הנה זה בא: WhatsApp תספק כלים לחברות ועסקים בכדי לשמור אתכם על קשר

אחרי שנים של עבודה חינמית לחלוטין, נראה כי בפלטפורמת המסרים המיידיים החליטו מה יהיה המודל הכלכלי המעשי שלהם

חלק מכם ודאי עוד זוכרים את הימים בהם אפליקציית ה-WhatsApp 'איימה' עליכם כי תחל לדרוש תשלום שנתי זעיר של דולר אחד בודד – משהו שמעולם לא הפך לחובה מעשית (כל מי שרצה בכך יכל לבחור בהארכה של תקופת ההתנסות החינמית, או לשלם מבחירה עצמית) ואף בוטל לגמרי לפני כשנתיים. מאז ועד היום אנו תוהים מתי נשמע על התוכנית העסקית המעודכנת שתהפוך את הפלטפורמה המצליחה למנוע כלכלי, במקום להשקעה תמידית שאינה מניבה רווחים, ועתה נראה שהרגע הזה קרוב יותר מאי פעם.

פרסום עדכני בבלוג הרשמי של WhatsApp מכריז, בהתאם להערכות ולשמועות, על כוונה להציע וכלי ניהול ייעודיים לעולם העסקי – שיאפשרו לחברות מסחריות לתקשר בצורה נוחה ואפקטיבית יותר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהם בהתבסס על היישום שבו משתמשים מעל למיליארד צרכנים ברחבי העולם באופן יומיומי.

כדאי להתחיל להתרגל לשם הזה?

אי אפשר להתעלם מהפוטנציאל המסחרי האדיר של פלטפורמת הודעות טקסטואליות המוכרת כמעט לכל אדם בעולם המערבי, אשר בא לידי ביטוי כבר היום בהרבה מאוד מקרים בהם בעלי עסקים מתבססים עליה בכדי להתנהל מול קונים, מוכרים ומתעניינים מכל הסוגים – ונראה כי בעלי הבית רוצים להפוך את העניין לממוסד ומאורגן יותר, כאשר בעלי עסקים קטנים ובינוניים יוכלו לבקש ולקבל אימות להיותם כאלה, יחד עם גישה לכלי ניהול חדשים. ארגונים, מוסדות וחברות גדולות יוכלו לקבל גישה לכלי ניהול משלהן – אם כי במקרה שלהן יהיה זה יחד עם תשלום שטרם נקבע סופית, שיהפוך למקור ההכנסות העיקרי (והיחיד?) של WhatsApp החדשה.

ניכר כי ב-WhatsApp עדיין לא החליטו סופית אודות חלק גדול מהפרטים הטכניים של הכיוון החדש הזה, אך כבר עתה ברור כי הוא יוכל לשמש לעדכון אישיים עבור הצרכנים השונים, בנוגע למועדי שירותי, קביעת תורים, מצבי רכישות ומשלוחים וכנראה גם הצעות פרסומיות כאלו ואחרות – כאשר בחברה יזדקקו לעבוד קשה בכדי למנוע מהשיטה לצאת משליטה ולהפוך את היישום ל'מפלצת ספאם' אשר תבריח את המשתמשים בסופו של דבר.

WhatsApp כבר החלה בפיילוט של אימות חשבונות עבור עסקים וחברות – ונראה כי זה יהיה הבסיס להצעת הכלים המתקדמים אותם היא מפתחת, בתשלום או בחינם בתלות בגודל הגוף ודרישותיו

ההצלחה המרשימה של חברת האם מעידה על כך שיש להם את הנסיון והידע הנדרשים לכך, ואנחנו בהחלט מקווים שלכולנו תהיה רק תועלת ונוחות משופרת מהקונספט הזה. צפו לעדכונים נוספים בעתיד הקרוב.


שיתוף

הגב

מיין לפי:   החדש ביותר | הישן ביותר | המדורג ביותר
yw1971
משתמש

מצער שהתחרות של פייסבוק מול TEAMS או SLACK בקושי קיימת. אילו היו משלבים את וואטסאפ…

wpDiscuz