מרחבי הרשת: מנטפליקס ועד ב.מ.וו: האם המיקרו-מינוי טוב לצרכנים?

מרחבי הרשת: מנטפליקס ועד ב.מ.וו: האם המיקרו-מינוי טוב לצרכנים?

צילום: שאטרסטוק

לאנשים יש היום פחות כסף להוציא על מינויים לספקיות סטרימינג, משחקים, שירותי ענן, תוכנות ועוד. חברות הטק, מצדן, חייבות להמשיך להזרים הכנסות, ולכן הן "מפרקות" מינויים ומציעות שירותים ומוצרים ספציפיים בסכומים חודשיים קטנים. האם זה יעבוד להן? האם כדאי לנו שזה יעבוד להן?

לקריאת הכתבה בכלכליסט

מדור "מרחבי הרשת" משתף תכנים מעניינים שפורסמו ברשת וניתנים לשיתוף חופשי, באמצעות פיד RSS ציבורי ללא מגבלות שימוש.
מעוניינים גם אתם להופיע במדור? צרו איתנו קשר