משחק הנהיגה המגה שאפתני של Slightly Mad Studios מחליט לוותר על תקופת החגים העמוסה והתחרותית, לוקח לעצמו עוד מספר חודשים לטובת ליטושים ושיפורים – ויושק בתחילת השנה הבאה
דחייה לצורך עליה? Project CARS, כנראה משחק המירוצים המדובר והמצופה ביותר שיגיע (גם) לפלטפורמת המחשב האישי בשנים האחרונות, יושק רשמית באיחור של כמה חודשים על מנת להבטיח מוצר סופי מלוטש ואיכותי יותר – וגם בכדי לא להיבלע איפשהו בין שלל כותרי הענק של סוף השנה האזרחית, כך לפי ההודעה שפירסמו מפתחת ומפיצת המשחק.
המשחק נראה נהדר כבר היום, אבל עוד קצת זמן לשיפצורים מעולם לא הזיק לאף אחד
Project CARS מתיימר להציע סימולציית נהיגה ריאליסטית עם מנוע חישובים פיזיקליים מתקדם, מערכת שינוי מזג אוויר דינאמית, סבבי יום-לילה, בינה מלאכותית מתוחכמת ועוד. על אף השאיפה לסימולציה נאמנה למציאות המפתחים מזכירים את הסדרות הפופולריות Gran Turismo ו-Forza Motorsport כבסיס להשוואה – כך שהתוצאה הסופית אמורה להיות מתאימה ורלוונטית גם לשחקנים ממוצעים ולא רק לקומץ חובבי ריאליזם קיצוני.
כשיושק, Project CARS אמור לכלול עשרות רבות של מסלולים שונים המבוססים על מיקומים אמיתיים מרחבי העולם ומעל מאה כלי רכב מתקדמים משלל סוגים וקטגוריות – אם כי ראוי לציין שאת הרכבים לא ניתן יהיה לשפר ולשדרג, פרט לביצוע טיונינג ושינויים חזותיים.
מפתחת המשחק, Slightly Mad Studios הבריטית, מורכבת מאנשים שהיו אחראים בעבר למשחקים Need for Speed: Shift ו-Need for Speed: Shift 2, וגם למשחקים GTR ו-GT Legends בעבר הרחוק יותר (תחת SimBin וגם סטודיו בשם Blimey Games שאוחד בהמשך עם Slightly Mad) כך שאין ספק כי מדובר כאן על אנשים עם רקע מכובד בתחום הסימולציה וה'חצי סימולציה' של מירוצי מכוניות. האם זה יספיק בכדי להעניק למחשב האישי מעין Gran Turismo משל עצמו? בקרוב נגלה.
גירסאות המחשב האישי, ה-PlayStation 4 וה-Xbox One של Project Cars מיועדות להגיע אל מדפי החנויות ב-17 במרץ 2015, כאשר גירסה של המשחק ל-Wii U וגירסה לפלטפורמת ה-SteamOS של וואלב אמורות להיות מושקות מאוחר יותר באותה שנה.