מתעניין ב7950 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתעניין ב7950


FastJack

Recommended Posts

אני מתעניין ב7950 שPlonter פירסמו אצלם באתר:

http://plonter.co.il/detail.tmpl?sku=11196-19-20Gu〈=heb&cart=141107197310945173

ראיתי את אותו מוצר בTMS ב60 ש"ח יותר, אבל שם יש הובלה חינם:

http://www.tms.co.il/product/13090

ורציתי לדעת האם הספק שלי יתאים, האם הכרטיס מומלץ באופן כללי והאם הוא מהווה שיפור ניכר ביחס לכרטיס הנוכחי שלי.

מפרט אפשר לראות בפרופיל, כרטיס מסך נוכחי 6850 וספק 520W.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בכדי, בכדי. הם תמיד היו הראשונים לתת פתרונות קירור מתקדמים בזמן שהאחרים מכרו זבל. יש מחיר ריטייל שאותו AMD נותנת, והאחרים מחליטים אם להוסיף מעליו.

כש-HD4850 יצא, מי שקנה MSI קיבל את זה

http://static.bootic.com/_pictures/1596721/msi-radeon-hd-4850.jpg

ומי שקנה של ספייר קיבל את זה באותו המחיר

http://www.sapphiretech.com//images/product/gallery/0178/178_20090120_4284.jpg

עם טמפרטורות פעולה נמוכות משמעותית, רמת רעש נמוכה וכו'

הסיפור חזר עם עוד כמה השקות. לסאפיר אכפת מהמוצרים שלה, וקשה להתקל בעיצוב ספציפי גרוע שעשתה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכדי, בכדי. הם תמיד היו הראשונים לתת פתרונות קירור מתקדמים בזמן שהאחרים מכרו זבל. יש מחיר ריטייל שאותו AMD נותנת, והאחרים מחליטים אם להוסיף מעליו. כש-HD4850 יצא, מי שקנה MSI קיבל את זה http://static.bootic.com/_pictures/1596721/msi-radeon-hd-4850.jpg ומי שקנה של ספייר קיבל את זה באותו המחיר http://www.sapphiretech.com//images/product/gallery/0178/178_20090120_4284.jpg עם טמפרטורות פעולה נמוכות משמעותית, רמת רעש נמוכה וכו' הסיפור חזר עם עוד כמה השקות. לסאפיר אכפת מהמוצרים שלה, וקשה להתקל בעיצוב ספציפי גרוע שעשתה.

אוקי, אני לא מעוניין להסיט את הדיון באשכול, אם תרצה פנה אלי בפרטי אדגים אסביר ואנמק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא צריך, תודה. שנים ארוכות של סיקור ושימוש אישי בעשרות כרטיסי מסך של סאפיר עיצבו את דעתי היטב. אם יש לך ונדטה אישית נגדה, הרי שזאת בעיה ספציפית אצלך.

פותח הדיון, תרגיש חופשי לבחור ב-7950 של סאפיר, כרטיס מסך נהדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^אני לא יודע איך הגעת לזה שהוא הגיע לזה. הוא חושב שהם זבל, ואני הסברתי לו שכשזה מגיע לבחירה בתקציב שפוי הם לא רעים כלל.

הלייטנינג של הם טובים,רק חבל שהם עולים בד"כ 250-300 שקלים יותר מגרסאות טובות אחרות.

אין היום דבר כזה יצרנית טובה ויצרנית גרועה. לכולם שעוברים בקרת איכות והדנסה, כל החברות גדולות ויציבות, כל הבחירות בדרך כלל טובות. כמובן שיש טובים יותר וטובים פחות בכל דור ובכל גרסה, ובשביל זה יש ביקורות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא צריך, תודה. שנים ארוכות של סיקור ושימוש אישי בעשרות כרטיסי מסך של סאפיר עיצבו את דעתי היטב. אם יש לך ונדטה אישית נגדה, הרי שזאת בעיה ספציפית אצלך.

פותח הדיון, תרגיש חופשי לבחור ב-7950 של סאפיר, כרטיס מסך נהדר.

^אני לא יודע איך הגעת לזה שהוא הגיע לזה. הוא חושב שהם זבל, ואני הסברתי לו שכשזה מגיע לבחירה בתקציב שפוי הם לא רעים כלל.

הלייטנינג של הם טובים,רק חבל שהם עולים בד"כ 250-300 שקלים יותר מגרסאות טובות אחרות.

אין היום דבר כזה יצרנית טובה ויצרנית גרועה. לכולם שעוברים בקרת איכות והדנסה, כל החברות גדולות ויציבות, כל הבחירות בדרך כלל טובות. כמובן שיש טובים יותר וטובים פחות בכל דור ובכל גרסה, ובשביל זה יש ביקורות.

ליאור, אני במחשבים לא מהעשור האחרון, אמנם נסיונך עשיר מאד מן הסתם

אבל זה היה המחשב למשחקים הראשון שלי:

image.jpg

ולעניינינו, היו לי מיצרנים שונים ומשונים, ומעולם לא נתקלתי באף בעיה עם אף כרטיס

מעולם לא הבעתי את דעתי או ביקרתי רכיבים של ספייר שהם לא .

ולהגיד שיש לי ונדטה, זה כמו להגיד לקורבן - שהוא הפושע... אני לא פושע, אני הקורבן.

בא ולשניה שים עצמך במקומי...

הכרטיס הנ"ל היה הכרטיס היקר ביותר שרכשתי אי פעם

חקרתי עליו ברשת ארוכות וקראתי את כל הסיקורים שהיו זמינים אז.

וסוף סוף הגיע יום הרכישה אחרי שבדקתי את מידות הכרטיס מאתר היצרן, ובדקתי את מידות המארז שלי בקפידה..

מגיעה אלי לבית שליח עם קרטון פתוח במצב רע, ומתגלה שהכרטיס לא במידות המוצהרות של היצרן כפי שמופיע

באתר של היצרן עצמו! והוא לא נכנס במארז. :angry:

ועכשיו אני חייב לפרק את כל הHD Bay של מארז האלומיניום היוקרתי שלי, ואחרי 4 שעות חשיבה

בעזרת אחי, אני מוצא איזו קומבינה איפו לשים תהארד דיסק שלי. (כי כל המגירות כוננים היו חייבות ללכת)

(אריזת הכרטיס מצ'וקמקת ועטופה בצלופן שנועד להסתיר את מצבה ובפנים הכרטיס עם הרבה אבק על הPCB..)

בכל זאת, התקנתי כי כבר אחרי כל המאמצים והקומבינות במארז אני רק רוצה לשחק.

אז אני מחבר הכרטיס ובום ישר ארטיפקטים ומאווררים מקרקשים קשות ומרעידים לי תשולחן !!

אז אוקי קורה.. נוסע לחנות לוקח אחר, הפעם נקי הולך מבסוט הביתה ושוב ארטיפקטים... וקרקושים מהמאווררים

ואז אני שם לב שבכלל נתנו לי לא את הדגם ששילמתי עבורו (הOC) .... עד פה צירוף מקרים לא סימפטי, אבל אוקי..

החזרתי הכרטיס השני לחנות, קיבלתי חזרה כסף אמרתי תודה שלום, וניגשתי לחנות יותר ידועה שכולם מכירים,

קיבלתי הכרטיס, סוף סוף מבסוט הדגם שאני רציתי, אריזה טובה וסגורה, מחבר ו ... ארטיפקטים ורעשי קרקושים מהמאווררים... זה כרטיס שלישי,

אווווקי, שב לחנות מחליפים לי.. מגיע הביתה אין ארטיפקטים, אבל אני משתגע מהקרקושים של המאווררים

שעושים לי ווברציות (לא טובות) חזקות בשולחן..

עוד כרטיס, ושוב הכרטיס עם אותה בעייה מהמאווררים והגוף .

טוב פה כבר איבדתי סבלנות, החנות התיעצה עם היבואן אחרי שהוסבר שזה כבר כרטיס רביעי!!!!

ואני כבר מת לשחק אבל נאלץ לחכות עוד זמן שיאשרו ויביאו, ואז מודיעים לי שיש כרטיס לבא לקחת..

(לא לפני שהטכנאי שלהם ניסה להוציא אותי מטומטם, כאילו אין רעשים, ולכן נאלצתי לסחוב את המחשב כולו אליהם

והראתי להם בעזרת בקר המאווררים שכל 7 המאווררים על פולל גז והם לא מרעידים ולא מקרקשים

זה בבירור מהכרטיס! הטכנאי שתק וירד מהנסיון העלוב להתחמק מאחריות..)

וזה אחרי שהתבקשתי מהחנות שהיבואן ביקש ממנה שאפתח טיקט בספייר כדי להוכיח להם באמצעות צילום

(שלא הספיק כי דרשו איכות גבוהה, אז צילמתי שוב) שאכן הוא עושה רעשים חריגים... הם צפו,

הסכימו שיש בעיה ואישרו RMA. (הסרטון ביוטיוב ...)

טוב עכשיו כרטיס מספר 5 !!!!!

אין ארטיפקס, חבילה מצב מצויין ..משחק משחק הכל טוב ויפה,

בודק בתוכנת מאמץ ואיך שהמאוורר מגיע ל 54-56 אחוז, הופה חגיגת ויברציות ורעשים מהגוף פלסטיק ומאווררים,

ובמאמץ גבוה רעשים מהצ'וק!..

פה כבר התיאשתי טוטאלית, אמרתי די,

על הזובי, שישאר ככה ואפילו לא טרחתי לפנות אליהם יותר ...

שוב אחזור כדי שיהיה ברור, מעולם לא היה לי רכיב לפני זה של ספייר ולכן גם כמובן שום דבר נגד ספיייר,

זה הרכיב הראשון שקניתי מהם ולא ביקרתי רכיבים אחרים שלהן

ומעולם לא הייתה לי תקלה עם איזשהוא או כרטיס מסך של אף חברה אחרת...והיו לי רבים.

(הGforce Ti 200 Delux של עדיין אצלי שמור במגירה, כנ"ל הPowercolor 4870, השאר השד יודע.)

התקופה הזו כוללת ריצות לחנות וארכה מעל חודש וחצי של התכתבויות אימיילים, ופתיחת טיקטים

וטלפונים לחברה ומהם ליבואן וכו...

ואנקדוטה עצובה,

עד היום ספייר לא תיקנו את מידות השגויות באתר שלהם על הכרטיס הזה

למרות שפניתי אליהם גם דרך הטיקט וגם ישירות לדוא"ל, והובטח שזה יבדק ויתוקן.

יותר זה בדיעבד, אחרי שחפרתי ברשת אף סיקור לא עלה על זה

מצאתי שרק בסיקור אחד מתוך איזה עשר נתנו את המידה הנכונה ! (באינ'צים)

עכשיו תגיד לי ליאור, עם יד על הלב, איך אני אמור להרגיש.... ?

זה תכנון ובניה טובים?

באמת מצופה ממני שאחרי כוווווווול זה, אמליץ עליהם....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מצפה שתמליץ עליהם, אבל אין לך מה לצאת למסעות צלב נגדם ברחבי הרשת (נתקלתי בדיון בIO).

היה לך נסיון גרוע עם מוצר מסויים של החברה, וזה דבר שיכול לקרות לכל אחד. אורך של 4 מ"מ גבוה יותר הוא אכן פקשוש, אבל אתה גורם לזה להיראות כמו אסון החומוסיות של רפי גינת. זה לא מקרה נורא.

תאמין לי, במשך השנים ראיתי מחדלים מטורפים אצל כל יצרנית חומרה. ראיתי לוחות אם ששורפים כרטיסי מסך בתוך כמה רגעים, ראיתי כרטיסי מסך שמהווים סכנת שריפה, ראיתי בחירות עיצוביות נוראיות ללוחות מודפסים.

לכולם הייתה יד בדבר. לסאפיר, לאסוס, ל-, לGIGABYTE. בסוף, אני עדיין ממשיך וממליץ על מוצרים מכולם לפי טיבם האינדיוידואלי ולא לפי נסיוני עם החברה. חשוב להבין שדברים כמו המקרה שלך הם הרע במיעוטו. על כל מקרה שבו לקוח מקבל שירות גרוע מחברה, יהיו אלפים שיעידו על שירות מצויין.

כש-HD 7000 הושקה, וגם כש-R9 הושקה עם החידושים, ראיתי עשרות משתמשים כאן בפורום קונים את כרטיסי המסך החדשים של סאפיר. יש כיום לא מעט משתמשי HD 7950 ו-HD 7970 של סאפיר בישראל, ורובם מרוצים מאוד מהבחירה שלהם ללא בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמין לי, במשך השנים ראיתי מחדלים מטורפים אצל כל יצרנית חומרה. ראיתי לוחות אם ששורפים כרטיסי מסך בתוך כמה רגעים, ראיתי כרטיסי מסך שמהווים סכנת שריפה, ראיתי בחירות עיצוביות נוראיות ללוחות מודפסים.

לכולם הייתה יד בדבר. לסאפיר, לאסוס, ל-, לGIGABYTE. בסוף, אני עדיין ממשיך וממליץ על מוצרים מכולם לפי טיבם האינדיוידואלי ולא לפי נסיוני עם החברה. חשוב להבין שדברים כמו המקרה שלך הם הרע במיעוטו. על כל מקרה שבו לקוח מקבל שירות גרוע מחברה, יהיו אלפים שיעידו על שירות מצויין.

כש-HD 7000 הושקה, וגם כש-R9 הושקה עם החידושים, ראיתי עשרות משתמשים כאן בפורום קונים את כרטיסי המסך החדשים של סאפיר. יש כיום לא מעט משתמשי HD 7950 ו-HD 7970 של סאפיר בישראל, ורובם מרוצים מאוד מהבחירה שלהם ללא בעיות.

צודק כל יצרן יכול לטעות.. וזה לא "אסון" המרמרה..

ניחא לטעות במידה שלהם, שזה לטובתם, אבל לא לתקן את הטעות...

זה כמו הבנק שטועה לטובתו, ואם מוכיחים שהוא טעה אז גם אז הם לא מתקנים..

ברור שהטעות נוטה לאינטרס שלהם..

אבל הכעיס אותי שהם לא תיקנו את זה עד היום..!

מה שמצביע על הטעייה ... וזה מרתיח, כי זה חוסר אמינות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...