כל קרבות הענק שתוכלו לדמיין: הכירו את Ultimate Epic Battle Simulator

חושבים שהקרבות המאסיביים ורחבי ההיקף בסדרת Total War הם החלק המעניין והמהנה ביותר בהם? משחק חדש מבטיח להעניק לכם עוד הרבה ממה שאתם הכי אוהבים

מסכימים עם הקביעה כי הקרבות הדיגיטליים ההיסטוריים ורבי המשתתפים במשחקי אסטרטגיה כמו Rome: Total War הם אחד מהדברים היותר טובים ויותר מרשימים שיש לעולם משחקי הוידאו להציע לנו? במידה והתשובה היא 'כן', כדאי מאוד שתכירו את Ultimate Epic Battle Simulator החדש, או UEBS בקיצור, ששם לעצמו מטרה לספק למשתמשים בה יוכלו ליצור לעצמם את כל הקרבות הגדולים והמוזרים ביותר שניתן להעלות על הדעת – במידה והמערכת שלהם לא תקרוס תחת עומס העיבוד, כמובן.

לכותר הטרי אין עלילה או כל מבנה מוגדר בשלב זה, והוא מתבסס על תוספים ייעודיים למנוע ה-Unity 5 בשביל להעניק לשחקנים את מידת החופש המירבית, ליצירת קרבות עם אלפי ואף עשרות אלפי יחידות שיכולות להיות מורכבות מלוחמים ספרטנים או רומאים, אבירים מימי הביניים, חיילים ממלחמת העולם השנייה, אורקים, זומבים, טרולים, תרנגולות (כן, כן) ועוד. ב-UEBS אין הגבלה גם על מספר היחידות שאותן ניתן להציב בקרב, אם כי המפתח מצהיר מראש שכל כמות מעל 10,000 יחידות עתידה לקרב כמעט כל מערכת מחשוב מודרנית לסף העליון של יכולותיה – כך שאולי אנחנו חוזים כאן גם בלידתו של מעין מבחן חדש עבור חומרות העתיד, מי יודע.

אי פעם מצאתם את עצמכם בוויכוח אודות "מי ינצח את מי בקרב"? עכשיו סוף סוף יש לכם את היכולת לבחון את התוצאה בצורה מעשית, פחות או יותר

באופן לא ממש מפתיע, היכולת להציב דיוויזיה צבאית מודרנית מול צבא אינסופי של זומבים או לנסות ולשחזר את הקרב המיתולוגי בין 300 ספרטנים ל-10,000 לוחמים פרסים קורץ ללא מעט אנשים – וכבר היום ניתן למצוא ב-YouTube מגוון תיעודים מעניינים ומוזרים אשר מבוססים על המשחק החדש, שזמין כעת ב- בעלות של 14.4 דולר (שהיא הנחה של 10 אחוזים מתג מחיר רשמי מלא של 16 דולר).

דוגמה אחת קטנה מתוך מאות שכבר מסתובבות להן בערוצי YouTube שונים, וצוברות עשרות ומאות אלפי צפיות

עד כה, UEBS נהנה מקבלת פנים חמימה אצל השחקנים ב-, עם 81 אחוזים של ביקורות חיוביות מתוך סך של 566 כאלו שבוצעו עבורו בתוך כיומיים בלבד מאז נכנס רשמית לתוכנית ה-Early Access – וזו גם הצלחה מרשימה וחשובה למדי עבור פרוייקט שהחל ביוזמתו של אדם אחד בודד, ושהתבסס עד כה על סיוע ממתנדבים שונים במהלך שלב האלפא שלו, עד שהגיע לרמת הבשלות הנוכחית שלו.

לא נופתע אם לרוברט וויבר, ההוגה של הפרוייקט המרשים והעצום הזה, יש כבר מקום עבודה מובטח שממתין בחברת Assembly הבריטית, אשר הביאה לנו את משחקי סדרת Total War ותמיד מחפשת דרכים ושיטות חדשות להפתיע אותנו עם קרבות מאסיביים ואותנטיים יותר

חושבים שהקונספט הזה יבשיל לכדי מוצר סופי אמיתי וממשי, או שמדובר בעוד אחד מהרעיונות האלו שזוכה להצלחה ותנופה התחלתיים אך דועך בסופו של דבר משום שאינו מכיל את הפוטנציאל הנדרש ליצירת עניין לאורך זמן? מוזמנים לספר לנו מה דעתכם בתגובות.

שיתוף

הגב

מיין לפי:   החדש ביותר | הישן ביותר | המדורג ביותר
א.ב. גימל
משתמש

הדבר החשוב ביותר בסימולטור צבאות/קרבות הוא דימוי טקטיקה ותורות לחימה של אותם צבאות.
בסרטון הראשון הצבא הספרטני נלחם כפלקנס כמו שצריך, אך הצבא הרומאי נלחם בבודדים ולא בשיטת הלחימה הרומית שהיא פלנקס משופר.
כנראה שהשחקן בסרטון שיחק עם ההגדרות של הצבאות, כי לגיון רומאי מחסל לגיון ספרטני.
אם המשחק מדמה נאמנה טקטיקות צבאיות אזי הוא יכול להיות להיט!

Segev Seror
אורח

Rave Viner

Norel Farjoon
אורח

נראה גרוע

wpDiscuz