הסקנדל החדש: שגיתם? ה-S-Pen יהרוס את ה-Galaxy Note 5 שלכם - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסקנדל החדש: שגיתם? ה-S-Pen יהרוס את ה-Galaxy Note 5 שלכם


SilentBob

Recommended Posts

DRSHWARMA

בערות היא כח? דווקא להיפך.

להחזיק את הפלאפון בצורה שחוסמת את האנטנה לא מזיקה לפאלפון כך שזה לא רלוונטי.

מלשבת על הפלאפון שהוא בכיס זה דווקא קל להימנע כי אתה זוכר שאף פעם אסור לך לשבת על הפלאפון(אם נתעלם לרגע שהיו פלאפונים אפילו יותר חלשים מהאייפון 6 שלא עשו עליהם כזה רעש).

להכניס את העט לא צריך להיות טיפש, מספיק שאתה משתמש בעט המון ופעם אחת ממהר זה מאוד קל להכניס בטעות את העט הפוך.

אתה מעריץ כל כך את אנדרויד כשסמסונג עושה טעות מפגרת כזו אתה מצדיק אותה גם אז.

אגב מלבד זה אנדרויד היא אחת הסביבות הכי מגעילות בשביל מפתחים. זה מערכת הפעלה שבנויה על פאטצ'ים על גבי פאטצ'ים בלי שום חשיבה קדימה. שלא לדבר שבגלל החסרונות של הGC בJAVA לאנדרויד המכשירים של אנדרויד צריכים פי 4 מאייפון בשביל לקבל את אותם הביצועים הקשורים לזיכרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחחח סרגון, לא צריך להיות עילוי מחשבים בשביל לראות שאין לך מושג על מה אתה מדבר כשאתה מדבר על תוכנה וזיכרון.

ומה הקשר בין הפאשלה של סמסונג לאנדרואיד? סמסונג מייצרת את מכשירי האנדרואיד הכי מעפנים בשוק, סתם מותג.

אני כן מסכים שזו טעות מפגרת מצד סמסונג, ולא מפגרת מילימטר פחות מטעויות העיצוב של האייפון בעבר, והתגובה שלהם היא אינפנילית ומגעילה, ועוד יותר גרוע מזה, אם הפגם בעיצוב הזה מוכר על ידם עד כדי כך שהוא הגיע לחוברת הם צריכים להתבייש כפליים מתגובת של "אתם מחזיקים אותו לא נכון", שכן הם היו מודעים לו לפני יציאת המכשיר לשוק, ועדיין הוציאו אותו עם פגם שללא ספק יפגע ברוב המוחלט של המכשירים בשלב כזה או אחר. גם אני הייתי מכניס את העט הפוך מתישהו, כבר עשיתי את זה עם מספר דברים אחרים, וגם אני, אם היה לי טלפון של (מה שלא יהיה לי, בגלל שכמו שכתבתי אני לא אוהב אותם) הייתי הורס אותו ככה.

רק חבל שהרסת תגובה הגיונית עם שטויות שאתה לא כל כך מבין בהם.

והכי הכי חשוב, "פלאפון" זו ספקית תקשורת סלולרית, והמכשיר עצמו שאתה מחזיק ביד הוא טלפון. או טלפון סלולרי. או רק סלולרי. או מכשיר סלולרי. או "שח-רחוק תאי" אם אתה ממש בקטע של עברית צחה. רק לא "פלאפון".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן תסביר לי למה אני לא מבין בתוכנה וזיכרון באמת?

בא אני יסביר לך מראש למה אפלקציות על אנדרויד צריכות פי 4 זיכרון. זה לא שהם לא יכולות להסתדר עם אותו כמות זיכרון כמו , ההבדל הוא שהביצועים של GC נהפכים להיות נוראיים כשאין הרבה מקום פנוי בשבילו לעבוד, ובOBJECTIVE C ואפלקציות NATIVE הביצועים כמעט ולא מושפעים גם אם יש לך כמעט מלא(כל עוד יש לך מספיק זיכרון).

עכשיו, אמור לי... איפה אני לא מבין בתוכנה וזיכרון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשם הבהרה, הטלפון הנוכחי שלי לא מתוצרת סמסונג (ולפרקים שקלתי לקנות מכשיר שמריץ , אבל נזכרתי איך לחלונות 8 על המחשב אין שום אפילקציות למטרו), ולמרות שהזלתי לא מעט ריר על הS6 הימים שבהם אני מוכן להוציא 4000 שקל על טלפון עברו. לשם המשך הבהרה, עד לאחרונה הייתי משתמש בנוט 2 שעדיין מתפקד אגב. לא היתה פעם אחת שהכנסתי או ניסיתי להכניס את הצד האחורי השטוח (או במקרה של הנוט 2, הלא ממש שטוח) של העט פנימה הפוך, לא ברגע של חוסר תשומת לב, לא בטעות וגם לא בכוונה. כמה וכמה פעמים ניסיתי בטעות להכניס את העט באוריינטציה הלא נכונה, אבל אף פעם לא ניסיתי להכניס את העט כשהצד המחודד כלפי חוץ.

כן, יש פה פאשלה בתכנון. כן, יש פה תגובה לא סימפטית (אבל לדעתי די מובנת מצידה של סמסונג). אבל לא מדובר בפאשלה בדרגת "אתם מחזיקים את הטלפון לא נכון" (שזה בערך איך שכל אדם בעולם מחזיק טלפון) או "הטלפון מתעקם רק במקרים קיצוניים" (שזה מיליוני אנשים ששמים את הטלפון בכיס האחורי, כן מה לעשות). הסיכויים שמישהו יכניס את העט הפוך פנימה, לדעתי, די נמוכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה שאתה בוחר את המילים שלך בקפידה סרגון, מציין דברים נכונים שהולכים יד ביד עם התאוריה שלך תוך כדי שמתעלם מהשאר? :)

כן, GC דורש יותר , אבל הוא גם מהיר יותר ויעיל יותר. כן, כשיש קצת זה משפיע על הביצועים.

האלטרנטיבה של אפל לא קשורה ספציפית ל objective c או native, גם אפל עבדה לפני האייפון עם GC, הם החליטו שבטלפונים יש מעט מדי זכרון בשביל GC אז הם בחרו במשהו חסכוני יותר בזכרון ולא מאבד ביצועים כשחסר לו . בחירה נכונה בזמן האייפון 1, אני לא בטוח שהיא עדיין נכונה עם התקדמות הטכנולוגיה והתקופה שבה מכשירי האנדרואיד נכנסו לשוק.

עם "פי 4" זכרון ממכשירים של , כאשר ל GC יש מספיק מרווח תמרון, הביצועים שלו יעילים יותר, ולא "אותם ביצועים". למרות שאפל פתרה כמה בעיות בשיטה החסכונית יותר שלהם, אני לא משוכנע שהם צמצמו את הפער בביצועים כשיש מספיק משאבי מערכת.

ולגבי החלק של ה"תוכנה" ב"תוכנה וזכרון" דיברתי על ההצהרה הפשטנית שלך שאנדרואיד היא מערכת של פאצ'ים ללא מחשבה קדימה. כל מי שהתעסק עם ה AOSP יודע שזה לא נכון.

ההודעה המקורית שלך נראתה כמו פנאט של אפל שכותב משהו שהוא חושב שהוא שמע מישהו שמבין משהו אומר, אני שמח לראות שטעיתי ואתה כן מבין יותר ממה שהרושם הראשוני גרם לי לחשוב. מהנדסי אפל לא טיפשים, וגם לא מהנדסי גוגל. פשוט הציפייה הראשונית שלי ממישהו שמבין תהיה תגובה שמכירה בנקודות החזקות והחלשות של שתי הבחירות בניהול זכרון, ולא מתקפה חד כיוונית על .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, יש פה פאשלה בתכנון. כן, יש פה תגובה לא סימפטית (אבל לדעתי די מובנת מצידה של סמסונג). אבל לא מדובר בפאשלה בדרגת "אתם מחזיקים את הטלפון לא נכון" (שזה בערך איך שכל אדם בעולם מחזיק טלפון) או "הטלפון מתעקם רק במקרים קיצוניים" (שזה מיליוני אנשים ששמים את הטלפון בכיס האחורי, כן מה לעשות). הסיכויים שמישהו יכניס את העט הפוך פנימה, לדעתי, די נמוכים.
זה קשקוש. לפחות אם לשפוט לפי התיאור - מדובר בפאשלה בדיוק באותו סדר גודל, והתגובה מתאימה בדיוק לחברה המחורבנת הזו. כל נסיון להמעיט במשמעות של הבעיה המתוארת ולטעון כאילו הבעיות עם הטלפונים של שהזכרת הן יותר חמורות הוא פאתטי ונובע מסלידה לאפל ולא משום דבר אחר.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Garch

הGC של JAVA על אנדרויד הוא מזעזע. אני לא מכיר עד הסוף איך זה עובד אבל שמעתי שהולכים לשפר את המצב באנדרויד. אבל לפחות עד השנה האחרונה הGC היה מזעזע.

זה לא "קצת" יותר ,ף זה לא "קצת" פחות ביצועים. זה הרבה יותר גרוע.

בא נגיד שאם תכתוב לאנדרויד תוכנה שדורשת ביצועים בלי להשתמש בMEMORY POOLS(שזה נוגד את כל הרעיון של GC) אתה צפוי לביצועים גרועים.

אגב שאלת את עצמך למה למכשירים של אנדרויד יש תמיד פי שתיים זיכרון? אתה חושב שהם נהנים לשים הרבה יותר במכשירים שלהם? אתה חושב שאפל פשוט טיפשים שהם שמים פחות זיכרון?

בתור אחד שמפתח גם לאנדרויד וגם לIOS, אני יכול לומר לך שפיתוח לאנדרויד הוא הרבה יותר קשה מפיתוח לIOS. לIOS הם חשבו על הכל, יש לך הכל מוכן וכשאתה צריך להשתמש במשהוא אתה משתמש בכמות מינימלית של קוד.

באנדרויד אומנם הכל פתוח אבל לפעמים שאתה צריך משהו מאוד פשוט יש לך כמות מטורפת של BOILERPLATE CODE שאתה צריך לכתוב רק בשביל לקבל משהוא ראשוני.

שלא לדבר שעד לא מזמן בכלל לא היתה תמיכה נורמלית לווידאו באנדרויד, לא יודע אם הם שינו את זה מאז.

שלא נדבר שכלי הפיתוח לאנדרויד הרבה יותר גרועים ממה שיש לAPPLE להציע.

לXCODE יש הרבה יותר כלים מאשר לANDROID STUDIO.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והכי הכי חשוב, "פלאפון" זו ספקית תקשורת סלולרית, והמכשיר עצמו שאתה מחזיק ביד הוא טלפון. או טלפון סלולרי. או רק סלולרי. או מכשיר סלולרי. או "שח-רחוק תאי" אם אתה ממש בקטע של עברית צחה. רק לא "פלאפון".

+1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נכון בעליל. המילה העברית לטלפון היא "שח-רחוק", והמילה העברית לסלולרי היא "תאי". בשום מקום ובשום אופן המילה "פלאפון" לא נכללה בשפה העברית באופן רשמי (ז"א, לא סלנג) כמילה הרשמית ל"טלפון סלולרי".

הכינוי דבק במכשיר אחרי תקופה שבה פלאפון הייתה החברה היחידה בישראל שסיפקה שירותי ומכשירים. בדיוק באותו האופן שהשם "טיפקס" דבק בכל סוג של נוזל מחיקה לבן.

אם אתה אומר שאתה רגיל להגיד "פלאפון" וכולם מבינים למה אתה מתכוון אז סבבה, עם זה אני לא יכול להתווכח. אבל אל תשנה את ההסטוריה רק :)

לגבי שאר הדיון שלנו, אני לא מוצא שום כלי שמאפשר בדיקה אובייקטיבית של שתי שיטות העבודה על חומרה זהה באופן שיאפשר להכריע סופית לגבי הבדלי ביצועים ולכמת אותם באופן מסודר. מה שאני יודע על שיטות העבודה כתבתי, ומצד אחד אני שומע מה שאתה מדבר על העבודה בפועל בא בניגוד מוחלט למה שאני שומע אנשים מהצד השני של המתרס אומרים. מה שגורם לי להסיק שללא ספק מדובר בדעה, כזו שמושפעת בצורה קיצונית מהעדפות אישיות של משתמשים, ואני חושב שזה די ברור מה ההעדפות האישיות שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...