חוות דעת על החנות א.ד.ס סודרי מחשבים מירושלים - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוות דעת על החנות א.ד.ס סודרי מחשבים מירושלים


rotman

Recommended Posts

המוצר : סורק מדגם PL806 של חברת plustek ומסך מדגם U2312HM של חברת DELL

תאריך הקניה : 9/1/2012

שם החנות : א.ד.ס סודרי מחשבים

אתר אינטרנט : http://adscomp.co.il/he/

כתובת החנות : כנפי נשרים 68, גבעת שאול, ירושלים

חוות דעת מפורטת (מאד):

טוב , קחו אויר , זה הולך להיות ארוך מאד.

מצד שני אני זה שיושב וכותב את הכל , אתם צריכים רק לקרוא ולשפוט בעצמכם (ולדעתי חשוב שתקראו) , אפשר גם להגיב.

אז ככה :

כל מה שאכתוב בחלק זה הן עובדות חד משמעיות , אשתדל להמנע בחלק זה מביקורת אישית שתבוא לאחר מכן.

בכל מקרה שלילי עם חנות אונליין - שם החנות לא יוזכר (למעט אדס מחשבים כמובן) , בכל מקרה חיובי עם חנות אונליין - שם החנות יוזכר בשמחה.

בתאריך 9/1/2012 הזמנתי מהחנות סורק מדגם PL806 של חברת plustek ומסך מדגם U2312HM של חברת . הסיבה היחידה שבחרתי בחנות זו על פני שאר החנויות היא יחידה : שאפתי להזמין את 2 המוצרים יחד מאותה חנות על מנת שיגיעו יחד וכמה שיותר מהר והם החנות היחידה שמוכרת את 2 המוצרים.

מכיוון שאני רגיל שכאלה הזמנות נשלחות יום-יומיים לאחר ההזמנה (למשל , הזמנתי את המסך U2412M של דל חודש לפני בחברת שניידר המעולה והמסך היה אצלי בבית כבר אחרי יומיים! בנוסף הזמנתי לפטופ משניידר ולאחר 3 ימים המחשב כבר היה אצלי על השולחן) הייתי רגוע לגבי הזמנה זו. אחרי שבוע , בתאריך 15/1/2012 פניתי לראשונה (שבוע פחות יום לאחר ההזמנה) לחנות באמצעות מייל על מנת לברר מה קורה עם ההזמנה ומכיוון שלא ענו לי במשך יום וחצי הרמתי למחרת , 16/1/2012 טלפון לחנות ענה לי בחור בשם אהרון ושאלתי אותו מה קורה עם ההזמנה וגם הוספתי שבדרך כלל הזמנות כאלה מגיעות יום -יומיים אחרי , החל אותו אהרון להגיד משפטים כמו - שילמת עבור משלוח של 14 ימי עסקים זה מה יש , אם אתה רוצה תוסיף לי עוד כסף בשביל משלוח מהיר. כשהסברתי לו בנימוס שאם אני צריך להוסיף כסף אז כבר לא שווה לי להזמין מהם ושאני מעדיף להזמין מחנות אחרת שיש לי נסיון איתה ולקבל את המסך יום אחרי , המשיך לתקוף אותי. באותה עת חיפשתי גם מקלדת מסוימת של חברת לוג'יטק , שאלתי אותו האם יש להם את המקלדת במלאי ואהרון הבטיח שיחזור אליי תוך כמה דקות ויעדכן אותי.

במקביל שלחתי מייל לחברת שניידר על מנת לברר זמינות במלאי של המסך במטרה לבטל את ההזמנה מאדס לאור האיטיות והתגובה התוקפנית בטלפון. נעניתי בחיוב מחברת שניידר וממש 5 דקות לפני שהרמתי טלפון שוב לא.ד.ס מחשבים על מנת לבטל את ההזמנה הגיע אליי המייל הבא מבחור בשם אבירם סודרי : "מחר יצא אליך ההזמנה.

המקלדת עולה 283 ₪, תרצה שאוסיף להזמנה?" אחרי דקה בדיוק עניתי : "אם יש במלאי מידי אשמח אם תוכל להוסיף. כמובן שגם לעדכן את חשבונית המס בסכום הנ"ל.

תודה רבה." לאחר 11 דקות מייל חוזר מאבירם "אעשה זאת." ובאותה דקה מייל ממני : "מצוין , תודה רבה" (אני בכוונה מצטט פה את כל המיילים גם הפחות רלוונטיים כי בהמשך הם כן יהיו רלוונטיים).

שמח וטוב לב , עדכנתי את המשרד שעליהם לצפות לחבילה ביום שלישי 17/1 או ברביעי 18/1 וביקשתי לדאוג שיהיה מישהו במשרד על מנת לקבלה. ביום רביעי (18/1) בשעות אחר הצהריים כשראיתי שהחבילה לא מגיעה שלחתי שוב מייל "מתי עלינו לצפות לקבל את ההזמנה? האם מחר?

זה כבר מתחיל להיות ממש לחוץ במשרד שלנו ללא סורק." כמובן שלא ענו למייל זה.

למחרת ב 19/1 שוב הרמתי טלפון לחנות וענה לי בחור בשם אבירם , כששאלתי אותו מה קורה עם החבילה (שהיתה אמורה לצאת יומיים לפני!!) והוא , כמובן שבקול תקיף מאד , אמר לי שהוא מקווה שהיא תצא מחר והוא לא מבטיח כלום. אז כבר שיניתי גם אני את טון הדיבור והסברתי לו שהוא בפירוש שיקר לי , הסברתי לו ש 5 דקות לפני שהתקשרתי בכלל לבטל את ההזמנה הוא שלח לי מייל והבטיח שהחבילה יוצאת מחר (18/1) וזו הסיבה היחידה שלא ביטלתי את ההזמנה ותגובתו היתה בנוסח הבא : אין מה לעשות , ביקשת משלוח של 14 ימי עסקים זה מה יש , אם אתה רוצה , תבטל את ההזמנה ותשלם דמי ביטול. בהלם מהתגובה שלו אמרתי לו "שלח את החבילה בהקדם האפשרי!!" וניתקתי. החבילה הגיעה ביום ראשון 22/1. הגעתי בערב למשרד , פתחתי את החבילה ולהפתעתי הרבה מסך - יש , סורק - יש , מקלדת - אין!. מכיוון שהשעה היתה מאוחרת לא היה עם מי לדבר התחלתי להרכיב את המסך. משסיימתי עברתי לסורק , פתחתי את האריזה וכבר מאותו רגע צורת האריזה נראתה לי מאד חשודה (השנאי זרוק בצד כמו גם כבל ה USB , הדיסק מונח בתחתית הקרטון כשהסורק מונח עליו ומקמט את כל האריזה שלו , בלי שום ספר הוראות וגולת הכותרת - כתם קפה או נוזל חום אחר על שקית הבד שהסורק עטוף בה (גם לא בצורה שמעידה שכך יצא מהמפעל) ולכן כיוון שיש לי נסיון רב מאד חשדתי שאריזה זו נפתחה בעבר , אבל שוב , שעת ערב מאוחרת , אין עם מי לדבר והמשרד זקוק נואשות לסורק הזה (יש לציין שהמשרד עבר נזק הצפה כבד ולכן הזדקקנו נואשות לכל המוצרים האלה ועוד ) ולכן ביקשתי מאחי שהיה איתי באותו רגע ללכת להביא על מנת שאצלם את הסורק ליתר בטחון ובו בזמן הרכבתי את הסורק. למזלי כאשר מפעילים את תוכנת ההתקנה של הסורק , הדף הראשון בה מציג אזהרה על נעילת בטחון של ראש הסורק שחייבים לשחרר לפני שמפעילים את הסורק אחרת לא הייתי מודע לזה והייתי יכול להרוס את ראש הסורק (ושוב התפלאתי איך סורק כזה לא מגיע עם ספר הוראות) בכל מקרה , סיימתי להתקין הכל , נסיון ראשון והפלא ופלא הדף יוצא שחור משחור. נסיון נוסף , ושוב , דף שחור . פתחתי את הסורק והופתעתי לגלות שמנורת הסורק כבויה למעט אור חלש מאד מאד בצידה הימני - בקיצור מנורה שרופה , חשדי שהסורק הוא משומש רק גבר ומיד התחלתי לצלם את כל הפרטים המחשידים (לינק לתמונות יצורף בהמשך).

למחרת בבוקר מכיוון שאני הייתי עסוק בשעתיים הראשונות של היום אבי התקשר אל החנות על מנת לקבל שירות לגבי הסורק. סורק חדש , הגיע תקול מהחנות שלא נדבר על כך שאנו חושדים שהוא בכלל לא חדש ואהרון הפנה אותו לשירות הלקוחות של היבואן.

משהתפניתי מעיסוקיי הרמתי אני טלפון לאדס מחשבים , בהתחלה ענתה לי פקידה שהתעקשה שהיא יכולה לעזור לי , שאלתי אותה למה לא היתה מקלדת בהזמנה והיא ענתה לי "אההה , אבירם ביקש ממני לא לשלוח" כששמעתי את זה אמרתי לה בנימוס שלום , התקשרתי שוב לאחר שעתיים וענה לי אהרון , שאלתי אותו לגבי המקלדת ותשובתו "אה , המקלדת לא במלאי , אמרנו לכם" , השבתי לו "למי אמרתם? אני היחיד שהיה אתכם בקשר לכל אורך ההזמנה וממה שהיה ידוע לי אבירם הבטיח שיוסיף את המקלדת ועל סמך זה לא הזמנתי אותה ממקום אחר ואני זקוק לה בדחיפות" תשובתו "אין לי איך לעזור לך , אין אותה במלאי" ואז כבר כיוון שכבר התייאשתי מכל ההתנהלות מול החנות שאלתי את השאלה הבאה ואני מצטט "אפשר לדעת אם אתם מתייחסים ככה לכל הלקוחות שלכם או שאתם עושים לי את זה בכוונה?" ואז החל אהרון להתמם "מה? למה אתה אומר ככה?" סקרתי בפניו בקצרה את כל ההתנהלות שלי איתם בשבועיים האחרונים ואז הגעתי לנושא המרכזי - הסורק המשומש. כמובן שהוא לא הודא שהסורק היה משומש אלא רק אמר , "בוא ננסה לזרז את היבואן על מנת שיטפל בזה כמה שיותר מהר" , לי כבר לא היה כוחות להתווכח איתו או להסביר לו איך חנות מכובדת היתה פועלת במצב דומה אז פשוט אמרתי לו שאני מצפה שהנושא יטופל כבר היום והשיחה הסתיימה. יום לאחר מכן על הבוקר , קיבלתי טלפון מנציגה נחמדה של היבואן (שאין לי טענות כלפיו כמובן) שבישרה לי בנחמדות שהפניה שלנו מאתמול אבדה בגלל תקלה טכנית ושהיא צריכה שנמלא שוב את הפניה כולל מספר סידורי של הסורק על מנת שטכנאי החברה יוכל לטפל בי. הסברתי לה שאין כרגע אף אחד במשרד ואין מי שיקריא לי את המספר הסידורי של הסורק והיא לא יכלה לעזור לי - מה שאומר , עוד יום דחייה. אז כבר כראוי התעצבנתי ממש , הרמתי טלפון לא.ד.ס סודרי מחשבים , אהרון ענה לי , הסברתי לו בתקיפות ש: א) קניתי את הסורק ממנו ולא מהיבואן ולכן כיוון שהגיע אליי תקול , שלא נדבר על כך שהוא משומש אני מצפה שהוא יתמוך בי ויטפל בי.

ב) אני בטוח ב 90% שהסורק משומש ואם כך , אין מצב שהם לא היו מודעים לכך.

ג) אם יסרב לטפל בי , אני מבטיח לו שכל התמונות כולל תיאור האירועים יגיעו לכל פורום מחשבים בו אני חבר.

ד) אני מצפה ממנו שישלח לי קודם כל סורק חדש במידי ושהוא בעצמו יעמוד מול היבואן ויחליף את הסורק התקול.

אז כנראה כבר נבהל קצת אהרון והבטיח להוציא אליי שליח לאסוף את הסורק התקול וכמו כן להזמין במידי סורק חדש אליהם כי אין יותר במלאי (באמת? קיבלתי את האחרון? , מפתיע...) , בסופו של דבר קיבלנו סורק חדש לאחר יומיים (וסה"כ מעל שבועיים מיום ההזמנה).

כאשר פתחתי את הסורק החדש (אותו דגם כמובן) מאד "הופתעתי" לראות סורק ארוז במקצועיות , עם שקית ובה חוברת הוראות ב 10 שפות (כולל דף שמתריעה בגדול על כך שישנה נעילה שצריך לשחר עם ציור אילוסטרציה של איך לשחרר אותה) , נייר אורז לניקוי הזכוכית ואפילו חלק ספייר (מסתבר שחלק חשוב) לפידר של הסורק , אה וגם כמובן דיסק התקנה עטוף בעטיפה ישרה כמו פלס - כל אלא באורך "פלא" לא היו בסורק הראשון והתקול. באותו הרגע כבר הייתי בטוח ב 100% , הסורק שקיבלתי היה משומש!

חלק ב'- יכלול כבר נימה אישית שלי.

אני לא אדם נקמן , אני לקוח רגיל כמו כל מי שקורא פה את הפוסט הזה .

יש לי הרבה מאד נסיון טכני , אני מתכנת במקצועי עם מעל 6 שנות נסיון , יש לי תואר במדעי המחשב , והכי חשוב יצא לי לפתוח כבר לפחות 100 אריזות של מוצרים חשמליים בעיקר טכנולוגיים. אז תבינו לבד שלהתקין סורק אני יודע , כמו גם לזהות שהנורה שלו שרופה , כמו גם לזהות שהאריזה שלו נפתחה בעבר.

באתר זאפ אני נוטה לרשום חוות דעת על חנות בשני מקרים : או על מנת לציין נסיון טוב ממש עם חנות (לא רק שעשו את עבודתם , אלא שהייתי ממש ממש מרוצה מהשירות) או על מנת לציין נסיון שלילי עם חנות.

על המקרה הזה לא יכלתי לעבור בשתיקה כיוון שאחרי הכל היתה פה שרשרת אירועים שאחד אחרי השני כללו זלזול בלקוח , שקרים על ימין ועל שמאל והחמור מכל , מכירת מוצר משומש כמוצר חדש (עבירה פלילית בארצנו הקטנטונת).

ולכן , החלטתי שאפרסם חוות דעת שלילית על החנות באתר זאפ , אולם לא אפרסם את הסורק ואשמיט את רוב הפרטים כי בכל זאת , אני לא רוצה לפגוע בחנות יותר מדיי . רק להעמיד אותם על מקומם על מנת שיבינו שבימים אלה הלקוח גם יכול להשמיע את קולו ואוסף של מקרים כאלה יכולים לפגוע בהם ולגרום לאנשים להפסיק להזמין מהם.

אז פרסמתי את חוות הדעת , שכללה פחות או יותר את הסיפור המרכזי שכתבתי פה.

אתמול נכנסתי לאתר זאפ בשביל לוודא שחוות הדעת אושרה (יש להם נטיה לפעמים לעכב חוות דעת בגלל מילה אחת לא במקום) ואכן חוות הדעת אושרה ופורסמה , רק מה? גם החנות הגיבה

תגובת החנות:

במעמד ההזמנה הלקוח ביקש ולחץ לקבל את ההזמנה כבר למחרת.

נאמר לו שתנאי האתר שהמישלוח בחינם עד 14 ימי עבודה בלבד. אך ישנו סעיף נוסף באתר על מישלוח בהול למחר בתוספת תשלום.

הלקוח המשיך ללחוץ לקבל כבר את המוצר למחרת בחינם בתוספת הערות שאם לא כן יכתוב תגובות שליליות באתרי האינטרט.

וכבר למחרת מיום ההזמנה,הלקוח מיתקשר צועק ומאיים ומנבל את הפה ,למה עדיין לא קיבל את המוצר.

ההזמנה נישלחה ללקוח לאחר כ-8 ימי עבודה ולא כפי שממשיך לכתוב. ולאחר שהודיע על הסורק תיכף נישלח אליו שליח שיאסוף ויביא אליו סורק חדש.המעניין הגדול הינו שהסורק שנאסף ממנו תקין לחלוטין וזה רק מחזק את אי האמינות המילולית והמיקצועית של הלקוח .

אנו מצידנו הוכחנו את התגובה המהירה שמצדיקה את האימון בנו בשרות המיידי והטוב ללקוחותינו.

עכשיו אתם כבר מבינים מה גרם לי לפרסם פה את חוות הדעת הזו (ותסלחו לי אבל גם בפורומים נוספים) , שימו לב לערימת השקרים , אחד אחרי השני. "במעמד ההזמנה" - יצרתי איתם קשר לראשונה רק שבוע לאחר ההזמנה (ואני מוכן גם לשלוח את המיילים עצמם למי שיבקש על מנת שיוכל לראות תאריכים ושעות מדויקות)

הפעם הראשונה ש"איימתי" על פרסום תגובות שליליות היתה רק כי כבר לא היה מוצא אחר וזה היה שבועיים פחות יום לאחר ההזמנה כפי שקראתם.

"צועק ומאיים ומנבל את הפה" - שימו לב לכל ציטוטי המיילים , לתגובות שלי בעיקר , כמו תמיד , התנהגתי בנימוס ואדיבות למרות שבחלקם כבר כעסתי על התנהלות החנות ועל האופן שבו דיברו איתי צמד החמד אהרון ואבירם. "8 ימי עבודה" , מתמטיקה פשוטה , 10 ימי עבודה. "תיכף נישלח אליו שליח שיאסוף ויביא אליו סורק חדש" - לא , לאחר שטרטרו אותנו מול היבואן ולאחר שרבתי עם אהרון במשך 10 דקות בטלפון ולאחר שהסברתי שהתמונות יעלו לאינטרנט נשלח שליח שיאסוף את המוצר. 3 ימים לאחר מכן נשלח שליח נוסף שהביא את הסורק החדש (הפעם באמת חדש).

ושוב פעם כמו לכל אורך הטיפול של החנות , חייב להיות גם משהו חמור "הסורק שנאסף ממנו תקין לחלוטין" - למרות שיש לי עדים רבים שראו שהסורק לא עובד ולמרות שיש לי תמונה שמראה בבירור (וגם אתם תראו) שהנורה שרופה . זה כבר חמור כי זו הוצאת דיבה : "מחזק את אי האמינות המילולית והמיקצועית של הלקוח".

אז כמו שאתם רואים שקרים על גבי שקרים על גבי שקרים , לי זה מדליק רק נורה אחת. נורת סכנה , לא להתקרב לכזה מקום יותר לעולם.

אני רוצה להמשיך ולציין , לאור הכמות הרבה של המוצרים שקניתי בתקופה הזו בעקבות ההצפה היו לי מגוון נסיונות עם חנויות האונליין הישראליות. למשל באותו השבוע הזמנתי סט של עכבר ומקלדת מחנות (שלא אנקוב בשמה) לאחר שווידאתי פעמיים ( ב 2 מיילים שונים) שהדגם הוא דגם מסוים ובנוסף עוד מייל שבו בשביל להיות יותר בטוח שאלתי על שיטת השידור (למי שמכיר unifying של Logitech) וענו בחיוב . בפועל לאחר יום הסט כבר הגיע עם שליח אבל מאד עיצבן שלמרות ששאלתי 3 פעמים, זה היה הסט הישן יותר עם שיטת השידור הישנה , סט שפשוט לא יכלתי להשתמש בו כיוון שרציתי עכבר ומקלדת ל 2 מחשבים שונים. החנות שלחה באותו יום שליח שאסף את הסט בחזרה (וזיכוי מלא) אבל עדיין מכיוון שביררתי 3 פעמים (וזה אומר שבעצם זלזלו בי וענו בלי לוודא) פרסמתי חוות דעת שלילית על החנות. עוד באותו ערב התקשר נציג החנות , דיבר בנימוס והתנצל , הוא אף ניסה להציע לי אלטרנטיבות אחרות , סירבתי בנימוס (רציתי רק את הסט המדובר) ולאחר שהסברתי לו כמה שזה חשוב לקחת את הלקוח ברצינות ולא לזלזל , הבטחתי לו חד משמעית שאני כבר עכשיו נכנס לבטל את חוות הדעת השלילית.

באותו שבוע הזמנתי מחנות אחרת (פי.סי סנטר) עכבר של לוג'יטק , הייתי מאד מאד מרוצה מהאופן שבו החנות הזו פועלת מול הלקוח ולכן מיד נכנסתי ופרסמתי חוות דעת חיובית במיוחד על החנות , כל כך חיובית שזאפ ביקשו ממני צילום של החשבונית (כנראה בשביל לוודא שאני לא איזה שתול שלהם smile.gif ) הנה חוות הדעת שפירסמתי : "הנה איך לזהות חנות אונליין טובה : הזמנה בפשטות , לאחר זמן קצר קבלת מייל המציין שהמוצר נמצא במלאי בצירוף מספר מעקב לדואר (המייל כולל גם את הלינק למעקב כדי שהלקוח לא יתאמץ) המשלוח הגיע לאחר זמן סביר ביותר , ארוז טוב , חשבונית מצורפת... בקיצור , הלוואי וכל חנויות האונליין בישראל היו לומדים מהם (ולי אישית יש הרבה נסיון עם חנויות אונליין בישראל). תודה רבה , הרווחתם אותנו בתור לקוחות שלכם. נתראה בהזמנה הבאה."

וזו רק דוגמא , בתיק הלקוח שלי בזאפ יש הרבה מאד חוות דעת חיוביות על חנויות (שלא נדבר על 203 חוות דעת חיוביות על מוכרים באיביי) ו 2 מהן שליליות (אחת מהן שלילית במיוחד - א.ד.ס מחשבים).

מסקירה מהירה של התגובות לחוות דעת שליליות על חברת א.ד.ס סודרי מחשבים אני רואה שהנטיה הכללית שלהם היא לתקוף את הלקוח - למשל 2 תגובות מתחתי ישנה תגובה בינונית על החנות ותגובת החנות : " תגובת החנות:

מר צבי הנכבד לא דובר אמת כלל וכלל. אכן בהתחלה הזמין מוצר D-LINK במחיר 214 שח, נאמר ללקוח שיש מחסור אצל ...." - משמע כל מי שמבקר את השירות שלהם הופך במיידי לשקרן.

בקיצור , אסכם ואומר שאני אישית לא אתקרב יותר לחנות זו והולך להמנע מהזמנה בחנות זו אפילו אם זה אומר לשלם 10-30% יותר במקום אחר (לא שא.ד.ס זולים בדר"כ כן?)

לשלוח מוצרים באיחור ומוצרים משומשים זה דבר אחד אבל לתת שירות בכזו רמה נמוכה , לתקוף את הלקוח שלך מילולית , לשקר לו בלי הבחנה , לטרטר אותו ועוד בסוף לשקר בפומבי ולפגוע באמינותו זה כבר עניין אחר וחמור מאד.

משאיר את ההחלטה האם אתם תקנו שם מתישהו לשיפוטכם.

לכל מי שיש לו שאלה על משהו בחוות הדעת מוזמן ליצור איתי קשר ואשמח להבהיר דברים.

תודה רבה על הזמן שהקדשתם בשביל לקרוא את הסיפור הארוך הזה.

לינק לתמונות : http://photobucket.com/used_scanner

לינק לחוות הדעת שלי על א.ד.ס סודרי מחשבים בזאפ- http://www.zap.co.il/clientcard.aspx?siteid=737 (שם : רותם)

נ.ב

סורק ומסך מעולים (אשמח לפרט עליהם אם מישהו צריך , דברו איתי).

לצרכי אינדוקס של מנועי חיפוש : אדס מחשבים , א.ד.ס מחשבים סודרי , ads computer , adscomp.co.il , adscomp

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההיכרות היחידה שלי עם החנות היא שראיתי את השם שלה פה ושם, מעולם לא טרחתי אפילו להיכנס לאתר.

סך הכל נשמע שההתנהלות שלהם הייתה לא תקינה בלשון המעטה.

אבל כמה דברים שכן כדאי לך לקחת לתשומת ליבך מבלי שום קשר לעובדה שההתנהלות המתוארת הייתה לא תקינה:

1. אם רשום באתר שהמשלוח יכול להגיע אליך עד 14 ימי עסקים, קח בחשבון שמדובר ב16-18 ימים קלנדריים, ואם יש חג או משהו באמצע זה עלול להיות גם יותר. עד שעובדים 14 ימי העסקים הנ"ל יש להם למעשה כסת"ח שמצדיק את אי אספקת המוצרים.

2. משלוחי חינם נעשים בצורות שונות ע"י חברות שונות. יש חנויות שפשוט מבצעות את המשלוחים שלהן בעצמן, יש כאלו שמשתמשות בשירותי חברות שילוח בתעריפים שונים. בקיצור משלוחי חינם עולים כסף למישהו. כך שאם לא שילמת על משלוח מהיר, אתה לא יכול גם אם הבטיחו לך שזה יהיה זריז, לבוא בתלונה על זה שזה מתעכב.

3. קנית במקום שאתה לא מכיר, נשמע שגם לא לאחר בירור מעמיק, לא הברקה.

דבר אחרון שהוא כללי, בהרבה מקרים, מבחינת הרבה חנויות ברגע שהמוצר יצא את דלת החנות, האחריות היא של היבואן והבעיה היא של הלקוח מול היבואן ויש בכך גם הגיון במקרים רבים. מה שלא בסדר הוא שכמו שצוין פה יוצא שבמקרים רבים הלקוח קונה אצל החנות והחנות למעשה מתנערת ממנו ומפנה אותו ישירות לצרכן. לדעתי צריכה להיות תקופת "חסד" איזושהי - נגיד X ימים- שבמסגרתה החנות עדיין תוכל להחליף ללקוח מוצר חדש שהתגלה כפגום. דוגמא טובה מנסיון היא KSP בנוגע לצגי מחשב LCD. כאשר קניתי את הצג הנוכחי שלי, בדקתי לראות שאין בו פיקסלים תקולים, לאחר כשבוע הופיע פתאום אחד די באמצע המסך. הגעתי לסניף, בדקו וראו את הדפקט והחליפו לי את הצג בחדש על המקום. לא נדירים המקרים שהדבר קורה עם חומרה, בודקים שאין נזק פיזי ומחליפים, ראיתי את זה קורה. אבל משום מה בהרבה מקומות, כאשר מדובר במדפסות / סורקים / / צגים ועוד נוטים להתנער מהקונים שלהם ולשלוח אותם ליבואן. חנויות שמתנהלות ככה מפסידות את אהדת הלקוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההיכרות היחידה שלי עם החנות היא שראיתי את השם שלה פה ושם, מעולם לא טרחתי אפילו להיכנס לאתר.

סך הכל נשמע שההתנהלות שלהם הייתה לא תקינה בלשון המעטה.

אבל כמה דברים שכן כדאי לך לקחת לתשומת ליבך מבלי שום קשר לעובדה שההתנהלות המתוארת הייתה לא תקינה:

1. אם רשום באתר שהמשלוח יכול להגיע אליך עד 14 ימי עסקים, קח בחשבון שמדובר ב16-18 ימים קלנדריים, ואם יש חג או משהו באמצע זה עלול להיות גם יותר. עד שעובדים 14 ימי העסקים הנ"ל יש להם למעשה כסת"ח שמצדיק את אי אספקת המוצרים.

2. משלוחי חינם נעשים בצורות שונות ע"י חברות שונות. יש חנויות שפשוט מבצעות את המשלוחים שלהן בעצמן, יש כאלו שמשתמשות בשירותי חברות שילוח בתעריפים שונים. בקיצור משלוחי חינם עולים כסף למישהו. כך שאם לא שילמת על משלוח מהיר, אתה לא יכול גם אם הבטיחו לך שזה יהיה זריז, לבוא בתלונה על זה שזה מתעכב.

3. קנית במקום שאתה לא מכיר, נשמע שגם לא לאחר בירור מעמיק, לא הברקה.

דבר אחרון שהוא כללי, בהרבה מקרים, מבחינת הרבה חנויות ברגע שהמוצר יצא את דלת החנות, האחריות היא של היבואן והבעיה היא של הלקוח מול היבואן ויש בכך גם הגיון במקרים רבים. מה שלא בסדר הוא שכמו שצוין פה יוצא שבמקרים רבים הלקוח קונה אצל החנות והחנות למעשה מתנערת ממנו ומפנה אותו ישירות לצרכן. לדעתי צריכה להיות תקופת "חסד" איזושהי - נגיד X ימים- שבמסגרתה החנות עדיין תוכל להחליף ללקוח מוצר חדש שהתגלה כפגום. דוגמא טובה מנסיון היא KSP בנוגע לצגי מחשב LCD. כאשר קניתי את הצג הנוכחי שלי, בדקתי לראות שאין בו פיקסלים תקולים, לאחר כשבוע הופיע פתאום אחד די באמצע המסך. הגעתי לסניף, בדקו וראו את הדפקט והחליפו לי את הצג בחדש על המקום. לא נדירים המקרים שהדבר קורה עם חומרה, בודקים שאין נזק פיזי ומחליפים, ראיתי את זה קורה. אבל משום מה בהרבה מקומות, כאשר מדובר במדפסות / סורקים / / צגים ועוד נוטים להתנער מהקונים שלהם ולשלוח אותם ליבואן. חנויות שמתנהלות ככה מפסידות את אהדת הלקוח.

ינאי - אתה הרי יודע ש-KSP הם יבואנים של מסך שלך. ולכן הייתה להם אפשרות להחליף את המסך במקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ינאי - אתה הרי יודע ש-KSP הם יבואנים של מסך שלך. ולכן הייתה להם אפשרות להחליף את המסך במקום.

זה לא נכון, כלומר לא קשור להיות KSP יבואן (למיטב ידיעתי הם לא מייבאים מסכים בכלל). יש להם הסדר עם הלקוחות (שכנראה מגובה בהסדר מתאים מול היבואנים) שמוצר תקול בשבועיים הראשונים יוחלף במקום אם יש במלאי. מעבר לשבועיים - שולחים ליבואן ומחכים להחלפה ממנו.

לא הבנתי, אדס מחשבים עמדו בזמן המשלוח + החליפו לך את הסורק לסורק חדש?

לי נשמע שקיבלת שירות מצויין......

איזה שתול פתטי.

עמדו בזמן המשלוח, אך שיקרו לאורך כל הדרך, טרטרו את הלקוח, וגם בתגובה לביקורת כתבו שקרים. אשכרה שירות מצוין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא נכון, כלומר לא קשור להיות KSP יבואן (למיטב ידיעתי הם לא מייבאים מסכים בכלל). יש להם הסדר עם הלקוחות (שכנראה מגובה בהסדר מתאים מול היבואנים) שמוצר תקול בשבועיים הראשונים יוחלף במקום אם יש במלאי. מעבר לשבועיים - שולחים ליבואן ומחכים להחלפה ממנו.

איזה שתול פתטי.

עמדו בזמן המשלוח, אך שיקרו לאורך כל הדרך, טרטרו את הלקוח, וגם בתגובה לביקורת כתבו שקרים. אשכרה שירות מצוין.

מה קשור שתול - יקירי, תקרא שוב את מה שינאי רשם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משתמש עם הודעה אחת שנרשם בדיוק 5 דקות לפני שהגיב בדיון שנפתח היום. כן, בטוח לא שתול.

מתוך הנחה סבירה שאתה קשור לחנות - כמה דברים שאולי יעזרו לך/לבעלי החנות להפנים את הלקח:

קודם כל, כשלקוח לא משלם על משלוח מהיר, ולא הובטח לו משלוח מהיר - זה בסדר שאין משלוח מהיר. אבל זו לא הבעיה. יש שתי בעיות - הראשונה - אפשר להבהיר ללקוח את הנקודה בלי להיות גס רוח, כפי שמשתמע שהיו כלפיו. אך גם אם נניח לכך (אולי הלקוח סתם רגיש ונעלב בקלות בלי צורך), יש בעיה יותר חמורה: לומר ללקוח "מחר יוצא משלוח" שבפועל לא יוצא.

אם אתה נותן הבטחה שאיש לא חייב אותך לתת, ולא עומד בה - אתה יוצא רע ובצדק. (ע"ע גם מקלדת שנאמר שהיית במלאי, ואז "אופס, היא לא במלאי").

שנית, הסורק אכן הוחלף (אחרי שהלקוח טורטר ורק אחרי שנאלץ לעבור לטונים גבוהים). זה לא שירות טוב - זה המינימום הדרוש. כל דבר פחות מכך היא עבירה על החוק. שירות מינימום הוא לא "מצוין".

לפי התיאור, הסורק בבירור לא היה חדש. נניח שהוא נשלח ללקוח בטעות, ללא כוונת זדון. בוא נעזוב גם את הנקודה הזו. נעזוב גם את הטענה שהסורק שלו היה תקין (נראה כמו שקר, אך לא ראיתי את הסורק - מי יודע, אולי הלקוח טעה). מה שבטוח - "שירות מצוין" זה להתנצל ולשלוח מיד חדש ללקוח, ולא לטרטר אותו ליבואן תחילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. קיריל אין טעם להעתיק / לצטט הודעה אחת מעל, זה סתם מנפח את הדיון.

2. למיטב ידיעתי KSP לא מיבאים צגים של וLG, אלא קונים אותם מחיון וח.י בהתאמה. המסך שלי הגיע עם ניירת של חיון בתוך הקופסא, אני בספק רב שKSP הכניסו אותה.

3. arikatz אמנם במקרה הזה התוצאה הסופית הייתה... סבירה. הוא קיבל בסופו של דבר את מה שהזמין תקין. הדרך ממש לא. ימין לא ידעה את שמאל, בלבלו אותו והתנערו ממנו כל הדרך גם כלפי פנים וגם לכיוון היבואן עם מוצר שאמור להיות חדש מהניילונים.

4. שלחו לו מוצר שככל הנראה לא היה חדש, אי אפשר להגיד שהכל התנהל בצורה תקינה ובטח לא שהוא קיבל "שירות מצוין".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עמדו בזמן המשלוח, אך שיקרו לאורך כל הדרך, טרטרו את הלקוח, וגם בתגובה לביקורת כתבו שקרים. אשכרה שירות מצוין.

הוצאת לי את המילים מהפה.

arikatz - מי שמגיב ככה לכזה מקרה , או שהוא שתול או שהוא לא קרא את הכל בפירוט.

אז אולי כדאי שתקרא בפירוט , למשל את הקטע שמדבר על זה שהסורק היה משומש(!!!!!!!)

yz101 -

מסכים איתך לחלוטין , לא ציפיתי לקבל מהם משלוח מזורז בחינם , חלילה! אבל שבוע לאחר ההזמנה , בנקודה שבה באמת רציתי לבטל את ההזמנה על סמך זמן המשלוח הארוך , החנות שיקרה ורשמה לי שהמשלוח יצא מחר. על סמך המידע הזה החלטתי להשאיר את ההזמנה אצלם.

ולגבי ההתנערות מהמוצר , מסכים , לא תקין בעליל. אבל אם הייתי מקבל סורק חדש שהיה תקול , בהחלט יכול להיות שלא הייתי בא לחנות בתלונות. אבל גם שלחו לי מוצר משומש (עבירה פלילית) וגם עוד ניסו לשלוח אותי ליבואן? היבואן מצידו עוד היה יכול לבקש ממני לשלוח אליו את המוצר לתיקון... היה יוצא מצב שמוצר שלא השתמשתי בו אפילו דקה אחת כבר נשלח לפירוק לטובת תיקון וכו'...

ובלי שום קשר , יש יבואנים שממש בסדר בקטעים האלה... למשל חבר שלי הזמין לפטופ של שהגיע עם 3 פיקסלים שרופים , יום למחרת שלחו לו חדש עם שליח ולקחו את התקול.

אני אישית רגיל לעשות את רוב הקניות שלי בארה"ב ,

פעם הזמנתי באמזון שהיה רשום שהם לא במלאי , לאחר 10 ימים עליתי בצ'ט עם שירות הלקוחות בסה"כ בשביל לשאול האם יש צפי לזמן ההגעה של המשלוח למלאי. הנציג שלהם התנצל פעמיים על הזמן המתנה הארוך , הוציא לי משלוח מיוחד באותו רגע ועוד זיכה אותי ב 10$. זה נקרא שירות לקוחות.

אגב , קניתי השבוע את המקלדת שחיפשתי מאייבורי ומסתבר שגם אצלם זה לא היה במלאי , בקיצור בסופו של דבר הם שולחים לי סט שיקר יותר ב100 ש"ח , ספגו את ההפרש עליהם (ושוב פעם , אני אפילו לא רציתי ... עצם זה שהתקשר אליי נציג להגיד שאין במלאי וביקש את סליחתי הספיק לי ביותר ואפילו אמרתי לו שלא חשוב , הוא זה שהתעקש- אבל זה נקרא שירות לקוחות ואני כמובן אשמח לחזור אליהם בפעם הבאה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...