תגובות לת'רד המלצת חנויות 2011 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תגובות לת'רד המלצת חנויות 2011


MishaK

Recommended Posts

אבל-תבררו טוב מה אתם מתכננים לקנות,למרות שהם לא ממליצים על זבל ג'נרי טהור והמלצות שלהם סה"כ ממש לא רעות-כדאי שתבואו מוכנים.

אומנם אני יודע, אין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל אני מאוד רוצה להבהיר פה משהו, ואני מדבר פה בשם רוב המוכרים בKSP (תמיד יש כאלה שלא דיברתי איתם) - תבואו עם רשימה, אתם תצאו עם הרשימה הזאת. אולי המלצה פה ושם למשהו אחר, או הודעה שלוח א' לא אוהב זכרונות ב' שבחרתם, אבל ממש לא לדחוף בכוח כמו במקומות אחרים.

להפך, כשבאים לנו עם רשימה מסודרת, אנחנו הכי שמחים בעולם, זה עושה את העבודה שלנו בערך פי 5 יותר קלה, זו מנוחה קלה בין אנשים שמתלבטים 20 דקות בין Cruzer Blade ל Cruzer Edge.

כמו כן, ההמלצות שלנו באות מניסיון אישי, או מידיעה שהמוצר בהחלט טוב ולא יגרום ללקוח לחזור להתלונן. אני אישית יכול להגיד שהמלצתי לעשרות לקוחות על ה-Set 3000 Bluetrack של MS, וכולם חזרו ואמרו תודה רבה. היו כאלה אפילו שחזרו וקנו עוד 2-3 בשביל המחשבים האחרים בבית/מתנה.

אין לנו ב KSP שום סיבה לגרום לכם לקחת מוצר נחות מהמוצר שרציתם כשניכנסתם לחנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אומנם אני יודע, אין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל אני מאוד רוצה להבהיר פה משהו, ואני מדבר פה בשם רוב המוכרים בKSP (תמיד יש כאלה שלא דיברתי איתם) - תבואו עם רשימה, אתם תצאו עם הרשימה הזאת. אולי המלצה פה ושם למשהו אחר, או הודעה שלוח א' לא אוהב זכרונות ב' שבחרתם, אבל ממש לא לדחוף בכוח כמו במקומות אחרים.

להפך, כשבאים לנו עם רשימה מסודרת, אנחנו הכי שמחים בעולם, זה עושה את העבודה שלנו בערך פי 5 יותר קלה, זו מנוחה קלה בין אנשים שמתלבטים 20 דקות בין Cruzer Blade ל Cruzer Edge.

כמו כן, ההמלצות שלנו באות מניסיון אישי, או מידיעה שהמוצר בהחלט טוב ולא יגרום ללקוח לחזור להתלונן. אני אישית יכול להגיד שהמלצתי לעשרות לקוחות על ה-Set 3000 Bluetrack של MS, וכולם חזרו ואמרו תודה רבה. היו כאלה אפילו שחזרו וקנו עוד 2-3 בשביל המחשבים האחרים בבית/מתנה.

אין לנו ב KSP שום סיבה לגרום לכם לקחת מוצר נחות מהמוצר שרציתם כשניכנסתם לחנות.

הבעיה בחנות שלכם, לפחות בסניף אשדוד (יציאה לכיוון אשקלון), יש לכם קופה אחת. אם להשוות לחנות אחרת, למשל אייבורי, אצלהם יש קופה מהירה ובצד יש עובדים שאיתם אפשר לקנות מוצר ב20 דקות.

אצלכם בשעות הערב יכול להווצר תור של 8-10 אנשים בגלל שאיזה לקוח בא עם כל המשפחה שלו "לבחור מחשב" ואתם מרכיבים לו אותו שעה שלמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא בסניף פ"ת יש 2 קופות "מהירות" וקופה אחת "גדולה",הבעייה שבקופות המהירות הם מקבלים גם דברים ארוכים,כבר קרה פעם אחת שבאתי לסניף שאני ממהר מאוד (הייתי חייב לצאת אחרי רבע שעה,סביר לא?) ואחרי שחיכיתי בתור (20 דקות :-[ ) גיליתי שמי שלפני רוצה לממש אחריות על מסך והתחיל עם התלונות שלו לנציג,לצערי הייתי צריך לפרוש ולא לקנות באותו הפעם את מה שרציתי.

מסכים שהבעיה הכי רצינית של KSP זה החוסר יעילות בתורים (מיד אחרי חוסר בספקים ובמארזים איכותיים ומשתלמים),אני מקווה מאוד שתשפרו את זה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...