חידוש ב-Google Trends, מעתה תוצאות Google Trends מעודכנות על בסיס יומי. הגרסה העדכנית של Google Trends פותחה במרכז המחקר והפיתוח של גוגל בתל-אביב.
Google Trends הינה הצעה של Google Labs המאפשרת להשוות את מידת העניין של הגולשים בנושאים שונים. כל שעל הגולש לעשות הוא להקליד את מילות החיפוש המעניינות אותו, עד 5 במספר, ובמידה ומילות החיפוש אכן פופולריות דיין Google Trends תציג את שכיחות החיפוש של כל אחת ממילים אלו. במידה ומילות החיפוש המבוקשות זכו גם לאיזכורים חדשותיים, Google Trends תציג את שכיחות הופעתן גם ב-Google News.
Google Trends מנתחת את חלקן של אותן המילים בחיפושים שגוגל מבצעת ברשת, באופן יחסי לסך כל החיפושים שנעשו באמצעות גוגל. התוצאות מופיעות בצורת גרף המראה הן את שכיחות החיפוש של המילים ברשת והן את השכיחות בה הופיע אותו נושא ב-Google News.
Google Trends מסוגל להציג מילות חיפוש בשפות שונות, כולל עברית ואנגלית, ומתחת לגרף נפח החיפוש הוא מציג את האזורים הגיאוגרפיים, הערים והשפות בהם חיפשו הגולשים את מילת החיפוש הנדרשת.
לדברי יוסי מטיאס, מנהל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל בתל-אביב, "Google Trends מאפשר ללמוד על מגמות בחיפוש. העדכון היומי מהווה צעד גדול בדרך להשגת מטרתנו, להפוך את Google Trends לכלי מועיל עבור כלל הגולשים ובכללם עיתונאים, בלוגרים, אנשי שיווק ומפרסמים. העובדה שמעתה Google Trends מתעדכן על בסיס יומי מאפשרת למשתמשים למצוא מידע עדכני בעל ערך מיידי לצרכיהם השונים".