולח בדואר רשום + אישור מסירה(אישור שחוזר אלייך בתיבת הדואר) - עלות בערך 40 שקלים תלוי במשקל החבילה.

החבילה שתשלח מבוטחת בערך עד 100$ ואני חושב שאתה יכול להוסיף עוד כמה שקלים לביטוח.

אני לא מאמין שהם יעשו לך טריק כי זה עדיין אתר גדול שמוכר גם דרך איביי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה - למה קנית מ-BUYINCOINS ולא ישירות מ-AINOL?

כשקניתי המחיר ב-AINOLSTORE היה יקר יותר והיה לי קופון ל-BUYINCOINS שגם הומלצו ע"י חבר.

מה שאתה כן יכול לעשות זה לפתוח CLAIM אצל חברת האשראי שלך בטענה שלא קבלת את מה שהזמנת. הסיכוי שתקבל את הכסף חזרה דרך חברת האשראי גדול יותר.

אם שילמתי דרך האם חברת האשראי לא תפנה אותי אליהם? היא בטח גם תדרוש שאחזיר את הטאבלט לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה שולח בדואר רשום + אישור מסירה(אישור שחוזר אלייך בתיבת הדואר) - עלות בערך 40 שקלים תלוי במשקל החבילה.

החבילה שתשלח מבוטחת בערך עד 100$ ואני חושב שאתה יכול להוסיף עוד כמה שקלים לביטוח.

משלוח דרך דואר ישראל?

איזה הוכחות לשמור כדי לחזק את ה-DISPUTE שלי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמונות של הנזק ושל אריזת המוצר, ספח משלוח+קבלת תשלום על המשלוח. אתה יכול גם לצלם בדואר את החבילה אחרי שמביילים אותה והכל כדי להראות שמספר המעקב על החבילה תואם לזה של הספח שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משלוח דרך דואר ישראל?

איזה הוכחות לשמור כדי לחזק את ה-DISPUTE שלי?

אכן דרך דואר , כל צורת משלוח אחרת תעלה לך הרבה יותר(ממש הרבה).

תצלם את החבילה, תשמור את החשבונית+טופס משלוח רשום שאתה מקבל בדואר(שים לב שדואר רשום + אישור מסירה מתחיל באותיות RA).

תשלח רק אחרי שתקבל הוראה מפייפאל לשלוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט - ברגע שאתה פותח Dispute (שממשיך ל Claim או נפתר ע"י 2 הצדדים) וצריך לשלוח את המוצר חזרה - פייפל מחזיקים הכסף בסוג של Hold בחשבון של המוכר עד שהכל ייפתר. ברגע שמגיעים למצב כזה, אין שום דרך למוכר להמציא "תירוצים" שהחבילה לא הגיעה - אתה מעלה את המסמכים לפייפל וברגע שהם מאשרים אותם - הכסף חוזר אליך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על העצות - עד עתה חשתי כמעט חסר אונים מולם....

בינתיים הם מציעים לי פיצוי של 15$ (הם התחילו ב-3.5$) כדי לא לבטל את הרכישה.

אני מתלבט כי הטאבלט מיועד בעיקר לבנותיי והן לא שמות לזה לב כמעט גם כך. זה לא באמת כל כך מורגש.

פשוט מעצבן שקיבלתי משהו מתצוגה או משומש.

אם אשלח חזרה ועד שיגיע חדש זה עוד חודש ולך תדע איך הוא יגיע ואיך יסתדר ה-DISPUTE אם הם יטענו שזה נזק מהמשלוח למשל.

אני אברר מחר עם על הסיכויים ל-CLAIM ועל נוהל ההחזרה ובדואר על עלויות השילוח לסין.

אנסה "לאיים" עליהם עם DISPUTE דרך ונראה איך יגיבו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמשיך לאיים בדיספיוט ו CLAIM, תגיע להחזר של מעל 1/3 ממחירו של המוצר, ואם זה לא פגם שבאמת מפריע לך- מזל טוב.

אני נגד סחיטות וחוסר הגינות, אבל מרגע שסיפקו לך מוצר לא חדש, כלומר ניסו לרמות אותך- סחט להם את הצורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמשיך לאיים בדיספיוט ו CLAIM, תגיע להחזר של מעל 1/3 ממחירו של המוצר,

זה מניסיון? יעבוד?

אני בכלל לא בקטע של לסחוט או להתמקח אבל לשלוח מכשיר משומש באריזה פתוחה עם מטען דפוק ולהציע פיצוי של כמה דולרים מסכנים (כל פעם עשו טובה והוסיפו כמה דולרים לפיצוי) זה כבר לא הוגן מצידם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו תמצית ההתכתבות שלי איתם עד כה...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dispute (ID:312252) 2012-09-18 2012-09-21

2012-09-18: gonenbkn Hi BuyinCoins staff,

Regarding my ORDER

The Item arrived unsealed, without the factory one-time screen-protector and with numerous scratches on the screen itself.

The wall-charger box was all bent but it seems to be in working order.

The tablet I got (AINOL AURORA2) seems to be used as the package itself is unharmed (scratches are not a result of shipping damage or alike).

I`d appreciate your prompt response,

Best regards,

Gonen barkan

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2012-09-19: Shawn_Shi Dear gonenbkn,

Thank you again for trying them again.

If you can send it back to us, we can full refund you.

friend, but you have to pay some extra money for fright, and we think it is not worth for you ,If you do not want to send it back, we can refund you $5.

How about your idea?

We are looking forward to your positive reply.

Best regards,

Shawn

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2012-09-20: gonenbkn Dear Shawn,

Thanks a lot for the prompt response.

I see no reason why I should pay extra due to this mistake - I should have got a new, factory-sealed item and I think you should try to find a way to fix this some other way.

One option is a full refund on the purchase (119$) + fright fee + some compensation for the aggravation.

Can you recommend the best way to send it back to you for refund?

Another option is to avoid refund & sending it back by trying to sell it here second-hand.

The problem is I can only sell it at a much lower price because it is opened & with evident scratches.

A 5$ is far from compensating for this price drop - more like 20-30$ or so.

This is a very reasonable "discount" for a used/display & slightly-damaged item.

Please remember that any option means also another one or two months without a tablet and all the aggravation in selling or sending it - a result of what I believe is a honest mistake on your side.

Your site has many positive reviews and good reputation here & I truly believe you can find a way to fix this unfortunate issue in a just and honorable manner.

Thanks again for all your help in this matter,

Best regards,

Gonen Barkan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2012-09-20: Shawn_Shi Dear gonenbkn,

Thanks for your message .

We can bear $8 as compensation.It is the best solution.

Even we test it before dispatch, it may be damaged on its long journey.

As you know,we offer unbeatable price,afford shipping and have

such little profit,plus we can't ask for compensation from our supplier without the faulty item.

We can refund you in full or resend you replacement if you send it back,but we can't afford the postage.

Looking forward to your early reply.

Best regards,

Shawn

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2012-09-21: gonenbkn Dear Shawn,

I understand your point but the damage is not from the journey.

It is evident that instead of a new tablet you shipped it in a used condition - the scratches are well evident and nothing on the journey could have caused it.

The Aurora II is sold NEW for 109$ and this 8$ refund does not even matches this price.

For example here: http://goo.gl/CJhzQ

Your offer is far from being fair and not in-line with your good reputation - I'd expect a more honorable solution.

looking forward to your positive reply,

Gonen Barkan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2012-09-21: Shawn_Shi Dear gonenbkn,

Thanks for your message.

Since you are a regular customer.

We will refund you $15 as compensation for this issue.It is our best offer.

As you know,we can't ask for compensation from our supplier without the faulty item.

Hope you can kind undestand ou difficulty.

Best regards,

Shawn

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תזכיר את המטען הדפוק, תצלם ותעלה להם חד משמעיות לכל מה שאתה טוען ותבקש החזר של 1/3 מהמחיר ששילמת.. אם צריך "תאיים" ב Dispute.

אל תשכח שיש לך רק 45 מיום התשלום לפתוח נגדם תלונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...