לאחר שפייסבוק השתמשה בשירותי החיפוש של מיקרוסופט מאז חודש מרץ של שנה שעברה בשביל שירות ה-Graph Search (המאפשר חיפוש בעזרת שימוש בשפה טבעית ), החברה נוטשת את בינג ומתחילה להשתמש בטכנולוגיות פנימיות בכדי להניע את תוצאות החיפוש.
לאחר שפייסבוק השתמשה בשירותי החיפוש של מיקרוסופט מאז חודש מרץ של שנה שעברה בשביל שירות ה-Graph Search (המאפשר חיפוש בעזרת שימוש בשפה טבעית ), החברה נוטשת את בינג ומתחילה להשתמש בטכנולוגיות פנימיות בכדי להניע את תוצאות החיפוש.