מחשב נייח שנקנה לפני שנתיים - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב נייח שנקנה לפני שנתיים


MetalMachine

Recommended Posts

i5 4570

2X4GB 1600MHz של G.Skill

Sapphire R9 280X Vapor-X

Gigabyte H87-D3H

Samsung 840 EVO 250GB SSD

Antec Eleven Hundred

Corsair TX850M

אני חושב שרוב (אולי כל) החלקים הפנימיים עדיין באחריות של KSP, עד לאוקטובר 16, ועדיין יש לי את רוב הקופסאות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

3000 זו בדיחה. ב2500 אני יכול לקנות מחשב שווה ערך ללא כרטיס מסך חדש מהחנות (עם מארז פחות מפוצץ ועם ספק שמחשב כזה אשכרה צריך במקום הספק שהוזכר פה), וב500 הנותרים קונה רק את כרטיס המסך כמשומש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיחה?

אולי יש מישהו שמוכר את ה 280X שלו ב 500 ש"ח, זה לא אומר שזה השווי של הכרטיס כיד2. זה בד"כ נע בין 150 ל 250 ש"ח יותר. למה שהוא ימכור לפי המחיר זול שאתה ראית? בטח אם זאת לא גרסה פשוטה ובטח (אני לא יודע בוודאות) אם זה לא כרטיס ששומש לכריה?

לגבי הספק והמארז, אלו מה שהוא מוכר, אם תקנה ספק ומארז פשוטים יותר הרי שאי אפשר להקביל אותם לאלו.

מהחישוב שאני עשיתי, גם אם נלך על חלקים פשוטים יותר כמו מעבד חלש יותר, לוח פשוט יותר, זיכרון פשוט יותר, 280X הכי זול שיש, SSD הכי זול שיש לנפח, אותו מארז, ספק 850W הכי זול בפלונטר, וקירור בסיסי, זה עדיין עובר את ה 4000 ש"ח.

פה יש לו גם מעבד טוב יותר, גם זכרונות טובים יותר, גם לוח טוב יותר, גם כרטיס מסך טוב יותר, גם SSD טוב יותר וגם ספק טוב יותר שכנראה נשאר לו עדיין יותר אחריות ממה שיש לספק החדש שתקנה...

למה שהוא לא ימכור את זה ב 3000 ש"ח? למה הוא צריך לרדת לחצי מחיר?

זה המפרט שהשוויתי אליו אגב:

http://www.plonter.co.il/priceoffer_shoppingcart.tmpl?PriceOffer=32696

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחיר הסביר לדעתי כמובן, על מחשב משומש נגיד מעל 3 חודשים הוא בין 40-60% מהערך של מחשב חדש בעל ביצועים זהים, ככה זה במוצרי חשמל, עקב הסיכון שהקונה לוקח, בהתאם למצב אחריות וכו', בנאדם מבין לשיטתי לא יקנה מחשב בין שנתיים ב25% פחות מחדש, פה נניח שהמחשב שמור ויש עוד קצת אחריות הגענו גג ל2400 ש"ח, בתור מוכר תתחיל ב3000-3200 ש"ח ותראה מה קורה, פה יש עוד משהו שעובד לרעתך בגדול זה מחשב ל2 , רובם לא צריכים מארז כזה וספק כזה ואם אתה פונה לאלה שכן הביקוש יורד, בקיצור תפרסם במחיר גבוהה יחסית ותתחיל לרדת לישראלים יש באג בראש, עם הם לא מורידים משהו הם לא רגועים בלי קשר למחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ריאלי מאוד, אנשים חושבים שהם קנו זהב במשקל, תגיד את האחוזים שהגיוניים לדעתך? להבנתי זה 25%, רק מי שלא מבין, יקנה מחשב בין שנתיים ב25% מחדש, מה שאמרתי זה משהו כללי, במקרה שנתת הייתי מוכן 30% פחות מחדש לא שקל יותר, זה שוק חופשי כל אחד עושה מה שנראה לו, תסתכל ביד 2 כמה זמן אנשים נתקעים עם חלקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה היה כמו שאתה אומר, מי בכלל היה קונה חדש.

זה אולי לא זהב אבל גם אנשים לא מגדלים את הכסף שלהם על עצים...

לכל מוצר יש את הסכום ההגיוני שימכור כיד2 ביחס למה שקורה בשוק מבחינת מוצרים עכשוויים וביחס למצב שלו וזמן האחריות.

אין אחוז כללי שאפשר לדבוק לפיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהתחלה נתתי מחיר גבוהה ממה שאני חושב כי זה מסחר, העקרון מאוד פשוט ובוודאי שיש אחוז, יש מוצר משומש, צריך להרכיב מחשב חדש בעל ביצועים ואיכות קרובים, איכות הכוונה לספק מארז וכו' לראות כמה הוא עולה ולהוריד אחוזים ממנו בלי קשר לעלות המקורית, ברור שכל חלק רצוי אחוזים שלו כי זה שונה בין מעבד כרטיס ומארז, בתור אחוז כללי אני דבק במה שאמרתי. ברור שהשוק יגיד את דברו בהתאם להצע וביקוש לדעתי זה הבסיס, אם אתה חושב שזה חכם לקנות מחשב בין שנתיים ב25% פחות ממחשב שקול חדש תגיד, ואז אין ביננו מחלוקת וכל אחד מבין אחרת את הדברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאתה כותב ״בוודאי״ אני יכול לכתוב ״ברור״.

אז ברור שאין אחוז וכל מקרה לגופו.

ואם נלך על המקרה הספציפי, אז פה לא מדובר על מחשב של 4000 כי אם תיקח בדיוק את אותם חלקים אתה תעלה גם מעל ה 4500 ש״ח ואז זה לא יוצא 25% פחות...

החישוב לגופו של עניין זה כמה יעלה לרוכש לקנות את המינימום ואז הוא יודע שב 25% מתחת הוא קונה יותר טוב ולא מינימום.

וזה יותר מהוגן לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...