שיטת הדיאלוגים בכותר החדש עברה שינוי קצת מוזר שחלק גדול מהשחקנים לא אהבו, וכעת יש מוד קטן שמאפשר לחזור לשיטה הוותיקה והטובה של Fallout 3 ו-Skyrim
כלי המודינג הרשמיים של Fallout 4 עדיין לא נראים באופק, אך נראה שגם זה לא מונע ממשתמשים חרוצים למצוא שיטות ודרכים לשפר את המשחק, כך שיראה טוב יותר, יהיה מאתגר או אותנטי יותר – או פשוט נוח והגיוני.
אחד מהשינויים התמוהים ב-Fallout 4 היה במכניקת הדיאלוגים. לראשונה במשחק עולם פתוח של בת'סדה לדמות השחקן יש דיאלוגים מדוברים מוקלטים, אשר מחליפים הודעות טקסט פשוטות על המסך שרק לוו בתגובות מוקלטות של הדמות מנגד, אשר ליוו אותנו ב-Skyrim, Oblivion ו-Fallout 3 (לפני כן גם תגובות הדמויות שמולכם היו טקסטואליות בלבד) – אך במקום להציג את הטקסט הספציפי שהדמות שלכם תדבר, ב-Fallout 4 מוצג רק תיאור כללי של התגובה (חיובי, שלילי, סרקסטי וכדומה) המיועדת, כשהשחקן יכול רק לקוות שמה שייאמר יקלע למה שקיווה לו.
המנגנון המקורי (מימין) לעומת השינוי שמבצע המוד
המוד החדש, שנוצר בידי צמד העונה לכינויים Cirosan ו-Shadwar, עושה את המתבקש וחושף מבעוד מועד את הטקסט המדוייק שיצא לדמותכם מהפה, ללא ניחושים מיותרים – וגם עושה זאת ברשימה ממוספרת סדורה כמו שראינו ב-Fallout 3, ולא בפורמט 'מעוין' אשר מתאים יותר בצורתו ומהותו לממשק קונסולות המשחק והבקרים שלהן. את המוד ניתן להוריד לאחר הרשמה חינמית בקישור הבא.
ניתן לסדר את הטקסט המלא בשתי דרכים שונות – בסגנון Fallout 4 או בסגנון Fallout 3 'קלאסי'
גאונות, או שהשיטה המעודכנת של Fallout 4 דווקא קסמה לכם? ספרו לנו מה דעתכם בתגובות.