עולם משחקי האסטרטגיה יתעורר מהתרדמת בחודש הבא

Warhammer 40K: Dawn of War 3 המבטיח זוכה לתאריך השקה רשמי שנמצא ממש מעבר לפינה, ויש גם דרישות מערכת שיעזרו לכם להבין אם תוכלו להפיק ממנו את הטוב ביותר

כמות משחקי האסטרטגיה שמגיעה אלינו בימים אלה היא צנועה ומצומצמת יותר מאי פעם, כך נראה, אבל זה עדיין לא אומר שאין מה להמתין ולצפות לו – כפי שמבקשים להזכיר לנו כעת בחברת Relic Entertainment הקנדית המפורסמת ובמפיצה שלה סגה, עם ההכרזה על תאריך ההשקה של Dawn of War 3 שיחזיר אותנו לעולם הברוטאלי והמרתק של סדרת Warhammer 40K.

הפרק המרכזי השלישי בסדרה שאותה פגשנו לראשונה בשנת 2004, ושהפכה מאז לאחת מהאהודות והמצליחות ביותר בכל עולם ה-RTS, יגיע אל המחשבים האישיים באמצעות פלטפורמת ה- ב-27 באפריל 2017, כלומר בעוד כחודש וחצי, כשהוא מצוייד במנוע Essence 4.0 מעודכן ומשודרג של Relic עצמה, ומבטיח לשלב לנו גם את האלמנטים מעולם משחקי התפקידים שקיבלנו ב-Dawn of War 2 והרחבותיו, וגם את הקרבות המאסיביים ועתירי האקשן מהפרקים הראשונים של המותג – לצד עלילה שתכלול אף היא חלק מהנבלים והגיבורים שאותם כבר פגשו חובבי הסדרה במספר הזדמנויות בעבר.

דרישות המינימום להפעלת המשחק המסקרן מורכבות ממערכת חלונות 7, או חדשה יותר, בגירסאות 64 ביט בלבד, זכרון RAM של 4 ג׳יגה-בייט לכל הפחות, מעבד Core i3 כפול ליבה של אינטל שפועל בתדר בסיס של 3GHz ומעלה או מקביל שלו מבית (כלומר מעבד FX או מעבד ממשפחות ה-APU של החברה עם ארבע ליבות שמרכיבות צמד מודולים של עיבוד, בתדר 3GHz ומעלה) – וכרטיס מסך מדגמים צנועים יחסית של GeForce GTX 460 מבית NVIDIA או Radeon HD 6950 של .

עם כל הכבוד ל-Halo Wars 2, זה כותר האסטרטגיה הגדול באמת הראשון עבור השנה הנוכחית, שעושה כעת צעד גדול נוסף לקראת ההשקה שלו

הדרישות המומלצות להפעלת המשחק בצורה סבירה מורכבות ממערכת חלונות 10 מעודכנת (בגירסת 64 ביט), זכרון דינאמי של 8 ג׳יגה-בייט לכל הפחות, מעבד Core i5 מרובע ליבות בתדר 3GHz ומעלה של אינטל או מקביל לו מהמתחרה (מעבד FX עם שמונה ליבות שהן ארבעה מודולים בתדר 3GHz), וכרטיס מסך מדגם ה-Radeon HD 7970 של או מדגם ה-GeForce GTX 770 של – כאשר מדובר ללא ספק באחד המערכים החומרתיים הכי צנועים ועממיים שבו פגשנו עבור כותר בולט בפרופיל גבוה עד כה  בשנת 2017.

Dawn of War 3 מציע סגנון ויזואלי שונה מקודמיו, שכנראה משפיע לטובה גם על דרישות המערכת

הדרישות אינן מפורטות במיוחד ועשויות היו ליצור חשש מסויים אצלנו במקרה אחר, אך בכותר שמפותח בלעדית עבור פלטפורמת ה- כנראה אין סיבה לדאוג מכך שמדובר בהמרה בלתי מלוטשת מפלטפורמה אחרת, בניגוד לרוב הכותרים המודרניים שמוצעים לקונסולות הסלוניות ולמחשבים האישיים במקביל.

חבילות אספנים גדולות ויקרות כבר יש – האם גם כאן נזכה לראות שתיים או שלוש חבילות הרחבה מרכזיות מוצלחות ואיכותיות, בדומה לכותרי Dawn of War הקודמים? זה בוודאי עדיף על מצעד בלתי נגמר של תכני DLC מוספים זעירים ותכופים

עם זאת, אנחנו בהחלט מקווים שבמפתחת למדו את הלקח מנסיון העבר עם הכותר Company of Heroes 2, וישיקו מוצר בשל עם כמות מינימלית של בעיות טכניות משמעותיות – בניגוד לכותר האסטרטגיה שעסק במלחמת העולם השנייה והחל לפעול באופן ראוי עבור רוב השחקנים רק אחרי הרבה טלאים וכמה חודשים שבהם היה זמין בחנויות.

תמיד חלמתם למחוץ אורקים סוררים באמצעות יחידה לוחמת גדולה וחסרת מעצורים? בקרוב תוכלו לעשות זאת, ובסיטונות

צפו לעדכונים מאיתנו במהלך החודש הבא, ובינתיים תפרגנו לעצמכם בכמה דקות של משחקיות שמסייעת להבין למה היה שווה לחכות ל-Dawn of War השלישי וליחידות המכאניות המאסיביות האימתניות שבו. תהנו!

 

שיתוף

הגב

מיין לפי:   החדש ביותר | הישן ביותר | המדורג ביותר
1stcowgirl
משתמש

ע צ ו ר @ ! ! !
אז מה קורה?
שאלות:
1 – האם זה יהיה כמו המשחקים הראשונים (משאבים כלים וכו')?
2 – האם זה יהיה כמו DOW2 (ללא משאבים כלים וכו)?
3 – או שזה יהיה גם וגם ועוד קצת?

אני הבנתי ששאלה 3 זה מה שיקרה (אבל אולי אני טועה?)
COH ובנוסף WARHAMMER הם משחקי STRATEGY הכי טובים ששיחקתי בחיי _ (ואני פה לא מעט אם לא מההתחלה)

Zeev86
משתמש

זה לא אמור היה לצאת בסוף שנה שעברה?

wpDiscuz