למה להכניס אוטומציה לעסק?
אוטומציה עסקית או אוטומציה לעסקים היא כלי חיוני לכל מנהל עסק שמחפש לשדרג את הפעילות שלו. האוטומציה מאפשרת לחסוך זמן, להקל על העומס ולהגיע לתוצאות טובות יותר. השימוש באוטומציה מאפשר לך להתמקד ולהתפקס יותר על פעילויות השיווק, והגדלת כמות הלקוחות וכתוצאה של זה להגדיל מכירות.
אוטומציה לעסק יכולה להיות בכל איזור הפעילות השוטפים שלך : מכירות , שיווק, הנהלת חשבונות , ניהול כוח אדם , פרודקט ועוד. להלן דוגמאות לאיזורי הפעילות השונים:
הקמת מערכת לניהול לידים
מערכת לניהול לידים אוטומטית מאפשרת לך לעקוב אחרי כל הלידים שלך, לנהל אותם בצורה אורגנית ולהגדיל את הסיכוי להמירם ללקוחות. המערכת תיקח על עצמה את כל התהליכים המורכבים של ניהול הלידים, כולל הפניית הלידים לאנשי הקשר בארגון, סינון הלידים ומעקב אחר התקדמותם. בנוסף מערכת ניהול לקוחות מודולרית כמו אוריגמי CRM תאפשר לך לשלוח וובהוק למערכות הפרסום ובכך להודיע להם על המרות בפועל.
אוטומציות לחנויות איקומרס
אוטומציה לחנויות איקומרס היא דרך חכמה ויעילה לניהול העסק. הכלי מאפשר לך להיות יותר מסודר, להגדיל את יעילות העסק ולשלוט על כל הפרטים הקטנים. האוטומציה מסייעת בניהול המלאי, במעקב אחר ההזמנות, בניהול התשלומים ובשמירה על קשר עם הלקוחות.
תחשבו על עסק קטן כמו נגר בהזמנה אישית שצריך לקבל הזמנה מהלקוחות שבוחרים מקטלוג את הפריט , לבצע תיעוד של אישור ההזמנה , לגבות את התשלום , להוציא את הזמנה המוכנה למשלוח של חברת השליחויות ולטפל בהחזרות.
אוטומציה להנהלת חשבונות
אוטומציה להנהלת חשבונות היא דרך מעולה לשלוט על כל פעילויות החשבונאות של העסק. היא מאפשרת למנהלים לעקוב אחרי כל ההכנסות וההוצאות, לשמור על מעקב זמן אמת על המצב הכלכלי של העסק ולתכנן את התקציב בצורה חכמה יותר.
בניית צט בוטים חכמים
בוטים חכמים לשירות לקוחות או למכירה באתק הם כלי חכם ויעיל שיכול לעזור לך לשלוט על התקשורת עם הלקוחות. הם מאפשרים לך לתת מענה מהיר ומדויק לשאלות של הלקוחות, להקל על העומס על הצוות שלך ולשפר את שירות הלקוחות שלך.
אם בונים בוט בצורה חכמה ואוטומטית , הבוט יכול להשתלב בחלק העליון של משפך ההמרה , בו במקום שאנחנו נבזבז זמן של הקלדת פרטי הלקוח , הוא עצמו מבצע מסירה של המידע לבוט ומשם הכל מועבר בשרשור למערכת ה- CRM
בניית דשבורד דינמי שמושך נתונים ממערכות הפרסום
דשבורד דינמי הוא כלי חזק שמאפשר לך להיות מעודכן בכל רגע נתון על מצב העסק שלך הכנסות מול הוצאות. הוא מאפשר לך לראות במבט עין את נתוני המכירות, הטרנדים של המכירות החודש, ההשפעות של פעילויות שיווק המייל השבועי ומידע נוסף שיכול לעזור לך לקבל החלטות עסקיות מבוססות נתונים.
ניהול קשרי לקוח בצורה אופטימלית
רבים טועים בחוסר ההבנה שלהם שהמשאב הכי חשוב לעסק הוא הלקוחות שלו . הם הרי הסיבה לקיומו. לכן אחת המטרות העיקריות של אוטומציה עיסקית היא לשפר את התקשורת מול הלקוח ובעיקר את רמת שביעות הרצון שלו.
בעזרת אוטומציה לעסקים ניתן ליצור מנגנונים חכמים של שליחת מיילים , וואטסאפים , נוטיפקציות וסמסים ללקוח בשלל מקרים כמו של קנייה של מוצר , ליקוט המוצר והשלבים השונים של שליחת המוצר עד הגעתו לבית הלקוח.
בעזרת אוטומציה ניתן לשמור , לאסן , לתעד כל התקשרות מול הלקוח בצורה מאורגנת וקלה לשליפה וזה עוזר מאוד ליצירת קשר אישי בין המותג ללקוח
תקציר
למה להכניס אוטומציה לעסק? התשובה היא פשוטה: כי אוטומציה שיווקית מאפשרת לעסקים להיות ממוקדים יותר, מאורגנים יותר, ומנוהלים באופן יעיל יותר. כאשר מדובר בהקמת מערכת לניהול לידים, פתרון אוטומטי יכול לחסוך זמן יקר, מאמץ ומשאבים, ולהבטיח שלא תיפספס אף הזדמנות.